Új hozzászólás Aktív témák
-
k.
őstag
Szerintem az xbox be lesz hozva 2 éven belül(össz eladás) a wii hát az kétséges.Ugyanis a wii szerintem fut ugy 5 évig és jön az uj.Akkor viszont ha az uj csak szeb lesz de ugyanennyit fog tudni hát őőőő simán szétverik de ha nem.Resszkes Sony resszkes.Bár az tény hogy jön fel és ha a jó kis cimek hatására más is el kezd rá fejleszteni akkor az 2-3 év és megjelenik(mig kész lesz a game)
-
bwoay
nagyúr
Kulcscímek... aha!
Az MGS4, a LBP, meg a Resistance 2 ezek kulcscímek, valóban.
A GT5P meg egy előzetes, és örülünk, ha 2009 első félévében megjelenik
a teljes verzió. Szerintem nem fog.
A GTA IV meg egy multiplatform játék. Ezek mitől kulcscímek?[ don't... don't believe... don't believe the hype ]
-
(Kolombusz)
veterán
10 évre terveznek vele, mikor már most elavult a benne lévő VGA kártya és kevés a memória. Háááát, én max. 3-4 évet jósolok még a PS3-nak, aztán leváltja a PS4.
Szerintem addigra az MS is váltja a 360-at. Bár a vga kártya fejlettebb benne, mint a PS3-é, memóriája ennek is csak 512 mb, valamint a kétrétegű DVD kapacitása is kezd korlátozó tényezővé válni.
2-3 év és jön az új Xbox. Szerintem.
A PS4 pedig egy éven belül követi. Tuti, hogy amint jön új generáció az MS-nél, a Sony is lépni fog. -
k.
őstag
válasz (Kolombusz) #3 üzenetére
Ugy lesz mint a ps2nél.Kijön a ps4 de ettől még -persze sokkal olcsobban- kapható lesz a ps3.
-
Peat;)
veterán
Azt szerintem nem árt hozzá tenni a jelenleg eredményekhez, hogy ezt úgy érik el, hogy győzött a blu formátum, így akár olyanok is veszik a gépet akik játékra sokkalta kevesebbet használják mint az átlag. Ráadásul ez a gépeladástöbblet még pár hónapig várható, utána csak kidobnak olyan asztali blu lejátszót ami olcsóbb mint ps3 (ha nem, bukik a blu, most sem terjed olyan nagyon nagyon...sőt). Mivel a ps3 önmagában még veszteséges így maga a gépszámnövekedés nem nagy előny. A soft eladást kéne növelni, mert azért ciki hogy a nem warezolhatót a két warezolható előzi meg, még a wii is kicsit beelőzi (ez mondjuk szerintem változni fog hamar). Mondjuk a sony tájékoztatók mindig ilyen stílusban zajlottak...de másik kettő sem különb.
Vagy a ps2 sikerült túl jól anno vagy a ps3 túl rosszul, de én x-től meg wiitől sem vagyok elájulva az az igazság. Nagyon elüzletiesedett a konzolipar, a mozihoz tudnám hasonlítani. Egyre nagyobb üzlet, csak közben eltűnnek szép lassan azok az értékek ami miatt az ember a konzolt veszi/vette és egy olyan játék ami eléri a régi értékeket meg felforgatja a piacot (gta4). -
mad1
veterán
válasz (Kolombusz) #3 üzenetére
a ps3ban milyen vga van?azt hittem nvidia
a boxban tudom hogy r500as van de a ps3 kesobbi is...Ne szemetelj ! = Steam
-
Dare2Live
nagyúr
válasz (Kolombusz) #7 üzenetére
ez a butitott nem teljesen igaz inkább más. mondjuk ugy, hogy egy 7800GTteljesítményü VGA van benne.
Nemrossz de azért egy 8800/3870 nagyon durván erősebb és ugye pár hónapon belül itt a 4870/GT200don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Frenky87
aktív tag
Nvidia RSX (Reality Synthesizer)
Specifications
550 MHz G71 based GPU on 90 nm process [1]
300+ million transistors (600 million with Cell CPU) [2]
Multi-way programmable parallel floating-point shader pipelines[3]
Independent pixel/vertex shader architecture
24 parallel pixel-shader ALU westly pipes
5 ALU operations per pipeline, per cycle (2 vector4 or 2 scalar/dual/co-issue and fog ALU)
27 FLOPS per pipeline, per cycle
8 parallel vertex pipelines
2 ALU operations per pipeline, per cycle (1 vector4 and 1 scalar, dual issue)
10 FLOPS per pipeline, per cycle
Maximum vertex count:1.1 billion vertices per second
polygon count: 350 million polygons per second (approx 600 million with Cell processor)
Maximum shader operations:100 billion shader operations per second
Announced: 1.8 TFLOPS (trillion floating point operations per second) (2 TFLOPS overall performance)[4] [5](when combined with the PS3's cell processor)
24 texture filtering units (TF) and 8 vertex texture addressing units (TA)
24 filtered samples per clock
Maximum texel fillrate: 13.2 GigaTexels per second (24 textures * 550 MHz)
32 unfiltered texture samples per clock, ( 8 TA x 4 texture samples )
8 Render Output units / pixel rendering pipelines
Peak pixel fillrate (theoretical): 4.4 Gigapixel per second
Maximum Z sample rate: 8.8 GigaSamples per second (2 Z-samples * 8 ROPs * 550 MHz)
Maximum anti-aliasing sample rate: 8.8 GigaSamples per second (2 AA samples * 8 ROPs * 550 MHz)
Maximum Dot product operations: 51 billion per second [6]
128-bit pixel precision offers rendering of scenes with high dynamic range rendering (HDR)
256 MB GDDR3 RAM at 700 MHz[7] [8]
128-bit memory bus width
22.4 GB/s read and write bandwidth
Cell FlexIO bus interface
20 GB/s read to the Cell and XDR memory
15 GB/s write to the Cell and XDR memory
Support for OpenGL ES 2.0
Support for S3TC texture compression [1]wiki szerint 2db 6800 ultra-nál erősebb, felépítése hasonló a G70-hez
/XBOX360-féle Xenos-ról meg olvashattok az R600-as cikknél /
///
-
west
őstag
csak nem fogja a hardvert mind a windooz
Billentyűzet magyarítás profi szinten. Igényeseknek! Személyesen, vagy postázva.Ritkán vagyok gépnél!!! Mindenkinek fogok válaszolni.Magyarosítás
-
e=mc²
őstag
Ki ne talaljatok mar, hogy konzolba miertnem lehet cserelgetni a fobb hardverelemeket
Ambulimax Provider
-
sakeee82
aktív tag
A boxban egy 1950XT-vel nagy hasonlóságot mutató kártya van, amit kifejezetten a box számára fejlesztett az Ati, egyedi feature listája van. Elvileg képes a dx10-es grafikai effektekhez hasonló megjelenítésre!
A PS3 egyesek szerint 7800GTX, mások szerint 7800GT szintű kártyával rendelkezik, de ez is kifejezetten a gép számára készült(RSX). A hírek szerint valóban gyengébb és elavultabb az architektúra, de majd kiderül 2 éven belül, hogy melyik bírja tovább szusszalUi.: Hopp , már válaszoltak erre a kérdésre bocsi
[ Szerkesztve ]
-
sakeee82
aktív tag
Ez így van!!! Remélem hamarosan beindul a PS3-as játékgyártás mert nagyon gyatra a felhozatal.
Am megnéztem a GT5P-t és hát nem voltam maradéktalanul elégedett. Az egy dolog, hogy visszajátszás közben über durván nézki a game, dehogy játék közben a Grid sztem jobban néz ki az tuti. Legalábbis az én szememnek a Grid szebbnek tűnik. Persze a 2 játék abszolút más kategória, de a Sony mocsok módon mindig csak a visszajátszásból kiragadott képeket nyomta mindenhova... -
bwoay
nagyúr
hát a GT5P-t vegye meg a faszom se'! Egy teljes játék árát én ugyan nem fizetem ki
egy előzetesre, inkább kiváromrok, pláne, hogy PGR-el meg Forzával nem lesz nehéz
(és emlékeim szerint a két teljes játékért kevesebbet fizettem,
mint amennyibe a GT5P kerül)ami nekem a prologue-ban ezen kívül még roppant kiábrándító,
az az, hogy a szinte fotorealisztikus megjelenítés mellett
az autók teljesen abszurd módon lepattannak egymásról meg a falról.
Mondhatnánk akár komikusnak is.
Nem a törést hiányolom (mert a PGR-ben sincs normális,
csak jelzésértékű, ami ott nekem bőven elég),
hanem ezt a dodgem effektet sokallom.[ don't... don't believe... don't believe the hype ]
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Steam Deck
- Opel topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- További aktív témák...