-
GAMEPOD.hu
Linkek a játékosok közvetlen felvételéhez (telefonról kattinthatók): https://digitxt.blog.hu/2019/07/01/ph_hcr2_no_tuning_cup
Korábbi házibajnokság eredmények:
Új hozzászólás Aktív témák
-
AKIspest
tag
Sziasztok! Köszi itt is a befogadást! Örülök, hogy sikerült ledolgoznunk a hátrányt az előző menetben, szép győzelem volt. Remek lesz a csapat, az már látszik!! ;-) A mostaninál nehogy elhasználjatok plusz jegyet! Simán vezetünk, a 3000p is meglesz. Ha ilyen ütemben haladunk, akkor lassan TOP10es ellenfelet fogunk kapni, ott majd szükség lesz ezen jegyekre. :-))
Vki kérdezte lentebb: a 4.pályán 216m-nél nekem van egy módszerem arra, hogyan kapcsoljon be a turbó (nálam 5ös szinten van). Amikor 207m körül felveszitek az utolsó érmét, van ott egy kis hupli a pályán: itt nyomjatok egy féket egy pici pillanatra, majd full gáz! Ha minden igaz, pont akkor fog bekapcsolni a turbó, amikor a levegőben vagytok, és pont rálök a 217m körüli tetőre. Utána azért óvatosan induljatok vele, de ha elértétek a következő nagy emelkedő alját, akkor onnan mehet a padlógáz. Nekem ezzel a módszerrel mindig sikerül. Én a kerék és a turbó mellett a fume boostot teszem még rá, de csak nagyon ritkán aktiválódik, sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
AKIspest
tag
Sziasztok! Jelentkezem... :-) Tényleg örülök, h.sikerült egy ilyen jó csapatot találni. Annak is örülök, hogy pár újonc társammal tevékenyen hozzá tudunk járulni a csapat sikeréhez (pl.amikor szombaton megfordítottuk az állást, de most is alázzuk a pajtikat). ;-) Megértettem, hogy fontos a fórum, ezért is regisztráltam. Annyit értsetek meg kérlek, hogy az újonnan csatlakozottaknak (velem együtt 6 emberre gondolok) van Messenger csoportjuk (itt videókat, képeket is pillanatok alatt meg tudunk osztani, nagyon szeretjük), sőt, ahogy egyszer Gejgoke fel is ajánlotta, egy kicsit másik körnek még egy... Na ezek mellett nem feltétlen van mindenkinek kapacitása még egy 3. fórumot is követni/regisztrálni. Azt vállaltam/vállalom, hogy (legalább) én követem majd, ezért ha bármilyen fontos információ van, azt oda-vissza megosztom. ;-)
Most még mi is ízlelgetjük a pályákat. Ami egyelőre a konkluzió:
1.Super dízel: fuel boost, fume boost és rakéta. A kulcs, hogy az alagútból kijőve fel kell repülni a felüljáróra. A legelején is hasznalható a rakéta, és a fume boosttal el lehet száguldani az első kannáig, ami a víz alatt van. Alternatív megoldásként szintén 20mp alatt lehet a start boost, coin boost és turbó hármassal is. Ezt a pályát a legkönnyebb kigyakorolni, akinek persze van ideje: Cup of city water 1.pályája.
2. Buggy: tyre, szárny és coin v. fume boost. Ezzel 300m fölé kell tudni menni. Nem könnyű, ki kell tapasztalni, hogy ha valahol nem tudtok felmenni, azt a métert jegyezzétek meg, és legközelebb egy kicsit hamarabbról rugaszkodjatok el.
3. Busz: turbó, szárny és fume boosttal 1000m fölé lehet jutni. Advanced level, ha a szárny mellé a landing boostot és a rugót teszitek fel. Gejgoke ezzel már 1400m fölött (!!) is járt, nekem ez a módszer viszont nem megy.
4. Még ez a legképlékenyebb: elvileg a Monster és a jeep is jó. Figyelni kell a cuccokra az utánfutóban, mert 1 ilyen vacak fél mp-et jelent. Minimális gyakorlás nem árt az I hate water utcsó pályáján, de ugye az utánfutó miatt teljesen másképp fog viselkedni a jármű élesben.Végül a toborzáshoz is hozzászólnék. Ahogy az első bekezdésben írtam, nem feltétlen van mindenkinek ideje/kedve egy sokadik fórumot is követni, de a többi új taggal (Hun, Matt, Aksi, Puttolni) Gejgoke és én is tartjuk a kapcsolatot. Vállaljuk a stabilan magas pontszámokat is. Szóval csak azért, mert vki nem regisztrált, de folyamatosan jó eredményeket hoz, én nem szeretném, ha ki lenne téve. ;-)
Egyelőre ennyi. Bocs, hogy ilyen hosszú lett.
AKIspest
-
AKIspest
tag
Persze, ezt írtam én is, tök érthető, hogy ehhez a fórumhoz ragaszkodtok, nem véletlen ez a csapat neve. :-D Kinek így könnyebb a kommunikáció, kinek úgy. Sztem az a fő, hogy elérjük egymást, ill.megosszuk a tudást. ;-) Én pl.még az utcsó pályával bajlódom, azt még nem érzem, pedig simán 30k fölé lehetne menni.
Nagyon jó ez a társaság, mi csak igyekszünk még jobban megtolni a szekeret! ;-) A nap végén már a TOP20-at fogjuk ostromolni!! Azért ez magyar csapatként elég komoly! ;-) -
AKIspest
tag
Sziasztok!
Kiváló játékostársunk, hasonlóan kiváló linkjeit fogadjátok szeretettel! ;-) Ez egy komoly csapat már, TOP10-esek, mégis lehet esélyünk. Ha vkinek kell segítség vmelyik pályára, az tanulmányozza a videót, vagy írjon. Most már egyre több 25-30k körüli eredmény kellene, úgyis folyamatosan fejlődik mindenki. :-)
https://youtu.be/eOW6FetvOcw
https://youtu.be/IFKb1L3cQ6M
https://youtu.be/0sgzeWrrEcc
https://youtu.be/u5XSFjudnJo -
AKIspest
tag
Én döntő többségében (legalább 90%) telefonról netezek. Biztos azért is, mert még új, de nekem kissé nehezen kezelhető a fórum a mobilról. Telefonról a Messengerben pillanatok alatt bemásolok egy képernyőképet, vagy más videót oszt meg ugyanilyen egyszerűen. Ha valaki ír, rögtön kapok értesítést, így akár azonnal meg tudom nézni az üzenetét.
Egy jó páran már mi korábban is Messengeren kommunikáltunk. Viszont addig-addig beszéltünk róla, míg az előbb létrehoztam egy PH! nevű Messenger csoportot. :-D
Célja, hogy kizárólag PH! csapattagok azon keresztül is tudjanak egymással beszélgetni, illetve tippeket/tanácsokat/képeket/videókat/linkeket megosztani.
Aki ott is szeretne jelen lenni, az írjon rám privit, és beteszem az FB csoportba. Melegen ajánlott a játéknevünk használata, hogy felismerjük egymást. ;-)AKIspest
Ui: Hadd gratuláljak már most az ismételt győzelemhez!! Hamarosan ismét TOP10es csapat leszünk, ami óriási! ;-)
-
AKIspest
tag
Albi: privit nem enged ma írni. Mi a játékban a neved? Te vagy a BAZ megyei? :-)
-
AKIspest
tag
válasz DigitXT #3314 üzenetére
Az tény, hogy ez a Messenger nagyon pörgős, az információ könnyen tud áramlani, a kommunikáció gördülékenyebb.
Az is igaz viszont, hogy időnként elég sok off-topic volt, ezt sztem is korlátozni kéne, hogy a lényeg (értsd: a tippek/tanácsok/videók) ne vesszenek el a rengetegben.
Hun felteszi a linkjeit a Youtube csatornájára is, de akkor én igyekszem ide is bemásolni. ;-)
Sajnálom, hogy leadtad a leader pozit, minden túlzás nélkül mondom, hogy óriási csapatot hoztál létre!! Hitte volna bárki, hogy ilyen rövid idő alatt TOP20as, sőt TOP10es csapatod lesz?? ;-) Legjobb példa épp tegnap este volt, amikor több játékos együttes teljesítménye kellett ahhoz, hogy végleg a földbe döngöljük a páncélosokat, ez hatalmas csapatmunka volt!!
Mindentől függetlenül továbbra is megy majd minden a maga rendjén! ;-)
-
AKIspest
tag
Sziasztok Srácok!
Olvastam az üzenetváltást, gondoltam, mint "betolakodó", hozzászólok. ;-)
A sztori onnan indult, hogy voltunk vagy 5-en, akik nagyjából együtt mozogtak. Egyszer csak jelezte egy PH! tag, hogy van egy jó magyar csapat, szeretnénk-e csatlakozni. Nekünk tetszett az ötlet, hogy az egyik legjobb MAGYAR csapatban lehetünk, ezért beléptünk. A segítségünkkel meg is fordítottuk az akkori állást. Aztán jött minden magától: sorozatos győzelmek (nehéz ellenfelek ellen is), ill.csatlakozott még 1-1 szuper játékos.
Én azt vettem észre, hogy sok/több korábbi csapattag is örül neki, nagyon jó érzés a világ élbolyában lenni. :-D Lásd a lenti képernyőmentés a leendő játék egyik pályájáról - már most gyakorlunk. ;-)
Az meg teljesen természetes, hogy ez nem mindenkinek az "életcélja", ill. a gyengébben felszerelt autókkal rendelkezők nem élvezik ezt a "csúcshajszolást". Higgyétek el, nekem sem életcél. Családom van, gyerekeim és k.sokat melózom. Azonban ez egy kedvenc hobbivá vált, szabadidőmben (ez mondjuk elég kevés...) :-) sokat játszom.Ha jelzitek, hogy ez nektek így nem buli, akkor lelépünk - nem is kérdés!! Csak attól tartok, hogy akkor jönne velünk jó pár olyan régebbi fórumtag, aki szeretne a legjobbak között lenni.
Olyan ötlet is volt valóban, hogy lehetne egy ún. fiókcsapat - nem a nulláról, hanem egy meglévő csapat "átalakításával". Vki jelezte is lentebb, hogy van is egy olyan csapat, ami akár meg is felelhet ennek. Az infókat ugyanúgy megosztanánk, fejlesztenénk egymást.
Lényeg, hogy én sem örülök, ha feszkó van! Nem akartunk mi ilyet okozni, ezért ha mondjátok, akkor kilépünk, és keresünk egy másik csapatot.
-
AKIspest
tag
válasz DigitXT #3353 üzenetére
Csak azért, mert úgy látom/érzem, azóta van feszkó, hogy megjelentünk. Elhiheti mindenki, még véletlenül sem volt ez a célunk!!
Bennem is az merült fel, ki számít fórumtagnak. Számít-e, hogy mióta van jelen. Ezért kértem segítséget, hogy új ember érkezésekor mindenképp élvezzen prioritást a (régebbi) fórumtagság. Mégiscsak ezért hoztad létre a csapatot! ;-)
Látod, én is itt vagyok, regisztráltam, írogatok ide - még ha a Messengert jobban is kedvelem a maga pörgőssége, és --számomra-- könnyebb kezelhetősége miatt. ;-) -
AKIspest
tag
válasz DigitXT #3357 üzenetére
Attól, hogy nem te vagy a leader, nem változott az elv, ezt ígértem! ;-) Elmondom, mi történt:
1. Rámírt vkiba FÓRUM-on, hogy jönne a csapatba, és leírta az "önéletrajzát".
2. Megkérdeztem az aktív csapattagokat, fórumosokat, mit szólnak hozzá.
3. Kértem segítséget egy ős-fórumtagtól, hogy ki regisztrált, és ki nem.
4. A nem regisztráltak közül kiválasztottuk az egyik leggyengébbet, aki helyére be tud jönni az új fórumtag.
5. Mivel korábban ez nem érdekelt, nem figyeltem, ki milyet ment. Ezért is kérdeztem meg több aktív tagot. Én a mostani hegymászós 2 event-től figyelem. Az illető kereken 0pontot tett hozzá a két esemény alatt, és nem is találkoztam egyik helyen sem a nevével: sem fórum, sem Messenger, sem a játék chat-jén.
6. Van-e lelkiismeretfurdalásom? Egyáltalán nincs. Vki írta lentebb, h.ez egy csapatjáték. Egyetértek! Lehet, hogy valaki nem olyan ügyes, lehet, hogy nem olyan fejlettek a járgányai; DE aktív és próbálkozik. Ez sztem baromi fontos. ;-) -
-
AKIspest
tag
válasz TrueGooner #3442 üzenetére
Írtam privit még délelőtt, majd nézd meg lszi! ;-)
-
AKIspest
tag
válasz DigitXT #3458 üzenetére
Egyetértek! Én úgy látom, az elsőre jó lehet a crossmotor (rakéta, fuel boost és szárny), 19mp alatt lehet menni viszonylag alaptuningokkal is. Az első dombon átgurulni, utána a rakétával megérkezni a kannára, onnan végigszáguldozni, a legutolsó domb után szintén rakétával be a célba.
A long jumpra a super jeep lehet a nyerő.
-
AKIspest
tag
Én jellemzően a súlyt, a ketrecet, a flip boostot,meg a pattogó izét scrappelem. Korábban a landing boostot is a gyengébb járműveknél, de amióta a csapatjáték van, azóta rájöttem, hogy epic és legendary alkatrészt még a gagyi kocsiknál is érdemes megtartani.
-
AKIspest
tag
Ellestem egy taktikát az ellenféltől a 2es palyára.
Egykerekű: turbó, coin és fuel boost; 1esre visszavettem a stability-t és az air controlt.
Az első bukkanón lassan átmenni, majd egy kis gáz. A szűk rész előtt féééék, mert jön a kanna, ami nekivágna a plafonhoz, ha nagy a tempód. Ellenben ha sikerült a kanna előtt lefékezned, akkor már szépen át tud suhanni a szűk részen. A második kanna utáni első sötétzöld szakasztól nyomtam teligázt, így pont jókor robban a turbó. Vszínű 14.0mp alatt ad 10k-t.
Van róla videóm. Ha tudnám, hogyan kell felrakni/csatolni, megtenném... -
AKIspest
tag
Ha-ha! Ott még nem tartok. :-D
Átlövöm neked FB-n priviben. -
AKIspest
tag
válasz misi_belucci #3560 üzenetére
Misi:
2es: jó lesz az, de én a helyedben felhúznám 14re a szárnyat, illetve az elugrást kell gyakorolni. Még én sem tudom a tutit, de 180+m összejöhet, ha épp az elrugaszkodás előtt robban a turbó; 140-150m sikerült eddig.
3as: csak tipp, de próbáld meg ide a buszt (nekem fuel boost a 3.elem rajta), u.i.10k-t ezen is össze lehet hozni simán, az 5ösre meg használd a super dízelt a rugóval (+szárny+thruster). Tolass vissza teljesen az elején, majd nagy lendület, és f.sza jó sebességed lesz az elugrásra. Már csak a rugót kell jól időzíteni. Így talán többet ki tudnál hozni, mint 13k. -
AKIspest
tag
Még mindig nem teljesen tiszta nekem ez a jelentkezés a No tunning Cup-ra. Rákattintottam az Add friends-re, majd Send link-re. A linket bemásolom ide:
https://playhcr.com/invite?id=5J53Oj
Most ilyenkor mi van? :-) Nekem is fel kell vennem egyesével mindenkit valahogy?? Bocs, de ehhez (is) tök hülye vagyok.
-
AKIspest
tag
válasz #97706752 #3686 üzenetére
Tök jól leírtad, nagyjából értem is. Tehát az összes alkatrészt le kell venni 1esre, illetve ne tegyünk fel semmilyen tuning alkatrészt, igaz?
Aztán pedig nyomjuk a daily versenyeket?Még az nem világos, hogy kiket kell felvennem, azaz pontosan kik vesznek részt. Beírnám ezt a Messenger csopiba is.
-
AKIspest
tag
válasz misi_belucci #3770 üzenetére
Egyetértek, erre most nekem sem lesz sok időm. Ami van, azt team és heti eventekbe tolom.
-
AKIspest
tag
Igen, mivel Gejgoke nem tudott többször sem végigmenni, bepróbálkozott a robogóval. Ahogy látom, masok követték.
Támogatom azt a javaslatot, hogy a kisebb kavar miatt holnap (07/09) indulunk élesben a jeeppel.
-
AKIspest
tag
Sztem a Bill's Circuit - Fast lane-re (2es) összességében a Superbike lesz a nyerő, a felfüggesztést és leszorítóerőt lejjebb kell tekerni.
A Spring City - Fury road-ra (4es) a formula lehet a legjobb, ezt többféleképpen is fel lehet szerelni. Ide is igaz, hogy a két utolsó alkatrészt lejjebb kell venni.
A superbike-nál start+turbó+coin a nyerő, az alkatrészeket még próbálgatom.
A formulánál egyelőre a nehezebb verzióval szenvedek: fuel boost + landing + rugó. A világranglista 147.és 166. helyezettjét lehet másolni, de még itt sincs meg a tuti beállításom.
Erre jó lehet még a fuel+landing+coin vagy fuel+turbó+coin kombo is. Ezekkel lényegesen könnyebben jön 21mp alatti idő. Érzésre (és emlékeim szerint 19mp alatt lesz a 10k. -
AKIspest
tag
válasz tzsolesz #3848 üzenetére
Én a helyedben felcserélném a mocit és a formulát, és elfelejteném a szárnyat. A motorra a coin+turbó+start közül lehet jó kettő, a formulánál turbó, fuel, coin, landing közül válogass. Gyakorolj a Time Trial-ön.
Ja, és a supercarnál azonnal tekerd le az Air brake-et 1esre, hacsak nem akarod magad szivatni. Itt az a cél, hogy minél messzebb repülj, azaz nem kéne magad fékezni a levegőben. ;-) Sőt, az Air brake-et ne is fejleszd tovább, inkább a motorra költs!
-
AKIspest
tag
válasz tzsolesz #4066 üzenetére
Szépen összefoglaltad! Valóban nem egyszerű itt fenn, de vállaltam az ezzel járó kellemetlenségeket úgy, hogy az alapfilozófiát (alapvetően PH fórumtagok) sikerült megtartani.
Most is látok még pár mozgatható játékost (nem írok nagy nyilvánosság előtt neveket), de bevenni már csak TOP playereket akarunk (stabilan 30+k-s teljesítmény). Akit beveszünk, de még segítséggel sem tudja hozni ezt az elvárt szintet, attól udvariasan elköszönünk.Közben durván pörög a zárt Messenger csoportunk, nagyon jó közösség gyűlt össze!! Emellett sztem sikerrel fut a csendesebb, csak videók és tippek megosztására létrehozott másik csoport is.
A mondandódhoz csatlakozva, ahogy mi egyeztettük is, ezúton is feldobom a PH! csapat játékosainak, különösen a 20k körüli játékosoknak, hogy amennyiben nagyobb sikerélményre vágynak, átmehetnek tzsoleszékhoz, az "A-team"-be. Ahogy látszik is, feltörekvő csapat, ahol a stabil, 20k-s játékosok is sokat tudnak lendíteni. A Messenger csoportban természetesen ajánlott benne maradni, hogy a fejlődés megmaradjon.
Ha van ilyen csapattag, annak nagyon szépen köszönöm az eddigi lelkesedését és beleadott munkáját!!!
A váltás kapcsán keressen meg engem vagy tzsoleszt.AKIspest
-
AKIspest
tag
válasz zeon.hu #4140 üzenetére
Korrekt, de meg sem fordult a fejemben! Van még jócskán más a tarsolyban, aki nem úgy teljesít, ahogy az Mo.legjobb, ill. a világ TOP20-as csapatától elvárható.
Azért, mert meló v.szabi miatt vki pár nap nem tud részt venni, az benne van. Az bosszant inkább, ha vki hetek óta tojik az egészbe, és nem hajlandó fejlődni. Így a többiek, több 10 játékos szórakozását, beleölt munkáját/energiáját teszik tönkre.
Most amúgy nincs jelentkező. -
AKIspest
tag
válasz #07813632 #4187 üzenetére
Pontosan!!
08.11-12-én egy majdnem TOP100-as csapatot (vagy a bolgárok, vagy vmi fehérorosz csapat volt) vertünk meg nagyon simán, még a 4000 pontot is elértük. Ezért 77 serleget kaptunk.
Következő alkalommal az épp Top200-on kívüli 30+NL-t 3256-1256-ra vertük, amiért 78 serleget kaptunk.Ebből vontuk le azt a következtetést, hogy számíthat a különbség, mégha minimálisan is.
A másik példám már nem annyira reprezentatív, de azért leírom. 2x játszottunk a közelmúltban a HS Cro Teammel.
1. 7 hellyel voltunk előrébb, 1122p különbséggel nyertünk, 124 serleget kaptunk.
2. 14 hellyel voltunk előrébb, 1608p különbséggel nyertünk, 111 serleget kaptunk.
Magyarán elvileg kicsit gyengébb ellenfelet nagyobb különbséggel vertünk el, és kicsit kevesebb pont járt értre. -
AKIspest
tag
válasz DJ. Ru$y #4248 üzenetére
Most azért nincs nagy aktívkodás, mert mind a 4 pálya gyakorolható TT-ben, illetve videók is vannak mind a 4 helyen (globál + magyar; szeptemberi + all time idők).
A járgányaid felszereltségeitől függ, melyiket és mire használod.Nekem a rally, s.car és formula maxos, bár afterburnerem nincs a rallyra a bányába. A motornál a coin 3as, a többi maxon. A kamionnál talán 2 tunning nincs maxon. Így jött ki nekem a következő összeállítás (btw, azt hiszem, Hun is ugyanezeket tolja):
1. Motor: turbó, coin, szárny: full gázzal kell indulni, aztán kb.a turbó bekapcsolásával egyidőben vagy a pici fék, vagy minimális gázelvétel, és akkor átrepüli a dupla dombot. Már amikor..... :-D
2. Formula: turbó, coin, mágnes
3. S.car: turbó, coin, szárny
4. Rally: turbó, coin, szárny vagy fuel vagy afterburnerA két középső felcserélhető. Továbbá, akinek maxos a kamion, az bevetheti pl.a 3asra. Dénesünk TOP9 időt ment vele a világon!
Összefoglalva a lényeg: bújni kell a 4 pálya videóit, TOP időit a TT-ben + gyakorolni-gyakorolni-gyakorolni. ;-)Ezúton is köszönöm szépen a csapatnak az alázatot, és állandó nyerni akarást! A csalószűrés után TOP 5 vagyunk, és ha csak ideiglenesen is, de holnap délelőtt felugorhatunk a 2.helyre!!! A világon! Színtiszta MAGYAR csapatként!!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, Apple garancia, doboz, kék
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, nanoSIM, Apple garancia, doboz, szürke
- Macbook Pro 16" - i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke