-
GAMEPOD.hu
Linkek a játékosok közvetlen felvételéhez (telefonról kattinthatók): https://digitxt.blog.hu/2019/07/01/ph_hcr2_no_tuning_cup
Korábbi házibajnokság eredmények:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gubbba
tag
Az állás:
Szeretném azt hinni, hogy ebben a játékban sokkal nagyobb szerepe van a mázlinak, mint a tudásnak, de sajnos az eredmények nem akarják igazolni az elméletemet. Ugyanis ha így lenne nem bagolyka, Freddy, vagy DigitXT lenne állandóan az elején.
Szóval egy kérdés, elsősorban a lista első három helyezettjéhez. Ti mennyire érzitek tudatosnak ezt az egészet? Úgy értem néhány 100 próbálkozás alatt én is egyre több finomságra jövök rá az adott pálya/autó kombinációval, vagy legalábbis úgy érzem, hogy fejben tudom mit kéne csinálni (és ezért egyre gyakrabban nyomom a Retry-t már futam közben), de általában hamarabb feladom, mint hogy ezek mind egy futamban összejöjjenek. Ki hányszor próbálkozik egy adott napon és ebből hányszor tud a legjobbjához közeli időt menni? Vagy a legjobb idő egy szerencsés véletlen, egyetlen kiugró eredmény szokott lenni, amit aztán képtelenség megismételni? A tegnapinál pl még több 100 próbálkozás után is tudtam századokat lefaragni az időből, de a 26-os idő elérhetetlennek tűnt. Pontosan láttam a ghostoknak hála, hogy hol megy el az a két tized, de nem tudtam rájönni mit csináltatok ott másképp.
[ Szerkesztve ]
-
Gaborz1
senior tag
Én 40-50 próbálkozásnál sose megyek többet.
iPhone 13 Pro Max + Apple Watch Series 6 + iPad Air 2020
-
Freddycom
őstag
Én pl úgy szoktam, h szakaszokra bontom a pályát, ha mondjuk a felénél már előrébb vagytok, pedig nem indokolná semmi, akkor kezdem is újra. Ha tartom.a tempót, akkor ugyan azt megpróbálom megismételni, aztán a következő ha megint lassabb, akkor megint retry, a végén módosítás.
Pl a tegnapi versenyen ott nyertem sztem, h a lejtő után mikor szalad fel a szuper dízel a deszkára, már úgy kellett érkezni h a pattanás holtpontján túllegyél és úgy hagyd el a deszkát.
[ Szerkesztve ]
-
expander
senior tag
nyugodtan hidd azt, hogy mak az egesz kb egyetlen tokeletes ut van, ha ezen belul valahol pont nem adja ki egy kicsit, akkor utana b@szhatod, mert eselyed sincs ledolgozni a hatranyt. es nem azert marad le valaki mert mas technikaval ment fel az emelkedore, hanem azert mert utana mashogy pattan az auto 1-es szinten. pont ezert javasoltam, hogy adjunk meg egy maximum szintet, ameddig fel lehet huzni a cuccokat, es azon belul pedig lehessen allitgatni, abba sokkal tobb verseny potencialt latok, mert ott be tudod "hangolni" legalabb az autot, megsincs elony vagy hatrany vele.
-
DigitXT
Topikgazda
Én csak azt tudom mondani, amit korábban is: az MF-hez kell tudás is...
Aztán van ilyen, van olyan szitu... Ha vmi mázlival "adta ki", s amiatt kiugró
eredmény született az jellemzően a "100-ból 1 kategória", nehéz ismételni.
Ha csak szimplán "jó" az eredmény, akkor megismételhető, így javítható is.
Szerintem az elég ritka, hogy vki az egyéni csúcsa körül fusson, állandóan.A magam részéről addig nyomom, amíg úgy érzem, már nem tudok jobbat.
Ha kiugró idő jött össze és egyértelmű MF volt, nem erőltetem, mert nehéz
megdönteni. Persze nagy hibákat nem szeretek bent hagyni. De ritka is az,
hogy egy alavetően elrontott nekifutást "csak" az MF húzzon fel első helyre.Amúgy vannak "nüansznyi trükkök", amik az akadály mázlis megoldásának
tűnhetnek, ha vki nem ismerte fel, de más meg rutinszerűen úgy csinálja.
Gondolok itt egy "lehelletnyi" belefékezésre, vagy gázelvételre, de akár egy
másik akadály látszólagos elrontására is, amivel a nagyobb időveszteséget
elkerülöd: a végén csakis a célbaérés számít. Hiába lehet gyorsabb vki egy
adott szakaszán a pályának, ha utána bukja az egészet, mert lekoppan stb.Ez viszont (alternatív megoldás) inkább a tuningos szériában lesz jellemző!
Ilyen full alap kocsikkal már az eredmény, ha ugyanúgy meg tudod csinálni.
Aztán a végső cél, hogy ne "ugyanúgy" csináld, hanem egy kicsit jobban. -
expander
senior tag
válasz Freddycom #1308 üzenetére
en pl. a tegnapira gondolok, a fa pallo ugratora, a nagy lejto utan. kb 30x probalkoztam, abbol max 2-3x sikerult ugy elugratni, hogy elore fele dobjon inkabb, es ne felfele, amivel rogton buktam 2-3 tizedet. es azt nem lehetett iranyitani, vagy bemakolod a lejtot, hogy ne dobaljon osszevissza, vagy nem es akkor cumi
ja es szerk.:
es most nem magamat akarom sztarolni, de ottvolt a monster truckos havas palya, ahol masfel mp-el vertem a mezonyt, nyilvan kellett oda is nemi mak, viszont az imho inkabb szolt a mechanikus skillekrol, hiszen ott folyamatosan jatszani kellett a gazzal, nem ugy mint tegnap, amikor 2 helyen kellett elvenni, de amugyis vegig padloztad es imadkoztal kozben, hogy jol pattanjon az a kis buzi onnan lehet tudni, hogy nem makolsz, ha konstansan tudod hozni a +-1-2 tizedes idoket (ami nekem sikerult is a monster truckkal, ezert is gondolom, hogy nem ordas f@szmakom volt a tobb mint 1mp kulonbseggel)
[ Szerkesztve ]
-
Gubbba
tag
válasz Freddycom #1308 üzenetére
Abban én is látok fantáziát, hogy a következő legyen mondjuk egy MaxLevel10-NoTuning Cup. Tehát szabadon állítható minden max 10-es szintig, tuning nélkül.
Gaborz1: ahhoz képest nagyon jó időket mész néha, úgyhogy le a kalappal.
Freddy: nagyjából én is így próbálkozok, és néha azt is észrevettem, hogy sok sikertelen próbálkozás után érdemes pihentetni a dolgot, mert volt, hogy utána egyből sikerült javítani.
szerk:
Engem amúgy sokszor az bosszant, hogy hiába tudom a kis trükköket, a legtöbbhöz azért az is kell, hogy épp úgy pattanjon, ahogy (és ez még akkor sem mindig jön össze ha te ugyanúgy csinálsz mindent). Van egy véletlen faktor a játékban, mert pl ha végig állsz a gázon a rajt előtt és simán padlógázzal indulsz, akkor sem mindig ugyanúgy indul el. És akármennyire is rövidek a pályák, azért mindenhol van 3-4 ilyen apróság, amiből nagyon ritkán jön össze egy futamban mind.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
Topikgazda
Összefoglalnám röviden, a mai tankos pályára vetítve.
tudás = Freddy + bagolyka ghostjával felmenni az emelkedőn
mázli = rájuk verni nagyjából másfél tankhosszt ugyanitt
pech = beverni a fejed ezután (vagy csak elszúrni a befutót)Aztán lehet, a második szkenárió se tiszta mázli: ismételhető!
Igazából, össze kell rakni a te indulásod az ő folytatásukkal. -
Gubbba
tag
A sorrend nem változott, de Freddy kezd elhúzni, nagy hajrá kell, ha valaki meg akarja fogni. Két második hely is elég neki a bajnoki címhez. Nekem már matematikai esélyem sincs, nem mintha másmilyen lett volna valaha.
A maira azt hiszem sok időt nem fogok áldozni (a tegnapit sem vittem túlzásba), gyűlölöm a monowheel-t.
-
Gubbba
tag
Kell egy kis lendület, de a lényeg, hogy épp mielőtt a meredek emelkedőhöz érsz, egy pillanatra vedd el a gázt, hogy a fickó kicsit hátradőljön, aztán újra padlógáz. Enélkül tuti, hogy lefejeled az emelkedőt. Nekem sem mindig jön össze, és ha nincs elég sebesség előtte, akkor így sem megy fel, szóval nem könnyű.
Gaborz1: Affene, veszélyben az összetett negyedik helyem.
[ Szerkesztve ]
-
Gubbba
tag
Ugyanmár.. én az első 20 próbálkozásból még addig az emelkedőig se jutottam el. Ha a szürke palló (vagy mi a szösz) aljáról elindulsz felefelé, és a végén egy pillanatra elemeled a gázt, majd újra rányomsz, akkor fel kell mennie.
Gaborz1: szép. Már várom mikor jön a két éllovas és tesz minket helyre egy 30 alatti idővel.
[ Szerkesztve ]
-
Gaborz1
senior tag
Igazából nem tudok erre receptet, hogyan lehet fejelés nélkül túlélni. Volt mikor felidegesített, hogy megsimogatta homlokkal a talajt.
Szerk.: Látom megjöttek a hiányzó személyek idejei.
Még kitart az időm.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max + Apple Watch Series 6 + iPad Air 2020
-
Freddycom
őstag
válasz Gaborz1 #1329 üzenetére
Haltam már meg ott, miután felmegyünk a rámpán és utána leesünk, vmikor megkoccolja a földet, vmikor nem (leérkezéskor), aztán vmikor felhorzsolja a homlokát, mikor lendületet veszünk az utolsó ugrató előtt, aztán mivel kb vízszintesen 'esünk' be a célba, volt h ott ment el... Na akkor bánta volna a Xiaomi
Ez nekem most 27 gemembe került így délután óta. A qurva életbe már.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
Topikgazda
válasz Freddycom #1332 üzenetére
Köszi! Mindig elszúrtam a rámpán a nekifutást, mondom igy nem jó.
Tulajdonképpen, ha össze is jönne ugyanúgy, még mindig kéne 2 tized.
Szóval egy életem, egy halálom: megtoltam neki ott, mint a barom! Kb.
ugyanúgy érkeztem, mint kalauzhal, csak jobban átjött a lendület: mák. -
Gubbba
tag
Na azt hiszem nekem mára ennyi volt, DigitXT űridejével nem állok neki versenyezni.
Ja és ennyit arról, hogy a maira nem áldozok sok időt.
[ Szerkesztve ]
-
Gaborz1
senior tag
Amúgy gratulálok.
Tényleg verhetetlenek vagytok.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max + Apple Watch Series 6 + iPad Air 2020
-
SpongyaBob
veterán
Olyankor mi van ha vettem a játékban egy pakkot és azt nem kaptam meg? Természtesen az összeg eltűnt a kártyáról..
i11 White 64GB, AirPods 2, Lumix GX7
-
donmackó
őstag
válasz SpongyaBob #1339 üzenetére
Küld el a tranzakciós id-t, vagy valami igazolást a fejlesztőnek. Nálam is volt már egyszer ilyen, de jóváírták.
Release the cable hounds!
-
Freddycom
őstag
Na köszi a részvételt mindenkinek, voltak nagyon szoros versenyek (szinte mind az volt ), de amikor azt hiszi az ember, h ez a csúcs egy level egyes géppel, jönnek mások és fél-1-1.5 másodpercet rávernek.
-
addikt
válasz SpongyaBob #1341 üzenetére
Ne csodálkozz, ha nem válaszolnak. Én már nem egyszer írtam nekik e-mail-t és még csak olyan válasszal sem méltatnak, hogy "kapjam be".
Persze ha látnák, hogy fizettem már nem is egyszer iap, akkor már szimpatikusabb lennék biztos... -
lovasalbi
csendes tag
Akkor én neki is kezdtem a level5 no tuningnak...
-
Gubbba
tag
Még adós voltam egy eredményhirdetéssel:
Úgy látom a következő kupát illetően nincs még egyetértés, így nem is érzek nagy motivációt a daily challage-ekre. Mondjuk legalább nem cseszek el annyi időt naponta.
Ha lesz új kupa részemről azt javaslom legyen olyan, hogy csak a max levelt kötjük ki, és a tuning alkatrészeket továbbra is mellőzzük, mert nagyon nagy előnyt jelentenek.