Új hozzászólás Aktív témák
-
bkercso
nagyúr
válasz Alchemist #15 üzenetére
Sok a lehetőség. Kanyarban a kormány hirtelen alászedésével lassulás nélkül lehet tapadást mérni, majd gyorsan újra ívbe rakni, hogy megtapadjon. Így rendszeresen ellenőrizhető lenne a tapadás. Vagy egy-egy fékutat megnyújtani és megcsúsztatni a kereket.
Ködből előbukkanó tárgyaknál megjósolható a láthatóság is, ahogyan azt az ember is teszi. Ezek még mind kifejlesztésre várnak, ma még csak nagyon a felszínt kapargatja szerintem a technika az emberi érzékeléshez képest.Én inkább az assisted driving-ban látom a jövőt: az ember vezet, de segíti őt a gép. Kerszteződésnél lámpa helyett automatikus mikrofékezésekkel kikerülhetik egymást így az autók és a többi előnyről sem kell lemondani. Ha meg az ember nem akar vezetni, akkor marad a szuperóvatos tötymörgés.
Remélem, nem veszik ki a kormány és a pedál minden kocsiból![ Szerkesztve ]
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
Új hozzászólás Aktív témák
- Robogó, kismotor
- YouTube
- Anime filmek és sorozatok
- OLED TV topic
- Total Commander
- Google Pixel 6/7/8 topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- További aktív témák...