Új hozzászólás Aktív témák
-
worxland
addikt
válasz Robitrix #246 üzenetére
Negyven éve szerintem még nem volt ST-225, a Wikipedia szerint akkor (80-ban) dobták piacra szígéték az 5 megásat. Az első PC-mben már ST-225 volt, 90-ben kaptam, akkor nem tűnt 10 éves technológiának.
[ Szerkesztve ]
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
worxland
addikt
válasz Robitrix #247 üzenetére
"persze 3 MB-os fájlt olvasva nem érzékeli az ember a különbséget. Nagyságrendileg valahol úgy van, ha egy játék betöltése mondjuk HDD-ről 60 mp, normál SSD mondjuk 35 MP és m2 ssd meg 28 mp" - #230-ban volt két link - meg kellene nézni, de találsz többet is, csak keresni kell. Nem igazán van 35 vs 28 szintű különbség az M.2 és a SATA SSD között.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
Depression
veterán
Az élethűbb ottott kezdődik, hogy az első bekapottnlövés után, ha túléled, életed végéig nyomorék maradsz, vagy hónapokig tart a felgyógyulás. Nem kell headshot, hogy valaki belehaljon perceken belül egy lövésbe, és nem létezik instant heal.
Sok száz évvel ezelőtt is tüzet gyújtottak nagy füsttel, hogy figyelmeztessenek mindenkit.
Soha semmilyen történelem sem szólt arról, hogy egy ember megmentette a világot.
Az RTS-re pedig csupán annyi a válaszom, hogy léteznek fejlettebb "országok". Itt Kína vs Zimbabwe csak elhanyagolható különbség.Az UFO című játék is milyen sikeres lett volna, ha olyan MI-t kap, akik képesek az univerzumon átutazni.
Ezért mondom, hogy azért hülye a játékbeli ellenfél, mert ha létezni zombi, szellem, ufo, terminátor, transzformers, vagy bármi hasonló, a túlélési esélyed konkrétan 0, és nem az ügyességeden fog múlni.Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
Huntszy
tag
válasz Depression #255 üzenetére
"Az élethűbb ottott kezdődik, hogy az első bekapottnlövés után, ha túléled, életed végéig nyomorék maradsz, vagy hónapokig tart a felgyógyulás."
Nem. Az élethűbb ott kezdődik ami egy paraszthajszálnyival jobban hasonlít a valóságra mint az elődje. Nem azt mondtam, hogy legyenek élethűek a játékok, azt mondtam, hogy legyenek élethűbbek. Elég nehéz a való élet, nem kell minden részlete a képernyőkre. Én azt mondtam, hogy szerintem sok esetben jobb lenne egy játék ha az egyértelműen ostobától (csaló RTS ellenfél) a skálán elmozdulna a valóságosabb felé. Nem azt mondtam, hogy üsse ki a skálát és ezzel nullázza le a játékélményt. A kettő között a különbség jelentős. Nem arról írtál mint amiről beszéltem. -
-
Egy játéknak az a feladata, hogy szórakoztasson és minnél nagyobb élvezeti értéket adjon az ember idejéért és pénzéért cserébe.
Ezek elérésének pedig messze nem az a legjobb módja, hogy egy feature-listán megpróbálunk minnél több buzzwordot kipipálni.
Hasonlóan a 200 órás rpg, random generált pályák, random generált küldetések, random generált loot stb stb mellett az MI is csak egy buzzword amire a játékok döntő többségének semmi szüksége..
[ Szerkesztve ]
-
Tetsuo
aktív tag
válasz joysefke #239 üzenetére
Hát, el tudnám viselni, ha egy bot megvizsgálná az adott helyszínt, röppályát, töltényhüvelyeket, lábnyomokat stb., majd megbecsülné, mi célból haladtam adott helyre és a következő pályarészen ezek alapján próbálna csapdát állítani, én meg félrevezethetném...
Vagy az egyik társam áruló lenne, információkat ad a csapatról, emiatt kotnyeles lenne, ami gyanús lehet ha figyelek rá, majd kinyomozom és lefülelhetem.
Háborús helyzetekben nem előre megírt történetek mentén, hanem az ellenfél valódi stratégiája alapján haladnának az események, mint tábornok gondolkodna az AI, figyelembevéve azokat a paramétereket, amit egy valódi tábornok is figyelembevenne, hasonló hibapalettával természetesen - ettől lenne emberi.Konkrét példát nem tudok mondani adott játékból, mert sok-sok éve nem játszottam, de nem a quakes ugrálásokra gondoltam az AI-t emlegetve.
-
-
Huntszy
tag
válasz joysefke #263 üzenetére
Szóval eljutottunk oda, hogy bárki aki más véleménnyel van a gépi ellenfelek intelligenciájával kapcsolatban mint te az csak egy tucat "szoftverprojekt ügyfél" aki csak követelőzik de fogalma sincs mit akar. De hál' Istennek te tudod, hogy mi az amit mindannyian keresünk egy játékban valójában így el tudod nekünk mondani.
Ok.
Azthiszem ettől a ponttól kezdve lett parttalan bármiféle vita a témával kapcsolatban.[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
válasz joysefke #263 üzenetére
A hír arról szól, hogy extra erőforrás fog a házhoz állni, azt fejtegetjük, hogy, mire lesz ez jó. Ezért jussunk már egy picit túl azon - legalább elméleti szinten -, hogy most, a jelenlegi képességekkel-erőforrásokból mire vagyunk képesek.
És azt, hogy lesz-e valaha értelme Z!-be eljutni, azt meg ne a fejlesztő mondja már meg, akinek jelenleg A-C-ig terjedő a képességével és eszközeivel még a D-be vezető útvonalon való elgondolkodás is fizikai fájdalmat okoz.
Mi meg azon csodálkozunk, hogy nincs progresszió?![ Szerkesztve ]
-
Robitrix
senior tag
válasz Depression #254 üzenetére
90-92 körül már voltak talán 40 MB-os HDD-ek ST 251. Emlékszem, hogy a kollégám gépében kettő olyan volt, miközben az én gépemben még 20 MB-os ST 225 volt. Ami akkor már egy pár éves gép volt egy 8 mhzes turbo XT. Úgy irigyeltük a bámulatos 80 MB kapacitás miatt... Amúgy valóban valamikor a 80-as évek közepén jelent meg a SZ-225(a 20 MB-os) HDD. Én az első PC-t valamikor 1986 körül szereltem össze és abban már 20 MB-os volt. a legelső PC-ben nem volt HDD PC Junior néven jelent meg valamikor 1983 környékén 256 KB RAM volt benne és két darab 360 KB-os floppy egység.
Amit aztán gyorsan követett az elterjedtebb IBM PC XT a klasszikus 640 KB RAM és eleinte 5-10 MB-os HDD-et kaptak.
Aztán valamikor 1985 körül jött az IBM PC AT
Amikor én elkezdtem PC-t használni valamikor 1986-87 körül akkor már jellemzően a 20 MB HDD-esek voltak. -
Robitrix
senior tag
rengetegen.... lévén ma már sok játék mérete 100-150 GB feltelepítve. Nekem először egy 256 GB-os SSD volt a gépemben. amit tavaly kicseréltem egy 512-esre. de már szemezek egy cserére 1 TB-os SSD-vel. Pedig csak a 4-5 leggyakrabban játszott játék van rajta a rendszer mellett. és már nem merek rátenni semmit mert csak 35-40 GB van szabadon.
Ennyit muszáj szabadon hagyni az elsődleges meghajtón, mert kell a hely a rendszer frissítéseknek és a játékok időnként megörülő 20-30 GB-os frissítéseinek. Így nem szivesen törlök olyan játékot az SSD-ről, amit néha játszok.
Így vagy a további kb 10 darab játékot muszáj volt HDD-re rakni, mert nem fér el az SSD-n. A legtöbb játék valami online telepítésű és mivel mobil netem van nos nem állhatok neki 2 éjszaka letöltögetni egy játékot 100-150 GB-t csak mert éppen eszembe jut vele játszani.Lassan a 2 TB-os HDD-en se lesz már elég helyem... így ott meg elkezdtem gondolkodni a 4 TB bejújításán. Így kinéz vagy 7,5 TB háttér kapacitás a fejlesztessek után. (a mai 2,75 GB helyett) Hogy durvább legyen a helyzet van még vagy 1,5 TB külső merevlemez is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Milyen okosórát gyermekeknek?
- Alkoholista nevelde
- Windows 10
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...