Új hozzászólás Aktív témák

  • Skynet258

    veterán

    Nem rossz, a kártyák grafikái nekem a Steve Jackson/Ian Livingstone féle könyvek (azok közül is leginkább Kharé - a csapdák kikötővárosa) rajzait idézik.
    Ami nekem kicsit hiányzik, az az, hogy egy összefüggő történetet meséljen el a játék. Mert ugye egyszercsak ott vagyunk a kocsmában, aztán egyszercsak ott vagyunk a kanyomban, aztán egyszercsak... Ok tudom, a lapok ugyanazok, de lehetett volna valami körítés, és a lapok bár ugyanazt jelentik alapjába véve, mindig kicsit idomulnak a környezethez. Meg átkötő lapok, amikor csak annyi a kérdés, hogy

    "Előtted szántóföldek végtelen tengere hajladozik a szélben, jobbra az út vége egy erdő mélyére tekereg, balról pedig mintha két távoli alakot pillantanál meg a nap melegétől remegő földúton közeledni - de lehet csak a szemed tréfál meg?

    Merre mész?"

    És akár a fenti képet lehetne hangeffektel is illusztrálni, halk szélfújás, ha az egeret oda viszem ami az erdő felé mutat, akkor madárcsicsergés és vészjósló hangok, a két alakot jelképező feliratnál távoli beszéd szerű hangok, stb.

    Szóval én valami ilyesmit vártam (csak átfutottam a leírást, videót nem néztem), ehhez képest pedig azért elég steril is ismétlődő a dolog.

    Mondjuk tudom, a fenti képzelgés videójátékos víziója már megvalósult, úgy hívják hogy Skyrim, meg Dragon Age, meg... de valahogy mindig van abban valami izgalmas, hogy a dolgokat nekem kell elkézelnem.

    Mondjuk olvasni mindig is szerettem (most épp Skandar Graun kalandjait olvasom ki tudja hányadszorra). :D

    [ Szerkesztve ]

    https://geekpulse.hu

Új hozzászólás Aktív témák