Új hozzászólás Aktív témák
-
JanR
addikt
Nem lenne rossz? Epekedve várom a story folytatását, de hiába. Tényleg addig fogják húzni, míg nekem is kisfiam/lányom lesz és már nem fog érdekelni a játék vége, mert a családommal foglalkozom .. És én még így is 'fiatalnak' számítok a HL fanok között. A Valve megnézheti magát, mikor majd kiadják az új HL-t (ha egyáltalán még ebben az évezredben megtörténik). De van egy olyan sejtésem, hogy valami mágikus címnek tartogatják a nehezebb időkre
-
BiP
nagyúr
Ha már half-life, szerintem a következő részt majd az urán felezési idejének megfelelően adják ki. Pár 4,5milliárd év múlva. Ebből eltelt 5 év. Hajrá.
-
tdd587
őstag
Azt esetleg tudja valaki, hogy miért nem úgy csinálták, hogy bele a régi tartalmat (ahogy van az orange box-ban) aztán fokozatosan javítani fel mindent később?
Arra gondolok, hogy a cinematic mod sem úgy készült, hogy 5 éve ígérgeti, hogy majd egyszer lesz, hanem folyamatosan fejleszti a srác - tehát folyamatosan játszható, a karaktereket pl. még cserélgetni is lehet, ha nem tetszik a bögyös smaca Alyx stb.
Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.
-
#65675776
törölt tag
Azért egy mod és egy retail játék kiadási módszerét ne hasonlítsuk össze. A CM fejlesztőjének eleve ott volt alapnak a játék, szóval azzal nem kellett foglalkoznia, hogy az alapvető tartalmat létrehozza.
Amit írsz, az pedig a soha véget nem érő DLC-zést jelentené. A játékosok részéről pedig az lenne a reakció, hogy félkészen lett kiadva. Ez pedig nem járható út. Egy HL-nak elsőre szinte tökéletesnek kell lennie, különben mindenki csalódott lesz.
Az meg vicc, hogy csak úgy cserélgethetők legyenek a karakterek. Ezzel pont az egésznek a karaktere veszne el.
-
FehérHolló
veterán
válasz #65675776 #54 üzenetére
Amit írsz, az pedig a soha véget nem érő DLC-zést jelentené. A játékosok részéről pedig az lenne a reakció, hogy félkészen lett kiadva. Ez pedig nem járható út. Egy HL-nak elsőre szinte tökéletesnek kell lennie, különben mindenki csalódott lesz.
Pontosan ugyanezt gondolta mindenki megjelenés előtt a Mass Effect 3-ról is.
Aztán kiadták félkészen, jöttek hozzá a DLC-k, a végük meg még mindig nem látszik.[ Szerkesztve ]
Skynet is real. It's called Google.
-
tdd587
őstag
válasz #65675776 #54 üzenetére
Félreértesz, én a Black Mesa Source-ra gondoltam. Azt lehetne (?) úgy csinálni, mint a CM-et.
A HL3-ról már mindenki tudja, hogy az nem létezik... Egy alternatív világban mosolyogva gondolunk rá, hogy milyen képet vágott Alyx 2008-ban az episode 3 végén, amikor rájött, hogy Gordon és ő testvérek és Gman az apjuk...
Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.
-
#65675776
törölt tag
A CM és a BMS is más tészta.
-A CM esetén első körben csak textúrajavítások voltak, aztán jöttek a cserék, amivel mellesleg teljesen szét lett vágva a játék hangulata.-A BMS esetén viszont egy teljesen új motorra kell az egész játékot átvinni, ami messze több munkával jár. Szóval kiadhatták volna, hogy játszható az első pálya. Aztán a második is, majd a harmadik... Csak ugye a HL esetén ez kicsit necces, lévén a pályák határát általában csak egy felvillanó cím jelzi. Nem is igazán pályák, hanem fejezetek (maga a HL pedig egy interaktív regény). Maximum akkor lenne hasonló a CM-hoz ha a HL: S-ból indultak volna ki, de ismereteim szerint nem erről van szó.
-
Darth_Revan
veterán
Half Life 3 mozgolódások: [link]
-
errorcode06
őstag
válasz Darth_Revan #58 üzenetére
Érdekes a linkelt cikkben szereplő screenshot, remélem tényleg igaz, és remélem nem lila lesz az ikonja
"Well, Blizzard is dead. It is a corpse being puppeteered by Activision and Bobby Kotick" DesignerDave
-
FrozeN`
tag
válasz errorcode06 #59 üzenetére
"UPDATE #1: Further investigation reveals that the domain was a typo, yet was registered before the update. The profile page in question is fake, and is under a custom domain. "
-
raskolnikoff
őstag
Update #2 is van man.
A gazdasági válság és az emelkedő energiaárak miatt arra kényszerültünk, hogy kikapcsoljuk a fényt az alagút végén. A kellemetlenségért elnézést kérünk.
-
tdd587
őstag
válasz #65675776 #57 üzenetére
OK, ezt nem tudtam.
Amúgy érdekes ez az "interaktív regény" dolog. Én anno nem játszottam a HL1-el, de most a youtube segítségével megnéztem, mint egy interaktív regényt. Nagyon elszomorodtam, mert abból a nagy történetből (big picture) semmi nincsen benne a játékban. Oda lehet képzelni, el lehet utána olvasni valami fansite-on, de a játékban az információk gyakorlatilag 5%-a van csak benne. A többinek utána kell olvasni, hogy mi is történt és akkor nagy-nagy jóindulattal oda lehet tenni, hogy hát végülis benne volt az. Ez-az. De leginkább semmi.
Ez zavart a HL2 kapcsán is, az ember rohangál meg lövöldöz, de hogy mi az a combine vagy mi az a headcrab, az nem igazán derül ki.
[ Szerkesztve ]
Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.
-
#65675776
törölt tag
Jóval több, mint 5% van benne a játékban. Csek ehhez beszélgetni kel az NPC-kkel, és szétnézni a világban. Ezt YT videokbón nem fogod megtudni.
HL2 esetén a vortigaunt-ok, Kleiner, Alyx és Eli a fő információforrások, akiktől szinte mindent megtudhatsz a történet hátteréről. Persze a headcrab-et nem fogják újra bemutatni, egyszer már megtették a HL1-ben, és ott is elmondta egy tudós, hogy mit is művelnek.
Mondjuk ha az embernek csak az a lényeg, hogy minél gyorsabban végigrohanjon a játékon, akkor valóban nem fog megtudni semmit. Kb mintha Deus Ex-ekben soha nem olvasnál el egy DataPad-et/DataCube-ot.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care