Új hozzászólás Aktív témák
-
Blizzardking
őstag
válasz zharkanyi #4482 üzenetére
zharkanyi, marcedli
Konkrétan Budán a Konkoly Thege útra akartam eljutni, és egy csodálatos "Magas út dűlő" nevű útvonalon vitt. Csak úgy tudtam felmenni tajta, hogy egyesben 2 percig kapart a kocsi, és tudtam, hogy ha meg kell állnom valamiért, májusig nem fogok elindulni felfelé. Különösen veszélyes, ha leesik valami ónos cucc, és azon hozna lefelé.
Ugyanakkor ott is élnek emberek, az összkerék hajtású Pajeróikkal, és grasszálnak fel-le mint londiner a Marriottban.
Ezért gondoltam, hogy az én életemből ki kéne irtani ezt a magas út dűlőt kb októbertől májusig. Simán megér 5 perc kerülőt, hogy ne 45 fokos emelkedőn kelljen menni.Amúgy köszi a választ mindkettőtöknek!
"Astral engines in reverse - I'm falling through the universe again..."
-
marcedli
tag
válasz Blizzardking #4501 üzenetére
Sajnos a Waze nem ismeri az útviszonyokat, szóval a Magasút dűlővel így jártál, de mással is így jártál volna a budai hegyi utakon.
Amikor ilyen az idő, akármi is van, ilyen vidéken muszáj a nagy utakon maradni, akkor is, ha a waze mást mond.[ Szerkesztve ]
#csakawaze
-
e=mc²
őstag
Nekem azt mondja meg valaki, hogy az bug vagy feature, hogy veletlenszeruen elfelejti az android app, hogy a hangok csak alert only-k legyenek. Nem egyszer fordul elo, hogy akkor hallom meg, ha hivnak es beledumal (bluetooth fulessel hasznalom) es a hivo felet meg nem ertem.
Ambulimax Provider
-
Blizzardking
őstag
válasz marcedli #4502 üzenetére
Értem, és köszönöm a választ.
Az eredeti kérdés nem is arra vonatkozott, hogy a waze ismerje az útviszonyokat, hanem arra, hogy ki lehet-e iktatni utakat. Ezer és egy oka lehet, hogy valaki egy helyet el akar kerülni, és szerintem nem egy rocketscience ezt belerakni. Ahogy azt sem, hogy tetszőleges címekkel tovább navigáljon, azaz ne köztes pontnak szúrja be, hanem a végére tegye. Ezeket más program már 10 éve tudta. Nem akarom se kritizálni, se offolni, de azért van hová fejlődni, és nem feltétlenül az "integrájuk be az egész közösségi hálót" megközelítés hozza a legtöbb előnyt. El kéne dönteni a fejlesztőnek, hogy barátkozás közben akarunk navigálni, vagy navigálás közben akarunk barátkozni."Astral engines in reverse - I'm falling through the universe again..."
-
marcedli
tag
válasz Blizzardking #4505 üzenetére
Nem lehet kiiktatni utakat. Igen, számos mas navi tud sokmindent, mégsem lett 50 milliós felhasználói bázisuk 5 év alatt. Szerintem az app lényege, hogy a leghamarabb visz a célba, és pontosan meg is mondja, mikor érsz oda. Ez a lényeg. Úgy látszik, a felhasználók ezt szeretik benne. A közösségi reszt ha nem érted, akkor ez az app nem neked való. Szó sincs benne barátkozásról, a fejlesztők pedig már a legelején eldöntötték, mit akarnak, és ez azóta sem változott.
[ Szerkesztve ]
#csakawaze
-
apaszka
veterán
Most kaptam frissítést, de csak hiba javítás! Nézem még benn a felbontás lett javítva.
Android!https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
Blizzardking
őstag
válasz marcedli #4506 üzenetére
Ameddig egy saját, általam választott név/jelszó párossal kellett bejelentkezni, semmivel nem vitt kevésbé gyorsan, mint most, amikor tudni akarja a facebook profilomtól kezdve az összes eltárolt telefonszámot a telefonon és a google tárhelyemen. Csak mondom. De látom, érzelmileg érintett vagy a kérdésben, ezért nem akarlak idegesíteni. Jó az app, de lehet még mit feljeszteni rajta az ötvenmilliós tagság ellenére, ahogy azok is járnak énektanárhoz akik platinalemezeket adnak el. Ahogyan az emberiség átlag iq-ja alacsonyabb mint a kiugróan okos embereké, hibás érvelés valaminek a hiányát azzal magyarázni, hogy sok embernek jó az úgy is a tömegnek. De tényleg nem akarok offolni tovább, köszönöm hogy válaszoltatok a kérdésemre, majd ha ónos eső után 45 fokos lejtőn akar vinni (amit nyilván előre tudni fogok), átrakom a köztes pontot egy nagyobb útra. A naprakész infó így is értékesebb, amit viszont nyújtani tud. Csak lehetne mégjobb, ennyi az egész.
"Astral engines in reverse - I'm falling through the universe again..."
-
Pulsar
veterán
válasz Blizzardking #4508 üzenetére
Több idő bontásban is vannak átlagsebességek rendelve egy szegmenshez. Tehát, ha az időjárás "kiszámíthatóbb" lenne, mint régebben, tehát mondjuk novembertől márciusig valóban tél van, akkor az alkalmazás megjegyezné, hogy mondjuk a meredek dűlőn az átlag sebesség ebben az időben 1km/h, így ebben az időben nem tervezne arra. De ez sajna nem így van, és egy rendes átlagsebesség átrendeződéshez is két hét kellene, ami lassan megint meg dől, mert holnap urántól már 8 fokot mondanak, és ismét járható lesz az utca
-
Möhe
addikt
Sziasztok!
Hogyan tudom javítani a térképet? Átadtak egy új utat, ami anno vasúti nyomvonal volt, és már 2 hete átadták. [link]
-
Watt25
veterán
Nagyon el van rejtve
De most látom, már lemaradtál. 23-án már meg lett csinálva, csak azóta nem frissült a térkép.[ Szerkesztve ]
Itt a válasz: http://sablonvalasz.blogspot.hu/
-
őstag
Sziasztok! Szeretném jelezni, hogy Budapesten rendszeresen az V. kerületi Városháza utcán keresztül tervez. Az pedig már egy jó ideje oszlopos, behajtási engedélyt igénylő utca.
Köszi! -
Szili17
aktív tag
válasz Blizzardking #4508 üzenetére
Ööö lemaradtam, senki sem kényszerített hogy kapcsold hozzá a facebook account-odat, vagy igen? Mindegy, adatvédelmi aggályok? Jó cikk, szerintem olvasd el, ha eddig még nem láttad.
Szerintem ennek semmi köze semmilyen érzelemhez, de nyilván amit szeretünk abban érzelmileg érintettek vagyunk, ez azonban nem változtat azon a tényen, hogy mit tud és mi az amiben jó.
Marcedli nem hiszem, hogy úgy értette ezt a számot, hogy "sokan használják, nem is kell fejleszteni", ez egész egyszerűen butaság ilyet leírni is meg feltételezni is. Ez annyit hivatott jelenteni, hogy gyorsan rákaptak az emberek, hozzam fel példának az sms-t?
Most tényleg csak kérdezem, hogy más naviban meg lehet adni hogy kerüljön el 1-1 útszakaszt? Persze, semmit sem rocketscience belerakni (ne menjünk bele a technikai részletekbe egy fejlesztésnél), de szerinted ez egész pontosan milyen hatással lenne egy tervezésre? Hogy szeretnéd megadni azokat a szakaszokat amit elkerülnél? Nem azért kérdezem, mert tudok róla hogy lesz egyszer ilyen, hanem elvi szinten magát az ötlet megvalósíthatósága érdekel a te véleményed szerint.
A tervezéshez annyit, hogy sajnos nem tudja hol mekkora az emelkedő, nyilván ha valakinek nincs helyismerete akkor járhat ilyen esetben rosszul, ezt valahogy neked tudni kell hogy ha a budai oldalon csalinkázol, olyan címet adsz meg ami a hegy tetején van akkor a kis utcák lehet hogy beszívatnak. Engem is vitt át a hegyen a dugót elkerülve olyan utakon amire száraz időben felmennék, jeges csúszós szaron meg inkább megfordulnék és vonatoznék a Pacsirtamezőn a dugóban. Szerintem ez a te felelősséged, hogy felmérd itt bevállalod hogy felmész vagy sem. Én nem mentem volna ott fel ahol neked sikerült, kerestem volna egy másik utat."Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
Szili17
aktív tag
válasz Braddock #4516 üzenetére
Szia! Ebben teljesen igazad van, azonban a Petőfi Sándor utca lezárása miatt (Párizsi urdvar felújítása) a Városház utcát átjárhatóvá tették. kozut.bkkinfo.hu
Jártál is arra vagy csak arra tervezett és rutinból féltél tőle? (btw senki nem jelzett ott még térképhibát. )
Lezárták a Petőfi Sándor utcát december 04. 06:00 - visszavonásig
A belvárosban a Petőfi Sándor utcát lezárták a Ferenciek terénél (a Kossuth Lajos utcánál) a Párizsi udvar átépítése miatt.
A Petőfi Sándor utca északi részét a Városház utca–Párizsi utca kerülőúton érhetik el, melyet feloldanak a védett övezet kategória alól."Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
simico
aktív tag
Kb december óta lettem figyelmes egy érdekes jelenségre. Minden nap ugyanazon az útvonalon ingázom. Az útvonalon néhány helyen balra kell fordulni egyik útról/utcából egy másikba. Azonban tízből kb négyszer ezeken a helyeken (mindig ugyanott!) a sima balra fordulás helyett elküldene mindenféle kacskaringókba és úgy vinne be a végén egy jobbra fordulással az adott útra/utcába. Van amikor csak jobbra fordulna majd ott az utcában helyben visszafordítana és úgy vinne át egyenesen, máskor három jobbos háztömbkerülőt csináltat, időnként pedig tovább vinne és egy-két utcával később csináltatna velem egy balra - jobbra - jobbra - jobbra háztömbkerülőt, hogy az eredeti haladási irányommal ellentétesen vigyen vissza ugyanazon az úton ugyanahhoz a kereszteződéshezt és végül jobbra kanyarítson be. Teljesen véletlenszerű, hogy mikor jön rá a sima balforduló kiváltása ilyen háztömbkerülő manőversorozatokkal. A térképen az adott helyeken semmi látható jele nincs, hogy akkor éppen miért nem akart simán balra fordulni: balra kanyarodás engedélyezve, nincs lezárás, nincs dugó, semmi jelentés, stb. Számomra érthetetlen, hogy amikor ezt csinálja, akkor miért teszi.
Screenshotot nehéz csinálni, mert vezetés közben értelemszerűen nem nyomogatom a telefont. Illetve egyszer amíg egy utcával előrébb álltam a sorban addig tudtam csinálni, de annyira ki kellett zoomolni a kacskaringó megmutatásához, hogy nem igazán látszik semmi. -
zharkanyi
tag
Wazét követően hány évvel is jöttek rá erre a Tomtomnál? - [link]
-
Szili17
aktív tag
Ez Budakeszi? Én ott láttam már több ízben egy kereszteződésben ilyet, de csak abban az egyben és 1 ember jelentette többször ha jól emlékszem. Viszont én még az életben nem jártam arra, így tippelni sem tudok miért tervezett úgy, ahogy. Én kipróbáltam minden alkalommal amikor láttam a hibát és "nekem jó volt". Esetleg be tudod linkelni hogy hol van ez ahol ilyeneket csinál? (csak kíváncsi vagyok)
Screenshotot ha távolabb állsz és van időd nyomkodni akkor nem kell kizoomolni előrébb is tudod görgetni a térképet, aztán a célkeresztve nyomva bal oldalt visszatérni a pozíciókövetős állapotba. (Androidon legalábbis, már nem merek nyilatkozik az iPhoneokról. )"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
pixelmester.
aktív tag
3.9.9.0
Uuuuristen, nem birom mar!!! Meddig huzzak meg???? -
fant0mi
addikt
válasz pixelmester. #4524 üzenetére
Meg kilenc alverzio siman kijon addig.
-
Blizzardking
őstag
Az eredeti felvetés nem az volt, hogy ismerje az útviszonyokat, hanem hogy ki lehessen tiltani útszakaszokat.
Szili17 - Aki rendszeresen navigál sokat, és nem csak egyszer-egyszer akar gyorsan eljutni valahová, az igen nagyra értékeli, ha egy program minél jobban testreszabható.
Az út elkerülését úgy képzelem el, hogy mozgatom a térképet, vagy rákeresek az utca nevére, és mikor nyomva tartom rajta az ujjam, és feladja a buborék menüt, besárgítva az adott útszakaszt, feladja ugye, hogy pozÍció küldése, kedvencekhez ad, start pontként kijelöl és térképen mutat. És ez alatt legyen egy olyan, hogy tilt. És azon a szakaszon többé - mindenféle machinálás nélkül - ne vigyen át. Van ami ezt simán tudja. És legyen egy lista pl a kedvencek alatt, hogy "kitiltott útjaim" és onnan törölhető legyen ha nem akarom többé tiltani.
A másik, amivel nagyban lehetne növelni a használhatósági faktort, a keresések egymásba ágyazása. Megkeresek egy helyet, de még ne navigáljon oda, hanem indítok egy újabb keresést, de meg lehessen adni, hogy az előző hely legyen annak a középpontja, és akörül keressen. Akár POI-kat.
Valamiért az az érzésem, hogy az egész felületet a fiatal bohókás fíling lengi be, amitől alég fapados a funkcionalitása. Akkor legyen egy expert mód, és abban aztán rohadtul lehessen testre szabni az egészet. Bárhonnan indítani keresést, poit, címet, bárhol egyszerűen (nem menüben vájkálva) váltogatni a 2D/3D nézetet, forgatni dönteni stb, tiltásokat elmenteni, keresést a meglévő útvonal végére beszúrni.
Amit tud azt nagyon jól tudja, ezt nem is vitattam soha, de ez így eléggé Lomókamerás-egyetemista. Ezekben lehetne fejlődni szerintem. Attól hogy valamiben jobb mint más programok, miért ne lehetne átvenni azt amiben meg azok jobbak..?
Vagy tegyék lehetővé, hogy a közösség skineket gyártson hozzá."Astral engines in reverse - I'm falling through the universe again..."
-
apaszka
veterán
válasz Blizzardking #4526 üzenetére
Hu ezek hatalmas dolgok lennének szerintem így.
Viszont eddig még nem láttam olyan fejlesztést ami a mi kívánalmainkat figyelembe vette volna.Mint régen írtam, akár fizetősen is használnám csak legyen már pár kis ember számára is hasznos fejlesztés.
Most ha az új verzió kijön , mint néztem az se hoz azt mit valós értéknek, előrelépésnek hívnák.Szóval ingyenesnek így jó, de fizetősnek legyen jobb! Biztosan fizetne sok ember érte, csak hallgassák meg a hibákat végre! Pár alap fejlesztés beleférne tuti.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
#79335424
törölt tag
válasz Blizzardking #4526 üzenetére
"Vagy tegyék lehetővé, hogy a közösség skineket gyártson hozzá."
Ezt már én is fölvetettem korábban. A 2D/3D váltó jó példa. Ha visszakeresel, találsz rá megoldást, mert megerőszakoltam a Waze -t. De, nem kéne megerőszakolni, ha nyilvánosak lennének az intentjei, broadcast -jai. Ha már közösségi...
[ Szerkesztve ]
-
simico
aktív tag
válasz Szili17 #4522 üzenetére
Nem, Budakeszin még nem voltam autóval
Ez az egyik hely, a Vágány utcából balra a Mol kútra kanyarodás helyett néha tovább vinne a Szent László útra, arról jobbra Mór utcába, arról jobbra Dévényi útra ami szépen visszavisz a Vágány utcába, hogy jobbra bekanyarodjak a Mol kútra. Vagy ha a Mohács utcából akarok feljutni a Róbert Károly körútra az Állatkert irányába, akkor néha ez helyett a fenti kacskaringón vinne.Áruházi parkolókban is néha csinálja, hogy a parkolóból kivezető útra balra kéne kanyarodni, de időnként inkább jobbra vinne, hogy aztán 180 fokban visszafordítson az úton és úgy menjek ki. Például itt is szokta ezt csinálni.
Épp az a poén és érthetetlen az egészben, hogy másnap vagy akár pár órával később ugyanazon az útvonalon viszont rendesen tervez. Teljesen rendszertelenül jön elő.
[ Szerkesztve ]
-
marcedli
tag
válasz Blizzardking #4526 üzenetére
Amikor legközelebb találkozunk a központ tagjaival, fel fogjuk vetni ezt a kérdést. De tekintettel az útvonaltervező szerver működésére, nem sok esélyt látok rá, hogy megvalósul. Nagyon limitáltan vesz figyelembe olyan adatokat, amiket az alkalmazásban adsz meg. Ilyen például a fizetős utak elkerülése.
#csakawaze
-
Blizzardking
őstag
válasz #79335424 #4528 üzenetére
Az az igazság, annyira nem jó, hogy nekivágjak erőszakolni. Kár belé. És igaza van apaszkának, én is fizetnék akár azok töredékéért amit leírtam.
Szerk: marcedli - köszönöm, az az igazság, hogy az egész szemléletmódja a tervezőknek csak most kezd kirajzolódni előttem. Azt sem tudtam hogy a tervezés és az útvonal infó hogyan oszlik meg a lokális gépek (telefonok) és a szerver között. Se trollkodni nem akartam, se okoskodni, de más programokban ezek a dolgok annyira alapvetőek, hogy aki onnan jött az picit csodálkozik. De értem, és ettől még használni is fogom arra amiben jó. Köszi mégegyszer.
[ Szerkesztve ]
"Astral engines in reverse - I'm falling through the universe again..."
-
Szili17
aktív tag
válasz Blizzardking #4526 üzenetére
Ez kicsit ilyen user-oldali lett, de az én hibám hogy nem azt írtam amire gondoltam.
Ugye a Waze alapvetően online, a szerver tervez fent, sok mindent ismerve. Ha ebbe belekevernél olyanokat, hogy "ennek a usernek ezek a tiltott újtjai" ráadásul sok kicsi szegmensből vannak az utak (városon belül), akkor ott az egész utca tiltott aminek azonos a neve? Csak az a szegmense amit kijelölt? Ha össze kéne őket fogni akkor azt hogy oldanád meg kliens oldalról? De ugrojunk mondjuk hogy ezek megvannak.
Tervezés: Keressük elő x user tiltott útjait és amikor tervezünk ezeket hagyjuk ki, jó akkor ezt lokálisan meg központilag is tárolni kell és frissen tartani (mert offline is lehet tervezni vele, csak nem annyira javallott), plusz bonyodalom a tervezés során. Tegyük fel, ez is oké, de akkor mennyire kerülje el? Minden áron? Ha nincs más út akkor dobja fel hogy nincs út, ha csak az az egy van akkor menjen azért? Vagy ha nagyon nagy a kerülő akkor is vigyen át rajta? Szerintem ez már jóval meghaladja azokat a kéréseket, mint hogy "szóljon ha célforgalom/magánút típusú útra visz be (mert ott a cél)". Arról nem is beszélve hogy ezt valaki kipróbálja, majd elkezdi önteni a jelentéseket, hogy "szar itt miért nem vitt arra mikor arra gyorsabb" (mert közben megcsinálták az utat, ő meg elfelejtette törölni a tiltást) én meg itt megőrülök hogy mi lehet a baj és nem fogom megtalálni természetesen soha az életben. Persze ugye ez mind fikció, de látom én már (anélkül hogy tudnák a vezetők meg a fejlesztők hogy valaki szeretne ilyet) a hibákat is. Ettől még okosan használva természetesen hasznos lehetne.
De egyébként persze jó az ötlet, meg a testreszabhatóság is (bár ez orbitálisan nagy szívás fejlesztői oldalról egyébként), de természetesen ha jól megcsinálják akkor nagyon nagy királyság.simico: Holnap (vagyis majd ma) reggel megnézegetem őket, köszi hogy belinkelgetted meg leírtad!
[ Szerkesztve ]
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
Szili17
aktív tag
Hazudtam, most megnézem őket. A Vágány → MOL-ra nem is tudok mit mondani, még csak azt se hogy gyorsabb lenne valamikor.
A Mór → Róbert Károly véletlenül nem idén Január 14 előtt készült (és nem tudom tavaly december után)?
Mert ott a kút mellett egy rövidebb ideig sima út helyett célforgalmú út volt beállítva, azt 13-án javítottam vissza. (Sajna az Androidos eszközökön ez nem látszik, az új iOS-en már vékonyabbak a célforgalom/parkoló típusú utak (amiken nem tervez keresztül a Waze ha van más út).)
Parkolós eset talán a legkisebb gond, néha próbálkozik a szegmensekhez forgalmi adatot gyűjteni, hogy elküld embereket ide-oda (párhuzamos utcán), hogy látszódjon hogy ott mi a helyzet, jó alternatíva-e. Legalábbis én így tudom, de FIXME ha hülyeség. Ugye úgy tud jól tervezni, ha ismeri hogy hol milyen gyorsan tudsz általában haladni és közben realtime pedig detektálja ha valahol meg lassan lehet csak."Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
simico
aktív tag
válasz Szili17 #4533 üzenetére
A screenshot január 13-án készült, azt hiszem ezen a héten már mindig jól vitt ott. Volt még egy hasonló hely Rákospalotán, de az adott részen ritkábban járok és nem emlékszem a pontos kereszteződésre (meg ott inkább a saját fejem után szoktam menni, mert tudom, hogy a tervező számára egyforma kis mellékutcákból a valóságban melyikből könnyebb kifordulni a főútra).
A parkolók persze nem gond, csak ha valaki először van ott és pont elküldi forgolódni, akkor csodálkozhat Dunakeszi Auchan parkolóból például én nem szívesen indulok el ellenkező irányba, még a waze kedvéért se
Tényleg beküld adatgyűjtéshez útra/utcába? Ez megmagyarázná, hogy egyes helyeken (például kertvárosban) egymással párhuzamos kis mellékutcákból két-három naponta mindig másikon vinne ki a főútra - útiterv szempontjából persze bármelyik jó, csak én vagyok olyan renitens, hogy mindig a kedvenc utcán megyek (kevesebb fekvőrendőr és kátyú, meg jobban belátható róla a főút kikanyarodáshoz)Junkpod: a térképen levő pozícióm mindig pontosan egyezik a valóssal, itt nem ez a gond.
-
amtibacsi
aktív tag
Új vagyok még itt, nem olyan régen használom a progit, de ma találtam egy cikket, ami esetleg még több felhasználót tudna szerezni. Ingyen 200 mega net Ennyi adatforgalommal ki lehet menni a világból. Ami a lényeg, hogy nincs roaming, tehát mindegy merre kóborolsz, nem csak itthon használható.
[ Szerkesztve ]
-
Szili17
aktív tag
"Szuper", mert akkor a Mór → Róbert Károly mítosz megoldva. Amerre lakom én is a saját fejem után megyek, én is tudom merre könnyebb kikanyarodni melyik napszakban, az út maradékát meg rábízom a Waze-re.
A Dunakeszi Auchan parkolóból is úgy kell kimenni, hogy az Auchan mellől vágj neki (amerre rendszerint az ember bejön) és ne az Auchan és Decathlon közti (majdnem végig kétsávos) úton, mert így elévágsz a sornak és neked van elsőbbséged a körforgalomban is
Én így tudom (áthaladási sebességinfó gyűjtögetés), de ritkábban az tuti, persze nem vagyok annyira régóta még "a szakmában", hogy teljes bizonyossággal osszam az észt ebben a dologban. Meg szerintem ez igazából ott jön elő, ahol új út van, hisz ott nincs adat.[ Szerkesztve ]
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
lacy86
addikt
Pontokat milyen idokozonkent is irjak jova?!
-
Taybore
aktív tag
Általában naponta (a reggeli órákban). De a dashboardon meg tudod nézni, most éppen 4 napos késésben vannak e tekintetben
-
rjg
őstag
válasz Taybore #4544 üzenetére
Jól láttam, hogy még senki sem írta, hogy Androidra megjelent az új kinézet? Reggel indultam egy találkozómra és már az új felület fogadott. Nekem egy kicsit továbbra is "gyerekes" a színvilága és az ikonjai, illetve a Google tulajdonosi mivolta ellenére semmi köze a Material designhoz. Első benyomásra nem vészes, egy két funkció elérése máshol van, de nem logikátlanul.
MacBook Pro 16" M1 - Galaxy S24 Ultra
-
Taybore
aktív tag
Szia! Hogy érted, hogy egyszer csak az új felület fogadott? Ha van is új kinézet Androidra, az még nagyon kezdetleges, és szigorúan belső tesztelésre szánt változat lehet, ami még csak nem is béta, hanem alfa verziójú. Automatikusan biztos nem frissült le a telefonodon. Esetleg ha béta-teszter vagy, akkor letölthetted a megfelelő helyről, de akkor azt is tudnod kell, hogy "internal use only!!!" és nem kiszivárogtatható változat. Mint ahogy az eddigi béták is voltak.
-
Blizzardking
őstag
válasz Szili17 #4532 üzenetére
Gondoltam, ahogy azt is tudja a szerver, hogy a zombifejű margaréta a jelem, melyek a kedvenceim, merre járok előszeretettel, akkor azt is tudhatná hogy az XY utat el akarom kerülni. Egyes útszakaszokat praktikusabbnak érzek a gyakorlatban, már ami az elkerülést illeti. Arra, hogy mennyire kerülje el, vagy mit csináljon ha nincs más út, már benne is van a válasz a jelenlegi verzióban, csinálja pont azt, amit mondjuk földútnál csinál, ha ki vannak kapcsolva a földutak. Akár létre lehetne hozni egy olyan út-osztályt, hogy elkerült utak, ahogy vannak kompok, földutak, fizetős utak is, és nem a térképre, hanem a userre bízni, hogy neki mi tartozzon az "elkerült utak" alá. Úgyanazzal a módszerrel amivel bepirosítja az eldugult utakat, valami egyedi színnel jelölhetné a térképen a tiltottakat, így a user nem felejtené el hogy tiltott út környékén kóricál.
Mindezt arra is lehetne használni, hogy ha ugyanazt az utat sok user tiltaná, meg lehetne vizsgálni mi is van ott. Mert lehet hogy sokan nem bajlódnak térképész jelentéssel, de maguknak azért oda raknának egy blokkolást."Astral engines in reverse - I'm falling through the universe again..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- eBay-es kütyük kis pénzért
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- DIGI kábel TV
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- BestBuy ruhás topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Környezetvédelem
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- További aktív témák...