Új hozzászólás Aktív témák
-
balazs1956
senior tag
Sziasztok!
Nem találom, eltűnt az a kis boríték lehetőség, ahol be tudtam állítani, hogy kérjek email értesítést, vagy sem. Nem törülni szeretnék egy két topikot, hanem, csak hogy ne küldjön állandóan email-eket.
Segítsetek, hová került a beállítás? -
viktorhu
veterán
válasz Gravity1234 #12799 üzenetére
USB-n adod át a képet, Bluetoothon a hangot.
-
st6969
őstag
válasz noorbertt #12571 üzenetére
Nnna, megvan végre! A Mi 8-cal ugyanazt produkálta. Hiába kapcsoltam ki az akku kímélést az Android Auto-nál. Olyat nem találtam, hogy az egész telefonon kikapcsolni. Viszon annyi eszem már nem volt, hogy a Waze-nél is ki kell kapcsolni. Na, és végül ez oldotta meg. Szóval köszi
-
Szili17
aktív tag
válasz viktorhu #12796 üzenetére
Ezekre a "mit lát" meg mit "nem lát" dolgokra az a válasz, hogy nem tudod, hogy hány kell. Valószínűleg mindet látja és valahogyan súlyozva van amit nem tudunk. Ez a legtárgyilagosabb amit mondani lehet.
Az meg hogy előre nincs színezve... ilyen. (Sajnos.)
Az hogy akkor is arra visz. Persze, lehet a másik felé még rosszabb. Vagy most épp nem rosszabb, de rosszabb szokott lenni és az a -1.5 perc nem éri meg a kockázatot, hogy legyen helyette +5. De ezeket sem tudod. Azt sem hogy mennyire lő mellé amikor tervez meg hogy a másik út mennyivel jobb. Vagy éppen beszorulsz két olyan szerencsétlen mögé akik nem mernek 30-nál többet menni a 60-as korlát mellett.Az hogy a torlódást mikor írja ki, nos amikor odaérsz ahol ő a végét sejti, akkor kerül ki az a trafficbar bal oldalra és mutatja hogy a bedugult szakasznak melyik részén jársz. Előre ezt nem teheti ki, hisz nem vagy benne még, hogy haladna a csíkon?
Volt még ilyen, hogy nem arra visz amerre én gondolom, mert másik irányba vágja le a sarkot, meg kis utcában megy. Ez megint olyan hogy ¯\_(ツ)_/¯. Ha van konkrét hely, írd meg és megnézzük szívesen a szerkesztőben, de jó esély van rá, hogy "hát ez itt teljesen jó, valamiért arra tervezett" lesz a válasz, mert tényleg passz. De így full kontextus nélkül meg extrán passz, azt lehet rá reagálni, hogy "nekem is volt már ilyen, mentem tovább egyenesen (ha ismerem kb a terepet vagy látom a térképen)". Majd legközelebb másik irányba megyek, mert az mondjuk kényelmesebb nekem, többen vannak de nem kell annyi elsőbbséget adni vagy akármi, ezért én mindig felülbírálom x helyen amit a Waze javasol, mert csak.
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
Márton
nagyúr
válasz csababarca #12805 üzenetére
én sem láttam már több hónapja, pedig jópár dugóba futottam bele..
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Rick4
félisten
válasz zeon.hu #12806 üzenetére
Mondjuk tök egyszerű lenne áttervezés esetén egy kis térképen kidobni a következő 2-5-10 km-t, amit dugó- terelés- bármi más okból kerül az ember, egy érintésre pedig vissza a szokásos képernyő, én is örülnék, ha tudnám, hogy valóban jó irányba megyek, annyira nem szimpi hogy mindent megold helyettem...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
SZATA
senior tag
Ha jól rémlik, a traffic bar csak akkor működik, ha az online barátok számát jelző kis ikon nincs fixre bekapcsolva, (a többi térkép vezértővel együtt tűnik el, jelenik meg.)
(#12781) zeon.hu:
Elvileg szól is, ha matrica hozzáadásával csökkenteni lehet a menetidőn, de ilyen hosszabb utaknál lehet, hogy "nincs rá erőforrása". Egyébként ha nem Románián keresztül mész, akkor lehet, hogy semmi köze a matricának hozzá, csak éppen most sikerült a tervezés. Próbáld meg újra kivenni. -
Szili17
aktív tag
válasz viktorhu #12809 üzenetére
Nyilván ez egy valós eset, ha felmentél az autópályára és előtted történt tömegkarambol, te pedig pont az első kijáratnál akartál kimenni. Minden más esetben azért valljuk be, elég hihetetlen amit írsz.
Szata:
A friends bar (ugyanoda tartunk és ki mikor ér oda) tuti így működik. Lehet a traffic bar is, jó gondolat. Akinek fixen be van kapcsolva a térképvezérlők megjelenítése, az próbálja kikapcsolni hogy mindig látszódjanak és úgy megnézni. (Beállítások / Térkép megjelenése / Gyors elérés / "Mindig mutasd" kikapcsolva legyen)Ezt egyébként nem "bekapcsolni" lehet, hanem megjelenik, ha nagyobb torlódás van. Ilyenkor mutatja hogy melyik részén mekkora és mennyi ideig tart várhatóan.
Amikor más irányba visz, akkor általában be van pöttyözve az "ésszerűbb" útvonal is, egy + x perc buborékkal, hogy azért nem arra, mert az hosszabb. (Nekem sem mindig jelenik meg és ezt sem "lehet bekapcsolni" ez van (elvileg).)
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
Szili17
aktív tag
Jut eszembe, nem is szóltam: Elvileg már szombaton befrissült a módosítás, azóta már a javított sebességhatárokat kéne látni.
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
viktorhu
veterán
válasz Szili17 #12811 üzenetére
Pedig pontosan leírtam többször is, hogy mi történt. Határátkelésről volt szó.
De nem én voltam az egyetlen waze-es, mert amikor jeleztem a dugót, többen is megerősítették, de nyilván jóval kevesebben használják a roaming költségek miatt, mint máshol. Ez történt márciusban Boszniából Horvátország felé, ez történt áprilisban Magyarországról Ukrajna felé...
Ezért írom, hogy elég sok felhasználó kell ahhoz, hogy a Waze ténylegesen el is higyje a dugót.
Ennél kevésbé extrém esetben kevésbé extrém módon zajlik. Ott állsz a dugóban, amit a Waze nem jelez. Ahogy lépésben mész előre, folyamatosan növekvszik a várható érkezési idő. Csak itt nem lesz három óra a pár percből, de egy 5-10 perc simán hozzáadódik az úthoz egy kisebb úton lévő dugóban, ahol nem kilométeres a kocsisor, csak mondjuk 80, és ezért nem kap elég adatot ahhoz, hogy tudomásul vegye a dugót.
-
simico
aktív tag
A fenti problémákat olvasva eszembe jutott, hogy hónap elején történt velem egy érdekes dolog az M3 kivezetőn a dugóban araszolva. Láttatok már olyat, hogy az útvonal egy kátyú miatt változott, ami ráadásul egy már elhagyott, korábbi úton van? Na ezt magyarázd meg, Szili!
-
Rick4
félisten
válasz simico #12815 üzenetére
A minap én is jelöltem valami ilyesmit, ott van, hogy kátyú, mi is ritka rossz úton mentünk, sok ilyen volt, a waze szerint 90-nel lehetett haladni, a valóságban 50-nel.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
zeon.hu
nagyúr
Na, ezektől én is ki tudok akadni.
9 személyes Vivaro vagy Traveller, rendszerint tele utassal és cuccal.
Legalább lehetne jelölni az út minőségét (nem 1-2 kátyúra gondolok), vagy ott kéne figyelni az átlagsebességet.
Szóval kéne egy "Sz.r az út, wazze" gombSzerk.
Winner_hun: Igaz, de az ÉVI-t 90- re tervezi.
[ Szerkesztve ]
#?*@&!
-
Rick4
félisten
válasz Winner_hun #12819 üzenetére
Értem én, ismerem is a szabályt, sőt, alkalmazom is, mert szeretek mindenhova odaérni, de nekem is az volt a meggyőződésem, hogy a 90-es tempóval kalkulál, ha 50-nel megyek, akkor is....
A historikus adatok pl 3 hét havazás után beállhatnak 40-es átlagra is, vagy ennyire ne menjünk bele?
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Szili17
aktív tag
válasz viktorhu #12814 üzenetére
Velem ilyen nagyon ritkán van, hogy ülök a dugóban és nőnek a percek. Illetve ha igen, akkor utána valami balesetet látok. Pl a múltkor a Nyugatinál, akkor ~10 perc volt eljutni a Jászairól a Nyugatiig.
Nekem az már rég volt. No meg főként Mo. kontextusban mozgunk szerintem javarészt a legtöbben. "Ugyanilyen" simán lehet Németorszgában is, ahol a kutya nem használja. Ne felejtsük el, hogy Budapest felhasználószámát olyan jelentéktelen települések előzik csak meg, mint London és Párizs. Szóval ha elmész oda ahol nem használja senki, nyilván nem lesz olyan megbízható, mint itthon.
Ez esetben tényleg "nem látja", csak ez nálam már ilyen red flag, mert mindenki ezt nyomatja, hogy "nem látta és jelentettem és rögtön piros lett, meg kiírta hogy 5km/h" igen. Csak ettől nem változik a menetidő, mert Budapesten bele van kalkulálva, ahol meg nem használja senki, ott a jelentéstől függetlenül nőni fog.
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
Szili17
aktív tag
A sebességhatár csak neked van, nem kalkulál vele tervezéskor. Tehát ha a kis faluban a lakó-pihenőben mindenki 40-nel megy, mert leszarja, akkor a Waze 40-nel fog kalkulálni. Ahol nincs adat ott van valami default érték, de ezt hamar elnyomják a valós adatok.
A valós és a historikus adatok transzformációjával dolgozik számításkor, historikus adatok alatt pedig egy heti, félórás (azt hiszem 30 perces) bontást értünk. Az ünnepnapok külön kezelve, persze így is mindig küzd 1-1 nyári vakáció előtt/után picit, illetve a Karácsonyi szünetben is.
Az hogy hogy öregítik az adatokat azt passzolom, de az aktuális nyilván erősebben van súlyozva. Tehát ha ma reggel nagyon havazik akkor már indulásnál látod a +10 perces becsült menetidőt adott esetben.
Visszatérve, igen. Azzal kalkulál amit a felhasználók átlag használata kiad, mondjuk a 4-es úton valószínűleg olyan 70-80 között van egy 90-es szakaszon (ha nincs araszolás adott időszakban).
És te hiába mész 50-nel, nem ez adja az alapját. Ebből nem is lehet számítani. Mindig számolja újra az akutális sebességed alapján vagy hogy? Az megbízhatóbb adat, hogy itt általában ennyivel tudnak/szoktak menni az emberek."Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
Szili17
aktív tag
válasz merqree #12822 üzenetére
"DRIVER
SATISFACTION
INDEX 2016"Ez pontosan milyen kapcsolatban áll a felhasználók számával? Egyébként meg európai viszonylatban mondtam, hogy kik mögött vagyunk.
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
viktorhu
veterán
válasz Szili17 #12821 üzenetére
Na és erre írtam, hogy látszik jól a fejlődés, ahogy növekszik a felhasználók száma, mint a példám a lakóhelyem közelében lévő kertek alatti úttal a belváros felé, amin két éve még ugyanez a jelenség mindennapos volt (a nem észlelt dugóval), mostanában meg már egész megbízhatóan mutatja.
Azt meg mindenkinek el kell fogadnia, hogy ezek nem valós idejű adatok, hanem historikusak, szóval ha gyorsan változik a forgalom mértéke (pl. reggel épül fel a dugó), akkor ha valahol 10 perce még szabad volt az út, most meg áll, simán belefér, hogy az online navik még alulbecsülik a dugó mértékét. Az esti dugó végén persze ugyanez fordítva zajlik, a foci EB alatt látványos volt, amikor a magyarok játszottak, mindenki haza akart érni a meccset nézni, előtte beállt a város teljesen, a meccs közben viszont üresek voltak az utak, de a navigációs alkalmazásoknak még kellett vagy 20 perc, hogy felfogják a hirtelen változást
"No meg főként Mo. kontextusban mozgunk szerintem javarészt a legtöbben."
Igen, valószínűleg az én butaságom, hogy külföldön is ezt próbálom használni. De Kárpátalján elég jól működött, mutatta az ungvári forgalmat, a vidéki utakon jól jelezte a sebességhatárokat, a rendőröket és a kamerákat, és a kis hegyi falvakon keresztül is pontosan elnavigált, szóval elégedett voltam.
-
Rick4
félisten
válasz viktorhu #12826 üzenetére
Historikus rendszerrel elég bajos egy baleset esetén elkerülőset játszani, sőt, ha nem így működne, maga a waze vezetné a dugóba az összes felhasználót, és ezáltal maga a program növelné a dugót.
Magad is érted ugye, hogy ez így ebben a formában sehogy sincs jól, ráadásul pályán én már tapasztaltam, hogy egy baleset miatt áttervezett, és levitt a pályáról, azt historikus alapokra építeni, hogy múlt héten is volt egy baleset, ezért mindenkit leviszünk, én elég furcsának találom.
És ha már egy balesetnél megoldható, akkor egy adag lassan haladó user miatt akárhol, akármikor megoldható az adott szakaszról leterelés... Ha erre oda és vissza is 20 perc kell, az a rendszer nem működik jól. Azt hiszem taglaltam már ezt, működhetne úgy is a dolog, hogy a rendszer által kiválasztott egyes userek kerülőutakat tesztelnek, egy leterelés esetén a spéci user által visszaküldött sebesség adatok egyértelműen megmondják, mennyivel lehet ott haladni, érdemes- e letervezni, sőt, az se biztos, hogy egy dugót egyfelé lehet és érdemes kerülni, tehát akár véletlenszerűen, akár érkezési sorrendben is terelhet kár három irányba is, de gondolom ez a rendszer is így van megalkotva.
És az is biztos, hogy a kritikus tömeg a jó működéshez már rendelkezésre láll, mert nem volt mostanában olyan, hogy a rendőröket, mérést ne jelezte volna mindig, mindenhol megfelelően a rendszer, amennyiben a gyorsabb tervezéshez több adat kell, a visszacsatoláson kell javítani....
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
viktorhu
veterán
Nem a múlt hetet jelenti a historikus adat, hanem pl. az elmúlt x perc átlagát. Ha nagyon sok autó nagyon hirtelen lelassul, elég gyorsan tud zajlani a dolog, de ott is percekig tart, mire a navigációs programok megfelelően reagálnak.
Méri a sebességet GPS alapján - már ez sem real time, mert a már megtett út és eltelt idő alapján tud sebességet számolni a navi
Jelenti a sebességet a szervernek - az szépen beleteszi a statisztikába
Sok autó jelenti a sebességet a szervernek - az figyeli a változást
A változás alapján változtatja az útszakasz áthaladási sebességét
Ha ez a változás átlép egy ingerküszöböt, akkor újratervezi az útvonalat.Így simán megtörténik, amit a foci eb-s példám jól szemléltetett, hogy az üres utakra minden navi több mint egy órás utazást számolt, miközben fél óra alatt hazaértem - csak ez hétköznapi szituációkban nem ilyen látványosan zajlik le, de olyan akkor is előfordul, hogy belefutsz egy dugóba, ami frissen alakult ki, a navi meg még nem számol vele, vagy azt mondja, hogy 10 km/h a dugóban a haladási sebesség, miközben már olyan lépésben kell menni, hogy a max. sebességed sem lesz 10, nemhogy az átlag.
-
Rick4
félisten
válasz viktorhu #12828 üzenetére
mert a már megtett út és eltelt idő alapján tud sebességet számolni a navi
Annyira nagy probléma ez nem lehet, hiszen nekem a jobb alsó sarokban mindig ott van asebességem, tehát az, hogy real time és 1 percen belül 4-5 lassuló user esetén tenni kell valamit, szerintem nyilvánvaló, de itt a tervezésnek kellene historikusnak lennie, tehát az adott szakaszon már bevált lehajtók, utak használata kellene hogy historikus legyen, és persze holtidőben az aznapi dolgokat simán fel lehetne dolgozni, hiszen a szerver be van kapcsolva, csak nincs csúcsra járatva....
Ha a meccs után neked ilyet írt, akkor a rendszer rosszul működik. Nem csak hogy azt tudni, hogy meccs lesz, hanem azt is, hogy egy csomóan a stadion környékére tartanak, ergo onnan 2 óra múlva majd el is akarnak menni, a köztes időben, amíg mindenki a meccsen ült, mit csinált a rendszer? Semmi, csak feldolgozta a bejövő adatokat mondjuk 5% prociterhelésen, és ahelyett, hogy +40%-kal tolta volna a historikus feldolgozást, ült egy helyben... Még azt is tudni, hogy melyik user érkezett a stadionhoz, tehát azzal is lehetett számolni, hogy ezek 2 órával később el fognak indulni. Gondolom nem nagy ügy leprogramozni ELŐRE egy meccs időpontját, egy forma1-es mogyoródi terelést annak aki nem a pályára megy, igonál voltak ilyen előfeldolgozott utak, valamivel csak tisztában voltak már tíz éve is, hogy nem kell mindig mindent realtime csinálni, hiszen a ciklikusság minden ember, minden rendezvény életében megvan, az események kis eltéréssel szinte ugyanazok. Az, hogy a meccs 10 perc múlva véget ér, és a többi user, aki csak épp a stadion mellett fog elhaladni, kap egy másik útvonalat, előrelátó megoldás, utólag rájönni, hogy hopp, 300 user a dugóban áll, 1000 meg épp már nem tudja elkerülni, elég rossz gondolkodásmód.. És tényleg remélem, hogy nem így működik a rendszer...
Az, hogy röptében kell feldolgozni valamit, mert baleset van, természetesen oké, na de egy ilyen eseményt nem tervezni előre, mikor tervezhető...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Szili17
aktív tag
válasz viktorhu #12826 üzenetére
Na, akkor jó. Én nem járom minden nap a környező országokat, amerre mozgok én nem szoktam ezt tapasztalni, hogy egyszer csak állok és csak nő nő az érkezési idő. Illetve akkor amikor valami balhé van, mint mondtam is.
Használd nyugodtan külföldön is, csak arra akartam célozni, hogy én beszűkült jellem alapesetben arra gondolok, hogy ingázunk, mert a legtöbben ezt csináljuk az én vagy részében. Persze vannak többen akik fuvaroznak meg egyéb mozgásokat végeznek, de elég bátran ki merem jelenteni, hogy a felhasználók többsége az idő többségében a napi kis átlag 30-40 kilométerét autózza le valami nagyvárosban és/vagy környezetében.
Én is használtam már vidékre meg külföldre menet, de nem ebből vonom le a következtetéseket, hanem a sűrűbb használatból.
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
viktorhu
veterán
Nem meccsre mentek az emberek, és ott volt dugó, hanem haza a tévéhez Mondjuk 7-kor kezdődött a meccs, fél órával előtte állt egész Budapest (ekkor volt kint a magyar válogatott az EB-n), én meg vártam, hogy elkezdődjön, hogy nyugodtan vezethessek haza a munkából. És meglepetésemre 19:15-kor is dugót mutatott a Waze is meg a Google is, több mint egy órás hazautat Budapesen belül, közben üres utakon haladtam hazafelé, és fél óra alatt otthon voltam.
Ezek a szélsőséges példák arra jók, hogy megismerjük a rendszer logikáját, mert a normál hétköznapi kisebb kilengéseket könnyebben megértjük általuk - például amikor reggel egy útszakaszon gyorsan növekszik a dugó, akkor a waze alulbecsüli az utazás várható idejét - és a fenti példa segít megérteni, hogy miért.
-
viktorhu
veterán
válasz Szili17 #12830 üzenetére
Én sem megyek minden nap külföldre, de ezek a szélsőséges példák arra jók, hogy elvonatkoztassunk tőlük, és megértsük a rendszer logikáját. Teljesen mindennapos Budapesti dugóban is, hogy menet közben növekszik az ETA, ahogy áll az ember a begudult utcában, de az ilyen látványos példák sokkal hatásosabban szemléltetik, hogy hogyan működik ilyenkor a tervezés.
-
Szili17
aktív tag
válasz viktorhu #12832 üzenetére
Én csak annyiban nem értek ezzel egyet, hogy ha túl sok paramétert változtatsz, akkor utána nehéz levonni a következtetést a végén, hogy mi is befolyásolta a dolgot igazán.
Persze értem a te megközelítésedet is és az is hasznos szerintem is, viszont ezekből is az a jó, ha több van, akkor egymással is össze lehet őket vetni, meg a hétköznapokkal is.A hirtelen extrém forgalomnövekedésre egyébként szerintem elég jól reagál. Ilyen szempontból meg Budapest is szar, mert ha valahol baleset miatt tényleg totálisan beáll, akkor annak nincs akkora kilengése a szokásos araszoláshoz képest.
Ugyanakkor jöttem én haza amikor késődélután vonult át V-betűs bácsi a városon. Na akkor a Waze mondott egy merészet és a Széll Kálmán tértől, leküzdött engem a Halász utcáig, majd onnan fel a Megyeri hídig a rakparton, itt már alig volt dugó, míg mindenhol máshol a környéken állt mindenki."Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
viktorhu
veterán
válasz Szili17 #12834 üzenetére
Az biztos, hogy a waze kerüli legügyesebben a dugókat, hiába dolgozik több adattal a Google térkép - a Google akkor is belevisz a dugóba, és azt mondja, hogy még mindig ez a leggyorsabb, a Waze előbb elvisz másfelé.
A legfurcsább ebben a here: tervezés után nézi a forgalmat, és csak mutatja, de nem tervez másfelé.
Pl. megtervezett egy utat, majd szólt, hogy amúgy arra le van most zárva, de akkor is odavezetett az építkezés miatt lezárt átjáróhoz.
[ Szerkesztve ]
-
Faby
senior tag
válasz Szili17 #12812 üzenetére
Megnéztem, minden ok, mindkét irányból.
Annyi csak, hogy utólag nézve, rossz helyre tettem a városhatár tábla helyét, kicsit kintebb van, a leágazás után ( narancs sárga vonal, mobilról csak ilyen képet tudok beszúrni)
De ez már csak annak a bizonyos szőrszáknak a közmondásos hasogatása, hosszábanA barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
repvez
addikt
tud nekem valaki tanácsot addni, hogy miért nem tud a waze nekem utvonalat tervezni 2 országon keresztül? németországba akarok menni és kiirja, hogy tul messze van a cél és nem tud tervezni.
Tavaly nyáron még nem problémázott vele simán megadtam neki a végső célt köztes állomás nélkül és megcsinálta.
Probáltam a google mapsot, annál meg olyan gondom van, hogy kiába tervezem meg az utvonalat PC-n majd a kész tervet átküldöm mobilra, de a mobilon már más utvonallal jelenik meg.
Például a PC-n Bécs-t schwehatnál az S1 felé akarom megkerülni az A21re, ez szépen meg is csinálja, de ahogy átküldöm mobilra ott már bevisz bécs belvárosába.és mobilon már nem is tudom odébb huzni az utvonalat mint PC-n.
Meg nem tudom másnál is elöfordult e ,de a waze párszor fogja magát és kilép vagy legalább is eldobja az utvonalat és csak a poziciomat mutatja a térképen . Ez mondjuk olyankor gáz amikor közeledek egy lehajtöhoz és olyankor kellene a segitség és menet közben kell ujra elöcsalni az utvonalat.
ÉS android AUton keresztül szeretném használni, arra még nem jöttem rá, hogy ha igy használom miért torzsitja el a segitő hagnját, ha simán csak B-on kapcsolom össze akkor jó a hangja.
Elvileg a legutolsó verziót használom mindenből és egy Xiaomi mix2s en futtatom a progit meg egy insigniában az AA-t.
tudna valaki segiteni, hogy hogy lehetne probléma mentesen megtervezni az utvonalat?
-
repvez
addikt
válasz MunezXBK #12838 üzenetére
nekem 1200km-t kellene menni oda már már nem tervez. a németeknél szinte csak A3as autópályán mennék a holland határig.
köszi az infót ezt nem tudtam, és merre kellene kerülni, hogy ne kelljen a belvároson keresztül menni? sajnos két hete visszafelé bevitt ezernyi lámpás kereszteződésbe szinte a sétáló utcáig a dunaparton. mondanom se kell 10 orás vezetés után mennyire hiányzott.
[ Szerkesztve ]
-
-
repvez
addikt
válasz zeon.hu #12843 üzenetére
Köszi megnéztem ez is okozhatot volna gondott, mert az AT vignetta ki volt tiltva, de hiába engedélyeztem ujra az alap probléma még mindig megmaradt, hogy nem talál arra utvonalat vagy tul messze van szerinte.
Mint irtam, tavaly nyáron megjártam ugyan ezt az utvonalat ugyan igy wazeval és nem panaszkodott a távolság miatt.
2 hete jöttem meg szombaton indulnék vissza, és már 2 hete is ezért kellett alternativ google apszet használnom, mig olyan távolságba nem kerültem, hogy tudott tervezni utvonalat, de akkor is trükköznöm kellett vele, mert sehogy sem akart az M1esre tervezni , mindig elvitt más nem fizetős szakaszra.
Pedig engedélyezve van minden fizetős szakasz .