2019. augusztus 19., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Zeratul


Zeratul
(addikt)

Jónak tűnik.

(#2) cbr688


cbr688
(senior tag)

igen,felettébb ígéretesnek tűnik. graf sztem meg is egyezik a diablóéval, ha a torchlight szintjét megüti a játékélmény még érdekelni is fog...(persze csak miután rongyosra játszottam az igazi dio3-at:DDD)

[ Szerkesztve ]

(#3) banhammer


banhammer
(veterán)

Szép játék lesz.

\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

(#4) wikings2


wikings2
(őstag)

Nem név függő ez szeritem. Aki jobban rákap erre az a diablo 3 at fogja fikázni.
Nekem még mindig a Diabo3 tetszik jobban viszont, ez a videó nem győzött meg annyira :)

Talán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.

(#5) blackrulz


blackrulz
(veterán)

a grafika nem rossz, de nálam ez akkor lesz jó, ha ki lesz egyensúlyozva, a fejlődési lehetőségek száma nem butított casual izé lesz, stbstbstb...

a videóból kiderül számomra hogy ha színes izéket lövöl szörnyekre előbb utóbb lefekszenek. a többi majd kiderül remélem :)

Rohadtok egész nap a levegőn és labdáztok, vagy leültök a gép elé és csináltok valami értelmeset?

(#6) Ilsyde válasza wikings2 (#4) üzenetére


Ilsyde
(őstag)

D3 mindenképpen kidolgozottabb és minoségibb játék lesz. Viszont rengetegen vannak akik dacból is mással fognak játszani (legalábbis addig, míg be nem látják hogy nincs igazuk) úgyhogy a Torchlight 2-re meg erre is lesz igény.

(#7) mttssz


mttssz
(senior tag)

Nem néz ki rosszul... Ha kisebb lesz a gépigénye, mint a D3-nak (ami elég valószínű), akkor lehet hogy jó játék lesz a gyengébb géppel rendelkezőknek.

Xiaomi Mi A1 (4/64GB) - Lenovo Ideapad 700

(#8) Apika


Apika
(Közösségépítő)

Egészen előrehaladott állapotban van már ez a játék, és jól is néz ki... :K

(#9) FireKeeper


FireKeeper
(veterán)

a környezet kidolgozása tetszik, viszont ez a sokszínű "LSD-parádé" már annál kevésbé. :F amúgy le sem tagadhatná, hogy a TQ készítő csinálják.

steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Discord: https://discord.gg/sKnPVmH || #WeAreBosch

(#10) nuke7


nuke7
(veterán)
LOGOUT blog

ígéretesnek tűnik...
bárcsak lenne benne több rpg elem, mint mondjuk baldours gate, vagy DA : O :U :DDD

https://youtube.com/user/nuke7

(#11) anubys1984


anubys1984
(aktív tag)

Kifejezetten tetszik, kivéve az interface-t. Azon van még bőven csiszolni való.
Kérdéses, hogy mennyivel fog a Dio3 után megjelenni. Bár a kőfanok úgyis azt fogják tolni a következő évtizedben. :DDD

Alcatel OT 311 (2001), Alcatel OT 535 (2004), Nokia 6100 (2005), Nokia 2610 (2007), Nokia C5-00 5MP (2012), Xiaomi RedMi Note 2 Prime (2016), Xiaomi Redmi Note 5 (2018)

(#12) ityam


ityam
(senior tag)

Én várom ezt is. Szerintem én TQval többet nyomtam mint a Diablo 2-vel. Pedig nem keveset diablóztam is :D

ASUS P5K, C2D E4300@3000MHz 2X1 Gb+2x2GB Kingmax DDR2 800, Gainward GTX 460 1GB,550W Chieftech táp.

(#13) Jander válasza ityam (#12) üzenetére


Jander
(senior tag)

Nagyon korrekt, csak az interface ronda szegény de nagyon. De az biztosan változik még.

Én is sokat Diabloztam bár az elsőt többet játszottam, de TQ mindkettőre rávert keményen, rengeteg class lehetőség, meg a kiegészítő is jó volt... szerettem!

If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?

(#14) looser


looser
(őstag)

Nekem is nagyon bejön, bár D3 kifinomultabbnak tűnik.
A címen mosolyogtam az a 'volt' szócska akár egy 2020-as Gamepod cikk címében is szerepelhetne, mint visszatekintés :-)

Mindent tudok a rákászszakmáról...

(#15) Gothmog válasza Jander (#13) üzenetére


Gothmog
(aktív tag)

Anno az alap TQ még nem volt akkora durranás (kiegyensúlyozatlanság, helyenként furcsa loot rendszer stb.), de a kiegészítővel, valamint az addig kijött javításokkal egy baromi jó játékot alakítottak ki belőle!
Én is rengeteget Diablóztam korábban (minkét résszel), de egyszerűen azon kaptam magam egy idő után, hogy ha karakterépítgetős diabloid loot-tombolára fájt a fogam, akkor a kiegészítős TQ-t kaptam elő mindig. És amikor egyszer mégis a jó öreg Diablo2-t telepítettem fel, akkor értetlenül néztem, hogy milyen nehézkesen kocogós, sántikálós öregúr benyomását kelti a jó öreg Dió...

Egyébként az igazsághoz hozzátartozik, hogy az Iron Lore szemérmetlenül kilopott a Blizzard játékából minden igazán jó ötletet, ugyanakkor ez a fejlesztőcég volt az egyetlen, ami ehhez még pluszban hozzáadni is képes volt, és egy valóban "méltó klónt" hozott létre, nem csak valamiféle gyenge utánzatot.

Úgyhogy a Grim Dawnt én már figyelem egy ideje például (vannak ennél látványosabb/normálisabb videók is), de ezzel együtt is, igazából a Diablo3-at várom jobban. Mert a Blizzard az Blizzard! :D

[ Szerkesztve ]

(#16) Hiftu


Hiftu
(senior tag)

Nekem itt a játékmenet nem jön be nagyon.
Csak nagy fejetlenség van, alig látni, hogy mi micsoda.
Nincsenek kontrasztok. Beolvadnak a szörnyek a háttérbe.

Tessék mondani, lehet itt hazudni? - Kaszt: Decker, Faj: Troll, Működési Terület: Prohardver

(#17) TazLeacher válasza looser (#14) üzenetére


TazLeacher
(nagyúr)

Ennek csak az az oka, hogy hiányzik egy vessző

Grim Dawn: Egy érdekes Diablo-klón, volt Titan Quest fejlesztőktől

Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

(#18) Drizzt


Drizzt
(nagyúr)

Hmmm. Titan Quest nekem nagyon tetszett, jobban is, mint Diablo 2. Itt viszont ha nem találnak ki valamit az ellen, hogy forgatni kelljen a kamerát, nem lesz ez így jó.

(#19) Vistaboy válasza TazLeacher (#17) üzenetére


Vistaboy
(veterán)

Javítva, köszi.

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#20) Plazmacucci válasza FireKeeper (#9) üzenetére


Plazmacucci
(nagyúr)

+1

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#21) Ilsyde


Ilsyde
(őstag)

Elindult a Kickstarter oldaluk is.

(#22) DEV_NULL


DEV_NULL
(őstag)

Megvette már valaki? :B

[ Szerkesztve ]

A felszívott jólét már a nyálkahártyád marja.

(#23) Ilsyde válasza DEV_NULL (#22) üzenetére


Ilsyde
(őstag)

Alfa miatt kérdezed? Az alapján nem lesz nagy durranás. Nem igazán tud semmi újat mutatni.

(#24) DEV_NULL válasza Ilsyde (#23) üzenetére


DEV_NULL
(őstag)

Láttam pár videot róla, igen. Nekem pont bejön, hogy nem mutat sok újat. TQIT már unalmas... Erősen gondolkodom a 85USD verzión. :B

[ Szerkesztve ]

A felszívott jólét már a nyálkahártyád marja.

(#25) L_ajos válasza DEV_NULL (#24) üzenetére


L_ajos
(őstag)

nekem még mindig tetszik, és szép kövér patcheket adnak mellé :)

Build 22 - Instanced Loot, Expanded Storage and More! (Changelog)

Build 22 is now live, and with it many great quality of life improvements to Grim Dawn.

Several highly-requested features have come online including Instanced Loot for Multiplayer, an expanded shared stash, auto-combining of partial components, and more!

Read on for the full changelog.

With this update complete, we are now full-steam ahead on releasing the first part of Act 3, which is expected to go live by the end of January. The first chapter of Act 3 will introduce you to new locations, characters and challenging content.

v0.3.0.4 (b22)

[Major New Features]
You can now toggle Instanced Loot when setting up a Multiplayer session. Instanced Loot causes items that drop in Multiplayer to be assigned/visible to specific players, just like in a Singleplayer session. Items dropped from player inventories are visible to all players. You can disable this setting to play with the standard Free-For-All loot.
The Shared Stash has been expanded with additional tabs available for purchase with iron bits. These tabs, once unlocked, are available to all of your characters.
Weapon DPS comparisons have been added. You can now compare Weapon DPS directly through the item's tooltip. Hold Ctrl to compare DPS without attached Components.

[Art]
Removed the light source from various shield spells, such as Sphere of Protection. When cast together, the light sources from several shields would add up to create blindingly bright effects.
Updated art on Duelist's Sabre.

[Animation]
Fixed a bug where the ranged guards in Devil's Crossing would lose their weapons after throwing blackwater cocktails
New and faster animation for Zolhan's Technique, which visually matches the description of the skill. Players will be able to better discern the skill proccing when using all melee weapon types.

[Tech]
Item tooltips that are too long will no longer clip the top off on smaller resolutions
Move To quickbar skill now ignores the UI if the key is being held down
Relic headings in the Crafting UI are now sorted by their power level instead of alphabetically
New inventory button, "Auto-Complete Components". When used, will combine all Partial Components in that inventory section.
Private and Transfer stashes now have "Auto Sort" and "Auto-Complete" buttons
Fixed a bug where loading new characters saved to the Steam cloud would fail with a black screen
Steam cloud saves can now be downloaded back into local storage via the network options page (warning: this will overwrite locally stored characters with the same names as character stored in the cloud if used!)
Health and Energy Regeneration on the Character Sheet now include Health and Energy Per Second costs from skills
Fixed a bug that could cause Manifestation for Iskander's Elemental Exchange not to work properly

[Game]
The personal character stash is now available unlocked for all characters. You no longer need to unlock additional portions through iron bits.
PVP - Player damage and the duration of crowd control effects (ex. Stun) are now reduced by 50% against other players. This should make player vs. player combat a little more engaging and reduce the occurrence of stun-locks and insta-kills. Please note that Grim Dawn is not a PvP game first, so PvP will never be balanced the way competitive games are.
The attacks on Devil's Crossing are now more dynamic. They grow in strength as you get closer to the Warden, then cease entirely when the leader of the Aetherials in the Burrwitch area falls. Likewise, outlaws will now attack from the Arkovian Foohills once the bridge is restored.
Reduced the damage and stun duration on Shambler rock throw attacks
Slith Necklaces now drop per player in Multiplayer
Direni no longer drops a Blood of Ch'thon if killed in Devil's Crossing. The blood is now given out as part of the quest reward for killing him. This assures that all players on the quest receive the blood in a multiplayer session. The blood will not be rewarded if the character completing the quest is lower than level 5.

[Itemization]
Increased all shield damage by approximately 20%
The blueprint for the relic Corruption now requires Viscous Venom instead of Mutated Scales
The Homebrewed Potion skill on the Alchemist's Belt now has a 100% chance to trigger at 20% health, instead of a 15% chance to trigger on low health
Soul's Touch now gives a bonus to Callidor's Tempest instead of Panetti's Replicating Missile
Updated stats on Zealot's Gauntlets
Blunt weapons previously called Scepters have been renamed to Warmaces to avoid confusion with the caster weapons. This is mostly relevant to community translations (tagWeaponBluntA010).
Reduced the damage and increased the energy cost on the relic skill Conflagration
Fixed an issue that would rarely cause Enchanted crafting blueprints to generate items with no affixes
Minor adjustments to physique requirements on armor have been done for long-term scaling, particularly on Epics. This may impact your ability to wear some of your equipment.
Reduced the spirit requirements on caster armor

[Class & Skills]
A new skill has been added for all characters: Pet Attack, which commands all currently active (controllable) pets to attack the target. This should make combat for pet builds a bit more dynamic and give you more control over your pets. You can still control your pets individually as before.

Soldier
Improved the damage scaling on Markovian's Advantage and Zolhan's Technique

Occultist
Improved Raven pet shooting AI

Arcanist
Slightly improved rank scaling on Panetti's Replicating Missile and reduced the scaling of the energy cost, particularly at higher ranks
Slightly improved the rank scaling on the Replicating Missile mod Supercharged's electrical and % Elemental dmg and reduced the scaling of the energy cost. The stun chance now also scales with rank.
Slightly improved rank scaling on the Frozen Core and Shattered Star mods for Trozan's Sky Shard
Increased the cooldown on Sphere of Protection by 10s at rank 12, reduced duration to 15s and reduced the damage absorption by 5%
Increased the pet bonuses from the Manifestation transmuter as they did not properly account for the penalty from to the aura (there was no advantage in going from rank 2 to 3)

PSN felhasználó: Foxxika | Huawei P30 Pro | Canon EOS 1300D Kit

(#26) Szeszkazán


Szeszkazán
(senior tag)

Én most vettem meg, este tesztelés. Egy kalóz verziót ki próbáltam, bugos meg minden de a játék nagyon ott van így ideje már játszani vele. Lassan úgyis már végleges lesz , sok minden kész benne.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.