Új hozzászólás Aktív témák
-
GhanBuri Ghan
őstag
Most tényleg, mekkora munka lett volna belső nézetet is hozzáadni?
-
dokee78
félisten
Ez nagyon jó lesz.
-
wolfman
veterán
PC verzióban azért reménykedem, hogy több élelmosás lesz!
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
DaemonX
HÁZIGAZDA
válasz GhanBuri Ghan #1 üzenetére
+1
Hát igen. Megmondom őszintén, hogy én a Grid előtt egy autós játékot se toltam belső nézettel. Viszont a GRID ezt annyira megszerettette velem, hogy onnantól már mindent úgy játszottam. Ezért is szomorít ez el engem nagyon. Főleg, mert számomra a legjobb autós játék, a kedvenc a GRID. Az a nagy helyzet, hogy kb az összes autós játékot megunom (ami különösen furcsa annak fényében, hogy kb minden játék, amit elkezdek, azt végigviszem), de ennél más volt a helyzet. Az NFS sorozatot Carbon óta hanyagolom, Dirt széria meg Forza 3, de inkább 4 volt az, ami le bírt kötni. Meg anno még a Split/Second meg Juiced 2 pspn. Autós játékokban nem lehet akkora újdonságot hozni, és akármennyire is törekednek rá a készítők, ezek a címek eléggé hajazni fognak egymásra. A GRID-et több dolog miatt imádtam.
1-törésmodell: 2008-as játék, és mai napig nem volt olyan versenyzős cím, ami ezt felülmúlta volna. De még meg se közelítette! Amikor még csak a demót toltam, akkoris órákat töltöttem el azzal, hogy ripityára töröm az autót úgy, hogy ellenkező irányba hajtok a versenypályán, és iszonyat látványos tömegkarambolt okozok. Majd néztem szépen a Flashback opcióval, ahogy egyenként visszaépülnek az autók darabkái.
2- belső nézet: GRID óta, ha tolok valami autós címet, akkor szigorúan belső nézet, mert itt annyirá jól meg lett csinálva. Persze erre rásegített a következő plusz:
3-Irányítás: Kis túlzásssal mondhatni szerelmes voltam a GRID irányításába. Annyira tökéletes egyensúlyt találtak az arcade és a szimulátor között. Jó-jó, így is inkább arcade, de a tény az tény: még semelyik játékban nem élveztem ennyire a vezetést.
4-Hangulat: Na ez fantasztikus volt, és minden apró dolog hozzátett, amiket az előző pontokban leírtam. Vagy pl az, hogy rengeteg nevet ki lehetett választani egy menüből, és a játékban utána úgy szólítottak :-) Volt benne Dávid :-DKi is maxoltam anno a jatekot, minden autó megvéve, minden versenyen első lettem, stb. És akkor elképzeltem, milyen lenne a tökéletes autós játék. Minden amit a Gridben láttunk plusz egy Juiced 2 szintű tuningolás. Még ha közel sem olyan szintű, de elég jópofa tuningolás lesz benne így is. Az összképet csak a belső nézet hiánya zavarja, de az nagyon. Hiú ábránd, de hatha kiadnak majd valami patchet, vagy ha esetleg lesz next gén változat, abban lesz majd cockpit view. :-/
-
kengyel
nagyúr
Ez tényleg jó lesz
kengyel
-
Ventur@
senior tag
válasz GhanBuri Ghan #1 üzenetére
Korábban a CM-nél azt nyilatkozták, hogy a mai konzolok már nem bírnák el a belső nézetet (gondolom, akkor nagy módosítás történt a DiRT 3-as konzol verzión, hogy kevés alá a vas ), ezért nem lesz benne belső nézet. Ja, hogy egy PC meg elbírná, az meg kit érdekel .
Ennek ellenére én is várom és be is lesz dobozosan szerezve az 1 mellé .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
geratn
tag
Jó szórakozást nyújt majd az új pályák és javított grafika miatt,
de gyanús hogy pár nap után nem lesz túl érdekes, főleg akinek a
fizika is fontos, de legalább autós játék, amikből azért nem bővelkedünk. -
tttzshd
tag
Ez Grid 1 ...új pályákkal ,,,,semmi több
-
Sirandrish
legenda
-
ETOM
addikt
Drift módot nem reklámozzák. De érthető múltkor láttam egy videót szarabbnak néz ki mint első részben.
-
Valentino K.
senior tag
Sok lesz már a trailerekből, videókból. Lassan az az érzésem, hogy az egész játékot végigjátszottam, holott még meg se jelent.
Nikon D500 / Sigma 18-35 F1.8 / Nikon 300mm F4 PF / Asus ROG
-
Blitz23
tag
Nekem az az érzésem van,hogy be vannak szarva.Sok az elégedetlenség és gameplay áradattal akarják ezt ellensúlyozni.Nekem a játék tetszik,valószínű a multi miatt fenn lesz a polcon. Az 1. részt is agyon toltam,már elite*** volt a rankom.Csodálkoztam egyépként,hogy anno az 1.részben a multit tört játékkal is lehetett tolni,sima name/password volt és kész.Sajnos kétlem,hogy lenne ilyen mázlink a 2. részben
-
Blitz23
tag
Igazából a konzolos verziónak van alapja.
Ma pont emiatt kíváncsiságból felraktam a Gridet,1.2-es patch,max graf,4xmsaa.
Donington Parkon a replay és Fraps segítségével lebenchmarkoltam 3 kört és a következő eredményeket kaptam:
Frames: 31224 - Time: 214361ms - Avg: 145.661 - Min: 102 - Max: 234 külső nézetből(az egész autó,közeli kamera)
Frames: 25836 - Time: 215453ms - Avg: 119.915 - Min: 84 - Max: 198 (belső nézet)Elég meglepő eredmények főleg amiatt,mert mindenhol azt olvasom,hogy kevesebbet kellene zabálnia a játéknak belső nézetnél.Az átlag fps különbsége 15-20%,ami azért konzolon eléggé betesz a 30 fps limit mellett(nem mindegy,hogy 30 az fps vagy 26-24).
Persze ezek az eredmények az 1.részre igazak,de szerintem a 2. rész is hasonló eredményeket mutatna.
Azt is elfogadom,hogy lusták voltak viszont van alapja a technikai háttérnek is. -
keIdor
titán
Borzasztó árkád, nekem Forza 4 után annyira nem fog bejönni van egy olyan érzésem... azok a kanyarbevételek...
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
ViiiiktorOC
senior tag
Ez az autó mozgás még mindig nem győzött meg.
LamboLVR - CSR2 Lambo T. Hungary
-
Blitz23
tag
Nem védeni akarom a játékot,de a GRID 2 nem is próbálkozik a realitás visszaadásával.Inkább szórakoztató arcade,mint szimulátor(persze a szimulátor is fun valakinek,minden relatív).Ebbe hamar bele lehet jönni viszont egy szimulátort nagyon sokat kell gyakorolni szerintem,hogy menjen. Persze ez csak az én véleményem és,ha a készítők a múltban közölték,hogy ők valósághű játékot fognak kiadni akkor elnézést kérek,mert nincs alapja a hsz-nak (nem mindent olvasok el,sokx lemaradok ).
[ Szerkesztve ]
-
keIdor
titán
Viszont a legjobb a kettő ötvözése, pl. Forza. Ott érezni, hogy az autónak súlya van, a kanyarnál érezni, hogy x sebességgel beleférek-e vagy sem.
Itt viszont úgy mozog az autó a kanyarban, mintha nem is lenne súlya, komolytalan az egész, NFS Shiftben is jobb megvalósításra emlékszem, de persze majd kipróbálom és meglátjuk, de egyelőre nem tetszik. Egy Forza 4 mellett nem fogok ezzel játszani szerintem.¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Blitz23
tag
Megértelek.Forzával sajnos nem volt még lehetőségem játszani,de a shift 1,2-el igen.Ott érzed a súlyukat,de engem kifejezetten idegesített az autók mozgása.Tune-ba meg nem mélyedtem bele,ennyire azért nem az én világom az egész.
Figyelj megnézem milyen a forza csak küldd el a játékot a konzoloddal együttKicsit off: Nem értem miért nem lehet belőlük PC-s verzsönt csinálni. Lehet dobálni,hogy nem jönne vissza a ráfordított pénz vagy nem nyernének vele annyit,kalózkodás meg egyéb hülyeség(szerintem),de ma már jó pár játék bizonyította az ellentetjét a dolognak.
Dark souls:szar port lett(petíció:150k aláírás után csinálták meg a pc-s verziót),de fixxel fantasztikus játékot kapsz 60 fps limittel,a 300k steames eladás után a készítőknek eszébe se jutott szerintem,hogy a 2. részből kimaradjon a PC tábor.Sőt main platformmá vált a pc és onnan lesz majd a port.
Az Alan Wake-re közel 2 évet kellett várni,ráfogva arra,hogy nem lenne értelme a pcs kiadásnak.Steamen 10 perc alatt hozta vissza a ráfordított pénzt(cikk volt róla).Én 100%-ig biztos vagyok benne,hogy ugyanez lenne a Forzával meg még sok játékkal.
Most jött ki a Dragon's dogma dark arisen,megnéztem havernál és azonnal az jutott eszembe,hogy pc-n nagyot alakíthatna a játék.[ Szerkesztve ]
-
wii90
tag
Gyerekek ez kell a népnek.
-
Blitz23
tag
Akit érdekel kb hogy fog futni maxon a játék:
AMD wins.
Itt van a forrás: http://www.pcgameshardware.de/Race-Driver-Grid-2-PC-239144/Tests/Grid-2-im-Technik-Test-1067659/
A dirt showdown motorját használja:
" Grid 2 is based on Codemasters' own Ego engine house, which already Dirt Showdown helped to a pretty graphic. Since showdown supports the renderer Forward + as well as global illumination, two functions that are visible to the quality good, but neat consume computing power. Forward + is an extension of classical lighting, which works better with multi-sample anti-aliasing as deferred rendering. The calculation via DirectCompute is the "Graphics Core Next" Radeons (GCN) very well, also provide global illumination for realistic "bouncing" of light, ie the reflecting rays that in turn interact with other objects like cars. Grid and Dirt 2 showdown also offer soft drop shadows (Contact Hardening Shadows) and High Definition Ambient Occlusion, which obscured objects"
Talán lesz megjelenéskor performance különbség,de ha lesz is nem sok.
Nem háborút akarok indítani,szó sincs róla. GTX 570-ről váltottam HD 7950-re és imádtam/imádom mind a két kártyát.(persze a hd 7950-t jobban )[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Főzőcskés topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- ASUS ROG Ally
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care