Új hozzászólás Aktív témák
-
BusinessGuy
senior tag
Azért azt se mondtam hogy nem jó kormánnyal. Csak kb ugyan azt az élményt tudja garantálni amit a ps3 éra gran turismoi. Se többet se kevesebbet. Érzed ha csúszik kapar az autó vagy elmegy a tapadás, érzed a rázókövet úgy ahogy meg a salakot. De így ennyi. Én egy T300RS-el tolom, támogatott még a t80 is. Jó lett volna legalább intenzívebbre lőni a hatásokat, semmi. Összevetésképp például ACC-ben ha véletlen nekimegyek valaminek az autó elejével sréhen a kormány konkrétan kitépi a karom ahogy kell. Itt vibrál egyet kb....
De a legnagyobb szívfájdalmam inkább a pedálkezelés főként ami a kuplungot illeti. Inkább ne lenne, annyira szar hogy nem is használom pedig erre vártam gondolván most biztos jó lesz. Aki játszott ACC-el kuplungpedállal az tudja hogy ahogyan kell simán be tudod ott fullasztani az autót ha nem csúsztatod a kuplungot néha vagy nem jó tempóban váltasz. Itt ilyen nincs, nyomd be a pedált legalább félig és válts ha rossz a tempó akkor üresbe rakod a kocsit...És a tempó verseny közben sokszor lesz rossz mert mint mondtam a kuplungcsúsztatás fogalma is ismeretlen a fejlesztőknek vagyis ha a lábad gyorsabb és az adott pontnál feljebb lesz a pedál (ez kb a pedálút közepe) nem veszi be a sebességet, és csak azt hallod hogy visít a motor ahogy nyomod a gázt...Czeky: azért erröl egy autós játék tesztjében amit az újságíró is szimulátorként állít be illett volna írni mert ezek a dolgok egy szimulátor gyökeres részeinek kéne legyenek 2022-ben.
[ Szerkesztve ]
-
Nade, hogy érje egy kis kosz a ház falát:
Szerintem aki GT-től azt várja hogy full komoly szimulátor legyen (teljesen elvonatkoztatva attól, hogy belerakták a nevébe az első rész óta, amikor még igaz volt ez a kijelentés), az el van tájolódva, és nem ez a megfelelő játék. A Polyphony nem éppen arról híres, hogy törés fizikával áldja meg játékait, vagy hogy neon színű plakátok vannak minden kanyarban, ez nem a fiataloknak szánt níd for szpíd, de nem is a tryhard versenyzők játéka, akik elvárják hogy egy járművön miliméterre pontosan úgy horpadjon be a járgány eleje mint az a valóságban tud, ez a játék lényegében az autó szerelmesek mekkája, literálisan kocsipornó.
Nameg az utolsó helyről való indulás már-már a játék védjegyévé vált. Persze, nem tudom hogy van-e a hetedik részben Qualify a versenyek előtt (az első és harmadik részben volt...). Nameg nálam a pálmát vitte a Scapes (fényképező) mód, szerintem több időt töltöttem autók fényképezésével mint azok vezetésével (persze végigvittem a "Gran Turismo mode"-ot Sport-ban). Nálam a HUD annyira nem zavart be, igaz, az időszámlálót vissza lehetne biggyeszteni egy sarokba, de még mindig inkább ez a "futurisztikus" dizájn mintsem a "egyszerű, letisztult" dizájn, amit annyira le akarnak a torkunkon nyomni más játékokban, olyan semmilyenek.Nálam a Gran Turismo újításai úgy a negyedik résznél bökték a csőrömet nagyon:
- A kocsit követő kamera nézet szó szerint a kocsi mögé van tixózva, nincs semmi kilengése, és mivel akkoriban a harmadik részt igencsak lógtam (igazából mai napig), és azóta se sikerült megszoknom, 4-ben csak belső kamerával tudok normálisan versenyezni.
- A Rally járművek fizikája oly szinten rosszabb lett a harmadik részhez képest, hogy az leírhatatlan. Én imádtam a Rally versenyeket a harmadik részben, és nem értem, minek kellett minden autót hátulról kifarolósra átalakítani, teljesen szokatlan, pláne kontrolleren. Nem mondom, hogy kormányon rossz lenne, sose próbáltam, lehetséges hogy ott jobb, de a harmadik részhez képest ez megintcsak visszalépés volt.
Szóval röviden a negyedik részt úgy összegezném, hogy: Quantity over quality at some places. Szerencsére észbe kaptak később a Polyphony-s srácok, és opcionális változtatni a kamera viselkedésén, lletve a rally járműveket sem annyira macerás irányitani gyári beállításokkal. Ötödik és Hatodik egyelőre kimaradt, mivel PS3-al nem rendelkezek.TL;DR: Játsszatok Gran Turismo 1/2/3: A-Spec-el, mindenki jobban jár. Aki pedig már a hetediket nyomja, annak jó szórakozást kívánok!
[ Szerkesztve ]
So you think it's really good, yeah? You should try making the bloody thing up; it's a real pain in the arse. /// Keresem a helyem a világban.
-
BusinessGuy
senior tag
Két dologgal kiegészíteném a mondnivalónat mert közben tolom és nézegetem a lehetőségeket.
1. Találtam egy minimalista ffb beállítást ott legalább az ereje és érzékenysége állítható (2 csuszkás opció) ez javít valamennyit rajta.2. A futam közben a menüben a nézetet lehet állítgatni. Van ott a display settinfsen belül cockpit opció, abban wobbling. Ez alapbol egyesen van. Ez a steril nézet. A 2-es azért jóval jobbá teszi a dolgot ott nincs fulla a képstabilizátoros érzés. :(
Czeky: teljesen félreérted az elvárást egy szóval sem említettem hogy a törés hiánya gáz még ha az is, nem érdekel. A fotó móddal sosem volt gond. Csak annyi hogy ha már real driving simulationnek nevezünk valamit legalább fejlődjenek már ebben is, én ezt vártam volna. Ebben pont semmi fejlődés nincs.
-
BusinessGuy
senior tag
válasz BusinessGuy #53 üzenetére
És még egy csalódás. A motorcsere az autókban mint funkció évek óta jelen vam a forzákban szuper szörnyetegeket lehetett építeni. Itt is újításként vártuk sokan úgy én is pláne hogy annó axstate of play videóban látható volt egy vw bogár alatta pedig a benne lévő motor, ami egy porsche motor volt..Mindenki azt hitte hogy a tuning alatt az extreme opcióban a new engine a motorcsere.. Nem, az csak egy új eredeti motort rak az autódba aminek az ertelme ebben a játékban kb nulla.... Nincs motorcsere lehetőség...
Illetve megy a találgatás mert a rulett sorsolásnál adhat motort hátha úgy de az meg milyen már... -
BusinessGuy
senior tag
válasz BusinessGuy #54 üzenetére
* mégegy...Nem lehet eladni a kocsikat...Mehh...Rámentrk a mikrotranzakciókra, egy rakás autó a boltokban sem vehető, csak a used carsban ami meg időlimites...Az autóeladás kivételével meg extra pénzhez sem lehet jutni hogy legalább ne álkjon a garazsban egy rakás felesleges fos... Most komolyan...?...
-
nylontacsko
senior tag
Szerintem ne jársz vele.
Kapcsold ki.
Töröld le.
"A tett halála az okoskodás" /Az ember tragédiája/
-
őstag
válasz nylontacsko #56 üzenetére
Te meg magadat kapcsold ki.
Nehogy már ne mondhassa el a véleményét , mert különbözik a tiedtől, ráadásul hasznos infókat oszt meg, nemcsak beböfög valami hülyeséget.XXX
-
veterán
Szerintem is jó, hogy leírja. Ezer éve imádtam (mondom, IMÁDTAM) a GT2-őt, olyannyira, hogy most elgondolkodtam egy PS5 beszerzésén is, pedig van itthon egy Xone, amit annyira kapcsolok be kábé, hogy a havi update meglegyen, és kész. PC-n tolom a PCARS2-őt, meg az ACC-t, de mondom majd MOST, na MOST beruházok megint egy PS-re, és újraélem a gyerekkorom. Hát, bizonyos értelemben véve talán a leírtak alapján ez még sikerülne is, mert ugyanazok az avittas megoldások köszönnek vissza, mint 2000-ben, de például a sérülés hiánya az szerintem k_rva gáz. Emellé a többi leírtat is figyelembe véve spórolt nekem negyedmillát a kolléga. Majdnem meggyőzött a grafika, de PCARS2-őt alapul véve az se olyan nagyon durva a realworld tesztekben. Hát erről ennyit, de azért szép próbálkozás a Sony-tól, kell is ez, mert ez a széria a PS egyik legendája, a tekkennel meg a CTR-rel együtt (amiket már box-on nyomok, lol).
[ Szerkesztve ]
-
BusinessGuy
senior tag
válasz nylontacsko #56 üzenetére
Bocs hogy ennyi probléma van vele és bocs hogy a készítők kicsit csúnyán rámentek a mikrotranzakciókra... Még a boltokban vehető vasak csakcsak bár ott is a milla felettiekre durván pénzt gyüjteni...
De mint írtam abból a párszáz autóból ami benne van rengeteg csak időlimites X időnként cserélődő used carsban érhető el pl Lamborghini Countach, máshol nem találtam ahogy régi m3 vagy cápa bömit se...Persze aranyáron szóval ha épp nincs annyid kb a mikrotranzakcióhoz nyúlsz vagy buktad x ideig....Ez nagyon kellett a GT szériának, ez aztán az újdonság...! És még megmagyarázzák fórumokon miért jó hogy nem adhatod el a járműveidet mint régen.... A motorcserével kapcsolatban pedig hazudtak pedig azt is promózták konkrétan a Porsche motoros Vw bogárral. Nincs motorcsere funkció a cuccban már azt is próbálták hogy ruletten nyert motorral mit lehet csinálni - csakis berakni az eredeti kocsiba.Nem tehetek róla elengedtem a kuplung dolgot a beállítás dolgot nyomom versenyezgetek de mindig pofán ver benne valami ami nem épp pozitívum. Nehogy már baj legyen hogy nem csak az áradozás megy szemelkenzővel a játékról, pont azért tart itt a széria mert mindig minden fan szemet hunyt az összes hiányosság fölött....
[ Szerkesztve ]
-
nylontacsko
senior tag
válasz BusinessGuy #59 üzenetére
Korrekt válasz
(más meg csak "beböfög", megszólítás nélkül)
Ahogy írod, az alapján az ígért lehetőségek elhagyása érthetően okozhat csalódást.
Értem én amit írsz, csak azért pöccentem be, mert gyakorlatilag túl sok jót nem hoztál le az egész játékfelépítésről, funkciókról.
Ezt el is fogadom.
De...
Azért ennyire nem lett rossz ez a kiadás. A folyamatos összehasonlításnál lehet az eb elhantolva.
Ez más. Ez már nem az, mint volt. Természetesen elolvastam mindent amit írtál és az alapján mondom ezt.
Béke veled"A tett halála az okoskodás" /Az ember tragédiája/
-
őstag
-
BusinessGuy
senior tag
válasz nylontacsko #60 üzenetére
Azért mert másba nemigen lehet belekötni ahogy írtam ízig vérig gran turismo csak dühítőek a hiányosságok. Ezt leszámítva beszippantott és tolom Elden Ring mellett. Eemélem legalább a hud javítva lesz és bekerül a motorcsere.
-
nylontacsko
senior tag
válasz BusinessGuy #63 üzenetére
"ízig vérig gran turismo"
Ebben is egyet kell veled értenem.
Természetesen megkövetlek a korábbi hsz.-ért"A tett halála az okoskodás" /Az ember tragédiája/
-
válasz BusinessGuy #51 üzenetére
"azért erröl egy autós játék tesztjében amit az újságíró is szimulátorként állít be illett volna írni mert ezek a dolgok egy szimulátor gyökeres részeinek kéne legyenek 2022-ben."
Valakinek lehet nem ezek az elvárásai... elmondtad a véleményed, oké. De ne várd el, hogy minden újságíró most arról fog cikkezni, hogy mennyire visszamaradott a játék egy része amit kb. csak egy kis százalék érint, abból is csak az elitje (lásd még: Counter Strike, nap mint nap rantelnek olyan apró dolgokról ami egy Casual-nek nem tűnik fel). Az újságírók nem csak egy genre-t játszanak nap mint nap, így ilyen extrém dolgokról való írást tessen elengedni, vagy pontosabban csökkentse számításait ily téren.
Nameg ha a cég nem vette figyelembe, hogy ezen legyen változtatás, akkor lehet hogy nincs még igény hozzá (bármennyire érződik elavultnak és ódivatúnak, legalább retro gémerek örülhetnek ) . Illetve jó dolog mások (na nem a fikázósok) véleményét is figyelembe venni, érdemes pl. Super GT videóját meglesni a játékról."Ebben pont semmi fejlődés nincs."
Hát... a Sport-hoz képest végre lett egy épkézlábabb fejlesztő rendszer, végre lehet megint alkatrészeket bizergálni, és végre visszahoztak pár régi pályát is nagy örömömre.
Mivel számomra a vezetés és a szimuláció minősége a fejlesztőkre lett bízva, így ily téren én nem fogok véleményt nyílvánítani, ha gurul akkor már öröm bódottá. És más játékokhoz hasonlítani sem fair play (legalábbis számomra ez a fajta kritika mindig is megtévesztőnek hatott, mintha nem alma ízt várnánk egy almától, hanem körtét, mivel a körtéért vagyunk oda (tudom, rossz példa)).Korrekt a véleményed, de azért nem mindenki egy szimulátor guru a világon.
De ha esetleg kiírnád a világnak a véleményed, akkor jobb lett volna Logout-on megtenni (és ezt nem sértésnek szántam, sokkal több emberhez eljutna az infó ).
Szerk: Látom csökkentek az indulatok, ezt öröm látni.[ Szerkesztve ]
So you think it's really good, yeah? You should try making the bloody thing up; it's a real pain in the arse. /// Keresem a helyem a világban.
-
-
Találtgyerek
addikt
Én örültem, hogy ide leírta. Logout-okat ritkán olvasom.
UI.: Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed BusinessGuy !06-3o/9759I39
-
Szerintem azt már csak tradíció miatt hagyták a borítón.
Nem mellesleg az Amerikai változatokon (legalábbis az első három résznél) kihagyták ezt a szlogent. Ők már tudhattak valamit.Különben is miért mindenki ezen van megrőkönyödve most? Már a GT4 óta ilyen szinten ragadt a játék (sajnos), én már kihevertem a downgrade-eket.
GT 1-2-3 még olyan korban készült amikor ezek a játékok voltak korának cutting edge versenyzős játékai, ráadásul voltak bennük olyan dolgok amik miatt azokat érdemes volt megvenni egymás után. Kb. GT4 volt az a pont ahol a játék elkezdett lefele menni és egy helyben stagnálni.
Miért pont most és ilyenkor kb. 15 év után téma ez...?
Nem azt mondom hogy utálom az újabb részeket, de azért fura hogy mindenki most kezdi kapizsgálni, hogy egy ideje nem sokat változott a game azon kívűl hogy új kocsik, új pályák, új játékmódok.
De ha változtatnának akkor meg az lenne a baj egyeseknek hogy nem jó irányba változott (a la GT4 egyes downgrade-jei)... ejj de bonyolult dolog ez. Mondjuk Sport-al ez történt.So you think it's really good, yeah? You should try making the bloody thing up; it's a real pain in the arse. /// Keresem a helyem a világban.
-
Kicsit off, de ha már a GT4 szóba került, akkor vajon a Tourist Trophy-nak (ami ugye a GT4 engine-jére épülő motoros játék volt) miért nem lett soha folytatása? Én magam egyáltalán nem kedvelem a motoros játékokat (sőt magukat a motorkerékpárokat se különösebben), de a Tourist Trophy szerintem annyira élvezetes volt, hogy sokkal többet játszottam vele, mint a "normál" GT4-el. Persze sokkal inkább rétegjáték, de szerintem simán megérdemelt volna legalább egy folytatást PS3-ra, és most PS5-re is.
-
Ah igen, Tourist Trophy... kár hogy az nem élt meg egy folytatást, mindannak ellenére, hogy "igérték hogy lesz". Szerintem elég korrekt spinoff volt. Nagyon tetszett, hogy a mocikat unlockolni kellett mindenféle kihívásokkal, egészen egyedi ötlet volt, és sokkal jobban jutalmazott mint GT4-ben a Driving Missions ahol csak kreditet kaptál.
So you think it's really good, yeah? You should try making the bloody thing up; it's a real pain in the arse. /// Keresem a helyem a világban.
-
Mezcal
addikt
válasz BusinessGuy #74 üzenetére
TOCA-t oda-vissza játszottam akkoriban, semmivel nem volt jobb szimulátor. A Renault-val, ami a legjobb autó volt benne, ha jól emlékszem, azt néztük, hogy mennyire nem élethű a mozgása. PC meg külön műfaj, de emlékszem, hogy amikor kijött PS-re a Colim McRae Rally, ott sírtak a PC-sek, míg meg nem jelent arra is, annyira nem volt egy jó ralis játékuk, ami szim közeli.
[ Szerkesztve ]
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Sziasztok!
Valaki észrevette, hogy visszajátszásnál akadozik a game? HDR 4K-ba van állítva, ha ez jelent valamit. Szóval k...ra idegesítő, mert szerettem visszanézni, ahogy vége a versenynek, de így inkább kinyomom ezt a részt. Szóval, csak visszajátszásnál, játék közben minden ok.
Egyébként nekem is csalódás egyelőre a GT7. Az ok, hogy az autókra ráfeküdtek és fotórealisztikusan néznek ki, de néhány pálya kivételével néha nagyon ocsmány tud lenni ez PS5 játék.Nekem az angol az anyanyelvem ( a feleségem miatt tanultam meg a magyart), de ezek a kicseszett párbeszédeket még én is átlapozom gyorsan, eltudom képzelni azt a játékost, aki semmit nem ért belőle. Unalmas - néhány infót kivéve - és csak feltart a játékban. A HUD, ahogy volt róla szó, szintén nevetséges, vagy kikapcsolom, vagy minden szart a képembe nyom.
Egyrészt nincs szükségem ennyi infóra, telecseszve a képernyőt, másrészt az OLED sem szereti, ha mindig minden egy helyen van, bár a pixeleltolás szerencsére kivédi ezt a baromságot.
Számomra unalmas a lassú autókat vezetni és így feljebb lépkedni. Hard-on vagyok, de szerintem még így is könnyű a játék ráadásul nem kicsit csal és elég gyakran.
A tizenvalahányadik helyről való indulást is megoldhatták volna már, mert rém unalmas.De a fő kérdés az első bekezdés. Nem értem ezt a szaggatást...
-
veterán
Nagyon nem. Írták is előttem a TOCA-t, én még kiegészíteném a PC-s SportCar GT-vel. Kicsit később meg jött a a GT-R, ami tényleg szimuláció volt. A GT mindig simcade cucc volt, de abból a minőségi. A vezetés szerintem rendben volt anno, a kocsik viselkedése is, a törés hiánya miatt lett inkább arcade. Viszont például a gumik hőmérséklet mebedzsmentje szerintem megelőzte a korát, pláne mert nem csak grafikai elem volt, tényleg lehetett érezni a különbséget. Na meg a 24 órás versenyek izgalma, stb. Volt úgy, hogy egy hétig nem kapcsoltam ki a PS-t, úgy teljesítettem a 24h-t, részletekben, suli után. Akkor ez mind üdítő újdonság volt, csak hát eltelt bő 22 év.
-
Döglött Róka
veterán
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Döglött Róka #78 üzenetére
Hmmm köszi a választ, ez elég furcsa, ha így van megoldva.
-
Döglött Róka
veterán
Valahol ertheto, ha 60al futna le kene venni az effekteket. Akkor kilogna a lolab a palya szelen.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
válasz Döglött Róka #78 üzenetére
Itt elvileg akkor megy le replay alatt 30-ra PS5-ön, ha a Raytracing be van kapcsolva. Cserébe sokkal szebbek a tükröződések a kocsin. De ha zavaró, akkor a settingsben ki lehet kapcsolni a RT-t.
[ Szerkesztve ]
-
Luzsi04
csendes tag
Raytracinges beállítást választottad?
Mert az leginkább replay-nél aktív lehet az okozhatja a gondot.
Próbáld átállitani performance módra, hátha jobb lesz.Én GT6al játszottam többet, abban egyetértek hogy ahhoz képest nem sok változást hozott a GT7. Ott is volt sok autó, pályák, körítés.
PCrol érkezve furcsa volt a mindig hátulról indulás, és a emellett is a könnyű győzelem lehetősége.
Egyelőre a licence megszerzésénél érzem hogy tud nehéz lenni, ha mindent aranyra akarsz teljesíteni.Kicsit csalódás nekem is a játék, de 2 gyerek mellett pont jó hogy gyorsan teljesíthetőek a versenyek, kihívások, nem lenne sok időm az gyakorlás, időmérő,.hosszabb versenyre.
-
Ha a Ray Tracing mód be van kapcsolva, akkor 30fps a replay. Ha kikapcsolod, akkor 60fps lesz az is.
Nagyon sok magyar megirigyelhetné (itt fórumon is), hogy milyen szépen, helyesen írsz magyarul!„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
doc
nagyúr
válasz BusinessGuy #43 üzenetére
Az utolso helyrol repulorajt tenyleg gaz, jo lenne fejlodni, meg valtozatossagot rakni bele, a sok 'elnyomkodni valo' kepernyovel szinten egyetertek (marmint azzal hogy ennyire nem kene ), az AI is eleg uncsi valoban.
De az hogy "a pályák még mindig tükörsimák" nem igaz, vannak palyak ahol bordas keresztben az ut, van ahol kavics van a kanyarban, stb. -
-
doc
nagyúr
Jah, az lehet vannak autok amik nagyon csusznak, de olyan is ami olyan mintha oda lenne ragasztva, gumitol, aerodinamikatol, aszfalttol is fugg.
De en nem vagyok nagy szimulator-addict, csak kocaszimes, nekem a GT7 szorakoztato, szep, elvezem, bar teny hogy egy kis plusz fejlodes jo lenne, de en elkonyvelem hogy 'ez ilyen', ha kell egy kis okorkodes meg fun akkor ott a Dirt 5, komolyabb, hangulatos vezetgetesre meg autopornora meg a GT -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Köszönöm a segítséget mindenkinek, de megnéztem és Frame rate módban van.
Szóval, nem tudom, hogy mi lehet a gond a visszajátszásnál. És azt is észrevettem, hogy inkább csinálja nagy teljesítményű autók versenyekor, mint ilyen mini cooper és "társai" verseny után, egyáltalán nem láttam még akadozást. Furcsa...
-----------------------
Nem volt könnyű menet, de sikerült - szerintem- tökéletesre megtanulni. -
doc
nagyúr
[link]
Van motorcsere, de elég nagy szerencse kell hozzá... -
A DigitalFoundry tesztben azt elemezték, hogy a worst case scenario replay szempontjából, ha esőben, és hajnalban (= lámpák felkapcsolva), a sor végéről indulsz (rajt után közvetlenül, amikor még együtt van a mezőny), és akkor kell valami hátsó kameraállásból mutatnia a replay-t, amikor minden kocsi látszik, na akkor beszaggat a PS5-ön.
-
Mezcal
addikt
Nagyon nem. Egyrészt még nem is létezett a vérbeli szimulátor fogalma, a Toca meg nem volt szimulátor, azzal talán még többet is játszottam, mint a GT-vel. PC-n meg ott volt a Rally Championship nevetséges irányítással. A Gran Turismo a még szegényes felhozatal és az akkori technikai szinvonal miatt számított szimulátornak. A Test Drive is az volt a maga korában C64-en.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
veterán
?
Nekem ez legalább annyira testreszabhatónak tánik, mint az akkori GT, vagy még jobban, és PC-n azért ez mindent vitt:
Akkor ez szimulátor volt, szerintem. Volt benne mecha sérülés, tankolás, stb. Grafikában mondjuk a GT2 vitte a prímet, az biztos. Ez a SportsCar GT amolyan fele-fele gyerek volt, régi engine új stílussal fűszerezve PC-n, a szellemi örököse a GT-R lett (szerintem), ami már látványban is felnőtt a konzolos konkurensekhez, közben meg ott volt valami túraautós, ami nem az STCC volt, nem is TOCA, de svéd bajnokságot dolgozott fel, ami megint csak elég jó volt emlékeim szerint.
[ Szerkesztve ]
-
-
doc
nagyúr
válasz BusinessGuy #92 üzenetére
Mennyire kene? Nem mentem meg 300-zal, de azert nem sokkal lassabban igen - igaz, nem autoval hanem motorral, es tul sok 'razkodas' nem volt (be is b@szna ha nekiallna 250-nel razkodni a motor, azonnal halal)
-
Hát igen, a CMR már egy kicsit komolyabb cucc volt, a Network Q Rac és az International még Sega Rally Championship 1995 szinten volt. Mondjuk annak is megvan a feelingje.
So you think it's really good, yeah? You should try making the bloody thing up; it's a real pain in the arse. /// Keresem a helyem a világban.
-
-
Ciccuka
veterán
Network Q RAC Rally (1993)
Screamer 2 (1996)
Terep 2 (1996)
Mobil 1 Rally Championship (1999)
Michelin Rally Masters (2000)
Rally Trophy (2001)
Rally Championship Xtreme (2001)
Colin Mcrae Rally 04 (2004)
Richard Burns Rally (2004)[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
"Mobil 1 Rally Championship (officially called Mobil 1 British Rally Championship, also released as Rally Championship 2000 Edition in some European countries"
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- iPhone topik
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Villanyszerelés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Melyik tápegységet vegyem?
- Sorozatok
- További aktív témák...
- Nintendo Switch játékok eladók, egyben is, cserélhetők
- Xbox One X 1TB Gold Rush Special Edition konzol eladó
- Nintendo Switch OLED 18.0.0. Dual-Boot Cfw + 256GB MicroSD + Atmosphere 1.7.0, 3 hó garanciával!!
- PlayStation 5, 2 kontrollerrel, bontott termék (sosem használt) - 2 év garancia, vállalkozástól!
- ESP8266 offline etaHen wifi modul