Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VS461

    tag

    Mondeoban használom, szempont volt a Sync 3 a felszereltségi listán, hogy végre ne kelljen mindenféle, műszerfalra aggatott telefontartóval szerencsétlenkedni.
    CarPlay és Siri nem rossz, de pl. a Home felületen a Maps nem jelenít semmit meg, csak a saját nevét. A saját navigáció ott is fut, és kiadja a navigációs utasításokat. Remélhetőleg ezt javítani fogják.
    A gyári navi nem rossz, elhozott Spanyolországig, csak néhány POI-t nem ismer, itt címet kellett megadni (pedig egy HotelF1 biztos, hogy évek óta ott van). Nem szerencsés, hogy nem mutatja, hanyadik kijáratnál kell a körforgót elhagyni; le kell nézni a képre ahelyett, hogy csak számolnám a kijáratokat. Alaprajzról nem mindig jön le, hogy most akkor mi van.
    Amúgy felismeri a sokgigás pendrájvot, mellette a másik USB-ben a telefont, szóval, tudja, amit elvártam tőle. Még egy Google Maps és/vagy egy Waze kellene a CarPlay alá...
    A kijelzőt viszont nem tudom hardveresen kikapcsolni, pedig nem mindig kellene, hogy menjen, és olyankor a beállítások között kell túrni. Minden egyes alkalommal.

    [ Szerkesztve ]

    Helicopter pilots are different... "За всю историю никто и никогда не сумел завоевать Афганистан. Hикто и никогда" - 9я рота

  • VS461

    tag

    válasz Hyena #39 üzenetére

    Ne már... :)

    Helicopter pilots are different... "За всю историю никто и никогда не сумел завоевать Афганистан. Hикто и никогда" - 9я рота

  • VS461

    tag

    Amúgy a legfájdalmasabb mégis csak a rendszer fényerősség-váltása. Van a nappali és az éjjeli profil, amit be lehet állítani. A kettő között automatikusan vált(hat). Ha késő délután bemegyek egy árnyas fasor mellé, akkor is. Hirtelen oda a fényerő. Aztán (és ez a nagyobbik baj), amikor kijövök az árnyékból, az éppen adaptálódó szemembe vágja a nappali fényerőt, újra. Városban, háztömbök között, alagutakból ki-be, aluljáróknál - és mindig nagyot üt az újrázott nappali fényerő.

    Nem mellesleg rohadtul melegszik a képernyő felülete, mintha bizony petróleumlámpa adná a megvilágítást.

    Olyan furcsa ez egy 21. századi gépjármű fedélzetén, amelynek a motorvezérlése másodpercenként tucatszor méri meg mondjuk, csak a bemenő levegő hőmérsékletét, hogy optimális feltételeket biztosítson az üzemanyag elégetéséhez. A “fokozatmentes” fényerő-váltást egy húszezres dzsunkafon kijelzője is abszolválni képes, ez meg itt szerencsétlenkedik.

    Helicopter pilots are different... "За всю историю никто и никогда не сумел завоевать Афганистан. Hикто и никогда" - 9я рота

Új hozzászólás Aktív témák