Új hozzászólás Aktív témák

  • VS461

    tag

    Amúgy a legfájdalmasabb mégis csak a rendszer fényerősség-váltása. Van a nappali és az éjjeli profil, amit be lehet állítani. A kettő között automatikusan vált(hat). Ha késő délután bemegyek egy árnyas fasor mellé, akkor is. Hirtelen oda a fényerő. Aztán (és ez a nagyobbik baj), amikor kijövök az árnyékból, az éppen adaptálódó szemembe vágja a nappali fényerőt, újra. Városban, háztömbök között, alagutakból ki-be, aluljáróknál - és mindig nagyot üt az újrázott nappali fényerő.

    Nem mellesleg rohadtul melegszik a képernyő felülete, mintha bizony petróleumlámpa adná a megvilágítást.

    Olyan furcsa ez egy 21. századi gépjármű fedélzetén, amelynek a motorvezérlése másodpercenként tucatszor méri meg mondjuk, csak a bemenő levegő hőmérsékletét, hogy optimális feltételeket biztosítson az üzemanyag elégetéséhez. A “fokozatmentes” fényerő-váltást egy húszezres dzsunkafon kijelzője is abszolválni képes, ez meg itt szerencsétlenkedik.

    Helicopter pilots are different... "За всю историю никто и никогда не сумел завоевать Афганистан. Hикто и никогда" - 9я рота

Új hozzászólás Aktív témák