2017. december 18., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) ldave


ldave
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

Ó Grath, köszönöm ezt a tesztet :R Egyelőre még csak kipróbáltam, FF XV, Zelda, Persona 5 után most nincs erőm egy újabb 100 órás kalandra, de majd ősszel űjra visszaszerzem Ashe trónját. #reclaimyourthrone #beforenoctis

Mondjuk az fájó pont, hogy csak az aktív csapat kap xp-t, de a gyorsítással szerencsére a grindelés nem olyan időigényes, mint régen volt.

A Slime draws near. Command?

(#2) janos68


janos68
(fanatikus tag)

Úgy 150 óra körül raktam bele PS2-n. Amilyen nehezen indult a "kapcsolatunk" úgy lettünk a végére barátok. Hatalmas élmény volt. Az a tartalom ami bele van pakolva, egyszerűen hihetetlen. A mai anyagok messze eltörpülnek mellette.

(#3) atike


atike
(PH! nagyúr)

"zavaróan rossz szájszinkron."

De most komolyan, ez hogyan lehet....? Nem az én világom amúgy. :)

"Nem harcolhatunk valami ellen. Annak semmi értelme. Valamiért kell harcolni."

(#4) SunMount3r


SunMount3r
(PH! addikt)

Az FFXIII-al volt alkalmam először hosszabb ideig játszani, alapból be is jönne a dolog, de már a játék első negyedében marha nehezek a bossfight-ok és külön idegesítő, hogy minden próbálkozás után/előtt újra végig kell nézni a cutscene-t. Vagy 10x néztem végig, utána hagytam inkább a fenébe, pedig érdekelne a játék többi része, de nem szeretem az ilyen típusú szívatásokat. Nem tudom; hogy ez minden FF-re jellemző e, vagy hogy japcsi RPG-k jellemzője úgy általában...

[ Szerkesztve ]

Na, mit tanultunk ma?! Első észrevételem: A téli-fagyin nincsen gombóc!... A második: Viszont, ennek megvan az az előnye, hogy így össze lehet tapasztani kettőt anélkül, hogy összenyomnánk a gombócokat!... Igaz, vagy nem igaz?!

(#5) ldave válasza SunMount3r (#4) üzenetére


ldave
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

Az FF 13 boss csatáinak a kulcsa a megfelelő Saboteur és Synergist használat. Ráadásul Stagger alatt elég sok boss gyenge lesz a méreg támadás ellen, ami elég sokat tud sebezni.

[ Szerkesztve ]

A Slime draws near. Command?

(#6) zannza válasza SunMount3r (#4) üzenetére


zannza
(újonc)

Valójában nem nehezek, csak ki kell használni a gyengeségeit. Nem egy FF játékot játszottak végig úgy, hogy direkt alacsony szinten tartották a karaktereket. A XIII-ban ez nem tudom, hogy mennyire kivitelezhető, részemről a legrosszabb FF rész volt, amivel eddig játszottam. Gyakorlatilag egy csőben kell menni előre és harcolni, küldetések jóformán nincsenek, beszélgetni nem lehet senkivel, csak mész előre és ölsz.

A XII ennek pont az ellentétje, szinte bárhova lehet menni, a harcokat is általában el lehet kerülni, városok, küldetések... kész felüdülés a XIII-hoz képest. Az egyik bajom az volt, hogy mivel közös volt képzettség tábla, így idővel ugyanolyanok - mindenhez értők - lettek a karakterek. Ezzel a kasztrendszerrel ez sokat fog változni. A története sajnos engem sem fogott meg.

[ Szerkesztve ]

(#7) Gabbbb


Gabbbb
(senior tag)

Szerintem az FF12 az egyik legrosszabb a szériában :O

(#8) ldave válasza Gabbbb (#7) üzenetére


ldave
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

Ez is egy vélemény :) Nekem a modern (értsd FF 7+) részek közül az egyik kedvencem, ha nem is az első helyen, de top3-ban benne van.

A Slime draws near. Command?

(#9) zannza válasza ldave (#8) üzenetére


zannza
(újonc)

Nekem játékmechanikában a kedvencem, Open Word jelleg, Gambit system. Történetben számomra az egyik legrosszabb.

Ezt csak a XIII tudta nálam alulmúlni, ott sem a történet sem a játék nem tetszett, becsületből toltam végig.

Egyébként nekem a X az etalon, bár nem minden résszel játszottam.

(#10) Persie12


Persie12
(lelkes újonc)

Srácok, az FF részek kapcsolódnak egymáshoz vagy minden rész különálló? Lehet ciki kérdés de nekem kimaradt a játék az eddigi játékos életemből.

(#11) ldave válasza Persie12 (#10) üzenetére


ldave
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

Nem igazán. Vannak közös elemek, de történetileg különálló mindegyik fő számozott rész.

A Slime draws near. Command?

(#12) zannza válasza Persie12 (#10) üzenetére


zannza
(újonc)

Nem jellemző, de vannak kivételek:
- a X-nek készült egy X-2 folytatása
- a XIII-ból pedig 3 rész is készült, én az ebből az első részt nem szerettem.

(#13) SunMount3r válasza zannza (#12) üzenetére


SunMount3r
(PH! addikt)

XIII-2 miben volt jobb, mint az első?!

Na, mit tanultunk ma?! Első észrevételem: A téli-fagyin nincsen gombóc!... A második: Viszont, ennek megvan az az előnye, hogy így össze lehet tapasztani kettőt anélkül, hogy összenyomnánk a gombócokat!... Igaz, vagy nem igaz?!

(#14) zannza válasza SunMount3r (#13) üzenetére


zannza
(újonc)

A történet több idősíkon játszódik, ahova jönni-menni kell, így nem csak egyfelé lehet menni, vannak benne küldetések, lehet beszélgetni NPC-kel. És szerintem történet és a karakterek is érdekesebbek, igaz itt már csak kettő van belőlük.

Szóval kissé szabadabb és változatosabb, mint az első rész, ahol lehet előre menni és közben ölni.

(#15) ldave válasza zannza (#14) üzenetére


ldave
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

Ez már nagyon off itt, de szerintem az XIII-2 története egy hatalmas nagy katyvasz volt, semmi koncepciója nem volt az egésznek. Vannak hibái a sima XIII-nak, de én kedvelem, és ha belegondolsz, a X is ugyanolyan lineáris, csak picivel jobban titkolja.

A Slime draws near. Command?

(#16) zannza válasza ldave (#15) üzenetére


zannza
(újonc)

A X-ben legalább érdekeltek a karakterek, a múltjuk, a világ, a történelem, voltak lazítós városi területek, mellékküldetések, érdekes mini játékok. A XIII-ban csak mész és ölsz. Belőlem 0 érzelmet váltott ki a vége, azon kívül, hogy végre vége, ellentétben a X-el.

(#17) ldave válasza zannza (#16) üzenetére


ldave
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

XIII-2 történetéről írtam, nem az X-ről. Azt én se állítom, hogy XIII ezen a téren jobb lenne, mint az X.

Amúgy számomra az XIII története és játékmente teljesenen összhangban van, hsiz arról szól az egész, hogy valami nagyobb hatalom kényszerpályára állítja a szereplőket és így ezzel a játékost is.

[ Szerkesztve ]

A Slime draws near. Command?

(#18) GhostPetya


GhostPetya
(senior tag)

PS2 -őn anno nagyon sokat játszottam az XII -vel, és bár a története tényleg nem volt akkor sem az erőssége a játéknak, és talán a karakterek sem annyira mint mondjuk egy VII vagy IX esetében, szerettem, mert tényleg egy szép, érdekes, és tényleg hatalmas világot kaptunk Ivalice személyében, és lehetett azért szimpatizálni a szereplőinkkel.

Nem volt kérdés hogy kell a remaster, day one meg lett véve az alapkiadás, majd később vettem csak észre hogy van limitált fémtokos kiadás is, meg is vettem hétfőn a gyönyörűséget. :)) :D
Jók a játékbeli "újítások", avagy azok a dolgok amik anno nem kerültek be a Japánon kívül megjelent kiadásokba, valamint a remaster minősége is szuper, a hangok azért lehetnének jobbak (az átvezetők alatt kifogástalan, de maga a játék alatti szinkronhangok kicsit dobozszerűek).

Szóval jó, hogy jött ez a remaster, mert bár a legutóbbi XV. rész is szerethető, de az XII tartalomban sokszorosa az előbbinek, és azért ez egy FF esetében elég fontos tényező.

Jó írás lett! :R

[ Szerkesztve ]

I'm one with the Force and the Force is with me.

(#19) Grath válasza SunMount3r (#4) üzenetére


Grath
(lelkes újonc)

Itt elnyomható minden videó.

(#20) fortune válasza GhostPetya (#18) üzenetére


fortune
(kvázi-tag)

Szia. Megkérdezhetem, hol vetted a a FFXII steelbook editiont?

(#21) GhostPetya válasza fortune (#20) üzenetére


GhostPetya
(senior tag)

Szervusz. :) Konzolvilág

[ Szerkesztve ]

I'm one with the Force and the Force is with me.

Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.