Új hozzászólás Aktív témák
-
waccamár
senior tag
***** Soha ilyen jó cikket nem olvastam. Igaz még csak megnyitottam, de gyorsan megnyílt az oldal, semmi probléma nem volt vele. Ajánlom mindenkinek, köszönöm!
-
Ivy.4.Ever
őstag
Valami jó kis third-party megoldást lehetne kitalálni az értékelésekre, amik hitelesítenék a beszámolót ill. könnyen integrálható lenne bármelyik webshopba.
-
Fecogame
veterán
A webhelyek közül 118 nem közölt információt arról, hogyan lehet kiszűrni a hamis véleményeket. Ezekben az esetekben a fogyasztóknak nincs lehetőségük ellenőrizni, hogy a véleményeket olyan fogyasztók írták-e, akik ténylegesen használták a terméket vagy szolgáltatást.
Amikor screenshotként vannak bent a Facebook vélemények adott oldalon, az azért gyanús szokott lenni És persze hozzászólni se lehet.Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
-
nagyúr
Manapság ki hisz el bárkinek bármit is a neten?! Simán kamuzhat, hiszen divat lett hazudozni, vetíteni, hamis információt terjeszteni, amolyan dögöljön meg a szomszéd tehene is címszóval, vagy csak simán surmóságból, mert az vicces.
A fake értékelésekről nem is beszélve.
Elvesztette értékét a vásárlói visszajelzés, mert lekövethetetlen és ellenőrizhetetlen szvsz.
Egy itteni ellenőrzött(nek gondolt) fórumban jobban bízok.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nfsu17
veterán
Nagyon igaz.
Valamikor jól jön, főleg ha minél nagyobb a pontszám, de valószínű egy csomó jó terméket nem vettem meg az évek alatt, mert 1-2-3 csillagot kapott egy két usertől.
Próbálom annyira nem figyelembe venni ezeket a csillagokat, de néha elcsábulok.Néha amúgy kabaré amit az egybites userek írnak termékértékelésként, főleg, ha le is húzták azt a terméket.
- össze volt nyomva, megsérült a csomagolás
- nem adtak hozzá tápegységet (külső tápnélküli 2.5" hdd)
- az óra nem tud magyarul (leírásban ott van, hogy nincs magyar nyelv)
- túl drágaNéha tépem a hajam, ha lenne, hogy ezt hogy.
És ezt valameddig tűrik is a cégek.
Persze az sem lenne korrekt, ha minden rossz értékelést törölnének, mert az megint hazugság lenne.Én megvoltam enélkül is korábban, ha lenne erre kapcsoló, inkább offolnám.
-
Fecogame
veterán
Na igen... Mostanában láttam párat, ugyanis hűtőt és mosógépet szeretnénk venni. Kedvenceim:
- Minden nagyon szuper - 3 csillag
- Megrendeltem, még nem kaptam meg, nagyon várom - 5 csillag
- Nem tetszik a színe - 4 csillag
- Nem hozta ki időben a futár - 3 csillagEzek alapján hozd meg a megfelelő döntést, hogy jó-e a termék
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
-
nexplo
őstag
Én őszintén bevallom, hogy sok esetben a Google csillagokat szoktam böngészni. Annyi hülyeséget és vicces baromságot , mint amit ott sokan összehordanak, azt egy kabaréban lehet csak hallani. Érdemes rászánni kis időt, ha ki akartok kapcsolódni
Sok hozzászólónál azt sem értem, hogy hogy tud életben maradni szegény, mert olyan dolgokat írnak, amit épeszű ember biztosan nem vetne "digitális" papírraZavard össze a világot: mosolyogj hétfőn! :)
-
félisten
Szintén:
- Nincs benne 5G wifi - egy csillag egy switchre (az 5G wifire amúgy is ugrom...)
- Nem fér be a két polc közé - két csillag egy házimozi-erősítőre, amelyik mellesleg felülről is szeretne szellőzni;
- A ronda antennák nélkül szar a wifi - két csillag, router.
És a kedvencem:
A lakberendezőm szerint olyan rossz a feng shuija, hogy nem is szabadna ilyet árulni. Eleve túl fekete, a sok tüske pedig agresszivitást sugall - egy csillag egy sok antennás routerre.
MaCS
[ Szerkesztve ]
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
veterán
Azt mondjuk nem értem, hogy hogyan gondolják egyesek azt, hogy csak tényleg az adott terméket, szolgáltatást valóban használó felhasználók írhassanak értékeléseket.
Mindenki fényképezze le magát az adott termékkel a hóna alatt?
Vagy legyen kötelező a termék gyári számát beleírni az értékelésbe?
És ki fogja ezek valódiságát ellenőrizni?
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
waccamár
senior tag
válasz Donki Hóte #12 üzenetére
Például nem lenne publikus az értékelés írásának lehetősége a termék adatlapján, hanem egy automata akkor küldene ki egy egyedi linket, amire kattintva lehet hozzászólást írni, amikor a vevő átvette a terméket. Ezt elég könnyen meg lehet valósítani, semmilyen technikai akadály nincs benne.
-
biscuit
aktív tag
Van aki komolyanveszi ezeket az értékeléseket?!?! Mármint ha elektronikai/műszaki cikket vesz? Persze, szállás/egyéb más "vásárlásnál" nemárt, ha a visszajelzések jók, de egy műszaki cikknél??? Fentebb vázoltak pár ékes példát, miért érdemes figyelmen kívül hagyni azokat és inkább teszteket keresni és az alpján dönteni, ha nem tudod eldönteni, egy hozzáértő(bb) barátot megkérdezni/fórumok stb. (fura, hogy ez az értékelési rendszer már több éve létezik és még csak most kezdték el vizsgálni... most hogy mindenki hómofiszos lett, hirtelen lett rá "idő?!")
Vannak is boltok, ahol ez a bevett módszer! Néha kicsit otromba módon "bafogatnak", hogy "hát még nem értékeltél, igazán segítenél nekünk ha értékelnél, értékelj"!
[ Szerkesztve ]
Mióta Scarlett Johansson sztár lett jól alszom!
-
nexplo
őstag
Ezzel az új rendszerrel nem tudnék jókat derülni más butaságán Komolyra fordítva nem hiszem hogy túl kéne ezt pörögni. Ki ki eldönti hogy ad e a véleményre vagy sem. Bár hozzáteszem így pl simán le lehet járni egy boltot egy másik konkurenciának akár. A sok fals vagy kamu értékeléssel. Szerencsére erre még nem kaptak rá..
Zavard össze a világot: mosolyogj hétfőn! :)
-
-
cog777
senior tag
Van mar ilyen bolthalozat ahol csak akkor irhatsz ertekelest (es bizonyos megadott ideig) ha megkaptad a termeket.
A fent emlitett problemak miatt, inkabb a forumokat nezegetem, ott jobban kiderul a minoseg, a kozosseg is jobban szabalyoz mint sok ceg.
HP ZBook Workstation A3000 - Linux Mint; Raspberry Pi4 - Raspbian
-
zone
őstag
Az nem megoldás. Amazonon tömegesen vannak olyan termékek, aminél megrendelés után jön az automatikus üzenet, hogy 5 ★ értékelés után visszakapod az árát. Ezt vagy azért csinálják, hogy előrébb sorolja őket az Amazon, vagy később megváltoztatják a terméket.
Plusz azokat sem tudod kiszűrni, aki lehúz egy terméket a lassú postázás miatt, vagy aki nem olvasta el a specifikációkat.
A Google értékelés is érdekes. A világ másik felén lévő üzletet tudom értékelni és a tulajdonos nem törölheti, max válaszolhat. Nem egy eset volt, amikor egy cég vagy a tulajdonosa balhéba került és az internetes lincselő tömeg egy hasonló nevű céget talált meg és egy ártatlan üzletnek ment az 1 csillagos szőnyegbombázás.
[ Szerkesztve ]
YouTube - https://goo.gl/bCKFYP
-
-
Chaser
titán
a rossz értékelés nem egyenlő a korrekt értékeléssel
ha a gané a termék akkor gané
de mikor a szerencsétlen a termék helyett a futárt minősíti, a boltot minősíti, vagy bármi mást aminek semmi köze a termékhez, az mi?
ezeket nem szabadna kiengedni publikba - és ez annak a sara aki kiengedi -
ák-n is kiengedik az ilyen eszementek agyfutását
bezzeg amikor harmadik véleményt akartam egy boltról írni az off, mert a szabályzatuk nem engedi
semmi gond, hogy csak 50-100x vásároltam az adott boltból ( : - amit igazolni is tudok -szerk:
zone
és nem egy olyan eset van, hogy a haverek' felértékelik az adott boltot guglin'
nagy részét ennek azért ki lehet szűrni - pl legtöbb tagnak csak egy értékelése van és pooooont csak arra a boltra véletlenül -[ Szerkesztve ]
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Chaser
titán
azért, mert én termékértékelésről beszéltem - én akartam boltot értékelni harmadjára, amit az ák nem engedett -
azt minősít amit akar, a megfelelő helyen...
és nem, nem akarok termékértékelésnél olyat olvasni hogy mennyit várt a süldő a futárra és ezért ** a termék
semmi köze ahhoz a terméknek, talán a boltot kellen értékelnie, talán
mindenhol vannak "modik", az ilyet oda kiengedni pffffffffffff_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Jungle Man
junior tag
Ezt az infót neked, mint vásárlónak kell a helyén kezelni. persze lehetne jobb az értékelés, de sajnos ilyen. Ez is jobb, mint a semmi.
Sok helyen az értékelések is értékelve vannak, rangsorolva, vagyis a legjobbakat érdemes elolvasni, illetve te magad a fejedben is rangsorolhatod őket. Mondjuk az alapetvő baromságokat meg a nyilvánvaló részrehajlásokat eleve kizárod. Egy leírásra meg nem adunk, csak ha többen panaszkodnak ugyanarra, vagy dícsérik ugyanazért, ér valamit. Meg gondolkodva, logikusan kell osztályozni az adott értkeléseket.
Példa, hiába magasztalják mondjuk a Sennheiser Bluetooth adót általánosságban, ha több értelmesebben megfogalmazott komment szerint nem tudja az aptX HD-t, csak az aptX-et - neked meg ez utóbbi kell. -
Chaser
titán
válasz Jungle Man #24 üzenetére
ez mind oké, de továbbra sincs a terméknek köze:
a futárhoz
a bolthoz
a jégesőhöz
vagy hogy épp c. potyogtak az égből
stb
nem véletlen lehet külön értékelni a boltot, annak ott a helye
ott nyugodtan el lehet mondani milyen futárcéggel dolgoztatnak, milyen a hozzáállásuk, hogy csomagolnak, stb
a legjobbak, ***** még nem bontottam ki de biztos jó lesz címszóvalirreveláns ha úgy tetszik és semmi köze a termékhez ilyen megnyilvánulásoknak, csak felesleges plusz munka és idő miközben az ember meg szeretne tudni valamit egy termékről
az említett példádnál nyilván a gyártói oldalon is megtudom amit akarok, ahhoz véleményt nem is kellene olvasni - ideális esetben -én személy szereint eleve a negatívabb véleményeket nézem, sok pozitív olyan hülyeség mint a fentebbi
a negatívakból derül ki ha a nagy átlagnak meg is felel egy termék, milyen gondok fordulhatnak elő - és persze ott is vannak zöldségek, épp elég azokat kerülgetni, nem kell melléjük még futáros és hasonló hülyeség -_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Jungle Man
junior tag
Oké, de ezeket ignorálni kell, mi mást tehetsz? Ha nem veszed figyelembe a sok hülyeséget, megkapod a releváns értékelést. Abból sem mind vonatkozik rád, mert valakinek olyan dolog nem tetszik akár jogosan, ami téged nem érdekel.
Ergo nem a csillagozást, hanem a leírást kell nézni mindig, illetve ha két hajgumi közül az egyik 80 ezer értékelés után 5 csillagot kapott, a másik meg hasonló nagyságrendű 2 csillagot, akkor azért könnyű a döntés szerintem.
Egy hangfalpárnál viszont keresztül-kasul megnéznék minden leírást, amit csak találok róla, figyelve a forrás hitelességét. Végül (egy érték fölött) meghallgatnám és azután döntenék.
Hogy az Amazonon lecsillagozzák, mert "csak" lineáris a frekimenet és nem emeli a basszust, az nem tudna megtéveszteni.Én is a negatív véleményeket olvasom leginkább. Meg olvasok review-kat, nézek videókat a termékről stb. ott is a kritikusabbakat keresve.
[ Szerkesztve ]
-
Chaser
titán
válasz Jungle Man #26 üzenetére
ez az, hogy semmit, csak ignorálni lehet
a kedves adminok dolga lenne elsődlegesen, hogy az egyértelműen irreveláns hülyeségeket nem engedik ki - kb mindenhol van ellenőrzés elvileg, ezzel szemben ák-n néha olyan k. anyázós kommenteket látok, hogy sírok a röhögéstől ( : -
megvan a metódusom hogy keresek valamiről érdemi infot, de ezek a hülyeségek zavaróak
a hangfal csak példa volt ha már felhoztad, HA az érdekel ezt meg azt tudja-e arra ott a gyártói oldal
technikai paramétereket nem a véleményeknél keresek, kivéve ha nem jött valamiből újabb fejlesztés és nem lehet tudni éppen milyen verzió fut a piacon - volt ilyenre is példa, és akkor igen hasznos ha a véleményben megemlítik azt is -_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Jungle Man
junior tag
Szerintem arra nincs ember, hogy fórumokon, webshopokon mindent ellenőrizzenek, meg belemenjenek olyan döntésekbe, hogy ez még hülyeség, az meg releváns, mert sok lehet a kettő között is, ahhoz meg felelősség kell.
Néha-néha ránéz valaki, a teljesen debil hozzászólásokat meg lelövik botokkal, aztán kész. -
Chaser
titán
válasz Jungle Man #28 üzenetére
ha a k. anyás sztorikat nem tudják kiszűrni arra sem sw sem ember nem indok sztem
egy terméknél a futár, csomagolás, stb ilyen irreleváns, nem hinném hogy azon bárkinek elmélkednie kell
ák-n tuti nem lövik ki egyből a kommentet, valahogy átnézik - papíron legalábbis -_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
félisten
válasz Jungle Man #26 üzenetére
Azt azért ne tévesszük szem elől, hogy a legtöbb (mondhatni egységsugarú) vásárló legalábbis korlátozottan tud szűrni. Éppen ezért nézi az értékeléseket, hiszen nagyon sokszor tájékozatlan a témában, a termékre viszont valamiért szüksége van.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
titán
-
asdf_
veterán
válasz Jungle Man #28 üzenetére
Szerintem arra nincs ember, hogy fórumokon, webshopokon mindent ellenőrizzenek, meg belemenjenek olyan döntésekbe, hogy ez még hülyeség, az meg releváns, mert sok lehet a kettő között is, ahhoz meg felelősség kell.
Hááááát, nekem MM nem engedte ki a terméket szapuló véleményemet, mert az "ügyfélszolgálati panaszt tartalmaz" és kérik, vegyem fel a kapcsolatot a gyártóval. Pedig simán csak annyit írtam (régen volt, akkor még nem volt ennyire köztudomású, hogy ezek így működnek), hogy többet soha az életben nem leszek hajlandó szemrongáló, PWM-es vibráló fos OLED kijelzővel rendelkező készüléket venni, mert ez katasztrófa, kb. 80% fényerő alatt elkezd villogni, este a sötétben 20% körül meg egyenesen elviselhetetlen.
-
Fecogame
veterán
Van neki:
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- i3 8100/ ingyen automata
- HP EliteDesk 800 G3 SFF / i5-7500 / NVME M.2 / USB Type-C / USB 3.1 / DDR4 / DVD-RW / 27% áfás
- SAPPHIRE NITRO+ Radeon RX 7900 GRE GAMING OC 16G (11325-02-20G) 3 év garancia 254600Ft
- iPhone 13 Pro 128gb, független,nem makulátlan