Új hozzászólás Aktív témák
-
saelin
veterán
Aww... Semmi infó az androidos portról, pedig ez pont az a játék, amit inkább játszanék a 10"-os tabon, mint PC-n!
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
sz.balazs.95
veterán
válasz Sontir Fel #2 üzenetére
Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.
-
Sinesol
veterán
Ha Wp-re jön a Dx12, akkor oda is varhatunk értelmes, akár nextgen játékokat?
A Dx12 egyébként "erőben", lehetőségekben hogy viszonyul a Metal Api-hoz?A mobilos Linuxnak/Droidnak is ugyanazok lesznek a hátulütői mint a Pc Linuxnak? Gondolom Droidra később sem jön komolyabb játék, annyira töredezett az egész platform.
[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
Ha akarnák menne az droidon is. Igazából szerintem az a réteg akik ezekre a komoly játékokra vágynak bőven kisebbségben vannak mobil platformokon. Elég csak megnézni a listákat, sehol nincsenek. Gondolkodni, figyelni kell és a türelem is fontos. A sok színes-szagos kapanyélegyszerűségű vacakra sokkal fogékonyabb a vásárló réteg.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Sontir Fel
őstag
válasz sz.balazs.95 #3 üzenetére
MUST HAVE!
BFBC2/Steam/BF2-3-4/Erszoft/BF42/: Mr.Norissz Origin: Mr_Norissz
-
Xaels
félisten
Megnézve egyébként a komolyabb játékok listáját, általában mind valami jól bejáratott cím portjai vagy erőteljes utánzatai. Nagyon új IP nincs, mert az szerintem nem térülne meg igazán. Űrstratégiából egyébként droidon ott az Imperium Galactica és a Haegemonia is. A Heroes3 például egész jól játszható, mivel minden kör végén van automentés így akkor sem veri az ember a fejét a falba, ha beesik egy-két telefon meg üzenet és valami oknál fogva kivágja a memóriából a rendszer. De egy checkpointos játéknál agyvérzés kerülgetne egy nehezebb résznél, mondjuk az Another World-nél nem egy ilyen van.
Persze egy 10"-os tab más. Azt már kevesebben hurcolásszák kézben, de ahogy írtad is akkor már ott a komolyabb hardver. Ha meg a tapi képernyő a lényeg akkor otthon megoldható lenne a komoly gépről a tabra streamelni wifin.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Hunpriest
senior tag
Ezzel a videóval még nem igazán győztek meg az első napos vételről. A stratégia része elég jónak tűnik, nincsen túl bonyolítva a bolygók menedzselése, de a taktikai résztől tartok kicsit.
Miért síkbeli az űrharc?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Elméletben igen, de a Windows Phone túl pici piac ahhoz, hogy egyelőre érdekelje a cégeket. A Firaxis két területre fókuszál. A normál Windows és az iOS. Ezen belül is két API-ra fókuszálnak: Mantle és Metal. A többi API, még a DX12 is csak másodlagos. Az előbbi két API-ra készült fejlesztéseket portolják majd rájuk. A portolást elvégezheti az Aspyr, ők csinálják a Starships Mac OS portját is OpenGL-re. A Linux nem fókusz, ahogy a Windows Phone, vagy mobil Windows 10 sem. Az Android sokkal inkább fókuszban lenne, de az OpenGL ES miatt nem kezdenek bele, mert nem tudják jól megírni az alkalmazást. A Starships iOS-en, Metállal olyan minőségben fog futni, mint PC-n Mantle-lel, de a Mac OS port például rosszabb minőségű lesz már a megjelenítésben és a sebességben is. A DirectX 11 port minőségben hozni fogja a Metal/Mantle portot, de sebességben nem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azt tudni kell, hogy a LORE motor mainline szinten Metal, Mantle és DirectX 11 jelenleg. Az OpenGL-t az Aspyr szerkeszti bele mindig. Tehát a Firaxis nem, hogy az OpenGL ES-sel, de a normál OpenGL-lel sem törődik. Majd az Aspyr megoldja, ha nem, akkor nem lesz kiadva a játék xy platformra és kész.
A Firaxis a jövőben R&D fókuszba a Metal és a Mantle API-t helyezi, míg a DirectX 11 és 12 API-kra direkten R&D nem lesz, de a gyártói API-khoz fejlesztett funkciókat leportolják rá, legalábbis DirectX 12-re biztosan. Az OpenGL portolásokat az Aspyr csinálja majd továbbra is.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
cskamacska
addikt
Egyébként azt lehet tudni, hogy ennek a bemutató videónak melyik másodpercében bújik meg az az eyecandy, ami szükségessé teszi a Mantle/Metal fókuszt, és nem lehetne megoldani akár csak DX9-el? Mert ebből csak az jött le, hogy nem néz ki különösebben jól, de azért be-be röccen gondolom Mantlival hájend bemutató masinán is. Ha úgy nézne ki mint a Star Swarm, még aszondom, de ezmiez?
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz cskamacska #20 üzenetére
Ezekkel az API-kkal draw call problémára és az üzemidő meghosszabbítására mennek. Bár a Mantle esetében valszeg a jobb AA mód itt is aktiválva lesz, ahogy a Civ: BE esetében. A többi API nem támogatja a fedettségmintákat, így ezt az MSAA megoldást csak így tudják alkalmazni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! GAMER PC - RTX 3060Ti - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD - 500W 80+
- GAMER PC - GTX 1060 6GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 120- 480GB SSD - 500GB HDD