Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shadowguard

    senior tag

    Igen, a Far Cry 6 bugosabb, mint a Cyberpunk.

    Pont a Far Cry 6 megjelenése miatt hagytam félbe a Cyberbugot, szóval ezt első kézből tudom cáfolni.
    Csak a teljesség igénye nélkül az általam észlelt hibák az 1.3.1-es változatból:
    - Időarányosan többször fagyott ki a CP2077, viszont a Far Crynál még az okot is megtaláltam
    - Az ellenfelek rendre belesüllyednek a padlóba
    - A járművek kanyarodás közben már többször belesüllyedtek az aszfaltba ahol fel is robbannak
    - A párbeszédek és random ikonok (például mikor lopakodásból gyorshekkelek és elkezdenek felderíteni) rendszeresen ottragadnak a képernyőn
    - Cserébe van, hogy a gyorshack menü eltűnik harcban
    - Sikerült többször is kiesnem a pályáról
    - A megjelenéskor is meglévő T-pózban sikló emberek, random lebegő tárgyak, felvehetetlen lootok még mindig megvannak

    FC6-ban két fagyásom, egy nem spawnoló questcél, amit a reload megoldott és egy (lehet a sztori miatt) később megjelenő checkpoint. Meg pár grafikai bug, például a fővárosban a főtéren úszkáló hal. Csak az a különbség, hogy az egyik játék cirka 10 hónapja, a másik meg egy hete jött ki.

    Az egyetlen ami zavaró az ellenfelek spawnolása, néha tényleg szemmel látható, ahogy bedobálja őket a játék. Bár itt legalább nem változik meg a kinézetük a egy fél percre hátat fordítok, mint a nem bugosabb Cyberpunkban.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Grath #32 üzenetére

    Csak tippelek a kurzoros szövegrészből, hogy konzolon készült a teszt, lehet az a változat bugosabb, másik topicban is hoztak fel olyan bugra példát, amivel én 56 óra alatt nem találkoztam eddig.
    - Civil forgalom nálam a lovakkal nem tud mit kezdeni, azt többször is látványosan elütik és gond nélkül tovább hajtanak, de lezuhanni még nem láttam egyet sem. Esetleg a checkpoint és a hülye katonák esete meg ide tehető
    - AI bugokkal csak nagyon ritkán találkoztam. Rám még nem rohant kispisztollyal mesterlövész. Olyan volt talán kétszer, hogy a rakétavetős a saját társát lőtte hátba. Viszont buktam már riadó nélküli bázisfoglalást, mert hullát találva rögtön szaladtak riadóztatni.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Grath #35 üzenetére

    Nincs mit :)

    Fura, lehet tényleg különbség van akkor a platformok között. Én mesterlövésznél konkrétan emlékszek olyan esetre, amikor nem hogy odajött volna, de rendre elbújt a fedezék mögé és amikor odaértem hozzá ledobott egy füstgránátot és elszökött.
    Az meg nem baj, hogy üresek a tornyok, elég sokan vannak így is :D

  • Shadowguard

    senior tag

    Azért azt rögzítsük le, hogy objektív teszt nincs és mindenkinek más az értékrendje.
    Például nálam minden openworld játék előnnyel indul, mert a stílust magát nagyon szeretem, de nagyon kevés jön ki belőle. Azt pedig meg kell becsülni. És abból a kevésből pedig az FC6 is kiemelkedik. Idén volt egy átlagos Biomutant (és nálam még az is kap öt pontot) és egy konzolról átportolt Days Gone. Valami más?

    Az emberek ezt meg is védik bármilyen sz@r is legyen, főleg ha már pénz is adtak érte.

    Én még élőben is utálom a focit, szóval szerintem minden focis játék sz@r, a FIFA meg egyenesen az ördögtől való, sőt, minden sportjáték is sz@r és a multis lövöldéket is mélységesen megvetem. Szóval mindenki ássa el magát aki ilyesmivel játszik :P

    És nem azért védem, mert pénzt adtam érte :D Az AC: Odyssey-ért is, másfél év alatt meg is lett benne minden achi, de azt a játékot még úgyis tiszta szívből gyűlölöm, hogy openworld :(( Annál még az FC5 is jobb, pedig annak is csak nagyon engedékeny hangulatban adnám meg az öt pontot.
    Mondjuk tegnap sikeresen letornászta magát a hatodik rész is 7/10-re. Aki a Maximas Matanzas féle questláncot/szereplőket kitalálta azt nagyon komolyan bántalmaznám... Mi ez a WD2-ből szalajtott idióta bagázs?

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz .LnB #95 üzenetére

    Ja, van, például én a harácsonyi szezonban újrázni fogom a Pillars of Eternityt, mert szerintem az utóbbi évek legjobb cRPG-je. Viszont olyan nyelvezete van, hogy mikor este hét-nyolckor (úgy, hogy fél ötkor kelek) meló, edzés, miegyéb után leülök a géphez fél perc alatt belefáradok.

  • Shadowguard

    senior tag

    Tegnap este értem a végére, 61 óra volt az én játékstílusomban a játék, nekem összességében tetszett. Voltak jó pillanatai a történetnek is, jellemzően azok, ahol Esposito szerepelt, néha kicsit el is ütött a játék egyébkénti hangvételétől, a vége meg engem meglepett. Sokféle befejezésre számítottam, ilyenre nem. Kicsit azt érzem, hogy elsőre egy komorabb hangvételű játékot terveztek, de aztán valaki azt mondta bent, hogy erre nem lennének vevők és utána került bele a hátizsák meg a többi baromkodás.

    Én továbbra sem érzem, hogy bugosabb lenne, mint a CP, pedig direkt figyeltem már a hibákra a végén. Utóbbinak különben sem áll jól a játékmenet és a történet együttese. Ugye sietni kellene mert az ereklye megöl, de egy csomó küldetést nem kapsz meg, ha végigrohansz, mert ahhoz van kötve, hogy várj egy napot. Aztán a következőhöz még egyet. És megint...Itt legalább nem lihegtek a nyakamban, hogy siess, mert csak egy heted van hátra/indul a 10es protokoll/random valami, ami a sztorival összefüggésben sürget és közben semmi következménye.

    Szóval a 4/10et én továbbra is túlzásnak érzem, nem szoktam alapvetően pontozni, de a személyes listámon 7-8pont között ingadozik. A hármat és a Primalt nem előzi nálam, de a többi részt igen.

Új hozzászólás Aktív témák