Új hozzászólás Aktív témák
-
Szabi®
addikt
válasz proci985 #101 üzenetére
Az hát, szörnyű volt Kb 4 gép kellett csak ahhoz, hogy a menüt beadja, sztem ez még két 3090-el is szaggatna.
2005-ben egyébként nagyon-nagyon összetettnek számított, ez is lett a veszte, de lépcsőfok volt ahhoz, hogy ma eljussunk az openworld fps-ekhez.[ Szerkesztve ]
-
Szabi®
addikt
válasz proci985 #106 üzenetére
A videójátékok olyanok mint a filmek, a sok pénz nem elég jó rendező nélkül. Akik több, mint 20-30 éve játszanak teljesen más "lyukméretű" rostán akarják átpasszírozni az épp újnak számító játékot, mint azok, akiknek az lesz életük harmadik/negyedik fps játéka.
Fontos hogy a megítélésnek mindig legyen alapja, ha valaki rásüti egy játékra hogy "gyenge" az körültudja írni, miért gyenge az adott produktum. Ha 30 év alatt olyan reformokat látsz játékokban, mint a ballisztika, magas prioritású AI, fizika, rombolhatóság, akkor nyilván természetesnek veszed, hogy ez már mindig meglesz a játékokban, hisz ugye a hardver fejlődik, természetesnek kellene lennie, hogy a programok is fejlődnek. A régi játékosok sok-sok évnyi tapasztalatot visznek magukkal és az alapján ítélnek, ha egy stúdió nem hajlandó megfelelő minőséget adni, az úgysem fog átjutni azoknál, akik már tapasztaltak jobbat, lehet ugyanattól a stúdiótól. Ahogy a filmiparban elsilányul egy negyedik, ötödik Amerikai Pite, úgy válik érdektelenné egy hatodik Far Cry is. Teljesen természetes folyamat, és akkor még ott van az is, amikor érdemit adni már nem is akar, csak pénzpumpaként funkciónál, megfog pár alacsonyabb elvárású embert, akikből mindig tud profitot kihúzni.
A Far Cry 2-ben olyan funkciók voltak, amiket a mai részek már nyomokban sem tartalmaznak. Talán a hatodik résszel kanyarodtunk "vissza" 2008-ba, hogy ismét van rombolhatóság. De ezt új funkcióként üdvözöljük ? Amikor is már 13 éve egy teljesen középkategóriás gépen élvezhettük ? Sokan azt nem értik meg, hogy ami egy ubisoft játékba ma "new feature" néven fut, az nem is az.[ Szerkesztve ]
-
Szabi®
addikt
válasz proci985 #108 üzenetére
Igen, de az sem elhanyagolható tény, hogy elfáradt már ez a sorozat. Akinek pc mellett/után/közben volt egy-egy konzolja, az annyi Far Cry-t kapott mára, hogy az még gombócból is sok..Most joggal lehetne ide citálni egy Máriót is, vagy Zeldát, de azok viszont úgy hoznak újdonságot, hogy azt elsősorban nem a grafikával teszik, hanem valódi újításokat találnak ki, pl. a Zeldában ha vihar van, váltani kell fakardra, különben a fémes kardok/pajzsok levonzzák a villámot ..Ezek olyan játékmechanikai újítások, amik újraértelmezik a "realisztika" szót, amit a legtöbben csak a grafikára használnak, a játékmenetre nem . Az ubisoft is a grafikára gyúr már csak, másra nagyon nem. A történetek zöme egy nagyon alacsony zöngéjű kiragadott részlet, amit mindig jól rá lehet húzni egy mai aktuál helyzetre "egy gonosz diktátor rettegésben tart egy kis szigetet" Híradóban : "- Észak Korea rakétákkal kísérletezik" , mintha bárki is felkapná már a fejét ilyen hírek hallatán .
És sok volt ennyi rész 17 év alatt, bárki bármit mond. 4-6 évente egy minőségibb leosztásnak én személy szerint jobban örültem volna.
#109 beyruth82 Persze, elsősorban nem az áganként szétlőhető fák a hiányossága egy mai Far Cry-nak , egyszerűen kevés és felejthető. Hányszor tudnál nekiülni kijátszani egy Far Cry 5-öt ? Egy 6-ot ? Ha eljutsz a feléig, akkor már azon vagy, hogy mennyi lehet még vissza, csak legyen már vége.
[ Szerkesztve ]
-
Szabi®
addikt
válasz proci985 #122 üzenetére
Sajnos nekem még a CP77 kimaradt, de mindenképpen pótolóm a kijátszását. Sokra tartom a CD Project Red munkásságát.
Egyébként tényleg a Just Cause-ok lehettek most a főcsapás vonal, sok hasonlóságot mutat, én is megjegyeztem ezt már máshol. De amikor az ubi bedobta anno, hogy jön egy ősemberes Far Cry .... Day 1 vettem, azt nagyon eltalálták. Még remélem lesz ilyen húzásuk. -
-
-
Szabi®
addikt
válasz proci985 #124 üzenetére
A Dues Ex nagy kedvenc volt, nah meg a Dredd bíró ( ), és nagyon olyan feelingje van a CP77-nek.
A Primalbe egyébként a taktika nagyon jelen van, tehát nem csak a kőbaltás közelharcra szorítkozik, közepes nehézségen sok helyen kimondottan nehéz volt a játék, és külön kiemelendő az éjszakai portyázás, amikor is a sakálok, és egyéb ragadozó állatok aktívak, teljes vak sötétségben nagyon hangulatos és a feszültséget folyamatosan fent tudja tartani.
Imádtam azt a flórát/faunát, valószínűleg még elő fogom venni.[ Szerkesztve ]
-
válasz proci985 #129 üzenetére
Primalban pl lehet olyat csinálni amikor egy tábort megtámadsz, hogy nyugatról beküldöd a kardfogú tigrised aprítani, közben keleten felgyújtod a bozótost, középre bedobsz egy darázsfészket, aki meg szembe jön megküldöd mérgezett nyíllal. Szóval jópofa. Vagy csak "bemamutolsz" a táborba. (lovak nincsenek)
[ Szerkesztve ]
-
snecy20
veterán
válasz proci985 #159 üzenetére
Én ezeket szeretem /szerettem, egész pontosan kiváltképp a FC3-at és FC4-et főként minden kiegészítőjével, JC3-JC4-et szintén bírom, de látom a stagnálást és az egyre csökkenő szórakoztatási faktort is a FarCry szériánál, meg általában véve az elmúlt egy évtized Ubi-s címeinél. A 6-os részt ha csak egy szóval kellene definálni: banális ('elcsépelt, lapos, untig megszokott'.)
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Szabi®
addikt
válasz proci985 #166 üzenetére
Én azt értem, hogy mondjuk a metacritic nem ad teljes képet, de külföldi oldalakon is tonnányi elégedetlenség van, és ez már nem csak annyi, mint mikor a TLOU2-be pár pattanásos szűz kiborult, hogy van egy hölgy, aki a saját neméhez vonzódik, hanem észerű meglátások.
Egy ilyen hsz-nek nincs olyan része, amire azt tudnám mondani, józan ésszel, hogy nem igaz, vagy elfogult, vagy troll lenne mögötte. Meg amúgy is, a troll fogalma is kérdéses egy ilyen esetben, hogy kit is takar ? -
nagyúr
válasz proci985 #166 üzenetére
steam ilyen szempontbol jobb, de ott is megesett.
Steamen pl. azért szoktak negatív minősítést adni jóképességűek, mert van olyan achievement, amit nem könnyű megszerezni. Vagy azért, mert nincsen trading card drop. Stb... Sztem ott sem kell túl sokat adni az értékelésekre, max. az OW+, amire érdemes figyelni.
Spoken like a true emperor / Spoken like a true conqueror / Spoken like a true... terrorist
-
veterán
válasz proci985 #166 üzenetére
Szerintem a new dawnnál pont az volt a legzseniálisabb húzás, hogy nem a már ezerszer lerágott posztapokaliptikus atomháború utáni szűrke, kietlen világra épült hanem színes volt és hemzsegett az élettől. Ez nagyon egyedi volt benne és nemhogy hiba hanem egy hatalmas ötlet volt. Egyébként ha valami posztapokaliptikus terepre írtak volna akkor meg azért sírtak volna hogy milyen közhelyes és metro, stalker,stb koppintás az egész...
[ Szerkesztve ]
-