Új hozzászólás Aktív témák

  • Grath

    HÁZIGAZDA

    válasz Plazmacucci #47 üzenetére

    De az, hogy együtt harcolsz a lényekkel, azt minden multiplayer játék tudja. Ez nem feature, ez nem játékdesign, ez nem teljesítmény. A Division például ugyanezt nagyságrendekkel kidolgozottabb harcrendszer, picit jobb küldetésdesign és jelentősen több specializációra lehetőséget adó módon tudja úgy, hogy ott fantasztikus a PvP és a grafika. És az egy két és fél éves játék. Amikor ezek után megjelenik egy Fallout 76 és mindenben sokkal gyengébb, mire kellene jobb pontszámokat adni?

    A hozodd példádban engem több dolog is zavar: 1) a lore szerint nem lehetnének itt szupermutánsok 2) a szupermutáns pont úgy harcol mint minden más ellenfél - megáll és lő. 3) te ugyanúgy vagdalkozol vagy lősz a világ egyik legprimitívebb harcrendszerében, mint minden más ellenfélnél 4) nincs semmi érdekes variáció, csavar rá - nincsenek sehol magányos jófej szupermutánsok, nincs NPC, aki mondjuk gyűlölné őket és már átmenne túl gonoszba, nincs semmi. Csak egy randa poligonhalom értelmetlenül sok HP-val és zéró AI-val. Ezt 4 éve elhagyatott early access játékok is tudják.

    A gyönyörű világon és a lenyűgöző grafikán kívül egész pontosan mi klasszikus a Red Deadben?

    Még egyszer mondom, teljesen elfogadom, hogy neked tetszik a játék. De az nem egyenértékű azzal, hogy jó játék lenne, hogy érdekes játékdesign dolgozna mögötte, hogy hozott volna bármi újat a játékvilágba, hogy maradandó, érdekes, értékes lenne.

    Te kéred számon rajtam az objektivitást, pedig a te érveid nagyságrendekkel szubjektívebbek.

Új hozzászólás Aktív témák