Hirdetés

2019. augusztus 18., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Def26


Def26
(félisten)

Bízni kell Molyneux -ban. :DDD

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Volvo:On,

(#2) leviske


leviske
(veterán)

És gondolom mindez a Natal miatt... :(

(#3) BloodyEddie válasza Def26 (#1) üzenetére


BloodyEddie
(őstag)

Csak néha sokat akar, amiből aztán nem látunk semmit :(

(#4) Spectrum


Spectrum
(aktív tag)

Úgy érzem, hogy ez sem jön pc-re :(((

(#5) pityeszka


pityeszka
(őstag)

Hát akkor egy nagy kaksi lesz!

Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<

(#6) D1Rect válasza Spectrum (#4) üzenetére


D1Rect
(félisten)

Jól érzed.

"Sok hűhó semmiért, lehetne mondani, de egy tetszett pecséttel azért értékelem a mérnökök igyekezetét. Még akkor is, ha a Galaxy Note-tal nem sikerült kategóriát teremteniük. " - 2011

(#7) aram01 válasza D1Rect (#6) üzenetére


aram01
(nagyúr)

:D

Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...

(#8) Morden24 válasza D1Rect (#6) üzenetére


Morden24
(nagyúr)

Dehogynem.

A Halo3-al és a DNF-el lesz combo pack-ba csomagolva :DDD

Sectumsempra - For Enemies

(#9) CriticalHit


CriticalHit
(őstag)

a konzol célközönségnek jó lesz agyatlankodásra, sajnos

"Hernyó maradsz, bár fent keringsz. Nem a szárny szab itt mértéket, hanem a gerinc."

(#10) Def26 válasza CriticalHit (#9) üzenetére


Def26
(félisten)

Tudsz még ilyen jókat mondani? :U

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Volvo:On,

(#11) Morden24 válasza CriticalHit (#9) üzenetére


Morden24
(nagyúr)

Jó, hát tény, hogy nem olyan agytorna, mint a PC-s játékok többsége :U

Itt még adott esetben párbeszédet hallgatni, meg olvasni is kell...

[ Szerkesztve ]

Sectumsempra - For Enemies

(#12) aram01 válasza CriticalHit (#9) üzenetére


aram01
(nagyúr)

elsőnek úgy olvastam: az agyatlan konzolosoknak ;]

Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...

(#13) julius666


julius666
(őstag)

Na, ezek szerint az lesz az új divat játékoknál, hogy onnan tudod hogy fogy a karaktered élete, hogy mész oszt' egyszer csak megpurdálsz. Mert hát ugye az életerőcsík az rontja a játékélményt, pfujj.

(#14) atike


atike
(nagyúr)

Nem lesz HUD, meg életerő, meg semmi? Csak kolbászolsz...? Érdekes lehet....

(#15) Morden24 válasza julius666 (#13) üzenetére


Morden24
(nagyúr)

Nem értem, ezzel mi a baj.
Az életerőcsík létének egyetlen oka, hogy kell egy grafikus reprezentáció az egészségi állapotról.

Ha ez megvalósítható konkrét grafikai elemként, akkor az sokkal jobb, mint egy béna piros csík akár itt, akár ott.
Példának okáért stratégiai játékból már száz éve kivettem volna, mert a léte is ostobaság. Itt pedig, ha a karakterek/szörnyek rongyolódása jól meg van oldva, akkor mi a francnak hiányozna egy piros csík? Nem is értem...

Sectumsempra - For Enemies

(#16) D1Rect válasza Morden24 (#15) üzenetére


D1Rect
(félisten)

Mert az RPG kizárólag kék és piros csíkkal működik.

"Sok hűhó semmiért, lehetne mondani, de egy tetszett pecséttel azért értékelem a mérnökök igyekezetét. Még akkor is, ha a Galaxy Note-tal nem sikerült kategóriát teremteniük. " - 2011

(#17) Morden24 válasza D1Rect (#16) üzenetére


Morden24
(nagyúr)

Ja, ezt nem tudtam. :U

Mellesleg viccet félretéve: nem. Mindkettő csak szükséges rossz, amit megfelelő játéktervezés esetén ki lehet váltani.

Egyébként a piros csíkot a legkönnyebb megoldani, egyszerűen vizuális reprezentáció szükséges a sérülésekről, tehát ez csak a grafika kérdése.
A kék csíkot már kicsit nehezebb, ott nyilván verbális közlés szükséges, pl. "I'm low on mana", oszt ennyi.

A sok "legyenek reálisabbak a játékok" marhulás közepette ennek jóval több értelme lenne, mint a plazmaágyú és a tűzlabda fizikájának valós modellezésének... :D

Vegyék csak ki a francba. Egy rpg-nek nem arról kell szólnia, hogy kiszámolom az életerőmet. Ez a pen&paper rpg-k esetén egy kötelező rossz (mert valahogy vezetni kell a karakter statisztikáját), de a cRPG-kben teljesen felesleges.

[ Szerkesztve ]

Sectumsempra - For Enemies

(#18) D1Rect válasza Morden24 (#17) üzenetére


D1Rect
(félisten)

Felőlem... A Diablo III-ban úgyis lesz. :P
Egyébként nekem van egyfajta varázsa a számoknak, és a számolásnak. Nekem ez hozzátartozik az RPG-khez, sztem vagyunk ezzel így még páran.

"Sok hűhó semmiért, lehetne mondani, de egy tetszett pecséttel azért értékelem a mérnökök igyekezetét. Még akkor is, ha a Galaxy Note-tal nem sikerült kategóriát teremteniük. " - 2011

(#19) tlv válasza D1Rect (#18) üzenetére


tlv
(MODERÁTOR)

Viszont szerintem a Diablo rettento tavol all az RPG-tol. Inkabb hack & slash :U

/Attol meg, hogy van benne inventory, meg Decard Cain elmondja, hogy "Greeeetings!", az meg nem RPG ;]/

[ Szerkesztve ]

Derp

(#20) Morden24 válasza D1Rect (#18) üzenetére


Morden24
(nagyúr)

A Diablo nem is rpg (nem mintha konkrétan lenne összefüggés a csíkok és az rpg, mint stílus között).

A Mortal Kombat-ba is kell a piros csík :D

Amúgy meg ez csak szokás kérdése, meg rinya a régi dolgok változása miatt. Molineux meg ugyan ismert arról, hogy néha túl nagyot álmodik, de ettől még jobban bízok az ő koncepcióiban, arról nem is beszélve, hogy itt ráadásul igaza is van.

Mint mondtam, a számok (csíkok, whatever) máshogy nem reprezentálható értékeket, tulajdonságokat helyettesítenek. Ha meg tudják oldani jobban, akkor oldják meg jobban, szebben.

Jobbat mondok neked: a végtelen vagy bénán korlátozott inventory-t (pl. Dragon Age) is kidobnám a sunyiba. Oldják meg eszközökkel, járművekkel stb. Annak viszont semmi értelme, hogy a karakterem elvihet 10.000 kardot is (pl. Gothic), vagy azért ez irreális, úgyhogy lekorlátozzuk 80 darabra (Dragon Age).

[ Szerkesztve ]

Sectumsempra - For Enemies

(#21) Morden24 válasza tlv (#19) üzenetére


Morden24
(nagyúr)

Még csak az sem, inkább click&slash.

Hekkendszless (legalábbis az én értelmezésemben) egy Blade of Darkness, vagy Dante's Inferno :K

Sectumsempra - For Enemies

(#22) D1Rect válasza tlv (#19) üzenetére


D1Rect
(félisten)

Tudom, de Morden24 utálja a Diablo sorozatot, úgyhogy ha lehet, húzom vele az agyát. :DDD

(#20) Morden24: Látod, a Diabloban milyen jó kis invertory van. :K

[ Szerkesztve ]

"Sok hűhó semmiért, lehetne mondani, de egy tetszett pecséttel azért értékelem a mérnökök igyekezetét. Még akkor is, ha a Galaxy Note-tal nem sikerült kategóriát teremteniük. " - 2011

(#23) Morden24 válasza D1Rect (#22) üzenetére


Morden24
(nagyúr)

Nem tudom :B
Egyébként konkrétan nem utálom a Diablo-t. Önmagában nem egy rossz játék, nincsenek tényszerű hibái.

Én egyénileg gagyinak és unalmasnak (talán ezek a legjobb kifejezések) tartom, de ez ugye csak szubjektív.

Szóval a Diablo-t, ha szidom, akkor azért teszem, mert nekem nem jön be. Egyébként ez a Blizzard produktumok esetén általában így van, mert bizonyos szempontból mindegyik igényes, csak nekem sok nem jön be közülük. Nem szarok, csak olyan szinten nem találják el az ízlésemet és elképzeléseimet, hogy ihaj.

Az más kérdés, hogy a Diablo-nak annyi köze van az RPG-hez, mint Fekete Pákónak a magyar érettségihez :P

[ Szerkesztve ]

Sectumsempra - For Enemies

(#24) ChromeX válasza julius666 (#13) üzenetére


ChromeX
(addikt)

nagyon tetszik hogy nincs HUD ettől csak még jobban beleélheti mahát az ember elvarázsolhatja egy játék ha nem kel ilyeneket bámulni.

Az a fegyveres változos dolog nagyon bejön... de szakadjanak meg hogy PC-re nem jött ki már a 2sem.

Battleforge-> Skylords Reborn F2P https://forum.skylords.eu/

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.