Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
"nekem az rtx 3060 12 GB mindent visz stabilan 60 fps-en raytrace-el"
Cyberpunk 2077 biztosan kivétel, mert azt a 3060 Ti is csak 35-42fps-sel viszi raytrace-szel 1080p-ben DLSS nélkül: [link] Szóval a DLSS nagyon fontos elem még a felső kategóriás kártyáknál is, főleg 1440p-ben.
[ Szerkesztve ]
-
Kansas
addikt
A NIS ugyanaz mint az RSR 1.0, csak zöldben... talán még az eljárás is ugyanaz... talán csak a paraméterezés nem. Az RSR kicsit jobban műxik... nagyon kicsit. Hibája, hogy csak RDNA-alapú kártyákon.
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Sajnos nem. A ghosting még mindig jelen van. A DLSS 2-ben jobban, mint az FSR 2-ben.
Itt láthatod a fegyveren: [link]
De ezek a különbségek kinagyítva látszódnak, és lassítani kell a képet hozzá. A valóságban nem állapítható meg a DLSS 2 és az FSR 2 közötti különbség.
#63 b. : Az AMD-nek nincs szüksége erre a keretrendszerre. Eleve bekerül az FSR 2 a GDK-ba, szóval nekik már az Xboxból jön a támogatás. Aztán az Intel és az NVIDIA majd megoldja, ahogy akarja. Le se szarják, hogy miképpen, a DLSS-sel és az XeSS-sel nincs dolguk.
A probléma pedig nem a beépítéssel van, hanem a karbantartással. Egy tényezőt három megoldással kezelni nem olcsó. Ha az NV és az Intel kifizeti a saját részét, akkor tegyék, de az AMD szerint sokkal hatékonyabb és olcsóbb, ha egyszerűen a Microsoft Xbox GDK-ból automatikusan lesz PC-s támogatásuk. Ezért keresik a Microsoft kegyeit és nem az NV keretrendszeréét.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Fitzgerald
veterán
Lossless Scaling nevű progi ugyanezt tudta, tavaly használtam is Cyberpunkhoz, még az 5700 XT-vel. De így, hogy március óta bármely játékhoz elérhető az FSR driverből ha modern AMD kártyád van, irrelevánssá vált.
A másik meg az, hogy - ahogy már itt is volt róla szó régebben - az "injektált" FSR azért nem lesz olyan minőségű, mint a fejlesztők által, natívan a játékba implementált FSR.
Plusz a kezelőfelület sem skálázódik így.Azért DLSS van egy rakás olyan mainstream játékban is, amelyekkel én is játszom, és AMD tulajként örülnék, ha lenne bennük FSR is...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ami egyébként a Deathloopra vonatkozóan nem jelent semmit, hiszen láthatod, hogy a DLSS 2.3 ghostingját a videóban. Ezt a problémát amúgy nem lehet megoldani, csak kevésbé látványossá tenni. Ebben jelenleg az FSR 2.0 jobb, de ha nagyon megnézed a videót, akkor egy picike ghostingja az FSR 2.0-nak is van, csak nem annyira észrevehető, mint a DLSS 2.0-é. Megoldás erre nincs, mert a mozgásvektor használata okozza, és amíg ezt használja egy eljárás, addig a probléma valamilyen mértékben létezni fog.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.