Új hozzászólás Aktív témák
-
XuChi
addikt
PC-n a töltési idő kb 5-10mp. Ps4 kontrollerrel jàtszom, és semmi baj nincs vele. Nagyon tetszik, bàr a roguelike stílustól borsódzik a hátam. De ezen jàték esetében legyűröm eme undoromat és útálatomat, mert végre egy könnyed űrhajós játékot kaptam PC-re
A kezelőfelületet bizony szokni kell, kb semmit nem mond el a jàték hogy mi merre miért hogyan.
Eddig úgy 4-6 órát raktam bele, 3 elhalálozással, amiből 2 az én bénaságom és gondatlanságom miatt volt.
Berepültem egy szűk aszteroidába, lootért kutatva, túl nagy sebességgel haladtam, és beleszántottam egy aknamezőbe
A másiknál meg bevártam egy túlerős rajtaütést a szektoron ahol voltam, és a kb 20 gépes túlerőnek nekimentem, mert hát na én vagyok a egyszemélyes hőspilóta, aki fila hajóval leszedi a teljes kalóz sereget
Szóval, nagyon terszik, a hétvégére megvan a programom
[ Szerkesztve ]
-
Romvr
őstag
Én már Early Access óta játszom vele PC-n XOne kontrollerrel és VoiceAttack támogatással mert billentyűzettel valahogy nem volt az igazi. Rövid idei kipróbáltam VR-ban is de akkoriban még tele volt hibákkal, befejezetlen elemekkel így arról nem sok jót tudnék mondani. Talán már javították.
Nagyon élvezetes a játékmenet mert bár taktikázni kell ezért de mégsem megy a harcok rovására. Nincs túlhangoztatva ez a nyomvonal. Ráadásul ha már van valami erős és maxra fejlesztett fegyvered, akkor elég csak célra tartani és lőni a megfelelő sorrendben az érkező ellenfeleket.
Noha a Story igazából csak díszítés hisz nincs más feladat mint menni előre és lőni mindent ami pirosként jelenik meg, gyűjteni a nyersanyagot, tervrajzokat és fejleszteni a hajót. Nekem már mind a három hajóosztály ki van maxolva és tetszik hogy mindegyikkel más taktikát követve kell játszani hogy érvényesüljünk.
Általánosságban igaz a játékra hogy kellemes időtöltést és lendületes, élvezetes játékmenetet biztosít.
Ajánlom azoknak akik szeretnének egy jó irányítású űrlövöldét, szép grafikával és nem túlbonyolított történettel, játékmenettel.
"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser
-
Vesa
veterán
Hatalmas hibája a játéknak, hogy nem támogat semmiféle HOTAS rendszert, de még egy megveszekedett joy-t sem. Ez 2017-ben egy space shooter esetén ultragáz. Jeleztem is a fejlesztők felé, és ahogy láttam, rajtam kívül még vagy több százan.
Nem tudom mit gondoltak, hogy egérrel???? meg billentyűzettel???? fogunk repülni? Hol élnek ezek?A tudomány a valóság költészete!
-
Fred23
nagyúr
Engem speciel ez egyáltalán nem zavar, szerintem egy ilyen alacsony költségvetésű játéknál ez elfogadható, ha nem is örvendetes! Kérdés mondjuk, hogy mennyibe került volna a támogatás? 500000€ volt az egész költségvetésük, benne vagy egy tucat ember fizetése hosszú időn keresztül.
-
Vesa
veterán
Én ezzel tolom (pontosabban csak tolnám).
Ami ezzel nem megy, az nálam kuka.A tudomány a valóság költészete!
-
zsolti1debre
tag
Kosz az irast!
-
Tanisz
senior tag
Nagyon jópofa
Egy próbát megér(#6) Vesa minden típusú játékot ezzel nyomsz FPS,RPG, RTS ?
http://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "
-
Vesa
veterán
Term. nem, de ez egy kvázi space sim, mégha arcade jellegű is. Egészen más szintű játékélmény, amikor szeparált gázvezérléssel lehet manőverezni, harcolni. És ugye minden ilyen típusú eszközben (repülők, űrhajók stb.) joystick-ot használnak in real life is, nem véletlenül. Láttál már vadászgépet egérrel irányítani?
A tudomány a valóság költészete!
-
Tanisz
senior tag
Jójó, tudom
Csak jól esett "csipkelődni" BocsiAmúgy valszeg azért maradt ki a játékból ez a fajta tamogatás, mert alacsony költségvetésű, de lehet később egy updattel belerakják, főként, ha sikeres lesz (anyagilag).
Mi is játékot fejlesztünk maszek alapont, nulla költségvetéssel és én is látom, hogy egy csomó minden kellene bele (támogatás), de egyszerűen nincs rá kapacitás. Ha megjelenik a játék és sikeres lesz, értsd nem a mellékállásban kell vele foglalkozni, tuti belerakunk mindent, vagy ha nem ebbe akkor a következőbe.
Sajnos ez mind-mind pénz kérdésehttp://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "
-
Vesa
veterán
Állítólag az a gond, hogy az unreal engine alapból nem támogatja a hotas rendszereket. Azt mondjuk nem értem, miert mellőzik ezt az engine fejlesztők, hiszen anno mar DOS alatt is alapból működött szinte minden szimulatorban (Falcon, Ef2000, strike commander stb.). Annyira biztos nem lehet bonyolult.
A tudomány a valóság költészete!
-
Tanisz
senior tag
Na ezt nem tudom, én sohasem használtam ilyen kontrollert (joystic-ot).
Ez alapján van hozzá ilyen plugin.http://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "
-
simonzé
addikt
Demagógia alert!
A katonák sem egérrel klikkelve lőnek, az autóversenyzők közül csak a hülyék használnak automata váltót, sőt a csúzlibol kilőtt madarak is csak a legritkabb esetben rombolják le a disznók gerendahazait. 'szt mégis ez van a játékokban. Mert játékok.I don't fit in. I fit out.
-
Vesa
veterán
Hozzá nem értés ALERT! ;-)
Rendes szimulátorokban (gyk.: szimulátor jellegű játékokban), mindenhol alap a HOTAS és joy támogatás. Repülő járművet egérrel vezérelni maximum nevetséges arcade gyerekjátékokban szoktak. A lehetőségét persze meg kell adni, de magára valamit is adó fejlesztőnél nem ez az elősdleges vezérlési mód, hanem a joy/hotas rendszer. Ennyit erről...[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!