Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    félisten

    válasz Yany #182 üzenetére

    "...nagyon is tudatos, a korábbi játékok hibáit orvosló/javító megoldásoktól hemzseg a játék."

    Peldaul?

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

  • arn

    félisten

    válasz Yany #182 üzenetére

    Erre celozgattam :) ez egy forradalmi jatek, mint anno a doom volt pl. hiaba nem ez volt az elso fps, az elso, amihez mindeki merte magat. Ha beut a vr, ez lesz az a cim, amit emlegetni fognak, hogy elinditott vmit. En kivarok, hogy lesz e folytatas - ez donti el, hogy a vr egy retegtermek marad, vagy tenylegesen megreformalja a jatekipart.

    oszinten szolva en szivesebben jatszom mar a retro cimekkel, annyira nem hozott semmi erdekeset az elmult evtized, tobbnyire csak vminek a feltupirozott valtozata volt. A vr viszont annyira mast hoz a kepbe, hogy ezert szivesen beleszagolnek az uj vilagba ismet.

    Lehet idovel az is a helyere kerul, hogy mi lesz az a jatekstilus, aminel adja magat, hogy egy ilyen eszkozre van szukseged hozza. Mert meg az sem dolt el, hogy ez hasznos kiegeszito, mint a kormany a szimulatorokhoz, vagy egy 3ds gyorsito, ami minden jatekhoz kell, nem csak opcio. Ha az elobbi, akkor helyre kell tenni az egesz sulyat, arilag, stb.

    facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

  • kiskuplung

    őstag

    válasz Yany #182 üzenetére

    Én pedig, mint játékfüggő :D, bizton állíthatom, hogy erről van szó, ezt már akkor is lehetett tudni, mikor ki se jött a játék, de már akkor több cikket hoztak le róla, és egymásnak eső emberek kommentáradatait generálta.

    Tudnál nekem még mutatni az elmúlt 3 évben egyetlen olyan VR játékot, amiről 3 hétig naponta cikkeztek ?

    Amúgy pontosan mire gondolsz, mik azok a forradalmi megoldások, amik hemzsegnek az Alyxben? Lehet, hogy itt egy kicsit félreértjük egymást.

    Nekem az utolsó nagyobb VR címem a Walking dead volt, és ahhoz képest én (kizárólag a VR megvalósítást nézve!) visszalépésnek éreztem az Alyxet. Idegesítő volt a lámpa elhelyezése, zavart, hogy nem lehet felmászni semmire, rossz volt a holster rendszer, nincs közelharc, és valahogy a célzás se az igazi....

    Természetesen minden egyéb másban az Alyx magasan a legjobb VR anyag, ehhez kétség sem férhet. Most nyomom végig másodszor a legnehezebb fokozaton, és csak bámulok néha, hogy milyen jól néz ki, és milyen jól működik (az indulás óta kicsit patchelt) fizika.

    A Beat saber nálam határeset, az én szememben olyan, mint az Angry birds volt mobilon. Ha ez kell ahhoz, hogy az emberek elkezdjék felvásárolni a maradék Questeket, hát legyen. :C

    Csak attól félek, hogy pont az ilyen Beat saber-szerű anyagok erősítik meg az emberekben azt, hogy a VR csak bohóckodásra jó.

    Miközben én a járványkitörése óta VR-ban tartom a kapcsolatot a kollégáimmal/barátaimmal, így járunk moziba, sportolunk a tengerparton. Ez meg fogja változtatni a világot. Nem most, de hamarosan.

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz Yany #182 üzenetére

    igazabol az AAA "igy kene csinalni" dolog stimmel, viszont abban nem ertek egyet, hogy korabban ez masnak mar nem sikerult. az Alyx folytatja azt az utat, amit anno a Killing Floor Incursion, Arktika.1, Robo Recall, Superhot VR, Sairento, Lone Echo, Arizona Sunshine, a Walking Dead es a Boneworks kitaposott. az egyetlen ami tenyleg forradalmi volt benne, az elso ot percben a varos bemutatasa, az WoW faktorban siman az elso Crysis befagyott dzsungele, a Far Cry 2 vizesese, a Dishonored 2 "kilatas a varos folott" vagy a DX: Mankind Divided Utulek complex szintjen volt.

    kb mostanra latszik mi az ami mukodik, es mi az ami nem, de kicsit hasonlo a helyzet, mint mondjuk a 2000es evek elejen az FPSeknel: nem minden recept van kiprobalva es van ami jobban mukodik, van ami kevesbe.

    az Alyxnal egyertelmuen kezdokre fokuszaltak es tenyleg vegigprobaltak, hogy mi az ami mechanikailag mukodik. ezt ossze lehet vetni pl a Sairentoval aminel orakba telik mire az ember elsajatitja az alapokat es ezzel kb meg a Climbnal is bonyolultabb, cserebe az talan jelenleg a legjobb Matrix szimulator, de kezdoknek nem ajanlott. az Alyx inkabb egy horror jatek, kb ahogy Ravenholm is volt, es ez egy teljesen ertheto dontes a fejlesztok reszerol.

    gyerekbetegsegek vannak, a Cosmos pedig tenyleg szornyu vetel az araert. utobbi ket evben egyebkent azert felhasznaloi oldalrol eleg sok tortent, a haromszenzoros CV1 lehet kezkovetesre verhetetlen, de iszonyatosan maceras infrastruktura szempontbol (kell minimum ket usb host controller meg nemi speci usb hosszabbito kabel ahhoz, hogy mukodjon es nagyon nehez debugolni).

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák