Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
válasz kiskuplung #266 üzenetére
A "VR szűz" embereknek szerintem az nem jön le igazán, hogy a VR mennyire jól visszaadja a tárgyak "valós" méretét. Ebben a videók sem tudnak igazán segíteni, mert a videón a méretet a vizuális referenciák adják, míg VR-ban saját magad vagy a referencia.
Ezért teljesen más élmény pl. egy építészeti tervet VR-ban nézni vagy renderelt videón.
Építész ismerősöm mesélte, hogy éppen csak tesztelték a VR-t az egyik már majdnem kész tervükkel és az első 5 percben kapásból kiderült, hogy a csillár megtöri a bejárat és a hall látványának egységét, vagy hogy az alagsori folyosók túl szűkek mert a két karját kinyújtva beleütközik a falba. Mindezt azért lehetséges, mert VR-ban az összes tárgy méretét a néző a saját emberi arányaihoz tudja viszonyítani.
Az interakció is azért tűnik annyira valóságosnak, mert pont úgy kell kinyújtanod a karodat vagy lehajolni egy tárgyért, mint a valóságban, míg monitor játékoknál a 3D környezet is úgy viselkedik interakció szempontból, mintha ikonokat böködnél.
Új hozzászólás Aktív témák
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! GAMER PC - RTX 3060Ti - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD - 500W 80+
- GAMER PC - GTX 1060 6GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 120- 480GB SSD - 500GB HDD