Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz Dyingsoul #292 üzenetére

    ez egy jo poen, de effekteken velul level designban is egyertelmuen ket mas vilag. avagy az ember siman elhiszi, hogy ez itt egy rendes muhely, egy rendes hotel vagy egy valos utca a berendezes alapjan. Alyxnal funkcionalisan stimmel a belsoepiteszet is, FPSeknel ez tenyleg az utobbi par ev. marmint kint vannak a postitek, van szemet, cuccok szerteszet hevernek amikkel nem lehet interakcioba lepni, meg nem egy szimbolikus textura az osszes konyvespolc vagy az osszes szemetkupac pl.

    siman tudja azt, amit mondjuk a Prey, a Dishonored2, a Borderlands3, a Far Cry 5 vagy a tobbi modern AAA immersion simulator (BL3mat sokan nem ide soroljak, de a gyakorlatban az is egy immersion simulator megfejelve ket extra lepessel).

    egyebkent ugyanezt el lehetett volna jatszani a Crysis1el szemben is hasonlo eredmennyel.

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák