Új hozzászólás Aktív témák

  • repvez

    addikt

    Nem csak a VR gyártók a hibásak hanem ahogy írtátok mindenki keze nagyon benne van, mert senki sem a felhasználó érdekeit tartja szem előtt hanem a saját profitját.
    Ahelyett, hogy hogy nagyobb tömegektől olcsóbban kapják meg ugyanazt a bevételt vagy többet ,csak hosszabb távon. Ahelyett nagyon gyorsan maximális haszon a cél.
    Amíg nem volt a bányászat addig megvolt a maga kis üteme , hogy mindig ugyan annyi összegbe került a csöcskártya és az előző széria meg olcsóbb lett , de azóta az új széria jelentősen drágul a teljesítménytől függetlenül és a régi széria se lesz olcsóbb.

    A szoftvergyártók, se törik magukat, hogy optimalizálva legyen a játék, mert mire készen lennének, már jön ki az új rész.
    Csakhogy régebben egy játékkal szinte alig értél a végére mire jött az új rész manapság, mert jó ha egy hétvégéig kitart. Ha nem multis részt nézzük) És az is minden a szánkba van rágva, mit hogyan kell csinálni.

    Ahogy Teasüti is írja, nem mindennek kell lennie olyannak, hogy a legújabb VGA se bírja el.

    A hardvergyártók réggebben az uj szériáknál duplázódik a teljesitményt és igy az uj széria középkategóriája tudta azt amit az elöd széria csúcsa.Ma ha 20%or emelnek rajta már taps van.
    A VUlkan és dx12 vel is az volt, hogy aztán eljön a kánaán, mert ezután majd minden mag ki lesz használva meg több milliós drawcall-okal is tud dolgozni a hardver, aztán mi lett belöle alig észrevehető különbség.

    A HMD gyártók se tudnak semmi újdonságot kitalálni, ma már a 3. vagy a 4. széria van a szemüvegből, de talán egyedül a inside out mozgáskövetés az ami gyökeres módosítás volt, a felbontások és a FOV értékek alig növekedtek , nincs szemkövetés , nagyobb FOV.
    Nincs szemüveg nélküliség, hogy anélkül is rendesen lehessen dioptriát állítani akár mindegyik szemre különbözőt.

Új hozzászólás Aktív témák