Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz Yany #182 üzenetére

    igazabol az AAA "igy kene csinalni" dolog stimmel, viszont abban nem ertek egyet, hogy korabban ez masnak mar nem sikerult. az Alyx folytatja azt az utat, amit anno a Killing Floor Incursion, Arktika.1, Robo Recall, Superhot VR, Sairento, Lone Echo, Arizona Sunshine, a Walking Dead es a Boneworks kitaposott. az egyetlen ami tenyleg forradalmi volt benne, az elso ot percben a varos bemutatasa, az WoW faktorban siman az elso Crysis befagyott dzsungele, a Far Cry 2 vizesese, a Dishonored 2 "kilatas a varos folott" vagy a DX: Mankind Divided Utulek complex szintjen volt.

    kb mostanra latszik mi az ami mukodik, es mi az ami nem, de kicsit hasonlo a helyzet, mint mondjuk a 2000es evek elejen az FPSeknel: nem minden recept van kiprobalva es van ami jobban mukodik, van ami kevesbe.

    az Alyxnal egyertelmuen kezdokre fokuszaltak es tenyleg vegigprobaltak, hogy mi az ami mechanikailag mukodik. ezt ossze lehet vetni pl a Sairentoval aminel orakba telik mire az ember elsajatitja az alapokat es ezzel kb meg a Climbnal is bonyolultabb, cserebe az talan jelenleg a legjobb Matrix szimulator, de kezdoknek nem ajanlott. az Alyx inkabb egy horror jatek, kb ahogy Ravenholm is volt, es ez egy teljesen ertheto dontes a fejlesztok reszerol.

    gyerekbetegsegek vannak, a Cosmos pedig tenyleg szornyu vetel az araert. utobbi ket evben egyebkent azert felhasznaloi oldalrol eleg sok tortent, a haromszenzoros CV1 lehet kezkovetesre verhetetlen, de iszonyatosan maceras infrastruktura szempontbol (kell minimum ket usb host controller meg nemi speci usb hosszabbito kabel ahhoz, hogy mukodjon es nagyon nehez debugolni).

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák