Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    félisten

    válasz Teasüti #173 üzenetére

    Nincs mar 3DOF headset PC-hez, minden 6DOF. Annyi a difi hogy az eredeti CV1, Vive (Pro) es az aktualisak kozul az Index na meg most ennek a Cosmos-nak ez a konkret verzioja kulso szenzoros. A tobbi mind inside-out (beepitett kameras) kovetes es a kemarak mennyisege es mukodese mas. Ebbol adodik hogy a terulet lefedes es a kovetes minosege is mas. A WMR cuccoknal ket kamera van elol, a Quest-nel 4 a sarkakban, a Rift S-nel osszesen 5 - ketto elol kettlo lent a sarkakban egy felul, a Cosmos-nal pedig 6 - ketto elol, egy-egy fent/lent es ketto az oldalakon. A lefedes a WMR-nal legkisebb, utanna Quest, Rift S es Cosmos novekvo sorrendben.

    Viszont itt megint elojon az hogy a nagyobb szam nem feltetlenul jobb mivel a Cosmos-nak hirhedten a legrosszabb a kovetese az osszes kozul. A nagy kulonbseg az hogy a Rift S es a Quest infra-t is vesz igy tok sotetben is mukodik ha van infra vilagitas. A WMR es a Cosmos viszont csak a lathato fenyt veszi ezert se sotetben se tul vilagosban nem mukodnek vagy nem mukodnek jol. A Cosmos-nal eltartott par honapig amig ugy-ahogy hasznalhao szintre lottek be a kamerak erzekenyseget, mert eloszor nem hogy sotetben hanem normalis fenynel se mukodott rendesen. Aztan tultoltak a beallitast es akkor meg napkozben nem mukodott rendesen. Aztan lassan hasznalhatobb lett.

    Aztan meg ott a szoftver amiben az Oculus merfoldekkel a tobbiek elott jar es ez megintcsak olyasmi amit a spec sheet-bol nem olvasol ki. A szoftver alatt itt a firmware/driver/runtime dolgokat ertem, viszont jatekoknal is szinten messze a legtobbet koltenek content-re.

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

Új hozzászólás Aktív témák