Új hozzászólás Aktív témák
-
Devid_81
nagyúr
válasz Kolondrum #154 üzenetére
Ezt az utat teszem meg minden nap egy toltessel.
Tulajdonkeppen 5 bol 3 bar marad is az akkuban.
Szinten melohelyen toltom, otthonra a toltot csak hetvegen viszem, mert soha nem tudni mit hoz a hetvege, merre kell menjek, es azert hetfo reggel vissza is kell jojjek melozni...
-
f27
aktív tag
válasz Kolondrum #159 üzenetére
De hogy nem.
Ha egy ilyenre ülsz és megérzed azt amit ezek tudnak nyújtani,rá jössz hogy a benzines motorodnak 1300 köbösnek kell lennie hogy a nyomaték meg legyen amit a villany bringák tudnak a felső szinten100km/h ra képes 140Nm nyomatékkal.
és ez még vízi bicikli ahoz képest amilyen motorok még vannak a piacon[ Szerkesztve ]
-
f27
aktív tag
válasz Kolondrum #162 üzenetére
A fenti bringámba csak 5200W-nyi motor lapul,de tud jókat ugrani.
Vannak 8-10-de akár 16Kw-os motorok is,bár én gazdaságilag nem látom értelmét,mivel akkuval is etetni kell.
Hosszú kísérletezgetés alapján döntöttem ennél a motornál,mivel 3Kw-nál több akkut nem tudok beépíteni ebbe a váz testbe,és a váz méreteit nem akarom bővíteni mert ez így esztétikus,ahhoz meg ez a motor bőven elegendő.
nagyobb sebességre biztos nincs szükség terepen,sőőt...,,
Ez a teljesítmény mindenhol elvitt és fel is vitt olyan emelkedőn ahol én már 4 kéz láb másztam volna10cm a váz szélesége.
A compi is saját tervezésez egy másik típus.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
#79335424
törölt tag
válasz Kolondrum #185 üzenetére
A mi dilinket is lenézik a privátok. Legalább mi tiszteljük más dilijét! Ezt a mounten bike -ozást "a mi nyelvünkön" feeling -ben valahova az enduro és a trial közé tenném. Sztem símán el lehet benne szállni. De, mi másban vagyunk elszállva, ezért pusztán rövid távú közlekedési eszközként nekünk bőven elég lenne egy szerényebb árfekvésű példány is. Sőt, talán még egy KIT is. Nemrég volt alkalmam kipróbálni egy állítólag komoly pedelecet. Élmény volt a tekerés egy síma bringához képest. Viszont, gyári tesztbringa volt, úgyhogy 25 -nél vége volt a mókának. Ezt nagyon kevésnek éreztem, mivel sokkal nagyobb tempóhoz vagyok szokva két keréken. A másik, ami nem tetszett, hogy a tesztelő srác szerint az akku elfogyása után nem lehet bicikli üzemmódra váltani, ezért nehezebb tekerni, mint egy rásegítés nélküli bringát.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Kolondrum #185 üzenetére
Egy normális pedelec bringa 20 kiló körül van. Ezt simán fel lehet vinni az emeletre, én is napi szinten viszem fel le a bringáim. Soha nem tartanék egy bringát a szabad ég alatt, de még csak fűtetlen helyen sem, mert nagyon nem tesz neki jót, nem csak a lopás a probléma. Mellesleg a motort sem sokkal bonyolultabb ellopni, mint elvágni egy kerékpár zárat.
Ha csak közlekedési eszközként tekintesz a két kerekűre, meg élveznéd a tempót is, akkor valóban motorban kell gondolkozni. Vagy veszel egy nagy teljesítményű ebike-ot, de az meg sokkal drágább lesz mint egy robogó. Lehet nem jött át a cikkből, vagy nem olvastad elég figyelmesen, de a pedelec bringa is sportszer! Azt tekerni kell, nem a motorok, robogók teljes kiváltására szolgál.
A pedelec bringa is sokoldalú, például elmehetsz vele olyan helyekre ahova motorral nem tudnál. Pláne ha mtb-ról beszélünk. Tehát a 2 dolgot semmiképp se keverjük, mármint, motor és kerékpár, akkor se ha rásegítéses.Somatom:Ezt nem teljesen értem, hogy nem lehet bicikli üzemmódra váltani. Ha lemerül az akku akkor a rásegítő motor nélkül is lehet tekerni a pedelec-et, akár agymotoros, akár középmotoros, csak kicsit nehezebb hajtani, mivel nehezebb súlyra mint a hagyományos bringa. Attól, hogy lemerül az akku még nem tiltja le, nem fékezi le a hajtást. A 25-ös korlátozást meg sok esetben ki lehet iktatni.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag