Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Bad Pritt #26 üzenetére
Igen. És?!
Ezt írtam, hogy a narratíva hiánya.
Amikor játszol, akkor ezeknek az információknak semmi jelentőségük nincs. Szóval, van egy nehéz játék, sztori nélkül. Nekem ez nem fekszik, nem köt le ezért.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz Bad Pritt #28 üzenetére
Nem, szerintem nem a játék része az utána olvasás. Ennyi erővel megjelenhetne külön kötetben a sztori. Magyarázatként, kézikönyv formában ahhoz, amit a játékban látsz. Az utána olvasás már nem a játék része számomra. A játékban található történetszilánkokat meg vajmi kevesen teszik össze.
Pont a Paleblood Hunt a legjobb példa erre. Hogy micsoda beteg mennyiségű időt emésztett fel a szerző számára, hogy keretbe foglalja azt a történetet.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz Bad Pritt #30 üzenetére
Én eddig is az utána olvasásról írtam. Hogy az nem a játék része. Te nem értettél.
És nem foglaltam állást, hogy ez most általánosan jó e, avagy nem. Nekem nem tetszik ha nincs sztori. De elfogadom, hogy sokaknak jó így.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz Bad Pritt #34 üzenetére
Az ő hatása majd csak akkor lesz észrevehető, ha Grath (vagy te) a játék végére ér, és a sztori nem lesz befejezve.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Grath
HÁZIGAZDA
válasz Bad Pritt #34 üzenetére
Hát a "kordában tartotta" az mindenképpen túlzás: ő sok évvel ezelőtt kitalálta a világ alapjait (a háborúkat, a tarnished-koncepciót, a fényfát, a királynőt, koncepcionálisan pár főgonoszt), aztán neki semmi köze nem volt a fejlesztéshez.
Miyazaki azt nyilatkozta, hogy a Martin által megírtakat úgy kezelte, mint amikor egy szerepjátékban egy kész világleírás alapján kitalálod a saját magad történetét: nagyjából az eredetire építkezel, de ha van egy jobb ötleted, akkor azt fogod használni.
A másik, amit nyilatkozott, hogy sokat tanultak a Sekiro sokkal megszokottabb történetmeséléséből, és kicsit afelé akartak elmozdulni, mert az Elden Ring sokkal hosszabb játék, mint a Soulsok, és annyi időn keresztül az extrém misztikum elviselhetetlen lett volna.
-
válasz Bad Pritt #40 üzenetére
Ő csak egy név volt. És szerencsére most, utólag bebizonyosodott, hogy szükség se volt rá. Mert a játék több mint szépen megáll a maga lábán is. Így meg csak egy kis plusz az ő neve, semmi több.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Gmail
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Windows Insider Program
- További aktív témák...