Új hozzászólás Aktív témák

  • ldave

    félisten

    válasz .LnB #23 üzenetére

    Souls játékokban a történet érdekes kérdés, mert az valóban igaz, hogy eléd a játék talán a 10-20%-at teszi oda direktben, minden mást a tárgyleírásokból és a környezet alapos megfigyeléséből lehet összetenni. Nem hiába vannak két-három órás videók, amik ezeket a történeket gyűjtik össze és adják át a nézőnek. Én imádom ezt, de megértem azt is, aki a tényleges játékidőn túl nem szeretne még órákat azzal tölteni, hogy mi is van akkor.

    A grafikára visszatérve pedig ez szerintem mindig is a nagyobb japán fejlesztők erőssége volt, hogy ilyen módon oldják meg a látványvilágot. Tényleg elképesztő tud lenni a pl. Naughty Dog-féle brutálisan részletes látvány, de nekem nincs szükségem arra, nem azt keresem a játékokban. Számomra szimpatikusabb ez a From szerinti megközelítés, így talán több energia jut a készítőktől a játékmenet irányába i.s

    A Slime draws near! Command?

Új hozzászólás Aktív témák