Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Hát nagyon nem ártana már egy normális játék PC-re.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
mephi666
nagyúr
nekem az az álmom, hogy visszatérnek a 3d izometrikus megjelenítéshez és tartalmilag annyit adnak, mint az első 2 rész... a 3. rész nem lett nagy kedvencem: egyszerűen kevésnek éreztem és a dlc-k egy része mintha nem is illett volna a világba...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Fratello
tag
Fallout: New Vegas a te embered, az eredeti (1.-2. rész) fejlesztőcsapat csinálta, és hálisten köze nincs ahhoz a hihetetlen romhalmazhoz amit Fallout 3-nak csúfolnak... (És a DLC-i is zseniálisak. és kb. egy kivételével megdöbbentő módon nem a főjátékból vágták ki őket utólag.)
-
Thodeus
aktív tag
Érzem, hogy kapunk egy "war... war never changes"-es kis trailert a VGX-en.
-
Normi™
őstag
Bár jönne...
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
mephi666
nagyúr
+4-5-6: thx, rendeltem is gyors egy használt new vegas-t boxra 3.33fontért elvette a 3. rész a lelkesedésem és hiába dicsérte mindenki, kihagytam eddig...
ezt a wasteland-et nem követtem eddig (első résznél még 5 éves voltam és kimaradt), de érdekes lehet... mostantól figyelni fogok
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Trevize1987
aktív tag
Azért nem hiába dicsérte mindenki. Jó, persze, régi fanoknak a 2, meg a tactics után persze, hogy nem feltétlenül volt kedvenc, de szerintem nagyon fasza lett. De igaz ami igaz, a New Vegas tényleg még jobb
Mondjuk boxra nekem minden FPS elveszi a lelkesedésemet, de igazából inkább az életkedvem. -
Ryder62
őstag
Én úgy tudom hogy ez a Fallout 4 trademark levédés fake.
Várom a VGX-et, hátha lehull a lepel. Időszerű lenne. Egy új FO-ért akár gépet is újítanék.
Amúgy az a Bethedsa inkább Bethesda.
---
New Vegas alapjában véve egy hulladék. Fallout 3-ból áradt a hangulat, a kidolgozottság, a post apoc érzés. A New Vegas egy kidolgozatlan valami lett, hozzáértő szemmel nézve undorító amit tapasztaltam. Rengeteg modnak hála simán feltuningolható F3 szintre vagy még jobbra.
Van is egy New Vegas-os bejegyzésem logout blogon ha valakit érdekel.[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
Csak jöjjön, a Fallout minden részét imádtam eddig.
-
Fratello
tag
Ezt az „áradt belőle a hangulat” dolgot kicsit részletezhetnéd, mert nekem a Fallout 3-ból az alábbiak maradtak meg:
- Borzasztó ronda, színtelen, FPS-re teljesen alkalmatlan engine (a NW-ban kicsit javítottak rajta)
- Érdektelen, lapos, sehová nem vezető és dögunalmas főszál (totál elszúrt befejezéssel, amit csak egy fizetős DLC javított ki)
- „open-world” világtérkép (ez volt a legrosszabb): vagyis félórás bolyongás után a semmiben találtál egy random romba dőlt várost, amiben (ha elég kitartó voltál) akár egy egész szál cigit is zsákmányolhattál (az NW-ben MINDEN, térképen lévő objektumhoz vagy járt egy mellékküldetés, vagy minimum egy cetli, amiből megtudhattad mi történt ott, és miért néz ki úgy ahogy kinéz, vagyis mindenhez járt háttérsztori, és az volt a nem kidolgozott, mi?)
- Egyedül ami jó volt, azok a nevesített mellékszálak, ha nem fulladtál bele addigra a porba és az unalomba…
- …és ennyire emlékszem, pedig háromszor álltam neki végigjátszani, és harmadjára majdnem a kétharmadáig eljutottam (NW-t 100 óra játékidővel fejeztem be, mert ott VOLT MIT CSINÁLNI.)
Amúgy ez egyfajta Bethesda-betegség, mert a Skyrim hasonló problémákkal küzdött ami a világtérképet illeti: a fejlesztők annyira beleszerelmesedtek hogy egy naaaaaagy open-world térképet gyártanak, hogy elfelejtették utána tartalommal megtölteni, úgyhogy rámolhattad ki a hatvanadik tökugyanolyan medvebarlangot, meg zombidungeon-t amíg bele nem untál az egészbe. Remek egy olyan nyitott világú játék, ami pont ebbe a rohadt nagy „nyitottságába” fullad bele…
-
Ryder62
őstag
Először is tisztázzunk: NV az és nem NW!
Második, az engine totál - értsd 100%-ban - ugyan az mint ami a Fallout 3 alatt volt. New Vegasban legalább még instabilabb lett.
Főszál valóban unalmas de most komolyan, egy sandbox RPG-ről beszélünk.
"„open-world” világtérkép (ez volt a legrosszabb)"
Szóval ha jól értelmezem, az a bajod hogy kapsz egy fullos játékteret amit több száz óra felfedezni. Ahol a pálya tömve van érdekességekkel, objektumokkal stb. Ellenben a full üres sivatagban mekkora jóság bolyongani.
Nézzük más szemszögből: téged jobban szórakoztat ha kitesznek a sivatag kellős közepére ahol nincs semmi ellenben egy olyan pályával ami tele van épületekkel, romokkal és van mit fölfedezni, bejárni?
Telepítetted a World of Pain-t a játékhoz? Gondolom nem. Na az megmutatja hogy kellett volna kinéznie a new vegasnak.
("Adds 114 new & intense locations to the wasteland filled with enemies and loot.")A nagyszerű quest rendszer nem ér semmit miközben az interiorok 1 perc alatt bejárhatóak, unalmasak - barlangok, barlangok és még több barlang - nincs semmi loot, és érdektelen. Üres sivatag, nincs egy darab ellenség sem. De van mit csinálni ja, tele van olyan questtel ami keresztül rángat a fél pályán csak azért hogy felvegyél egy tárgyat vagy beszélj valakivel hogy aztán megkaphasd a "quest complete"-t.
-
Fratello
tag
Oké, (asszem) leesett mi kettőnk között a különbség: te a lootra mész, én a sztorira...
1. "Főszál valóban unalmas de most komolyan, egy sandbox RPG-ről beszélünk."
Őőőő, ennyi erővel semmiféle főszál ne legyen, és nincs min idegeskedni, nem? Végülis minek sztori egy ilyen játékban, a lényeg hogy jókat lehessen benne mászkálni, mint pl. a... Minecraft-ben?
"Szóval ha jól értelmezem, az a bajod hogy kapsz egy fullos játékteret amit több száz óra felfedezni."
2. Rosszul értelmezed. Az a bajom a Fallout 3-al, hogy NINCS mit felfedezni benne (illetve van, de minek), mert ugyan adott egy hatalmas open-world világtérkép, de elfelejtették "hasznos" tartalommal megtölteni: vannak teljesen funkciótlan romok, romvárosok, és a kettő között hatalmas üresség... Te ezt komolyan élvezed? Rábukkansz egy töküres romhalmazra, amiben nincs semmi (maximum lelőhetsz pár random banditát/szörnyet/mechagodzillát/turborkot), se funkciója, se értelme, csak úgy van a semmiben, és ez játékélmény?
A NV-ben (igazad van, persze hogy nem NW) pont hogy ÉSSZEL van feltöltve a világtérkép, nincsen két egyforma objektum, és pont azért, mert pl. az elsőre egyformának tűnő barlangoknak is külön kis háttérsztorija van, amit fel kell deríteni, össze kell rakni, és élvezni kell hogy nem RandomEmptyObjectxxx-et rámolod ki húszasával hogy meglegyen a hatszázadik plasma defender loot-od...
"Ellenben a full üres sivatagban mekkora jóság bolyongani."
Tökéletesen leírtad a Fallout 3.-at, szebben én se tudtam volna megfogalmazni, ennyi volt az a játék.
3. "Telepítetted a World of Pain-t a játékhoz? Gondolom nem. Na az megmutatja hogy kellett volna kinéznie a new vegasnak.
("Adds 114 new & intense locations to the wasteland filled with enemies and loot.")Ezt most komolyan mondod? Láttad te egyáltalán a NV világtérképét (úgy értem teljesen kilockolva)? Annyi objektum van rajta hogy egymás szájába érnek! Hova fér el azon MÉG 110 CUCC? (Komolyan nem értem, ez fizikai képtelenség, és a DLC térképek ennél még durvábban sűrűbbek)
4. "A nagyszerű quest rendszer nem ér semmit miközben az interiorok 1 perc alatt bejárhatóak, unalmasak - barlangok, barlangok és még több barlang - nincs semmi loot, és érdektelen."
"De van mit csinálni ja, tele van olyan questtel ami keresztül rángat a fél pályán csak azért hogy felvegyél egy tárgyat vagy beszélj valakivel hogy aztán megkaphasd a "quest complete"-t."Na ezzel kezdtem, engem a "beszélj valakivel" rész ezerszer jobban szórakoztatott a NV-ben (persze kellett hozzá egy épelméjű fejlesztőcsapat ami tartalmat és mélységet adott neki, és az nem a Bethesda volt), mint a "loot"...
Mindegy, nem fogjuk meggyőzni egymást, (és nem is kell, csak kissé sarkosnak tartottam a kezdő "A NV egy rakás hulladék" mondatodat). Számomra a Fallout 3 volt az a játék, ami meggyőzött arról, hogy Bethesdától soha többet ilyet, a Fallout: NV pedig arról győzött meg, hogy végülis egy Fallout MMO nem is lenne olyan rossz ötlet a Black Isle-tól...
-
rudi
nagyúr
Megsúgom, azért nem tudtok megegyezni a témában, mert különböző az ízlésetek. Nincs ezzel semmi gond, csak ne menjetek miatta egymásnak!
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
Ryder62
őstag
"Ezt most komolyan mondod? Láttad te egyáltalán a NV világtérképét (úgy értem teljesen kilockolva)? Annyi objektum van rajta hogy egymás szájába érnek! Hova fér el azon MÉG 110 CUCC? (Komolyan nem értem, ez fizikai képtelenség, és a DLC térképek ennél még durvábban sűrűbbek)"
Ezzel most nagyon mellé lőttél. Egy komplett modot készítettem a játékhoz. Szóval a válasz, IGEN. Láttam a világtérképet játékban és GECK-ben is. + 900 órám van a játékban. Amúgy meg kb a játéktér 4/5-de teljesen üres, és rengeteg helyszín interior után kiállt. Elég megemlíteni hogy szinte minden ház és épület ajtaja le van deszkázva.
Szóval nincs igazad. Innentől kár is érvelnem mert felesleges.
[ Szerkesztve ]
-
Sonja
veterán
Potential Fallout 4 Teaser Site Updated!
TheSurvivor2299.com was updated earlier today to include the new words, just above the countdown that's set to expire on December 11.
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
atidzsiforc
őstag
A morse jeleket nem akarja valaki megfejteni?
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
YceBear
tag
Elvileg valami ilyesmi ha minden igaz.
nrlg br otst rpt susp act ner sl ti 1 vtd 02 n 3 unwn hum 03mil nw d
Illik az elozo 2 sorhoz
[ Szerkesztve ]
-
Interceptor
addikt
Látom megy itt a vita, hogy fallout 3 vagy NV. Szerintem részben két különböző játékról beszélünk, én nem tudnék győztest hírdetni, nekem mindkettő ugyanúgy bejön. Van amiben az egyik és van amiben a másik erősebb. A TES5-ben pedig annyi tartalom van mint a szemét, modokkal pedig még élvezetesebbé tehető maga a játékmenet. A fallout 4-et pedig várom mint a megváltót, mint valóban új JÁTÉKOT.
[ Szerkesztve ]
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
Trevize1987
aktív tag
válasz Interceptor #24 üzenetére
Minden szavaddal egyetértek.
-
Fratello
tag
válasz Interceptor #24 üzenetére
"A TES5-ben pedig annyi tartalom van mint a szemét"
Tökéletesen igazad van, a baj csak az ezzel, hogy ennek a tartalomnak a "kiegyensúlyozása" lett elrettentő:
(Személyes szoc. probléma): Mivel én szeretem az ilyen játékokban magamtól és nem quest-vezérelten felfedezni a világot (még a klasszikus JRPG-k szoktattak rá erre), a Skyrim-et is így kezdtem. Kóboroltam a (valóban gazdag) térképen, fedezgettem fel a dolgokat, rámoltam ki a random utamba kerülő dungeonokat, és így nagyon hamar kiütközött a játéknak az a negatívuma, hogy hihetetlenül repetitív benne minden dungeon: vagy rablótanya, vagy zombibarlang, esetleg törpepince, sok-sok random kanyar, csapda, a legvégén miniboss és egy kényelmesen elhelyezett loot-láda... Minimális háttérsztori, funkció, "csak" egy újabb kirámolandó hely... Na ennek meglett az a hátulütője, hogy mire rászántam magam hogy "elkezdjem" a játékot, és a questeket csináljam random barangolás helyett, annyira megcsömörlöttem ettől az egész, hosszú távon dögunalomba fulladó dungeonolástól, hogy nem bírtam cérnával a questelést, hiszen mik voltak a questek: Menj el egy rablótanyára, vagy zombibarlangba, esetleg törpepincébe, sok-sok random kanyar, csapda, és a legvégén egy miniboss után rámold ki a kényelmesen elhelyezett loot-ládát...
A fejlesztők becsületére legyen mondva, a questek háttérsztoriját és párbeszédeit legalább tisztességesen kidolgozták (persze hol van ez pl. a Morrovind-től...), de ezek az egyendungeonok megölik az egészet...
Szóval furcsának találom, hogy egy open-world, szabadon bejárható világban (ha nem jó a monotonitástűrésed) TILOS a magad fejed után menni és "csak úgy" saját szakálladra kalandozni, szigorúan a questek által kijelölt úton célszerű haladni (amik amúgy pontosan ezért úgy vannak megcsinálva, hogy az összes dungeontípust/ellenfelet/frakciót lefedik) és akkor nem fásulsz bele az egész kalandozósdiba...
Pont ezért tartom zseniálisnak a Fallout: New Vegas-t, mert ott lehet hogy egyeseknek túl kicsi a térkép, de cserébe nincs olyan, hogy random dungeon, lóg a levegőben, a végén van egy láda és örüljél a lootnak... Minden térképtárgynak van valami külön háttérsztorija, ezáltal kapcsolódik a világhoz, annak szerves része, nem pedig valami randomgenerált, a loot-orientált vérpistikéket kielégítő "neszeparaszt" kamuobjektum, és ehhez kell a fejlesztői zsenialitás, nem pedig ahhoz hogy egy programmal kigenerált ötezer üres barlangot...
Na, jóvan most már elég belőlem, valószínű csak túl öreg vagyok (és sajnos túl jó játékokon nőttem fel, mint pl. Fallout 1...)
-
mephi666
nagyúr
ezt érzem én is a skyrim-nél: februárban szereztem be boxra, dlc-k nélkül... van benne tartalom rendesen, de emiatt a repetitivitás miatt pár hét alatt csömöröm lett... most újra nekiálltam és már kezdem érezni a csömört: ugyanaz ismétlődik folyamatosan... mellesleg néhány dolog marhára szúrja már a szemem... ez elvileg rpg lenne, de mutasson már valaki olyan világot, ahol egy sárkányt lazán lenyilazok a létező legrosszabb íjjal/nyílvesszővel? itt meg elvileg félni kellene a sárkányoktól, mert baromi veszélyesek: pusztítanak, gyilkolnak és alig van ellenfelük... de én persze, a nagy drabonborn akár úgy is legyilkolom őket, hogy fedezékbe se ugrálok regenerálódni ...egy baldurs gate, vagy icewind dale ilyen szempontból sokkal "reálisabb" (fantasy-s szemmel nézve)
...ezek után piszkosul várom már akkor a new vegas-t elvileg légipostán már elindult...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
zuzu000
őstag
Kiderult, mit takar a honlap. Az egesz fake volt. Nezzetek meg most.
-
félisten
-
Interceptor
addikt
Teljesen megértelek a megcsömörlés pedig nálam is jelen volt a tes5 esetében. Többszőr nekifutottam a játéknak a 2 év alatt, modokkal valamivel érdekessebbé tudtam tenni, de nem old meg minden problémát. A TES5 inkább egy akció kaland játék rpg elemekkel, és tényleg messze nem olyan komplex RPG szempontjából mint a TES3. Skyrimes kvesztekkel főleg, az a bajom, hogy nem lehet többféleképpen megcsinálni, elrontani sem lehet kötélen vezetnek egészen a végéig. Korigények. Persze ettől függetlenűl nagyon jó játéknak tartom.
Nem kell drága gép, csak játékra kell
Új hozzászólás Aktív témák
- VivoBook M515DAP 15.6" FHD Ryzen 3250U 12GB 256GB NVMe magyar vbill., gar
- Synology BeeStation 4TB NAS (Hálózati Tároló)
- Lenovo ThinkPad T14 Gen 3 TOUCH: i5 1250P, 32GB RAM, 1TB SSD, 100% akku,Win11Pro,Lenovo Prémium gari
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X LHR Videokártya! BeszámítOK
- Asus X550VX 15.6" FHD IPS i5-6300HQ GTX 950M 12GB 480GB magyar bill DVD író gar