Új hozzászólás Aktív témák
-
[Prolixus]
addikt
Menő cinematic. Jól néz ki, de semmi extra. Ezzel a trailerbe ágyazott levéllel viszont tökre levettek a lábamról.
Mondjuk a játék eddig ismert premisszája egyre kevésbé tűnik beleilleszthetőnek a játékba nekem...
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Vistaboy
veterán
Látom, a CD Projekt RED megint nem fog csalódást okozni.
Ha már a BioWare elkorcsosult és MMO-t készített az Anthemből, legalább a Cyberpunk 2077 itt lesz nekünk valódi single-player RPG-nek.
Már alig várom...
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Prof01
veterán
Ez nagyon frappáns húzás volt tőlük!
Lefordítottam az üzenetet, ha valaki magyarul szeretné elolvasni!Már több, mint 2077 nap telt el, mióta bejelentettük a Cyberpunk 2077 fejlesztését. Kiadtunk egy CGI trailert, majd néhány interjút és... sötétbe burkolództunk. A normál procedúra ilyenkor, hogy bejelented a játékod, elhallgatsz, feltűrőd az ing ujját és nekiállsz dolgozni. Először a Witcher 3-at és a kiegészítőit akartunk átadni nektek, emiatt is tartott tovább a tervezettnél a hallgatásunk. Elnézést érte.
Amint befejeztük a munkálatokat a Blood and Wine-nal, teljes gőzre kapcsolhattunk a CP2077 előkészületeivel. Azonban csendben tettük mindezt. Miért? Egy ponton úgy döntöttünk, hogy csak akkor fogunk újból beszélni a játékról, ha lesz valami, amit meg tudunk mutatni. Valami valódi és jelentős. Tudtuk, hogy sokáig várattunk türelmesen(/-metlenül) benneteket, és nem szerettük volna, hogy azt gondoljátok, ez természetesnek vesszük. Épp ellenkezőleg, sok extra motivációt kaptunk. A felhajtás valós, ahogy a verejték és a könnyek is azok kell, hogy legyenek!
De, ezen a ponton. A mai nap. Ha ezt látod, az azt jelenti, hogy láttad a trailert, az elképzelésünket a Cyberpunk-ról, egy alternatív verzióját a jövőnek, ahol Amerika jin oldalai, nagyvállalatai irányítják minden aspektusát a civilizált világnak és bandák uralják a többit. És, míg a világa teli van adrenalinnal, ne tévesszenek meg az autós üldözések és a fegyverek. A Cyberpunk 2077 egy igazi, egyjátékos, sztori-irányította RPG. Megalkothatod a saját karakteredet és... nos, a többit megtudod az E3-as standunkon. Kövesd figyelemmel az előzeteseket!
Mielőtt végeznénk, biztosan van néhány kérdésed, igaz?
1. Mikor?
Amikor azt mondtuk, hogy csak akkor fogjuk megjelentetni a játékunkat, amikor kész lesz, azt úgy is értettük. Egyértelműen közelebb állunk a megjelenési dátumhoz, mint akkor voltunk 😊, de még mindig nincs itt a megerősítés ideje, szóval a türelemre még szükség van. A minőség az egyetlen dolog, ami vezérel bennünket, ez a szépsége egy független stúdió és egy saját kiadó részesének lenni.2. Milyen nagy?
Komolyan nagy, de..., hogy őszinték legyünk, még fogalmunk sincs róla jelenleg. Amint összeraktuk az egészet, akkor nyitottan elmondjuk majd, mire számíthatsz. És, ahogy ígértük, ezt még azelőtt megtesszük, hogy előrendeléseket vennénk fel, vagy bármit is kérnénk tőled.3. Ingyen DLC/Kiegészítők/DRM?
Ne számíts annál kevesebbre, mint amit a Witcher 3-tól kaptál. A DRM-et illetően, a CP2077 100%-ban DRM-mentes lesz PC-n.4. Mikrotranzakciók?
Egy egyjátékos játékban? Megőrültél?Még egyszer, köszönjük a türelmed. Ha van egy perced, látogass el a cyberpunk.net-re és oszd meg a véleményed (bármiről) velünk. Minden bejegyzést elolvasunk és nagyon komolyan veszünk.
Üdvözlettel,
A CD PROJEKT RED csapata[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
#45185024
törölt tag
Szaby ez egy jo fogás volt gratula
Nagyon hardcore ban adja vissza számomra a konyvben olvasott regények hangulatát
Izometrikusban már volt pár jo alkotás a témában de ez a 3D robban nagyot
Remélem Csont RPG lesz akkor már szerkesztem a hekkelos surranos feltoros sniperes karakterem benne
ez lesz a zsivány 2es -
válasz #85552128 #93 üzenetére
Nem lehet. Csak vezetés közben lesz választható a TPS nézet. Ez a jelenlegi hivatalos infó.
Bár megjegyezném, hogy az internet népe annyira fennakadt ezen az FPS nézeten, hogy ennek nyomására a fejlesztők, lehet tesznek mostmár bele ilyen opciót.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
k-adi
nagyúr
-
GypsFulvus2
őstag
válasz #85552128 #100 üzenetére
"penworld RPG 3rd person nélkül kb. vicc akárhogy is próbálják magyarázni."
Beth játékok? Morrowind, Oblivion, Skyrim Fallout3, NV? Ezeket TP-ban toltad? Lehetőség volt rá, próbálgattam én is, de nagyon esetlen volt. A Gothicnál meg pont fordítva, ott az FP működött szarul, és a TP adott "természetes" érzetet. Most hirtelen nem tudok olyan játékot mondani, ahol a két nézet egyformán jól működött volna. Nekem mindkettő megfelelő lehet, a játéktól függ.
A Star Citizen fejlesztésénél is felmerült ez és volt róla pár fejlesztői poszt, hogy miért qvanehéz elérni, hogy az FP és a TP nézet is műköjön. Majd megpróbálom előkeresni; de amire emlékszem az az, hogy volt benne pár kép arról, hogy milyen lenne, ha egyszerűen átkonvertálják az FP nézetet TP-ba. A képen egy fickó látszott 3 m hosszú karokkal, a végén sütőlapát méretű tenyérrel."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz #85552128 #102 üzenetére
Én nem meggyőzni akarlak, csak nem értem ezt az erős elutasítást. Van bőven jó RPG FP nézetben is. Skyrimot tolni TPS-ben elég kemény lehetett; én eltaláni is alíg bírtam az ellenfeleket úgy.
10 évvel ezelőtt mi volt? Ezt nem értem mire írtad. A SC fejlesztése most folyik. A legutóbbi FP RPG amit kiadtak pár hónapos; a Kingdom Come Deliverance.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
ripla
őstag
válasz #85552128 #95 üzenetére
A hivatalos magyarázat szerint azért lesz FPS, mert a játékos így sokkal jobban bele tudja majd élni magát. Illetve lesznek olyan dolgok, amik csak ebben a nézetben működnek, pl. augmentációk, amiket a játék a karakter retinájára vetít ki, illetve a karakterünk alkarján is lesznek ilyen tech bigyók, amiket használhatunk majd, valljuk be, TPS nézetben ez nem működne és hülyén is nézne ki.
Plusz abban is teljesen igazuk van, hogy sokkal jobban bele tudja magát élni a játékos, hogyha FPS nézetben tolja. Meg a terek miatt is, pl. ha felnézel egy épületre, az FPS nézetben kellemes látványt nyújt, TPS nézetben viszont be kellene forgatni a kamerát a karakter alá, ami máris megtöri a látványt.
A másik dolog, hogy nem lesznek töltőképernyők a játékban, egyszer betölti, onnantól végig egy folyamatos interakció lesz az elejétől a legvégéig.
Azt pedig már csak bónusznak szúrom be ide, hogy eddig mindenki aki látta, a megtekintéséig szkeptikus volt a csak FPS nézet mivoltával, viszont a bemutató után mindenki fülig érő vigyorral jött ki a teremből.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mazda topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- DIGI kábel TV
- LEGO klub
- Autós topik
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- További aktív témák...