Új hozzászólás Aktív témák
-
ripla
őstag
Ha nem olvastál még jót, akkor ezeket próbáld meg.
William Gibsontól a Periféria, meg a Neurománc és a 2 folytatása, ez utóbbi kb. egy az egyben ez a világ.
Richard Morgantől a Valós Halál és a 2 folytatása, ebből készült az Alterd Carbon sorozat.
Al Robertson - Égtörés. Deus Ex - Ikarosz-hatás. Pék Zoltán - Feljövök érted a város alól. Philip K. Dick - Emlékmás. Ray Bradbury - Fahrenheit 451. -
dabadab
titán
-
hombre[EU]
veterán
A trailer elején W3 GOTY kulcsokat dobáltak a néphez
Szép gesztusLife, Uh, Finds A Way
-
BOBAKILL
őstag
Nem kicsit merít a Shadowrun könyvekből, régen nagyon sokat olvastam. Épp ezért még jobban várom.
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz hombre[EU] #56 üzenetére
Én azonnal leállítottam, és próbálgattam vagy 15 kódot, de mind felhasznált volt már. Aztán rájöttem, hogy megvan a játék.
Live-Die-Respawn
-
laceszgamer
addikt
Hol? Mármint csak kíváncsiságból, mert a végén az üzenet is kb egy fél másodpercre látszódott, ha nem írja valaki tuti nem tünik fel
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz laceszgamer #59 üzenetére
A DOS-os parancssornál azonnal észrevettem a redeem kódokat és YT-on leállítottam, majd elkezdtem kimásolni a kódokat.
Live-Die-Respawn
-
nagyúr
Nem kicsit merít a Shadowrun könyvekből, régen nagyon sokat olvastam.
A Cyberpunk 2013 szerepjáték nagyjából másfél évvel jelent meg a Shadowrun szerepjáték előtt (1988 vs. 1989)...
Az első Shadowrun novella 1990-ből származik.
Amúgy mind a Cyberpunk. mind a Shadowrun alaptörténet terén a William Gibson könyvekből merített. Csak a Cyberpunk realistább, rendszerkritikusabb felhanggal, míg a Shadowrun némileg könnyedebb hangvétellel és fantasy elemekkel (mágia, fantasy fajok, stb.) fűszerezve.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Yupp, a DAO volt ilyen például. Viszont itt jóval több a kaszt, szóval csodálkoznék, ha annyira szerteágazó lenne a történet, mert akkor vért fognak izzadni, hogy mindegyik szálat kihozzák rendesen. Én ezért tippeltem egy dinamikus rendszerre.
Aztán majd meglátjuk...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
carl18
addikt
Future játékhoz nyilván jövőbeli gépigény is társul, kíváncsi vagyok mi kell neki.
6 mag 12 szál, 8 giga ram, meg egy 4 gigás kártya.
Hiába szúr, itt Ryzen a úr!
-
laceszgamer
addikt
válasz Fitzgerald #67 üzenetére
Hát nem tudok olyan játékot ami pl egy 1060 esetében panaszkodna a 3GB miatt, vagy lehet csak én nem hallottam ilyesmiről.
Bár igazából nyilván ha az ember nem minimumon akarja tolni, akkor már lehet a 4 is kevés lesz, illetve kellően izmos GPU sem árt.
Majd kiderül úgy is.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
carl18
addikt
válasz Fitzgerald #67 üzenetére
Nekem a 2 gigás GTX 1050 szinte minden játékot elvitt
I5-3470 és 8 giga ram volt mellette. Bírja még ez ...Hiába szúr, itt Ryzen a úr!
-
carl18
addikt
Igen azt gondoltam hogy a gépigény is sokat fog nőni, mire ez a játék megjelenik addigra már megjelenik az új generációs videókártyák.
Biztos hogy az új generációs hardverhez igazítják a gépigényt, csak azok a fránya ram árak ne lennének úgy elszállva.Ehhez lehet nem lesz elég már a 4 mag
[ Szerkesztve ]
Hiába szúr, itt Ryzen a úr!
-
laceszgamer
addikt
Mire megjelenik úgy sem a 1080Ti lesz a közel csúcs. Na meg anno a W3 is emgizzasztott minden gépet mikor kijött, ha valaki maxon akarta tolni, mára az is " megszelidült "
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
carl18
addikt
válasz laceszgamer #72 üzenetére
2015 nyarán dobták piacra a 980Ti-t és 1080P még most is elég szépen tud darálni
2017 márciusában jött a 1080TI, a GTX 2080Ti esetleg 2019-ben jöhet valamikor.Nyilván a 1080Ti is elég sokáig elég lesz játékra, 1080P főleg..
Hiába szúr, itt Ryzen a úr!
-
Gebriel
veterán
Ez a játék vagy nagyon jó lesz vagy iszonyat nagy csalódás.
-
Televan74
nagyúr
Nálam a CDPR olyan szintet ütött meg a Witche3 -mal,amiért ezt a játékot is elő fogom rendelni.Kíváncsi vagyok rá történetileg mit hoznak ki a dologból.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
KaitouP
veterán
CPU + RAM szempontból nem aggódok, CPU -ból is előre gondoltam, és bár jelenleg nem túl sok játék használja ki, a jövőt is figyelembe véve 8 magos procit raktam a gépbe, CP 2077 meg is fogja hálálni úgy érzem. RAM is van bőven, 16 GB elég kell majd legyen
A kártyától félek egy kicsit, hogy mit hoz majd max beállításokon FHD -n, a kövi kártya gent kihagynám még, a 3000 -es szériánál újítanék megint.
(#72) laceszgamer
Most sem a 1080 Ti a csúcs, hanem a Titan V.
Akárhogy is, a jelenlegi VGA árak mellett nem tudom, mi lesz. A sima 1080 -amat is méregdrágán vettem, bőven drágábban, mint amennyit érne valójában, de sajnos muszáj volt lecserélnem a 7 éves gépemet, vissza akartam térni a PC gaminghez is konzol mellett. (És mennyire élvezem is. )
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz laceszgamer #77 üzenetére
Ja tényleg, afölött a szó fölött átsiklottam, sry.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
Fitzgerald
veterán
válasz laceszgamer #68 üzenetére
Igen nem minimumra gondoltam, hanem az élsimítás nélkül elérhető maximális beállításokra. A kisebbik gépemben nekem is csak az integrált Vega 11 van, az is elvisz mai játékokat low-medium beállításokkal alacsony felbontáson, csak hát az tökre nem az az élmény mint 1440p-ben fullon tolni valami, 60+ fps-el.
"Hát nem tudok olyan játékot ami pl egy 1060 esetében panaszkodna a 3GB miatt, vagy lehet csak én nem hallottam ilyesmiről."
Akkor próbáld ki a GTA 5-öt, az nagyjából zabálja a vramot. Persze ha csontra van butítva, akkor nyilván nem.
RAM-témához még: A Division és a Battlefield 1 és képesek megenni 10-11GB ramot önmagukban, úgy hogy alig fut mellettük valami. Persze egy olyan rendszerben ahol a proci meg a vga is gyenge nem a ram lesz a legnagyobb bottleneck.
-
carl18
addikt
Én általában az aktuális igényeimhez igazazodok, én eleve azért se raknál össze nagyon durva konfigot magamnak. Mert volt olyan hogy 2 hónapig nem is játszottam a gépem, de az főként akkor van ha jó idő van
Most is a nettezésre és a sorozat/filmnézésre így is overkill a konfigomDe azért elégé érdekes a 8/16 Ryzen 7 kéz alól 55E forint, ami 3 évvel ez előtt elképzelhetetlen lett volna, 6900K 6X annyiba kerül, de a 5960X is volt 1000 dollár asszem 2014-ben.
Jövőre a zen 2 200 Dolcsiért is adhat akár 8 magot 16 szálat, szóval a fejlődés cpu téren mostanság nem lesz unalmas
Leginkább arra leszek kíváncsi mikor mind két gyártó eldurogtatja az összes erejét/tartalékát utána mi lesz
Zen-ből minden igaz Zen 5 lesz a legújabb amit terveztek, Intelnél a 7 nanométeres Sapphire Rapid.
Hiába szúr, itt Ryzen a úr!
-
haxiboy
veterán
Ismét leborulok a CD Projekt Red lábai elé. DRM free, Single Player, akárcsak a Witcher 3-nál.
A When it's ready politikájuknak is örülök, nem sürgeti őket semmilyen kiadó. Garantált kasszasiker, a hangulat is baromijó.Garantált vétel.
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
-
k-adi
nagyúr
válasz Fitzgerald #46 üzenetére
az Interpolos szerep miatt nem lehetett normálisan akciójátékként játszani
dehogynem legalábbis engem nem akadályozott meg benne (na meg vannak kifejezetten scriptelt akció részek is)
-
laceszgamer
addikt
Azért a Witcher széria nem két fillért hozott nekik a konyhára, és amennyire tudom még államilag is támogatják őket. Emellett a Gwent-ből is azért érkezik némi bevétel.
Arról nem beszélve, hogy szerintem ha megszorulnának is ami szinte kizárt, így megjelenési dátum nélkül előrendelhetővé tennék a CB2077-et, vagy épp egy kickstarter kampányt indítanának, pillanatok alatt nem volna pénzhiány.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
GypsFulvus2
őstag
válasz laceszgamer #84 üzenetére
Mindemellé ott van a GOG is, ami igencsak kinőtte magát az utóbbi időben, és folyamatos, stabil bevételforrás.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
-
duvi
nagyúr
Én is erre gondoltam Ha megcsinálják a teljes térképet, akkor elég nagy játszóteret kapunk
-
Azt mondták tegnap, hogy teljesen új a térkép. Ők alkották meg az egészet, saját ízlésük szerint. Frisco, LA, San Diego bizonyos elemeit beletették. Amolyan "streetmix". Viszont ez nem jelenti azt, hogy ne a 2020 meglévő alapjaira építették volna fel a saját városukat. A Metro térkép mondjuk szerintem már alapból egy másabb felépítésű várost sejtet, mint az eredeti 2020-as.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
ripla
őstag
Befutott néhány 4K-s kép.
Meg egy tonna infó a sajtónak mutatott demóból.
"CD Projekt describes the game as a „first-person RPG".
Gameplay is in first a first-person perspective, but switched to third-person during a cutscene.
You play a character named V (as in the letter).
V can be a man or a woman.
The stats you pick at the start include Strength, Constitution, Intelligence, Reflexes, Tech, and Cool.
These stats are all pulled from the original tabletop RPG.
There are no classes at the start. Instead, you evolve the class you want to be as you play instead of picking a role.
You can drive cars in the game, and seemingly toggle between first and third person during this.
While driving in first-person, the U.I. appears diegetically on the windshield.
You can engage in combat while driving – AI took over steering as you lean out the window and shoot at enemies.
CD Projekt also described Cyberpunk as a „mature experience intended for mature audiences.”
The goal is for you to not only engage with the game world, but with its inhabitants.
Like Witcher, you take missions from NPCs and have dialogue options in conversations.
It's an open world that you open up more with „street cred.” For example, a specific jacket might raise it by 5%, allowing you access to new places.
Completing a quest levels up your street cred.
The UI in the demo is extremely minimal at – just a light compass and a small quest log.
UI expands during combat – enemies have names, health bars, and what appear to be levels.
Some enemies have question marks instead of levels, possibly meaning they're much higher level than you.
Damage numbers pop up during combat.
There's a bullet-time-like ability that allows you to slow down time.
CD Projekt keeps emphasizing that choices have consequences, in the moment and to the world at large.
Obstacles have several solutions depending on your skills. For example, V got to a door, but his hacking skill was too low. However, his engineering skill was high enough, so he could open a panel and bypass the door.
There's an inspection system lets you look super close at items and learn more about lore.
You use an inhaler to heal.
Gunplay feels slower than Doom or Borderlands, but faster than Fallout 4.
CD Projekt showed off some late-game abilities, including mantis-like blade arms and wall running.
We saw a boss fight against a dude in an exoskeleton. This included sliding under cars and taking cover."[ Szerkesztve ]
-
válasz #85552128 #93 üzenetére
Nem lehet. Csak vezetés közben lesz választható a TPS nézet. Ez a jelenlegi hivatalos infó.
Bár megjegyezném, hogy az internet népe annyira fennakadt ezen az FPS nézeten, hogy ennek nyomására a fejlesztők, lehet tesznek mostmár bele ilyen opciót.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
k-adi
nagyúr
-
Deus Ex, Skyrim? Esetleg? Nem az általunk generált karakterre kell élvezkedni, játszani kell.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
k-adi
nagyúr
Akkor minek van benne karaktergenerálás? ráadásul (ha hinni lehet a pletykáknak) részletes is... nekem az nem elfogadható válasz hogy "de látod cutscene-eknél"...
Egy rpg nél fontos a karaktered is, milyen ruha van rajta stb... W3 ban is mindig mentem fodrászhoz, stb
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Skyrimben nincs 3rd person ? A Deus Ex meg messze nem ez a kategória...
A nézet elég fontos szempont egy ilyen játéknál.
(#96) k-adi: 2018-ban (vagy amikor megjelenik) azért ez ne legyen már gond. Rengeteg 3rd person játék van ahol ha nem is tökéletesre, de megtudták oldani, azért néhány sikátor miatt ne vegyék már ki a teljes lehetőséget a játékból. Ha néha tényleg "szekrényekbe" kell mászkálni akkor majd arra az időre belsőnézetre váltok ha szükségét érzem, de openworld RPG 3rd person nélkül kb. vicc akárhogy is próbálják magyarázni.
[ Szerkesztve ]
-
GypsFulvus2
őstag
válasz #85552128 #100 üzenetére
"penworld RPG 3rd person nélkül kb. vicc akárhogy is próbálják magyarázni."
Beth játékok? Morrowind, Oblivion, Skyrim Fallout3, NV? Ezeket TP-ban toltad? Lehetőség volt rá, próbálgattam én is, de nagyon esetlen volt. A Gothicnál meg pont fordítva, ott az FP működött szarul, és a TP adott "természetes" érzetet. Most hirtelen nem tudok olyan játékot mondani, ahol a két nézet egyformán jól működött volna. Nekem mindkettő megfelelő lehet, a játéktól függ.
A Star Citizen fejlesztésénél is felmerült ez és volt róla pár fejlesztői poszt, hogy miért qvanehéz elérni, hogy az FP és a TP nézet is műköjön. Majd megpróbálom előkeresni; de amire emlékszem az az, hogy volt benne pár kép arról, hogy milyen lenne, ha egyszerűen átkonvertálják az FP nézetet TP-ba. A képen egy fickó látszott 3 m hosszú karokkal, a végén sütőlapát méretű tenyérrel."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
#85552128
törölt tag
válasz GypsFulvus2 #101 üzenetére
Skyrim, Fallout 4-et igen! Az, hogy 10 évvel ezelőtt mi volt, meg nem éppen helytálló a mai viszonyokhoz képest, főleg nem egy Bethesda a technikai hulladék elavult motorokkal... Konkrétan a Battlefront elsősorban egy FPS játék, mégis mindkét része gyakorlatilag tökéletesre van megcsinálva TPS és FPS nézetre is és egy gombnyomással lehet váltani köztük.
Érdemes megnézni a szavazást a fórumukon: [link] Elég nyilvánvaló, hogy a "dream RPG" az sokaknak nem forced first persont jelent...[ Szerkesztve ]
-
GypsFulvus2
őstag
válasz #85552128 #102 üzenetére
Én nem meggyőzni akarlak, csak nem értem ezt az erős elutasítást. Van bőven jó RPG FP nézetben is. Skyrimot tolni TPS-ben elég kemény lehetett; én eltaláni is alíg bírtam az ellenfeleket úgy.
10 évvel ezelőtt mi volt? Ezt nem értem mire írtad. A SC fejlesztése most folyik. A legutóbbi FP RPG amit kiadtak pár hónapos; a Kingdom Come Deliverance.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
#85552128
törölt tag
válasz GypsFulvus2 #103 üzenetére
Szimplán azért mert a 3rd person módot preferálom (eleve sokkal könnyebb a szemnek, bár erre nem mindenki egyformán érzékeny), egy RPG játékban meg nem is kérdés, látni akarom a karaktert.
Ahogy írod a SC fejlesztése most folyik és évek óta tart, nem hinném, hogy bármiben is mérvadó lenne amíg meg nem jelenik, vagy bármilyen más játék ahol nincs ilyen feature.
Másoknak sikerült, vannak működő játékok FP/TP váltással, még a GTA V-be is belerakták utólag, kompromisszumokra meg mindkét mód esetében szükség van.[ Szerkesztve ]
-
Dyingsoul
veterán
Vagy NC20 CP77
Ahol az NC = Night City, CP = CyberPunk és a 2077et meg össze kell olvasni.- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Fitzgerald
veterán
Deus Ex-ben tökre nem volt tps mód a Human Revolution-ig, és ott is csak a célzás/fedezékbe húzódás során lehetett használni. Nekem nem fog hiányozni, de ha elegen sírtok eleget a megfelelő helyen, akkor biztos bekerül a játékba. A CDPR szerencsére nem szarik a játékosokra.
-
Ez sokkal jobb cuccnak tűnik, mint a Witcher 3. Ehh... sokkal jobbnak, mint most az E3-ról bármi, amit eddig átfutottam (már majdnem végigértem a listán).
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Vistaboy
veterán
Engem nem zavar az FPS nézet, bár a Witchert nem tudtam volna úgy elképzelni. Viszont ez a játék inkább a Deus Ex-re fog hajazni hangulatban, az pedig FPS volt, jól lehetett úgy játszani vele.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
#45185024
törölt tag
-
ripla
őstag
válasz #85552128 #95 üzenetére
A hivatalos magyarázat szerint azért lesz FPS, mert a játékos így sokkal jobban bele tudja majd élni magát. Illetve lesznek olyan dolgok, amik csak ebben a nézetben működnek, pl. augmentációk, amiket a játék a karakter retinájára vetít ki, illetve a karakterünk alkarján is lesznek ilyen tech bigyók, amiket használhatunk majd, valljuk be, TPS nézetben ez nem működne és hülyén is nézne ki.
Plusz abban is teljesen igazuk van, hogy sokkal jobban bele tudja magát élni a játékos, hogyha FPS nézetben tolja. Meg a terek miatt is, pl. ha felnézel egy épületre, az FPS nézetben kellemes látványt nyújt, TPS nézetben viszont be kellene forgatni a kamerát a karakter alá, ami máris megtöri a látványt.
A másik dolog, hogy nem lesznek töltőképernyők a játékban, egyszer betölti, onnantól végig egy folyamatos interakció lesz az elejétől a legvégéig.
Azt pedig már csak bónusznak szúrom be ide, hogy eddig mindenki aki látta, a megtekintéséig szkeptikus volt a csak FPS nézet mivoltával, viszont a bemutató után mindenki fülig érő vigyorral jött ki a teremből.[ Szerkesztve ]
-
ripla
őstag
Még olyan is lesz benne, hogy fedezékként be lehet majd csusszanni pl. az autók alá.
-
"sokkal jobban bele tudja magát élni a játékos, hogyha FPS nézetben tolja"
Annak is megvan a maga előnye/varázsa, mikor a karakter szerepébe kevésbé, de magába a mesébe annál jobban beleéled magad. Mozi(/színház) szerű hatást ad, mikor a társalgások során hasonló kameraállásokból mutatják a beszélgetés összes résztvevőjét, a "főhőst" is beleértve.
Inkább az itt a vízválasztó szerintem, hogy kardozni nagyon béna látvány lehet FP nézetben, mert nagy képernyőterületet takar ki időnként a suhintó acél, valamint valódi 3D nélkül nehéz felmérni a távolságot (ami lőfegyvernél szinte mindegy, de az egy méteres kardnál nagyon nem), szóval ha nem rohannak közel hozzád az ellenfelek (mondjuk szoktak, de talán épp ezért is, már TPS-nél is...), sokszor csak a levegőbe suhintgatsz.
A másik, hogy nehézkes, sokaknak akár szinte lehetetlen csapattársakat (mármint akik nem értenek meg hang alapú parancsokat) vezényelni FPS-ben, míg a TPS nézet már egy jó kompromisszum lehet erre (csapat-irányítás szempontból még mindig nem olyan jó, mint az égbe felküldött kamerás taktikai nézet, de ezerszer jobb, mint az FPS, ahol kicsi a FOV/látómező, így nagy szögsebességgel kell sokat forgatni a kamerát oda, ahova mutatni akarsz a társaknak valamit, aztán visszakeresni hova akarsz lőni/ütni te (hacsak nem maradsz mindig a hátuk mögött, de azt szokták szorgalmazni, hogy legyen a játékos a frontvonalon, vagy elsősorban rád rohannak az ellenfelek).
Lövöldözni szerintem jobb FPS-ben, mint TPS-ben, a mai napig szoktam tapasztalni olyan apró perspektíva-hibákat, hogy nem is pontosan a célkeresztbe lő egy fegyver (most nem a véletlen szórásról beszélek, a ~0 szórású lézerpisztoly is ilyen), na meg igazából "csalás" ha belátsz a hátad mögé. (Persze kanyarodjunk vissza, hogy csapattársat irányítani meg nehéz FPS-ből, és ott meg az az irreális korlát, hogy a valósághoz képest picike a látómező és mindenkinek mutogatni kéne kiabálás helyett...), de talán ezért játszik jobban össze a fent tárgyalt társalgási kamerapózokkal (hogy ott se visz bele a főhős fejébe).
A "taktikai kamerás" harcok pedig szerintem leginkább arra hasonlítanak érzésre, mint ha a csapatot egy plusz fő, egy láthatatlan szellem (vagy "isten", a sors keze, drón, stb) irányítaná. Főleg akkor éreztem ezt, mikor a DAI megengedte (legalább is PC-n és talán patch-ek után?), hogy teljesen szabadon röpködjön a kamera pont úgy, mint ha egy lebegő szellemjátékos belső nézete lenne, aki körbesuhan a talaj/padló felett a karakterek közt, vagy elemelkedik az égbe és onnan néz le, közben pedig vezényel mindenkit egyformán (főhőst és társait is). Ez még jobban kiveszi a játékost a főhős fejéből és mozifilmet csinál belőle (vagy akár vicces módon kialakít egy új szellem-játékost, ahogy írtam hogy nálam tette).
"nem lesznek töltőképernyők"
A TW3 egy gyors PC-n ~5x gyorsabban betöltött, mint a fix hosszúságú story book játékideje. De lényegében ugyan ezt csinálja a legtöbb single-player PRG(-szerű) játék a töltőképernyők helyetti videókkal, ami nem áll le fix X összidőtől hamarabb, amit a leglassabb platform átlagos töltésidejének felkerekített értékére szabnak (vagy ha kegyes, akkor esetleg kisebb szegmensekre van bontva a hosszú átvezető, és egy-egy szegmens végén leáll, ha már kész a töltés és kitartóan csapkodja a játékos a billentyűzetet, hogy megnyomódjon a gomb pont a két szegmens közti másodpercben).
Ez szerintem nem csak azért van, hogy összehangolják a platformokat a legkisebb közös nevezőre (PC-n is legyen olyan lassú, mint konzolon), hanem része a rákfene koncepciónak, hogy maximalizálják az effektív játékidőt, elmondhassák, hogy 100+ órás a játékuk, amiből 1 óra a sok-sok kis töltővideó (rengeteg idő összejön a pár másodperces kis töltelékekből is, ha ezerszer ismétlődnek egy végigjátszás alatt).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
k-adi
nagyúr
válasz janos666 #115 üzenetére
Jogos lenne amit írsz...ha...nem rpg ről lenne szó... Ízig vérig action game esetén valóban jobb az fps nézet, de egy mesélős, beleélős, rpg esetén szerintem 100x jobb ha látod is a saját hősöd 1000órán át...mindig más-más ruhába stb... a többi már részletkérdés. Deus ex is működik fpsként de tpsként jobb lenne az is szvsz
-
KaitouP
veterán
+ ahogy Mills nyilatkozta az Eurogamer -nek:
"Additionally, you have a greater immersion," Mills said. "And we can do some environmental stuff from first-person that you wouldn't be able to do in third-person. If nothing else, I think it's going to be really cool when you're walking around the city and you look up, which is something that in third-person doesn't really feel right. To really experience that verticality you need a first-person perspective."
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
-
-
Jó, nem volt még implantátumom, mármint játékban se (kivéve talán a Mirror's Edge reboot legelején a beatlink, vagy mi, a sok reklámmal - vagy úgy általában a HUD a healthbar-al, stb de a Deus Ex pl. kimaradt), csak arra céloztam, hogy a Dead Space is csinált valami hasonlót, amiről úgy rémlik egyesek innovatívnak tartottak akkoriban (mondjuk inkább azt, hogy nincs fix HUD, hanem a hátán van a healt bar), szóval próbálkozni lehet. Pl. annyi a egész, hogy kihagyja az "overlay" a karakter körvonalát (és talán még minden irányba kicsit az élek mentén, hogy "harmonikusabb" legyen a vágás), csak a játékos figura előtt van.
Amúgy én jobb szeretek FP nézetben lövöldözni, főleg ha nincs irányítható csapattárs.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Xbox Series X|S
- Autós topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Elemlámpa, zseblámpa
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen routert?
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- HUAWEI Band 8 aktivitásmérő (fekete), keveset használt, karcmentes kijelző
- 96GB (2x48GB) Crucial Pro DDR5 kit/ új, bontatlan/
- IPhone 15 Pro 128GB gyári független 2025.04.03. Apple garancia
- GAMER PC - RTX 3070 - i5 12400F/13400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- LEGJOBB ÁR! GAMER PC - RTX 3070 - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD -