Új hozzászólás Aktív témák
-
Nagyon várom!
Bár már most rebesgetik a "minden hős külön képességekkel fog rendelkezni vonalat".. remélem nem.
Örülök, hogy csak PC. Nem azért mert, hogy a konzolosoknak nem jut. Nem káröröm. Csak így nem lesz butítva se játékmenetileg, se technikailag.
Azt mondták gyors lesz, legyen is gyors!
És kérjék ki a profik véleményét (akik most áttértek OW-re)!
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
félisten
júj
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Kicsit jobban belegondolva, akár mennyire is örülök neki. Mert tényleg talán a legnagyobb bejelentés számomra az E3-on. De ez a játék "nem nyerhet". Remélem jó nagyot fog bukni! Miért?! Mert az jelentené azt, hogy jó, hardcore game.
Ha a mai trandek alapján fejlesztik az már régen rossz.Quake-t a veteránoknak kell készíteni nem az újkori tiniknek. És még csak nem is magamra gondolok, hanem azoknak akik tényleg jól tolják, a nagy öregek. Ha a Bethesda tiszteli a quake közösséget, és a Quake nevet akkor jól járunk.
ui: Legyen belőle dobozos verzio [oWn]f4te miatt.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
XuChi
addikt
Nekem ez óriási csalódás. A quake 1-ből miért kellett quake 3-at csinálni ??
Jó lenne ha a sima quake 1-et a maga dark hangulatával rendesen felújítanák, és nem egy ilyen ócska e-szutykot gyártanának belőle.
Szakadjon rá az épület a hülye Bethesda-ra!!!!
-
BoneDragon
veterán
-
ribizly
veterán
Ahogy nézem visszatérünk a gyökerekhez: UT, Doom, Quake.
Szépen, mint régen.Mondjuk kétséges, hogy mennyire tud életképes lenni a "freetoplay" UT mellett akármi, amiért fizetni kell (már, ha a Quake-ért majd fizetni kell, mert a Doom single része elviszi magát a hátán).
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
exedoc
senior tag
Nagyon nagy fába vágták a fejszéjüket. Nagyon örülök ennek a bejelentésnek, kíváncsi leszek mi lesz ebből a "minden karakter egyedi képességek"-ből, nem tudom, hogy oldják meg, de lehet nem kéne erőltetni.
Karakterek közül felismerni véltem Ranger-t, Visor-t, a másik kettő annyira fjúcsör, hogy nem tudom kik. Fegyverekből látni véltem lightning-ot, rail-t, rocket-et, de ezekbe se vagyok maximálisan biztos. Ergo ez már egy másvilág Quake. Aztán kitudja, lehet úgy oldják meg, hogy még jó is lesz. Doom is bejött.
[ Szerkesztve ]
-
Fontos (nem túl pozitív) információ, hogy a Saber Interactive fejleszti. Ők se tettek le még
semmitsokat az asztalra.Ez a hero alapú rendszert meg úgy képzeld el mint az Overwatch-ot, meg a Lawbreakers-t. Nem jó előjel ez se. Talán lesz egy régivágású játékmód, loadout, és egyébb szarságok nélkül. Ja és dupla ugrás nélkül!!!
Igazából a mostani Doom-ra semmiben se hasonlítson mert az a legalja. Bár lehet azért csinálták ennyire sz*rra, hogy ne legyen a QChampions-nak az ellenfele.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
félisten
-
kriszpontaz
veterán
Erről beszélünk?
A Halo játékok nagy részében mintha benne lettek volna. Quake Halo Wars
(#14) .LnB : akkor nem szóltam .[ Szerkesztve ]
-
válasz kriszpontaz #13 üzenetére
Portolták a halo játékokat, ennyi. Vagy remasterelték.. Az nem nagy cucc.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
exedoc
senior tag
Saber..? Na az meg ki, és egy ekkora cím fejlesztése, hogy került hozzájuk?
Aki veterán hardcore quake-es, az úgyis butított graf-al fogja tolni, szóval grafika számomra nem is érdekes, a fizikáját viszont nagyon jó lenne ha eltalálnák. Q3-at én anno még OSP-vel toltam, az nagy királyság volt. Namost ahhoz képest nem sokat változott a Quakelive, ott az ugrások "nagyobbak" lettek, gravity csökkent, érzékenyebb lett az aircontrol. Vertical Vengeance-on a földszintről fel tudtam rocket jump-olni a 2-ik szintre. Itt tenném hozzá, hogy nekem már a QL is nagyon fura volt a Q3 után, szóval ha nem találják el itt a játék fizikáját, akkor nekem felejtős.
-
Sok itt a kérdőjel. Már a mostani Quake Live is kihalt mióta steam-re költözött, és akkor kezdődött mikor a loadout szarságot bevezették. És itt a baj. A régi vágású Quake-nek nincs már közönsége csak egy igen kicsi kemény mag. A mai konzolhuszároknak az nehéz, meg gyors. Pénzt azzal nehéz keresni. Ők meg pénzt akarnak szerintem keresni, ezért a mai igényekre fogják szabni. Ennek a végeredménye meg egy hányás lesz lehet.
Most is csak azt emelték ki, hogy gyors lesz és fps limit mentes. WTF?! Ez az alap. Nem ezzel kellene reklámozni. Intő jel lehet ez is.
De várjuk ki a végét.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
exedoc
senior tag
Igen, sajnos én is attól tartok, hogy a lóvét fogják nézni, és konzolosodni fog. Abból pedig baj lesz. Gondoljunk csak bele, vajon az Epic miért döntött úgy, hogy az új UT az PC only? Egy ikont akartak feltámasztani az UT99 alapjain, ahhoz viszont vissza kell menni a kezdetekhez, amit még PC-re csináltak. UT3 nemhiába bukott el viszonylag hamar, és ők is tudják, hogy miért, tele van vele a hivatalos UT fórum.
-
Ez a QC is only PC lesz, ezt már rögtön a bejelentéskor mondták, de nem csak ezen múlik.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Fitzgerald
veterán
Elég régóta tudni már hogy készül a játék, de örülök hogy végre be is jelentették. Ha ez igazi, klasszikus Quake lesz, végre lehet újra kihívója az UT-nek.
-
KisDre
senior tag
Akik áttértek OW-re? Overwatch-ra gondolsz? Milyen profikról beszélsz? Lehet hogy vannak profi játékosok, de hogy nem hardcore quake-esek voltak az biztos.
Az igazi profik megtartva a vonalat szerintem UT-ra mentek át ha átakartak menni valahova.A képesség vonal egyébként maximum úgy működhet, ha nem úgy adják mint egy MOBA, hogy mindegyik hős másra jó de fontos a csapatmunka, hanem mindegyiknek max 2 képessége lenne de azok nélkül is bárki bárhol érvényesülni tud. Tehát hogy az FPS jelleg megmaradjon.
[ Szerkesztve ]
KisDre.artstation.com
-
gyáliSanyi
őstag
Nagyon várós!
Doom után ezt is jó lett volna látni. Tessék most itt van.[ Szerkesztve ]
Live poor, die ritch.
-
2GD, Fazz, clawz, av3k, Latrommi, Cooller, ash, DaHanG, Nico, Stermy, Cypher, Rapha, Zero4, Linkz
Végül is, csak a pro scene 80-85%-a ment át hivatalosan OW-ra.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Bootyhunter
tag
Ez a legjobb hír, csak jó legyen! Sok éve várunk már egy igazi jó arénás lövöldét!
-
Dilikutya
félisten
Értem én, hogy profi meg hc, de ezért megéri a dizájnereknek, grafikusoknak annyit dolgoznia rajta. Marha jó butított grafikán játszani, pláne, ha a gép bírna többet is. Pláne, hogy a low mindig csúnyább, mint egy fullos 15 éves játék.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
válasz Dilikutya #26 üzenetére
A szép grafika eladja, a butított grafika játszhatóvá teszi.
Azért butítják/butítjuk a grafikát, hogy stabilabb legyen, és jobban kivehető az ellenfél.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
-
Dilikutya
félisten
A DOOM!? Mert ő arra reagált, hogy egy low grafika mindig csúnyább, mint egy 15 éves fullos játék.
De hogy a te Quake cfg-re is mondjak valamit: ez tökéletesen tükrözi az aláírásodat. Vérpistikét lehet, hogy szórakoztatja, de ez akkor sem szórakoztató játék már. Lehet sportnak nevezni, nyilván kell a jó reflex, de ez így semmi. Rohanás, ugrálás, semmi látnivaló.
Én anno alig vártam, hogy a gépem minél jobb grafikán bírja el a Quake 3-at, amivel amúgy pár meccset leszámítva csak single-ben játszottam. Most is fel van téve. Nem a Live, az eredeti. Steam-re is megvettem, sose kerestem ott se szervert.
I play, I'm not a serious gamer.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
-
válasz Dilikutya #35 üzenetére
Jó ok. (A #26-os kommentedben is a 15évet említetted, válaszul egy Quake-es kommentre.)
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Fitzgerald
veterán
Ez azért már túlzás, a Quake III-at egy 10 éves konfig is elviszi 500 fps-el maximális beállításokon, gyakorlati haszna ennek nincs.
A másik dolog amin mosolyogni szoktam az az, amikor váltig bizonygatja valaki hogy extrém magas framerate-en a lövedék gyorsabban repül a kvék 3 motor alatt. -
KisDre
senior tag
válasz Fitzgerald #37 üzenetére
Miután a CS1.6 -nak van a 800x640 -es felbontáson nagyobb hitboxos jelensége, én azóta bármit eltudok képzelni ilyen téren
KisDre.artstation.com
-
válasz Fitzgerald #37 üzenetére
Nem repül gyorsabban a lövedék, és nem az fps miatt van, mert fix 125fps-re van cfg-be állítva, vagy 250fps-re. Azért van lebutítva, hogy jobban kivehető legyen az ellenfél.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
addikt
válasz Dilikutya #33 üzenetére
Tower Defense-es jatekok is jok es megsem a grafert jatszod.
En semmi massal nem jatszok, csak a Quake Live-al. Egyszeruen nem erdekel a grafika, csak az egyedi movementek elsajatitasanak lehetosege es a leheto legjobb AIM elerese miatt vonz. Meg persze az agyjatek amit a profik muvelnek eszmeletlen.
Probalkoztam massal is, de sosem kotott le igazan sokaig. Szoval van ra bazis szerintem.There's a device that I've been using called a whoop.
-
- = Zk = -
félisten
a Q1 kimaradt nálam
a Q2 nagy kedvencem volt. mai napig nem toltam ki a kampányát. multiban viszont annál inkább
a Q3A/TA ki...szott nagy kedvencem lett... zenéi, pörgőssége engem akkor ott megfogott. örökre. ekkortól lettem "kvéker"...
jött a Q4. tetszett. nem volt vele bajom
jött a QL... toltam egy ideig.. aztán "kiöregedtem".. és letettem. de szerettem azt is. nagyon. (de hogy az alámondó faszit lecserélték, hát az betette a kaput csak igazán )
itt ez. a Q5(?)... látszólag visszatérnek az Arena/Team Arena vonalra.... kiv leszek rá.
(októberben megyek haza. a STALKER tetkó után jön a Q3A logo tetkóm )
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
- = Zk = -
félisten
válasz - = Zk = - #42 üzenetére
hú, oszt a QW?! az ki is maradt.
nem volt gépem alá, ki is maradt.... lehet most előkerítem" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
Dilikutya
félisten
válasz - = Zk = - #43 üzenetére
Annak szerintem nem megy a multija már, egyjátékos meg talán nincs is benne.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
wjbhbdux
veterán
válasz Fitzgerald #40 üzenetére
FPS mennyisége sok id motoros játékban hat a fegyverek viselkedésére és a játékos mozgására is, a CS és CoDban is jellemzőek a bűvös számok amikkel jobban játszható. CS 1-ben pl leragasz a földre ugrás után ha túl sok az FPS, ha túl kevés meg jobban szór a fegyver felfelé. CoDban meg úgy tudom az ugrás távolságát befolyásolta főképp. Half-Lifeban gyorsabban járnak az NPC-k kevesebb FPS-el, speedrunok alatt szokták is kapcsolgatni
[ Szerkesztve ]
/s
-
wjbhbdux
veterán
válasz Dilikutya #46 üzenetére
Sok megmagyarázhatatlan jelenség van ezekben az őskövület motorokban amiket csak több ezer óra játékkal lehet igazán érezni, és maguk a fejlesztők sem tudnak róla. Amikor 3 éve a Linux portot csinálta a Valve javítottak a CS-ben vagy száz engine-hez köthető bugot, de az FPS által befolyásolt dolgokon ők is megakadtak.
Half-Life és modjaiban pl igazoltan volt hatása FPS mennyiségnek a teljes tár kilövésének gyorsaságára is, de ezt sikerült javítani. 14 évvel a megjelenés után. 2013-ban a HL és TFC-ben, de a CS-ben azóta sem tudták megoldani a fejlesztők mert más problémákat is okozott a fegyverek használatával, amikor hozzányúltak. hiba, és valve fejlesztő sajnálkozása
[ Szerkesztve ]
/s
-
-
DeFranco
nagyúr
már megbocsáss (tényleg, nem basztatásból, de...) itt jutottam el arra a pontra, hogy ha nálam lenne a quake/doom/unreal összes joga szellemi öröksége és spirituális szívcsakrája, akkor sem próbálnám meg még véletlenül sem klasszikus igénnyel csinálni, vagy kielégíteni a nagy öregek igényeit.
miért? mert nem lehet. nektek ha egy pixellel eltér a grafika, vagy egy fokkal a FOV, esetleg nem ott adja ki a railjumpot akkor már szar/gyalázás/elpopulárisódott/ki se adták volna. ezt a rajongótábort egyszerűen lehetetlen kielégíteni, akármit csinálsz, ha megfeszülsz sem fogsz se szép se okos se lenni, a bevétel meg nem gyün.
ha én fejlesztő lennék, akkor itt mondanám azt, hogy akkor most megy el mindenki a
f.babalettba ugrálni, csinálok egy olyan fps-t ami engem is érdekel, a kollégákat inspirálja mert modern és beindul rá a fantáziájuk, a közönség 90%-a meg megkajálja, az igggazzy veteránok meg vegyék meg szépen a quake classics csomagot két dollárért a nyári leárazásban, aztán pöcörőzzenek azon tovább ahogy eddig, más úgy se lesz jó nekik ha megfeszülök se.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Radeon undervolt/overclock
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Opel topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Milyen egeret válasszak?
- Toyota topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mobil flották
- További aktív témák...
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! GAMER PC - RTX 3060Ti - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD - 500W 80+
- GAMER PC - GTX 1060 6GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 120- 480GB SSD - 500GB HDD