Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    Halkan jegyzem meg, hogy természetesen van csapágy a motorban.:DD
    Szóval simán csapágyasra lehet hajtani a SOPO rollert. A túlmelegedés
    miatti letiltás derék, ám nagyon valószínű*, hogy nem a motor, hanem a
    vezérlő túlmelegedéséről van szó, ha lenne hűtése, tovább kibírná.:R

    Végül, de nem utolsó sorban: én a 350W fölötti rollerekkel kapcsolatban
    nem hallottam arról, hogy ne vehetnének részt a közúti forgalomban.:F
    Pont az, hogy a közútra fogják terelni őket, így a kerékpárút nem játszik,
    ráadásul névleges teljesítményre értik: az ellenőrizhetősége kérdéses...
    (Simán lehet a 350W névleges, csúcsban 1000W is "kis teljesítményű".)

    *: viszonylag ritkán szoktak hőmérőt rakni a motorba, pedig jó ötlet, bár
    mit sem ér, ha a tekercsek még bőven tűréshatáron belül vannak, mikor
    a vezérlőben a MOSFET már ledobta a forrasztást... Fordítva is sikerült,
    amikor a vezérlő még bőven bírta, és a motorban dobta le a forrasztást
    a Hall szenzor... Szerencsére, mert legalább nem égett le a tekercselés!
    Szóval igen, érdemes odafigyelni a hőmérsékletre (főleg tuning esetén).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák