Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Halkan jegyzem meg, hogy természetesen van csapágy a motorban.
Szóval simán csapágyasra lehet hajtani aSOPOrollert. A túlmelegedés
miatti letiltás derék, ám nagyon valószínű*, hogy nem a motor, hanem a
vezérlő túlmelegedéséről van szó, ha lenne hűtése, tovább kibírná.Végül, de nem utolsó sorban: én a 350W fölötti rollerekkel kapcsolatban
nem hallottam arról, hogy ne vehetnének részt a közúti forgalomban.
Pont az, hogy a közútra fogják terelni őket, így a kerékpárút nem játszik,
ráadásul névleges teljesítményre értik: az ellenőrizhetősége kérdéses...
(Simán lehet a 350W névleges, csúcsban 1000W is "kis teljesítményű".)*: viszonylag ritkán szoktak hőmérőt rakni a motorba, pedig jó ötlet, bár
mit sem ér, ha a tekercsek még bőven tűréshatáron belül vannak, mikor
a vezérlőben a MOSFET már ledobta a forrasztást... Fordítva is sikerült,
amikor a vezérlő még bőven bírta, és a motorban dobta le a forrasztást
a Hall szenzor... Szerencsére, mert legalább nem égett le a tekercselés!
Szóval igen, érdemes odafigyelni a hőmérsékletre (főleg tuning esetén).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Bontatlan Samsung Galaxy SmartTag 2 (4db) 12 hónap garanciával!
- Üvegfólia iPhone,Samsung Nothing Phone,Sony
- ONYX BOOX tok TAB ULTRA billentyűzettel, fekete
- BONTATLAN mophie powerstation pro XL (2022), 25K mAh, 3x USB-C -2 év gari-
- MOBIL/ Okostelefon Fotós & Videós tartozékok -Állványok, Mikrofonok, Vlog RigCage, SelfieBot, Gimbal