Új hozzászólás Aktív témák
-
Cube576
tag
Sziasztok!
Az első részt végig játszottam, és belekezdtem ebbe is, de valahogy nagyon vegyes a kép...Inkább a nem tetszik irányba húz, többet vártam jóval a folytatástól, így nekem csalódás sajnos
[ Szerkesztve ]
The truth is out there...
-
GeryFlash
veterán
én most leragadnék a grafnál... szal nekem a dx10 és dx11 közt semmi különbséget nem vettem észre, de az a röhej, hogy a textúra pakk on/off közt is 5percet kellett bambuljam, h ,,jéé télleg a falon lévő kosz egy picit homályosabb... lehet én vagyok vakk, de én már régóta nem értem, h miért jobb a dx9-nél a dx11? a dx10 és dx11 is sztem lószar volt, 0 újításokkal (najó minimális)...
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
ddekany
veterán
És lehet házasságot is kötni az azonos neműekkel? Bár ha nem lehetne, gondolom már állna a bál "nyugaton"...
Amúgy én annyira kis genny vagyok, rajtam múlna, eleve ki lenne véletlenszerűen kalkulálva, hogy kinek leszel az esete... Azaz még az ellenkező nemükkel is 50%-ban alapból teljesen esélytelen lennél (nem jó a szagod és kész), és a maradék 50%-ban is el kéne trafálni, hogy milyen játék közbeni cselekedetek/válaszok fekszenek a másiknak. Persze ilyet manapság nem lehetne, mert hisztigörcsöt kap a játékos. Talán azért van ez az azonos neműekkel ami... ha már akarod, nem akarnak sikertelenség érzést okozni, mert nem veszed meg a következő részt.
-
GeryFlash
veterán
adom, full respect, abszolúte mindennel
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
Pusztitusz
tag
Végre elkészült a buzik első hivatalos játéka (nem arra célzok, hogy homi aki ezzel jáccik)
My god has a hammer, your god was nailed to a cross. Any questions?
-
Tirexi
addikt
Én kijátszottam a játékot normál nehézségi fokon és azt kell hogy mondjam.
Életem legrosszabb 18 órája volt.Olyan szinten monoton és unalmas a játék hogy az nem igaz.
Optimalizálás nincsen, a grafika sem valami hűdeDX11-es.
Ilyen effektek a Lineage 2-ben is vannak.Ami viszont a legjobban taszít a játéktól ez TPS-el egybegyúrt stratégiai baromság.
Gratulálok Bioware. Így tovább és továbbra sem fizetek egy centet sem a játékaidért.
2/10
[ Szerkesztve ]
-
ddekany
veterán
válasz Pusztitusz #157 üzenetére
Dragon Age 2 - The pride of Hawk?
-
laci666
senior tag
Hát elég ratyi a grafikája dx11 ide vagy oda állítom a wow-nak szebb a grafikája mint ennek.
ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
zoldmanoka
csendes tag
Bár még csak az elején tartok, de egyenlőre min 8.5/10 a game, persze biztos csak azért , mert konzolverzióval / ps3 / játszok ( most lehet mondani, hogy fúúúúúújjj .... ) , amin az irányítás messze jobb, mint pc-én. Értem én, hogy
nem tetszik a hardcore rpg fanoknak, hogy ez inkább akció-rpg lett, de hát ez van , a konzolon ez
"dívik", tetszettek volna kevesebbet warezolni és akkor nem a konzol lenne a mai világ fő platformja. Az viszont vitán felüli, hogy a pc verzió grafikája a legjobb, ez persze természetes, hiszen a jó gamer pc messze erősebb bármelyik konzolnál.
Igaz, hogy nem kő-papír-olló a game, meg nem kell és nem lehet mindet beállítani, csatákat taktikai nézőpontból irányítani, de hát manapság a túlnyomó többségnek erre sem igénye, sem ideje + nem szereti, ha a game 60-70%-a csak olvasásból áll. Lineáris a game, igen, de a witcher is az volt, csak éppen
tele volt buggal + unalmas harcrendszere volt + minden 3. ember azonosan nézett ki, max más volt a bőrük szine. Megjegyzem végül, hogy az DAO konzolverziója és a DA2 nem sokban tér el egymástól, akkor meg mire fel ez a nagy fújjolás ??? -
Zoli133
őstag
MIvel nem ez az első ilyen komment ezért megkérdezném hogy játszottál wow-al? dragon age 2-vel? persze wow cgi szebb de wow sose nézett így ki, max ha azt mondod hangulatosabb a grafikai megvalósítás (az már sokal szubjektívebb dolog) de van egy olyan érzésem h DA2-ben nagyobb felbontásuak a texturák meg kicsit több poligonbol állnak a cuccok... (sorry h neked írtam csak nem te vagy az első aki a grafot szapulja és nem értem miért:..)
"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
AtHoS
nagyúr
Tegnap végre megérkezett a DA2 csomagom (egész gyorsan az eddigi tapasztalatokhoz képest) angliából.
A cikket már korábban olvastam, de a harmadik oldal elején lévő figyelmeztetésnek köszönhetően ugrottam is onnan egyből az utolsó oldalra (nem játszottam az első résszel bár a demóval igen).
Az írást ezúttal is köszönöm
Signature verziót sikerült beszereznem, amihez ugye pár extra dolog jár a játék mellé. Mivel Vistaboy is ugyanilyen verzióval rendelkezik és ecsetelte is, hogy mi található a DVD tokban: "a játék lemezén kívül mindössze csak a meglehetősen vastagra sikerült kézikönyvet, valamint a letölthető tartalmak kiváltására szolgáló kódokat találhatjuk. Szintén mellékelve van az EA Online Pass nevű egyszer használatos kód, aminek segítségével további extrákhoz juthatunk"
Itt megemlítem, hogy nem volt szerencsém sem az első részhez, sem a Mass Effecthez, így ez a DLC kódos aktiválásos móka még új számomra.
Nálam csak egyetlen kód volt a dobozban (a játék kézikönyvének hátulján található a telepítéshez szükséges kódon kívül), mégpedig az OnlinePass-é (az már mellékes, hogy a papíron semmilyen utalás nincs EA-ra, bioware.com oldalon kell aktiválni. De ez inkább csak szőrözés részemről, mivel tudjuk, hogy EA a kiadó, így valamely köze csak lehet hozzá)
Az OnlinePass kóddal lehet aktíválni a Signature Edition-hoz járó extra tartalmakat:
Nem tudom mi lehetett a többi kód ami említve lett. Kíváncsi lennék miről maradtam le, hogy nem magyar honból rendeltem a játékot.
Nálam a játék + 1.01-es patch + a HiRes textúracsomag + Signature edition rewards + Black Emporium + The Exiled Prince telepítése után foglal 6.17GB-ot. (bár a textúracsomag nélkül nem néztem a helyigényt)
Még nem játszottam a játékkal, de bátorságot merítve a SPOILER elleni küzdelemben csak nekiálltam most a harmadik oldaltól ismét a cikknek.
Találkoztam egy-két érdekesnek tűnő véleménynyilvánítással, melyekről majd játék közben magam is meg szeretnék győződni.
Van viszont pár dolog, aminek az aktuális megfogalmazása számomra problémás.
pl. "Mivel társaink páncélzatát nem áll módunkban lecserélni, így érdemes összegyűjteni ezeket a felszereléseket" - Ezek szerint, ha tudnánk cserélgetni, akkor nem lenne érdemes összegyűjteni?A tárolóláda az előbbi megfogalmazásban szerepel először és utoljára is a cikkben. Én érdemesnek tartottam volna megemlíteni, hogy az extra tárgyakat a játék elején itt lehet majd megtalálni. (pl. A demó végigjátszásáért járó két könyvet, a Signaturhoz járó extra tárgyakat, a DeadSpace2 előrendeléshez járó Ser Isaac's Armor, stb...)
folyt köv. most sajnos mennem kell
read-only mode on the forum
-
#51736960
törölt tag
válasz zoldmanoka #162 üzenetére
nem azért lett lebutítva a da2, mert pc-n sok a warez, hanem mert rettenetesen sok az igénytelen játékos, és pénzügyi szempontból az ő igényeiket éri meg kielégíteni.
sok lúd disznót győz. -
Rexdemon
aktív tag
válasz #51736960 #165 üzenetére
Egy híres íróval beszélgettem jónéhány éve egy közönségtalálkozón az igénytelen szemét könyvekről (és filmekről) ő mondta,h bizony nem lehet az olvasókra bízni a minőség szerinti válogatást, mert bántás nélkül, "az emberek sok szempontból olyanok, mint a disznók; pl minden moslékot megesznek, amit eléjük öntenek". (itt hozzátette nevetve,h "ahogy az én könyveimet is") Mélységesen egyetértek vele. R.I.P. rpg
Emlékeztek,h a DA-t még bevallottan a BG örökösének és utódjának szánták? A DA2nél ez már fel sem merült...Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.
-
HaaS
addikt
Csatlakozom az előttem szólókhoz, szerintem is gyenge a grafika. Valaki linkelt múltkor egy armor szetet, hát az egy tíz éves játékból is jöhetett volna. Tudom, van high-res textures (gondolom nem volt fent), na de akkor is...
Rexdemon: Nem az rpg R.I.P, csak a BioWare-féle.
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
KKaresz45
senior tag
Azért szerintem van összefüggés a játékok egyszerűsödése és a konzolok terjedése között, ha nem is ennyire direkt módon, hogy "azért egyszerűbb, mert konzol port".
Persze, tudnának RPG-t csinálni konzolra, de valamiért nem csinálnak. PC-re meg csináltak. Ezért a konzol ellenesség.
-
Vistaboy
veterán
"Mivel társaink páncélzatát nem áll módunkban lecserélni, így érdemes összegyűjteni ezeket a felszereléseket" - Ezek szerint, ha tudnánk cserélgetni, akkor nem lenne érdemes összegyűjteni?
Lehet, hogy maradt benne itt-ott elírás, pedig hidd el, többször is átnéztem, de úgy látszik nem vagyok elég sasszemű, mert még most sem látom. Légy oly kedves, mondd már el, merre találom ezt a mondatot és kijavítom.
Egyébként ez természetesen azt jelenti, hogy mivel a társaid nem viselhetnek páncélt, csak ami rajtuk van, ezért a megtalált darabokat sem használhatják majd, mivel Hawke-hoz vannak kötve. Viszont Hawke nem lehet egyszerre Warrior, Rogue és Mage, ezért csak az aktuális kasztjának megfelelő cuccokat hordhatja. Így a többit nem érdemes gyűjteni, csak eladni.
Ez egyértelműen negatívum, hiszen ha tudná használni pl. Merrill a talált varázslógúnyát, máris sokkal jobb lenne a játék hangulata, hiszen így megfelelő felszerelésekkel tudnád őket fejleszteni.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
ddekany
veterán
válasz Rexdemon #166 üzenetére
"R.I.P. rpg "
Pedig még épp hogy csak kezdett megszületni... szerintem. Amiben reménykedni lehet, hogy némely indi belevág még hardcore/niche dolgokba. Elvégre náluk az üzleti modell miatt fontos a közönség fanatizmusa, plusz a készítők sem mindig üzletileg racionálisak. (Nyilván ekkor kidolgozott látványvilágra nem lehet számítani, mert a sok helyszín és szereplő miatt az esélytelen egy garázs project keretében.)
-
Balu972
aktív tag
Lassan a végén vagyok. Bár a cikk elkedvetlenített, azért csak beletúrtam. Aztán elkapott a hangulata, nagyon jó várost találtak ki. Kár, hogy kevesebb ellenség fajta van, de összeségében sztem ez egy nagyon jó game.
Iszonyú sok munkát fektettek az átvezető filmecskékbe, több órányi van benne."Visszatérő rémálmom, hogy a feleségem annyiért adja el a gépem, mint amennyit bevallottam neki."
-
ddekany
veterán
válasz Rexdemon #177 üzenetére
Ez így ebben a formában kizárt. Valószínűleg nem értetted a Diablo fanatikusokat (nem voltam az, de causal sem: sokat használtam számológépet meg öltem az űbereket), nem tudod, hogy nekik mi abban a játékban a lényeg. Mert nem simán az, hogy egy embert irányítok valós időben, és folyamatosan megy a hent... a Diablo causal szint fölött a tápolásról és gyűjtögetésről szól, meg az optimalizálásról. És persze a multizásról, PvP-ről. Az egész játékmenet csak erre van kihegyezve (a run-ok lehetősége pl.), meg a szabályok is. Sőt a nézet is (felülről, messziről => minden irányba egyformán belátod a helyzetet).
-
AtHoS
nagyúr
válasz Vistaboy #172 üzenetére
A 6. A receptek és rúnák használata, legutolsó bekezdése.
A bővebb megfogalmazással már egyértelmű számomra is mit érdemes megtartani és mit nem.
Zoli133 #170 Köszönöm az információt
Folytatva ott, ahol abbamaradt az előző hozzászólásom:
A 7. oldalon a negatívumok felsorolásának bevezetőjében említed:
"ezért inkább én is pontokba szedtem azokat a készítők szerint pozitív változásokat, amelyek az én meglátásom szerint nem azok"Bevallom őszintén, hogy már előzőleg olvastam a linkelt írást és úgy rémlett, hogy egy "magazin" munkatársától származnak a hivatkozott pontok, így most újra beleolvastam és z eredeti forrásoldalt is megnéztem. Én nem találtam sehol utalást arra, hogy a 10 pont a készítőktől származna. Ez lehet csak az én szűkült látókörömből adódik, de ha tudod légyszíves linkeld már be az ehhez kapcsolható anyagot.
Egyébként én személy szerint pozitívan értékelném a receptekhez szükséges alapanyagok "beszerzésének" megoldását. Maga a játék a kialakítása miatt nem igényli az "egyenként szedegessük össze" az alkotóanyagokat, amit szerintem nagyon ötletesen valósítottak meg, igaz ezzel kiesik 1-2 óra játékidő, de legalább nem lesz unalmas.
Természetesen a negatív/pozitív erényekhez egyelőre semmi közöm nincs (sem ezzel, sem az előzményével nem játszottam még), de ugye az már messziről látszik, hogy a DA2 értékelése az Origins fényében történik. Ami persze nem baj, de nagyon sok emberben a felsorolt negatívumok hagynak majd mélyebb nyomot, ami ugye az előbbiekből kiindulva nem lehet elfogulatlan. Bár az utolsó oldal utolsó bekezdése bátorítja a játék kipróbálására azokat akik odáig eljutnak.
De valljuk be, hogy ennyi negatív hangvétel után nem sokan fognak szaladni megvásárolni a játékot, hogy kipróbálhassák.
Lehet nekik lesz igazuk? Ez azért eléggé személytől függő. Magam részéről nagyon remélem nem ablakon kidobott pénz volt amit a DA2-re költöttem és jól fogok szórakozni vele, még ha nem is kimondottan a vérbeli RPG vonalat követi is.
read-only mode on the forum
-
laci666
senior tag
Hát a wow-ba karakterek 1000x szebben néznek ki mit ebben(vagyis ami képeken látszik sz@r) sőt meg merem kockáztatni hogy nem csak azok.
Amúgy nincs bajom a játékkal csak az szúrja szemem hogy ha ilyen k@rva nagy a gépigénye(max grafikai beállításokkal) akkor legalább nézzen ki jó de nem is jól hanem szuperül.ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
Zoli133
őstag
Hát, csináltam pár képet: link
Őszinté bevallom életemben nem WoW-oztam kb. 3-4 óránál többet de vhogy kifejezette csúnyácska karakterekre emlékszem.
Viszont azt el kell ismernem hogy egyes NPC-k bootrányosan néznek ki de akivel verbális/fizikai kontaktusba kerülhetsz ők már szvsz korrektul néznnek ki. De akkor légyszi linkelj pár WoW-os képet hogy legyen összehasonlítási alapom, mert amit találtam google-val eddig azok majdnem a DA2-es NPC-k szintjén vannak. (de lehet én néztem be vmit)"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
Kansas
addikt
Ez lenne a WoW kúl grafikája? Ha nem, akkor pls linkelj képet vagy még inkább videót, ami alapján a WoW szebb, mert ez szvsz irtó rusnya Dx8.1 szint. Bár kell a minimál poligon, hogy még a hűtőgépen is fusson
Másrészt semmi nyomát nem látom a hozzászólásaidban, hogy valaha játszottál volna a játékkal, szóval pontosan mire fel kritizálsz?
A gépigényt meg gondold át még egyszer... persze, ha Dx11-el akarsz játszani Full HD vagy afeletti felbontásban, akkor kéri a vasat, de fele annyit sem, mint egy Crysis, vagy Far Cry 2, amik ugye évekkel ezelőtt jelentek meg, másrészt pedig én nem vettem észre, hogy az én gépemen akár csak egy kicsit is lassabban vagy döcögősebben menne, mint a DAO, pedig mind a kettőt a lehetőségek szerint maxon tolom(OK, az antialias-t sosem szoktam 2x-nél feljebb állítani, szvsz felesleges, és minél nagyobb a felbontás, annál inkább az). És nekem 2(!) generációval ezelőtti VGA-m van, ami ma jó ha a középkategória alját veri...
Komolyan mondom, kezd elgurulni a gyógyszerem, annyian kritizálnak itt minden alap nélkül.
@(#182) Zoli133: ahogy mondod
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Kansas
addikt
Kész vagyok elmormolni egy mea culpát ha mutatsz nekem a legutolsó állapot szerinti WoW-ból képet, és az tényleg szebb, mint a DA2.
Én sem a grafika miatt játszom dolgokkal, de a techdemó játékokon(pl Crysis) kívül is azért van egy szint, amit illik megugrani. És az a szint egyre emelkedik.
Nem azt mondom, hogy a DA2 egy csodás grafikájú játék, de ezt a szintet szvsz lazán megugorja, nekem meg böki a csőröm, hogy egyesek 0 játékidő után, csak statikus képek alapján ítéletet mondanak, ami nagy százalékban nettó baromság(lásd #125)[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Zoli133
őstag
Ez tény hogy a WoW-ot nem a grafika miatt szeretik sőt origins-t se azért szeretttük én pl DA2-t se amiatt szeretm
Nekem az volt a problémám hogy több dologba bele lehet kötni a DA2-be (persze minenbe bele lehet kötni) de ne a grafika legyen már a főleg mert nem is ronda..."It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
Kansas
addikt
Lehet, hogy csak nekem tűnt úgy, de mintha laci666 hozzászólását védted volna, ő pedig nettó azt állította, hogy a WoW-nak jobb a grafikája mint a DA2-nek.
Azt elhiszem, hogy az ember nem a grafika miatt játszik vele, mint ahogy sok más játékkal sem, de akkor nem is illik pont a grafikája miatt piedesztálra emelni.
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
_Scythe_
aktív tag
Ez a buziskodás csak engem zavart roppant mód? Negatív pontokat ad a játék, ha nem akarok buzi lenni?! Egyáltalán ennek mért kell szerepelnie egy játékban? És akkora Mabari (vagy mi) kutyával mért nem?
Ráadásul a válaszlehetőségek közt csak ilyenek szerepelnek, hogy pl: "Nem szeretném, ha ily módon gondolnál rám" (-10 pont)
Én valami olyat válaszolnék, hogy a környékemről is takarodjál, és ne is lássalak többet. És ezért a -10 pont sem érdekelne.Elnézést, ha nem vagyok polkorrekt, de rám senki ne erőltessen rotyogókat.
[ Szerkesztve ]
-
Healbacsi
őstag
válasz _Scythe_ #190 üzenetére
Azert azt hozza kell tenni, hogy az Originben volt egy kocsma, ahol lehetett szobara menni csajokkal. De lehetett olyat is kerni, hogy a madam lepjen meg teged. Mondom kiprobalom. Hat a fekete kepernyo utan ruhan nelkul a karakterem mellett 2 allat volt a szobaban, amik a szoveg szerint nem akartak ram nezni
Ettol fuggetlenul tenyleg elegge eroteljesen nyomulnak az azonos nemuek a jatekban, nem is csoda, hiszem ma ez a trendi. -
ddekany
veterán
válasz _Scythe_ #190 üzenetére
A filmeknek mindig is kötelező része volt a politikai propaganda. Ahogy a film és játékipar közelebb kerül, úgy látszik a propaganda is erősödik játékokban... Valószínűleg kénytelenek leszünk megszokni az állandóan ismétlődő klisés liberalista kioktatásokat a játékokban is. Ha belegondolsz, a rasszizmusos oktatás is megvolt már az Origin-sben is.
-
-
ddekany
veterán
válasz joysefke #193 üzenetére
Amúgy az a vicces ebben az állandó szellemi offenzívában, hogy legalábbis nálam kontra produktív. Pl. alapból engem, gyárilag toleráns emberként, nem nagyon érdekel ha valaki homokos (ha nem előttem csinálja). Viszont mióta állandóan ezzel zaklatnak mindenhol, már-már koncentrálnom kell, nehogy homofób legyek. Hasonlóan a rásszizmussal, holokauszttal... evidens dolgok lennének, de annyit basztatnak vele, már ökölbe szorul az agyam tőlük. Lehet persze csak így akarják kitermelni azokat az embercsoportokat, akikkel lehet riasztgatni... nem tudom.
-
Nertpaelg
tag
válasz _Scythe_ #190 üzenetére
Nem, nekem is túl sok volt. Oké, felőlem dugják el a játékban, hogy az a 10 búza, aki megveszi és még ki is akarja pont egy játékon élni magát, az megtehesse, de azért ne tolják már erőszakosan a képembe. Anders-t is nem tudom hányszor kellett elküldeni, tudom is én hány pont árán, aztán bár sokszor nem jártam a kupiban, de ott nekem konkrétan csak egy fartúró prosti volt a bicskanyitogatóan homár stílusával. Zevran-ról ne is beszéljünk, már majdnem a monitort pofoztam fel... Ez már több mint szimpla liberalizmus, valami fejesnek tuti polírozzák a kloákáját a Bioware-nél.
Ja és tudom, hogy rajta van a 18-as karika, de ez ugye semmit nem jelent, az játszik vele, aki akar, és nem hiszem, hogy egy fejlődésben lévő gyereknek egészséges ilyennel találkoznia ekkora mértkében.
[ Szerkesztve ]
-
Misály
addikt
válasz Nertpaelg #195 üzenetére
A buzisag jelenlete a kozepkorban es az okorban pusztan a vallasi ertekek miatt voltak rejtve nagyon sokaig a kulturaban, amugy buzik mindig is voltak, mindig is agressziven beprobalkoztak, es vagy elhajtottad oket vagy probalkoztak tovabb. Minimalis tortenelmi ismerettel is belathato hogy regen is sok volt a torz szexualis erdeklodesu egyen.
Zevrant az Originsben ezert a tulajdonsagaert lazan kinyirtam amikor torbe akart csalni ( " te kis buzi azt hitted elkapsz?" ) persze addig adtam ala a lovat amig meg nem tanitotta a rogue-omnak az assa specifikaciot. Es emiatt jo hogy vannak ilyen elemek a jatekban. Homofob letemre is ude szinfoltja.
Es hogy a jatekrol is beszeljunk, orulok hogy az inventory egyszerusodott akarcsak ME2-nel tettek ezt ( tudniillik az nekem nem jatek, hogy orakat szarok el pakolaszassal ) es ami miatt nagyon jo lett a jatek, azok a parbeszedek, az uj parbeszedrendszer zsenialis, jo hogy mar elozetes infokat is fel lehet hasznalni masok meggyozesehez/erdekeid eleresehez. Sokkal fejlettebb mint a ME2-ben volt.
Annak is orulok hogy fix a fohos, 2011ben legyen szinkronja a foszereplonek, rossz volt nagyon az Originsben hogy nema volt a fohos es tok ritkan lattad, szvsz nehezebb vele azonosulni es kevesebb a meglepetes es a karakter jellemenek kialakitasa sem annyira teljes. Es kovezzetek meg de az RPG ( role playing game gyengebbek kedveert ) arrol szol hogy egy ember borebe belebujsz, es te a donteseid hatarozzak meg a letet es a jellemet, ( en pl nem tudtam paragonkent vegigvinni a mass effectecet mert nem tudok vele azonosulni, ahogy noi karakterrel se ) nem arrol hogy pakolaszol az inventoryban es x karakter cuccait pakolgatod elvonva a figyelmet a fohosrol.
A harccal nincs gond, porgosebb lett. Ha egy kicsit tovabb is ki lehet zoom-olni egyszerubb lenne atlatni a csatakat, de igy se megyek a falnak az iranyitas egy az egyben Guild Wars ( ami az mmorpg-k Quake 3-ja, nem kicsit gyors jatek ). Nekem 2 evnyi GW utan a kisujjamban volt 3 perc utan es orulok hogy itt is egy logikus konnyen kezelheto rendszert kaptam, es csak komoly tuleronel kell megallitani a jatekot ( 5 perc a taktikai beallitasokban es maris ritkabban kell megallitani a jatekot )
Egyetlen egy baj van ezzel, ahogy az osszes rpg-vel is, a lopakodas.
Mivel minden rpg papiralapu volt valamikor, nem nagyon szamoltak a terbeli helyzetet a szereploknek, ezert akarhol lehet lopakodni: allsz szemben az ellenfellel, benyomod a stealth-et es nez rad hulyen Nem mondom, meno csak epp irrealis, fantasy ide vagy oda.Na ez jo hosszura sikerult Vegszonak annyit, hogy aki temeti az RPG-t az szerintem nagyon nem is erti, hogy mirol is szol az rpg ( nem a cuccokrol meg a skillekrol, meg a taktikazasrol, az csak korites ). Ne gyertek azzal hogy linearis a tortenet, szigoruan veve minden rpg-nek az, csak a mellekkuldetesek teszik szerteagazonak tunove oket.
Nem erzem ugy 8 ora jatek utan, hogy le lett butitva, csak ki lettek irtva az idorablo reszek, amik monotonna es kevesbe szorakoztatova teszik a jatekot.
-
Healbacsi
őstag
En eleg sok bioware rpg-t toltam eddig vegig, es hidd el ez a ME-s beszelgetes ultragaz. A par szavas valaszlehetosegekbol marhara nem lehet leszurni, hogy mit akarok mondani es azt milyen ellel teszem.
Hat pediglen az rpg arrol szolna, hogy az adott karakternek megfeleloen jatszol. Ha a karakter felos, akkor ugy kell beszelned, hogy keruld a konfrontaciot. Ha a karaktered kapzsi, akkor mindenkitol lovet kovetelsz es meg sorolhatnank. Ha ezeket vki nem tudja kijatszani meg nem tragedia, ez nem a jatek hibaja. Ezert jo, ha tobb fajta valasz van egy beszelgetesben, mert ugy jobban talalsz olyat, ami akar a te szadbol is johetett volna. Na es pont ezert rossz a ME es a DA2 beszelgeto rendszere. Szep es jo, hogy filmszeruek az atvezetesek, de sokszor volt, hogy konkretan nem azt ertem el amit szerettem volna, igy gyakran vissza kellett tolteni a jatekallast. Azoknal a jatekoknal, ahol konkretan tudom mit mondanak ilyenre rendkivul ritkan van szukseg.
A lopakodast kar feszegetni, gepen a rejtozes sajna egy masik dimenzio
En jobban elveztem az elso reszt, illetve a korabbi Bioware rpg-ket. Ha a nightmare nem lenne olyan nehez amilyen, akkor reszemrol ablakon kidobott penz lenne ez a jatek.
-
Misály
addikt
válasz Healbacsi #198 üzenetére
Baldurs gate 1 ota minden bioware jatekkal jatszottam, es sehol nem volt 5-6 lehetosegnel tobb ami itt is megvan, par szavas valaszokbol igenis ki lehet szurni mit fog mondani az emberked csak tudni kell angolul ( a magyarositasokat felejtsuk el, felreforditanak mindent ).
Nem tudom milyen verziokkal jatszottal, de az uj rendszerben is mintha tobb fajta valasz lenne