Új hozzászólás Aktív témák
-
Sicilian
addikt
Várjuk majd a képeket meg a videókat
nothing is true everything is permitted..
-
Thrawn
félisten
A grafikán tényleg ácsolhatnának, hogy ne úgy kelljen modokat vadászni ha szebbé akarom varázsolni a játékot. Más kifogásom nincs
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
Thrawn
félisten
Pl. ezt használom (regisztrálni kell az oldalon, hogy letölthesd) de van itt egy csomó minden más is.
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
leviske
veterán
Hogyhogy Március? Akkor mi lesz a februári időpont? Akkor már nem veszek kiegészítőt, csak ha valami nagyon nagyon nagyon...
-
9950es
aktív tag
cool story bro.
"The textures were neither upscaled nor have bigger filesize
than the originals so there should be no performance loss."... jól tájékoztattad róla "hogymegyez", büszke lehetsz magadra. IRL is ilyen tudálékos **** vagy?
Smájlibajnok...
_________________________Thrawn, hatalmas hála a linkért.
[ Szerkesztve ]
120 fps or GTFO :D
-
leviske
veterán
Hm... hmm. Ettől az új hős dologtól félek. Remélem nem ugranak 30 évet, csak felvezetik annak a karakternek is a történetét, amit akkor kell indítani, ha nem importálunk az első részből, vagy annak a kiegészítőjéből.
Rettentőmód össze lennék törve lelkileg, ha azért vezettek volan fel ennyi karaktert, hogy végül úgy zárják le a történeteiket, mint Raven-ét.
-
leviske
veterán
Gyászlobogót elő. Egy Thedasban játszódó Mass Effect-et csinálnak a Dragon Age-ből...
Bár a Cousland-ek történetszála alapján érezni lehetett, hogy nagyon az emberek felé hajlanak, de ettől függetlenül most ez fájt. Ezzel mondhatni reboot-olják a szériát. Kíváncsi leszek, hogy ettől függetlenül Morrigan szerepet kap-e. Meg arra is, hogy legalább annak érdekében át lehet-e majd vinni a mentéseket, hogy bizonyos döntéseinknek lássuk az eredményét/végkifejletét.
-
félisten
Ezzel is úgy járok mint a Mass Effecttel, már a második rész is kint van de még az elsőt se játszottam végig.
-
Vistaboy
veterán
Az első rész és a kiegészítője mellett ennek is szorítok helyet a polcomon.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Morden24
nagyúr
Na gratz. Nincsen karakter import. Szépvótfiúk.
Ezzel kb. feleslegessé válik a DAO, és lesilányodik franchise reklámmá. Ja, a DLC-kkel és az Awakening-el együtt.Semmi gond egyébként, nem vagyok benne biztos, hogy rosszat tesz a sorozatnak, ha egy ME-szerű, főszereplő-közelibb történetet ácsolnak a kettőhöz.
Viszont ezzel a húzással elérték azt, hogy a DA2-ig egyetlen darab kiegészítőt, DLC-t, expansion ketyerét nem fogok már venni, mivel minek (mármint a DAO-hoz).
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Morden24
nagyúr
válasz GypsFulvus2 #20 üzenetére
"A Baldur's Gate szellemi fogyatékos örököse"
Sectumsempra - For Enemies
-
[CsuCsu]
őstag
"fight like a Spartan with dynamic new combat mechanics that put you right in the heart of battle"
Ez kicsit aggaszt engem. Remélem nem csinálnak belőle akció-RPGt, ha meg igen, akkor felesleges volt kiépíteni ezt a franchiset. Látom magam előtt a jobbklikk = attack, balklikk= defend kombózós szart
Biztos az amcsi hülyegyereknek összetett és megerőltető volt a DAO...
-
leviske
veterán
válasz GypsFulvus2 #20 üzenetére
Naaaah, nyugi srácok. Én is kicsit szomorú vagyok, mert már elég sok helyen kifejtettem, hogy hogy képzelem el a folytatást, de tisztázzuk:
- A lezárást megkaptuk az Originsben, a Veszedelem magyarázatát és az azt követő lezárást megkaptuk az Awakeningben. Abból, hogy az Awakening lezárásánál hány éveket ugranak előre, várhattuk volna, hogy a főhősünk 30 éve jócskán betelt a második rész előtt.
Túl misztifikáltuk a dolgokat.
- Thedas és maga a Dragon Age egész világa marad, a harcrendszerre pedig tényleg ráfért egy reboot, ahogy az is elkélt, hogy fix legyen a karakter faja és vezetékneve.
A HardWired-en már írták, de itt én is megjegyezném: rettentően nagy hülyeségre vall ilyen korán leírni egy játékot, mikor még egy cinematic trailert se láttunk és információnk is alig van.
Én spec. bízom a BioWare-ben. A jelenlegi helyzeten csak az látszik nagyon, hogy 8 éve, mikor elkezdték fejleszteni, nem volt előttük a Mass Effect példája. Szimplán egy klasszikus RPG-t csináltak, amit nem annyira egyszerű sorozatosítani, mint a ME-et.
Felmérhetetlen munka lett volna úgy megcsinálni a második részt, hogy az első részben hozott döntéseink mind megjelenjenek, és ez pont a feleslegesen túl sok irányba ágazó történet miatt.
Én speciel még mindig várom a második részt, sőt még talán jobban is, mert ezzel még nagyobb lendületet adhatnak a franchise-nak.
(#23) [CsuCsu]: Miután a Mass Effect harcrendszere használhatatlan egy Dragon Age stílusú, kardozós/mágusbotozós játékban, én egy hasonló rendszerre számítanék, mint ami az Assassin Creed-ben van. Remélem nem lövök túlságosan mellé.
[ Szerkesztve ]
-
L3zl13
nagyúr
Semmi bajom a BW-s akció (vagy akciósabb) RPG-kkel, de a DA lényege az volt, hogy viszatérnek a gyökerekhez. A ME/JE/KotOR példája elég nyilvánvaló volt már a DA megjelenése előtt több évvel, de ezzel együtt is maradt a koncepció.
Ha most csinálnak belőle egy lebutított akció-RPG-t, akkor az ne legyen DA2. Legyen DA: Akármi.
Egy spinoff a franchise-on belül, ne pedig a folytatás.
Lásd Baldur's Gate: Dark Alliance.Ezzel kb. kimondják, hogy soha a büdös életbe nem fognak többet hardcore RPG-t csinálni.
Mindez persze csak egy HA. És ha akció RPG lesz belőle, valószínűleg az is tetszeni fog. de azért sajnálni fogom a mostani (BG-hez közelebbi) irányt.
Aki hülye, haljon meg!
-
GypsFulvus2
őstag
Anno a BG1-ből gond nélkül át lehetett menteni a karakteredet a BG2-be. Szóval ezt nem a ME-el találták ki. Pedig azok aztán eléggé összetett RPG-k voltak. A DAO tervezése annak idején egy klasszikus RPG-nek indult. Az évek alatt pár kompromisszummal a szélesebb tömegigények számára is befogadhatóvá tették.
Ezek a hírek viszont arról szólnak hogy a klasszikus RPG-k maradék elemeit (pl harcrendszer, szabad karaktergenerálás) is eltüntetik belőle. Ami ezekből a hírekből számomra kiderül az az, hogy egy casual gamereknek szánt akció-rpg készül. Ami akár lehet jó és szórakoztató is, de akkor is felesleges volt az égész franchise bevezetése, meg a lore kiépítése. Ez a project 2005-ben nagyon nem ennek indult. De ne nekem legyen igazam...L3zl13: Pontosan így gondolom, csak te jobban fogalmaztad meg.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
leviske
veterán
De nem értelek Titeket. Hogy tudnának ebből akcióbb RPG-t csinálni? A Mass Effect nem is számít RPG-nek. Azzal azt csinálnának belőle, hogy több mozdulatot csinál a "parancsra", és nem csak annyiból áll a játék, hogy rányomok, hogy "támadj", hanem az AC-hez hasonlóan csinálok én is valamit?
Butítás az előző részhez képest annyi lesz -az eddigi infók alapján-, hogy a főhősünk faja adott, az előtörténetével együtt. És egyelőre ennyi amit tudunk a játékról és emiatt az adott hős miatt hoztam fel a Mass Effectet is, mert így, hogy a főhős nem tud vagy 20 alap szálon elindulni, csak kettőn és az a kettő se nagyban tér vissza, szerintem sokkal jobb, történetkövetőbb folytatásokat tesz lehetővé és valószínűleg ebbe 8 éve nem gondoltak bele.
A harcrendszerről ugye még nem tudunk semmit, én kétlem, hogy pont azzal butítanák le a játékot. Inkább jobban rákényszeríthetik a játékosokat a taktikázásra.
Szóval véleményem szerint majd meglátjuk... Bioware-ről van szó, szóval én nem nagyon tudok félni. A BG "szellemi utódját" akarták elkészíteni, biztos meg volt rá az okuk anno, hogy ez volt a cél, nem hinném, hogy most feldobnák a dolgot, mikor emiatt zsebelt be akkora sikert a játék, amekkorát.
(#26) GypsFulvus2: Szerintem a további fújtatással várjuk meg a Game Informer cikkét, akkor már többet fogunk tudni.
Meg talán a cinematic trailerből is megtudunk talán valamicskét a történet mikéntjéről.
Am. én a fajválasztást nemigen fogom sajnálni (most lehet megkövezni ), már az Origins-ban is érezhetően rosszul voltak balanszírozva a fajok.
[ Szerkesztve ]
-
PetAd
tag
Remélem csúsznak a kiadással, mert ennyi idő alatt szerintem nem lehet olyan jó játékot alkotni, mint amilyen az 1 volt, de úgy érzem ez nem fogja megközelíteni azt a minőséget, ez már csak az szokásos EA féle pénzlehúzás lesz
-
Morden24
nagyúr
válasz GypsFulvus2 #29 üzenetére
A HC szerepjátékosoknak már maga a DAO is "kedvezőtlen" volt, ha úgy vesszük.
A félreértések elkerülése végett: szeretem a DAO-t, 4x vittem végig, megvannak a DLC-k Ostagar-ig bezárólag stb.
De ettől még sehol nincsen a Baldur's Gate/Planescape Torment kategóriához képest (én még ide venném az Anachronoxot, Septerra Core-t is).Igazából abban reménykedem, hogy az adott karakter miatt rohadt hosszú, szerteágazó és jól kidolgozott lesz a sztori. Mert azt be kell látni, hogy a DAO sem nem hosszú, sem nem bonyolult, sem nem történnek hatalmas kanyarok a történetben, és ezt kompenzálni óhajtották a character origin-okkal, ami remek ötlet, de ha választhatok, akkor részemről megfelel az adott hős is (Revan-ból, Shepard-ból stb. kiindulva nem aggódom amiatt, hogy a Bio nem tudna összerakni egy fasza vezérkaraktert).
szerk.: Ja, és amit akarok a második részben; sok-sok adalékot, esetleg konkrét helyszíneket Par Vollen és Tevinter kategóriában, a Fade-et csinálják durvábban álomszerűvé (azaz változó, kaotikus, rajonganék érte, ha a szemem előtt formázódna), de legalábbis ezt a csáos-szobros-szikkadt bigyót kicsit reformálják meg, és több infót a Black City-ről! És ha lesznek benne sárkányok, adhatnának nekik szteroidokat, hogy nőjenek picit nagyobbra. Ja, és beszéljenek egy fegyverszakértővel lehetőség szerint, hogy anyagukat és külsejüket tekintve is reálisabbak és sokszínűbbek legyenek. Nem ártana, ha pl. hüvelyben tárolná őket a karakter. És legyen húr az íjon
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
L3zl13
nagyúr
ME szerintem Akció-RPG, de mindegy.
AC-vel nem játszottam, de igen, úgy tudnának belőle akció RPG-t csinálni, hogy nem auto attackolna az irányított karaktered a harcban, hanem neked kellene kattingatnod, hogy suhintson a kardjával.
Ez az "új harcrendszer, hogy úgy érezd jelen vagy a harcban" tipikusan ugyanaz, amit rendre elmondanak az akció RPG-knél.Azzal meg nem értek egyet, hogy 1 fix kiinduló karakter jelentősen megkönnyítené a folytathatóságot. A DA-ban viszonylag kevés olyan dolog volt ami az eredettörténetünktől függött (pedig ez volt az állítólagos alapkoncepció) és ezáltal kihatással volt/lehetett volna a folytatásra.
Legtöbb dolog inkább a játékbéli döntéseinken múlott, eredettől függetlenül.
Ha az ilyeneket is lehagyják akkor az tényleg megkönnyíti a folytathatóságot, de ez meg nem indokolja, hogy miért kell egy előre behatárolt karakterrel lenni.Az egy eredettörténet szerintem csak az adott játék bonyolultságát és fejlesztési idejét befolyásolja jelentősen, nem pedig a folytathatóságot.
Arról nem is beszélve, hogy miután a 2. részben lecserélték a főhőst, még azt sincs sok alapunk feltételezni, hogy a folytatásokban már maradna a jelenlegi.
Aki hülye, haljon meg!
-
Morden24
nagyúr
Ha nem importálhatod a karakteredet, akkor az egyben azt is jelenti szerintem, hogy a döntések sem fognak átkerülni. Elintézik valami homályos huszárvágással, pl. "ki tudja, hogy űzték el a Warden-ek az arkdémont... talán sosem tudjuk meg... de azt tudjuk, hogy egész Thedas hálával tartozik nekik", osztán mindenki mehet legelni a rétre
Rosszabb esetben kitalálgatják, hogy sztori szerint melyek lettek volna a legjobb döntések, és azt integrálják a folytatásba, a la ME2, ha nem hozod át az ME1-es karakteredet.
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
MODERÁTOR
Már várom az új - Dragon Age világában játzódó - Diablo klónt, addig is elleszek az alábbi klónokkal:
Titan Quest
Avencast
Borderlands
Numen: Contest of Heroes
Space Siege
Torchlight***
-
MODERÁTOR
Nekem a Dungeon Siege 1 kifejezetten tetszett, a Space Siege valamivel rosszabb, de szerintem nem annyira, mint amennyire az értékelések mondják. Számomra egész szórakoztató. Viszont ha a DS-t nem szeretted, akkor gondolom ezt sem fogod, bár nagyon sok mindent változtattak az elődhöz képest, és talán pont azért lett belőle bukás.
Szóval nem rossz szerintem, de meg kell szokni a teljesen új interfészt, és az elsőre furcsa irányítást.Itt a demo, ha esetleg ki szeretnéd próbálni.
[ Szerkesztve ]
***
-
Morden24
nagyúr
Én csak a Dungeon Siege 2-őt kértem anno el, de elég gyorsan ment vissza a tulajához. Nagyon nem az én világom, ezek szerint viszont tán nem szar, ezt gyorsan vissza is szívom.
A listádból amúgy csak a Titan's Quest-hez volt szerencsém személyesen, de arról sem tudnék túl épületes dolgokat mondani... a többit örülök, ha névről ismeremSectumsempra - For Enemies
-
[CsuCsu]
őstag
"AC-vel nem játszottam, de igen, úgy tudnának belőle akció RPG-t csinálni, hogy nem auto attackolna az irányított karaktered a harcban, hanem neked kellene kattingatnod, hogy suhintson a kardjával."
Ez egy olyan játékban, ahol összesen 1 karaktert irányítasz, jól működik. De ahol 4-et, méghozzá teljes irányítással mindegyik felett, elég viccesen nézne ki. ME-ben ugye csak részleges irányításunk van a társak felett. DAO-ban nagyon is tetszett a teljes szabadság a harcban. Nagy érvágás lenne ezt korlátozni.
Nem tudom mi fog kisülni ebből, de eddig nem túl biztató.
Mod: amugyis sokan sírtak megjelenéskor (főleg amcsik ) amiatt, hogy milyen hűde nehéz a játék még easy fokozaton is. A valóság az, hogy easyn kb. autoattackal végig lehet menni. Ez tükrözi egy széles játékosréteg hozzáállását a kihíváshoz... és ők a piac egy nagy része, a hc réteg a kisebb. Valszeg úgyis alakul majd a játék, de reméljük nem így lesz
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
(#28) PetAd: Valami rettentőmódon meg volnék lepődve, ha a második rész ne lenne fejlesztve vagy másfél éve... A Dragon Age szinte biztos siker volt, de ha nem lett volna az, akkor is, miután nem az volt tervben egy ideje -vagy úgy tűnik- hogy konkrét folytatást kap, felesleges lett volna bevárni a fejlesztés megkezdésével azt, hogy az első rész sikeres lesz-e.
(#29) GypsFulvus2: Mint Morden24 is írta - A Dragon Age-el eleve nem a hc közönség volt becélozva. Pont azért, mert vissza nem hozná az árát.
(#31) L3zl13: Inkább mondanám TPS-nek. A Dragon Age jelentősen beszéd centrikusabb (szerintem) és ez a világából adódóan nem is igen fog már változni. (Sőt, ha a Tevinter lesz végül tényleg a főellenfél, akkor sokkal sokkal több párbeszédre és felfedezni való érdekességre lehet számítani.)
"Azzal meg nem értek egyet, hogy 1 fix kiinduló karakter jelentősen megkönnyítené a folytathatóságot."
Mint ez után a mondat után írtad is: Rövidíti a fejlesztési időt. Én élveztem a Dragon Age-ben, hogy kihatással van a történésekre, hogy milyen fajú vagyok és rettentőmód nem tetszett volna, ha ezen a második részben átugranak. Szóval inkább legyen kihegyezve a történet egy ember szereplőre, minthogy egyetlen fajra se, vagy kelljen rá várni újabb 8 évet. Főképp úgy, hogy akármennyire élveztem azt a pár momentumot, ahol kihatással volt, azért egyáltalán nem látom benne azt a pluszt, ami miatt megérné emiatt jelentősen megnövelni a fejlesztési időt.
Inkább kapjunk azonos fejlesztési idő alatt egy korrekt, de csak emberi fajra kihegyezett játékot, minthogy félkész, összecsapott történettel rendelkező, de legalább több fajjal kipróbálható játékot.
"Arról nem is beszélve, hogy miután a 2. részben lecserélték a főhőst, még azt sincs sok alapunk feltételezni, hogy a folytatásokban már maradna a jelenlegi."
Nem értek egyet, újra. Ha csak szimplán azért ugranának több évet, hogy ne kelljen a Origins-t direktben folytatni, de ettől még nem lenne tervben az sem, hogy ezt folytatják, akkor ugyancsak jöhetett volna a többi faj.
Mint már írtam. A Mass Effect lehet a példa. Adott a főhős egy bizonyos alap története és faja, nincs vele vesződség és nem mellesleg egyszerűbb megfilmesíteni a későbbiekben.
Mind1, szerintem ezt a témát zárjuk le, míg csak két félmondatnyi információ van a markunkban.
(#38) [CsuCsu]: Ha jól tudom, akkor a BG-ben sem lehet irányítani a társakat és ha összehasonlítom a Dragon Age harcrendszerét a Mass Effect-ével (a társak irányítása szempontjából), akkor a Mass Effect nekem jobban tetszik, mert ott jobban átjön, hogy valójában csak "utasítgatod" a társad, nem pedig a "társaddá válsz". Szóval a Mass Effectből az a rész szerintem nyugodtan jöhet...
[ Szerkesztve ]
-
[CsuCsu]
őstag
Hopp, valamit kihagytam.
Amikor a játékot elkezdték fejleszteni, eleve PC-s RPG-nek készült. Közben változtak az idők és igények, konzolra is ki kellett adni. Szidták is a konzolverziókat az irányításuk nehézsége miatt, mivel ez és a harc egér + bill.-re lett tervezve. Könnyítettek is a játék nehézségén konzolon, a felső nézet is repült a controller miatt.
Én simán el tudom képzelni azt is, hogy az uj harcrendszer mögött a konzolosítás áll, hogy kedvezőbbé tegyék a controlleres játékot. És ez nem érne újdonságként...
-
Morden24
nagyúr
válasz GypsFulvus2 #37 üzenetére
Ha az EA fizeti a védelmi pénzt, akkor jöhet a kricsmi is. Balkán Tavernának fogom hívni...
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Morden24
nagyúr
válasz GypsFulvus2 #42 üzenetére
Nem tudom, mekkora sikerrel kecsegtet Magyarországon, ha hegyesfülű szőke digók adják a funny finish-t az este végén
Sectumsempra - For Enemies
Új hozzászólás Aktív témák
- Be quiet! Pure Wings 2 140mm PWM High-Speed
- Ejha! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16Gb 1TB SSD FHD IPS + Táska!
- ELADÓ intel i5-9400f (igény esetén hűtővel)
- GeForce EVGA GTX 1660 SUPER 6GB
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Mercusys MR70X Router, AX1800, Dual-Band, WiFi 6, garis eladó!
- ÚJ! Western Digital Red 4TB merevlemezek. Számlával, garanciával!
- Garmin Venu 3S okosóra - Pebble Grey, Slate rozsdamentes acél kerettel
- Új! - Univerzális Milánói fém szíj 22mm - Ezüst színben
- Philips Hue Devote fehér függesztett csillár + White Ambiance izzó