Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • <Adamsky>

    nagyúr

    Olvasom ezeket a híreket: villanyautó a jövő, betiltják a belsőégésű motoros járművek üzembe helyezését (2035?). Közben épp egy olyan gazdasági válságba megyünk bele, hogy csak na. Ja, a nem is olyan rég még zöld átállásról papoló országok egymás után indítják be a széntüzelésű erőműveiket.
    Közben mindenhonnan az jön, hogy "az irány jó, még egy kicsit tartsunk ki, és nyomjuk meg még jobban, a siker közeleg".
    Nem akarok vészmadár lenni, de itt nekik az EU-ban szvsz. jó eséllyel harangoztak.

  • <Adamsky>

    nagyúr

    válasz peugeotmate #35 üzenetére

    "Am block a városi autó kifejezés értelmezhetetlen ... "
    Ugyan miért? Vegyük pl. Gödöllőt. Az egyik haverom Máriabesnyőn lakik (kertövezet, gyk. Gödöllővel összeépülve). Két autójuk van. Egy Octavia és egy (talán) 1994-es, de jó állapotú Corolla. Két gyerkőc logisztikáját kell megoldani. Még nem is feltétlen az iskolába - bár néha oda is -, hanem az egyéb különórákra. Nekik nagyon jó lenne egy elérhető árú, kis méretű elektromos autó. Ilyen ugye kb. sose volt (talán nagyon régen a Skoda Citigo-E iV).
    És igen a villany pont ide, ill. pont erre (napi mondjuk max. 50 km) való. Az Ocatvia kiváltására nem igazán alkalmas (sokat jár vele a haver külföldre).
    Ezzel szemben mit látunk? A kis autók (a belsőégésűek is) gyakorlatilag megszűnőben, villanyosakból pedig csak a batárok vannak. Meg van ennek is az oka persze, de épp ez ellen kellene tenni. Csak mikor ekkora hülyék ülnek az Eu. döntéshozói között, akkor erre semmi esély.

Új hozzászólás Aktív témák