Új hozzászólás Aktív témák
-
Aljasvip
senior tag
válasz Hieronymus #27 üzenetére
Épp autót nézünk, és volt szerencsém kipróbálni jó sok típust, bennük különböző motorokat, manuális és automata váltókról is friss az élmény.
Egy 1L 3 hengeres motornak nincs ereje a turbó nélkül. Nem kell nagy dolgokra gondolni, csak hétköznapi esetekre, pl. ha hirtelen kell vele kiugrani (pl.: körforgalomba besorolni) vagy elkerülni egy balesetet egy gyorsítással, valamint előzésnél is mindig szöszmötölni kell a váltóval.
Egy 20 éves 1,4L Megane-t vezetek most, amihez képest a legtöbb ilyen (1L, 3h) autó nem jobb. Pl. egy 2021-es 120LE-nek hazudott i30 volt nálam nemrég egy ~400km-es útra. Nem volt jó, az összes fentebb említett problémát megtapasztaltam.
Na most, ha új autót vennék, akkor elvárnám, hogy az minden tekintetben jobb legyen mint a mostani.Továbbá, mérnökként az a véleményem, hogy egy kiegyensúlyozatlan a főtengelyű motorral max az ellenségeim közlekedjenek. Szép technikai bravúrok ezek a motorok, de a gyártásukkal egyidejűleg halálra is vannak ítélve.
Szvsz, józan autós nem kellene vegyen ilyen motorral szerelt autókat.
-
ncc1701
veterán
válasz Hieronymus #27 üzenetére
Azért majd térjünk vissza plö a ford másfél literes, turbós, 180 lovas mocijának az élettartamára pár év múlva. Csodálkozni fogok, ha nem dőlnek szét 200-250ekm után tömegével.
Új hozzászólás Aktív témák
- Még annál is olcsóbb lesz a Blackview Hero 10
- Gitáros topic
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Windows 11
- Egyelőre nem tarolja le a piacot a Vision Pro
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...