Hirdetés

2017. október 23., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) dargelot


dargelot
(fanatikus tag)

Mióta az E3-mon bemutatták, azóta kivánságlistás nálam. Kíváncsi vagyok, hogy hogy alakul történet szempontjából is, de kétlem, hogy megölnénk az Outsidert, hisz azzal kb vége lenne a Dishonored sötét világának.

(#2) kwzatz válasza dargelot (#1) üzenetére


kwzatz
(senior tag)

Többször olvastam itt-ott (talán az egyik készítő is mondta?), hogy valószínűleg nem ő az első Outsider, így esélyes, hogy nem is az utolsó. Sokféleképpen lehet folytatni, csak egy példa: Daud veszi át a szerepét. Persze ez nem jelenti azt, hogy nem lehet igazad, van rá esély, hogy sikertelen próbálkozás lesz. Hozzátenném, még nem játszottam a 2. résszel egyelőre.

[ Szerkesztve ]

(#3) Acélfarkas


Acélfarkas
(tag)

Sziasztok. A 2. résszel én se játszottam még egyelőre. Mennyire pofozták ki a játékot az indulás óta? Sok még benne a bug?

A főcím alatti bekezdésben Outsikder lett írva.

[ Szerkesztve ]

"Nem kérdőjeleztem meg, hogy hülyeséget mondasz!"

(#4) Jhonny06 válasza Acélfarkas (#3) üzenetére


Jhonny06
(PH! addikt)
LOGOUT blog (1)

Nem kifejezetten bugos, de milliószor gyengébb minden tekintetben, mint az első rész. Elég rossz irányba mentek el (többek között engem ez az új rész emiatt se érdekel).

Niche parfümök szórófejes üvegben, különböző kiszerelésekben! Tom Ford, Creed, stb. http://bit.ly/2x0fV6k

(#5) wolfman


wolfman
(PH! kedvence)

Nekem az nem tetszik a játékban, ami már az első részben sem, hogy bár a látvány az ölésben van, a képességek is azirányba szeretnének eltolni, több értelmes kombó van a killekre, de a játék "büntet" ha rambóként mész. Ha variálták volna a küldetéseket, hogy lopakodj, rambózz, észre se vegyenek, csak kábíts st. még megértem, de így eléggé hülye megoldás!

- Válassz egy számot 1 és 10 között. - Megvan! - Na, ennyi az IQ-d!

(#6) zsolti1debre


zsolti1debre
(kvázi-tag)

Csodalom,h a vallasi fanatikusok nem mennek ki tuntetni az utcara egy cimu jatek miatt.

(#7) v_tomy válasza Acélfarkas (#3) üzenetére


v_tomy
(senior tag)

Az optimalizáltsággal még mindig vannak problémák, de nem olyan vészes. Ha az első rész tetszett, mindenképp próbáld ki, szerintem játékmechanikaliag sokat fejlődött, több benne a lehetőség.

If you're still alive, grab some ammo! If you aren't, this message is irrelevant!

(#8) beef válasza Acélfarkas (#3) üzenetére


beef
(fanatikus tag)

12-14GB RAM-ot simán bekajál, szóval optimalizálás még igen gyerekcipőben jár.
A játékmechanika viszont jó, igaz ahogy fentebb írták inkább a sunnyogást preferálja, mint az öldöklést, de ez az előző részben is így volt.

(#9) [Prolixus] válasza wolfman (#5) üzenetére


[Prolixus]
(PH! addikt)

Pont az ellenkezője, így sokkal jobb és még értelme is van, narratív szempontból is.

Amúgy fantasztikus volt a 2. rész, ezt a kiegészítőt 2 okból is nagyon várom:

1. Totális baromságnak tűnik ez az egész Kill the Outsider dolog. Lehetetlen megölni az Outsider-t. Outsider nélkül is megmarad a Void, de "jelenleg" az Outsider a Void abszolút hatalmú ura. Daud meg bárki akinek van Mark-ja, egy légypiszok sincs hozzá képest. Szóval így látatlanban nem fog sikerülni nekik, vagy valami nagy bullshit dolgot találnak ki az írók, ami nem lenne jó, másrészt meglepő lenne, mert eddig nem volt azért ilyen probléma a játékkal.

2. Minden szempontból fejlődött a játék az elődjéhez képest, (na jó, optimalizáltságban nem, vagyishát inkább vissza, bár nekem azért nem evett meg 12 giga ram-ot soha) de én már unom kicsit az Emily-Corvo vonalat. Jó lesz megint mással menni, Billy kapcsán meg érdekes lehet, hogy akkor melyik eseményeket kanonizálják végül a második részből például.

[ Szerkesztve ]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#10) wolfman válasza [Prolixus] (#9) üzenetére


wolfman
(PH! kedvence)

én már unom kicsit az Emily-Corvo vonalat

Én így vagyok a Borderlands-ban a Handsome Jack fonallal. Jó karakter, vicces, kegyetlen, de remélem legközelebb valami teljesen más főgonosz lesz és karakterek (persze a régi hero-k visszaköszönhetnek).

Pont az ellenkezője, így sokkal jobb és még értelme is van, narratív szempontból is.

De érted, az ember szeretne megfelelni, de úgy hogy lopakodásra kevesebb lehetőséged van, ráadásul még jobb pontokat kapsz, ha "szellemként" észre sem vesznek a pályán (nem ölsz), közben meg minden egyes reklámvideóban mészárolnak agyba főbe és képességekre is ezt preferálja a játék. Lehetett volna úgy, ami nekem szimpatikusabb, mint a Splinter Cell és Hitman játékokban szokottvolt, hogy egyik pálya lopakodás, másikra 'weapons free' van. így lehetne vegyíteni szabadon a dolgot.

[ Szerkesztve ]

- Válassz egy számot 1 és 10 között. - Megvan! - Na, ennyi az IQ-d!

(#11) [Prolixus] válasza wolfman (#10) üzenetére


[Prolixus]
(PH! addikt)

Hát nemtom, én úgy emlékszem Hitman játékokban is akkor voltál "true hitman", ha észre sem vettek meg a célponton kívül nem öltél meg senkit. Én csak azt értem, hogy nem teljesen értem a problémádat. Lopakodásra ugyanannyi lehetőség van mint gyilkolászásra, a pályatervezése a Dishonored játékoknak ilyen szempontból kimagaslóan jó. A skill tree meg szerintem teljesen természetes, hogy az ölést "preferálja"...lopakodásra mégis milyen csilli-villi játékmechanikai elemeket meg skill-eket szeretnél? A szokásos "laposkúszás", hangtalan lépés, falon átlátás, fojtogatásos kiiktatás, közeli ás távoli hatótávú altató fegyvereken, esetleg a pályán való manőverezést megkönnyítő skill-en (Blink/Far reach) kívül? Nem nagyon lehet mást a csatasorba állítani, pont a lopakodás jellege miatt: A játék lényege ilyenkor hogy kerüld a konfliktust, vagy mindenkit csendesen, szeparáltan iktass ki, vagy egyáltalán ne is menj a közelükbe. Ehhez pedig más skill nem kell.

Ja igen, hogyishagyhattam ki, lehet időmegállítós skill-t bedobni a közösbe (van), láthatatlanná tevő skill-t (nincs), ellenfeleket megvakítós/meghülyítős skill-t (gyakorlatilag nincs, bár a Mesmerize végülis ilyesmi), meg ellenfelek mozgását manipuláló skill-t (van). Tényleg sok hiányzik, vagy tényleg olyan sokkal jobban lehetne még bővíteni a lopakodós eszköztárat? A részemről mindkét kérdésre határozott nem a válasz.

Reklámokban meg persze, hogy az agyba-főbe kaszabolást fogják mutogatni, lopakodós reklámvideót nem lehet csinálni, mert a lopakodásban pont nincs semmi látványos.

A játék narratív szempontból/okból "büntet" azért, ha ölsz (bár ez a büntetés is elsősorban NPC-k sorsában vagy a befejezésben manifesztálódik csak), mert van benne egy morális iránytű. Ami végülis valahol logikus is, még ha nem is feltétlenül elegáns megoldás: Milyen vicces is az, amikor egy másik játékban te vagy a főhős, a jó, a megmentő, közben meg az utad során simán lekaszabolsz egy rakás másik olyan embert, akik nem feltétlenül gonoszok, vagy tiszta szívvel és örömmel vesznek részt a te szempontodból gonosz cselekedetekben, csak az ellenlábas rendszer részei és kész. A Dishonored ezt nem így fogja fel, az öldöklésnek itt valamilyen szinten következményei vannak. Az egyetlen dolog, ami nem tetszik ebben a rendszerben az a szofisztikáltság (hiánya), meg az egész rendszer ahogy számolja a Káosz szintet. Az alapelv szerintem jó, a kivitelezésen még lehetne finomítani valóban, de én ezt úgy fogom fel, hogy ez csak egy kicsi csavar a játékban, nem az a fő profilja, hogy szerepjátékoskodjon, a döntéseidnek a következményivel prioritásként foglalkozzon. (ennek ellenére azért csak csináltak pl. a Cran in the Slab küldetéshez egy harmadik pályát is, amit max az lát, aki Stiltont nem ölte meg a küldetés során...döntések, következmények...)

"Én így vagyok a Borderlands-ban a Handsome Jack fonallal."

Ja, JACK AZ ISTEN, de én is unom már kicsit. Mondjuk a Tales of Borderlands alapján szvsz attól nem kell tartani, hogy visszatér...minden formában meghalt szegény, igaz görög tragédia, demise of a true hero, rest in peace Jack. :DDD

[ Szerkesztve ]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#12) VinoRosso


VinoRosso
(PH! addikt)

A gameplay videókat meg se nézem, meg a kommentek egy részét már el se olvasom spoilerezés miatt.

Kedvenc játékom az utóbbi években. Iszonyat jó hangulata van, nagyon jó a játékmechanika, jók a karakterek, bámulatosan stílusos a grafika, kreativ level design, jó történet, csak pozitívat tudok róla elmondani.

Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.