Új hozzászólás Aktív témák
-
atidzsiforc
őstag
Remélem ezt nem cseszik el.
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
intercooler
őstag
Jól néz ki, had jöjjön
-
BigBlue69
őstag
Úgy sincs még elég..
(-.-(-.-(-.-(-.-)-.-)-.-)-.-) Chinese Mafia's watching you! Viselkedni Magyarországon rang. Máshol a létezés része. Steam: http://tinyurl.com/8h4dfu2
-
sto1911
veterán
válasz atidzsiforc #1 üzenetére
Unreal motoros
-
SQX_Barto
addikt
Na regeltem, hogy meglegyen a nickem
Más kérdés, hogy rendes gépem most még nincs játszani, de nem baj majd lesz.
Szkeptikus vagyok a f2p játékokkal, de ki lehet fogni jót is akár. (pl az Operation 7 (egy darabig) tetszett)[ Szerkesztve ]
If I were God, just for a day I would be guilty of letting the whole world slip away | Battlenet: bARTO#2309 | Steam: sqxbarto https://www.pathofexile.com/account/view-profile/bAR7O/characters
-
Mister_X
nagyúr
Azért vannak jók, de leginkább MMO-k tarolnak. LOTRO, Atlantica Online, Star Trek Online, Warsow (beamfetaminozott Quake III - bunny hop rulz), Quake Live, Battleforge, NFS: Wolrd, és a többi, és a többi. Ez afféle Brink Lite-nak néz ki, legalábbis az adrenalin meg van, csak nem rúgjuk majd a transzformátorokba a többieket
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Ilsyde
őstag
Elohozakodnak olyan nagy nevekkel mint az Enemy Territory meg a Quake Wars... a Brinket is pontosan így akarták eladni
Még így is bízom bennuk mert senki más nem készített hasonlóan igényes játékokat. Nem ad túl sok reményt, de ez is tobb a semminél. -
Mister_X
nagyúr
válasz atidzsiforc #10 üzenetére
Mi köze az Engine-nek a végeredményhez?
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
atidzsiforc
őstag
Jo a vizualis orgazmus, csak egyszeruen nem fekszenek a motornak az fps-ek, egyszeruen nem lehet vele rekrealni azt a feelinget, amit egy iw, source, vagy id tech engine tud nyujtani. Nem veletlen, hogy pl. az ut3 (pc-n legalabbis, tobbi platformrol nem tudok) kb. teljesen halott.
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
Mister_X
nagyúr
válasz atidzsiforc #12 üzenetére
Még mindig nem látom az engine és a tartalom közötti összefüggést... Az, hogy Unreal Engine 3-mal nem adtak ki jó FPS-t, az nem az Unreal Engine 3 hibája. Mellesleg játszanak annyian UT3-mal, hogy mindig legyen ellenfeled, több nem kell.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Poetro
csendes tag
válasz atidzsiforc #10 üzenetére
Red Orchestra: Ostfront 41-45
Lineage II
Killing Floor
Brothers In Arms
America's Army
SWAT 4
Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas
Tom Clancy's Rainbow Six 3
Borderlands
Borderlands 2
Gears of WarEzek rossz UE-s Multiplayer FPS-ek voltak?
-
sto1911
veterán
Fizika. Lehet, hogy mindig tudsz emberek ellen jatszani UT3-ban, de egyszeruen tobbszorose az, aki WSW/Q3/QL vonalon mozog. Akinek a realisabb fizika kell, az jatszik a fentebb linkeltekkel, aki meg porgesre es meg tobb skillre vagyik, az az altalam emlitettekkel.
Annak idejen nagyon-nagyon sokat jatszottam a Quake-ekkel es az UT-kel is, de meg akkor sem tudtam atvaltani hosszu tavon UT-ra, amikor mar szandekosan akartam (talan az UT99 kivetel, azzal rengeteget nyomtuk).
-
DrTroglodyte
tag
Szerintem nagyon kevés játékstílus van, ahol igazán számítana a fizika. Az FPS pont nem ilyen, ott a játékélmény a lényeg, nem az, hogy egy eldobott gránát tökéletesen élethűen pattogjon, vagy ne lehessen három méter magasba felugrani álló helyből, esetleg a szuper élethű ragdoll mozgás. Ez mind csak csicsa, ha útban van a játékélménynek, ki vele.
Az élethű fizikát hagyjuk meg a Cut the Rope-nak, meg a Quantum Conundrumnak.
-
sto1911
veterán
válasz DrTroglodyte #16 üzenetére
Pont forditva mondod, mint ahogy en ertem: a Q3/WSW/QL azert ilyen nepszeru, mert nem realis benne a fizika. A granat mondjuk epp jol pattog, de ezeknek a jatekoknak a szepseget a sebesseg es a rocket/plasma/granat jump adja - es ezek kozul egyik sincs mas jatekokban. (Az UT-t leszamitva, de ott erezhetoen azert raktak bele, mert mashol van)
-
atidzsiforc
őstag
Red orchestrakkal nem jatszottam, america's army szerintem egy vicc, lineage 2 nem fps en ugy tudom, szinten a gears of war, az tps. A borderlands meg rpg. A killing floor valami tulelos baromsag. A tobbit meg egy counter-strike, vagy egy cod lemossa a szinpadrol multiplayer jatekelmenyben.
(#15) sto1911: fullra lemasolhatsz akarmilyen jatekot fizikaval mozgassal egyutt udk-ban, nem lesz ugyanolyan, mert egyszeruen nem jo erre a motor. Peldanak pont ezert nem akartam a fast paced jatekokat felhozni itt, egy f2p varosi lovoldozesben id tech 4-el sem lenne q4es movement, csak egyszeruen ahogy azok a motorok meg vannak irva, meg az egermozgast is jobban erzed, mint ue-ben.
[ Szerkesztve ]
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
sto1911
veterán
válasz atidzsiforc #18 üzenetére
Jaja, ez igy is van. Sot, par napja felraktam az ioquake-et a quake3e helyett, kb. masfel percet maradt, mert rajottem, hogy ne mugy reagal az eger, ahogy kellene.