Új hozzászólás Aktív témák

  • Morden24

    nagyúr

    válasz mephi666 #1 üzenetére

    Igen, itt a lényeg az, hogy a moziban/tévében/gépen látott Dizni mese után nem kell elcsalni a muterékat a boltba (mert ne felejtsük el, a célcsoportnak ezt kell tennie legtöbbször), elég leültetni 5 percre a gép elé, és máris mehet a bömbi.

    És amúgy igen, a fizikai hordozó kurvanagy plusz költség, mert nemcsak magát a gyártást kell megoldani, hanem a régiókba jutó mennyiséget, priorizálást, egyszóval a komplett piackutatási és logisztikai részét is el kell végezni.

    A becsomagolt cuccban meg ugyan igazatok van, de tartok tőle, hogy a legtöbb esetben a gyerek konkrétan KÉRI a Diznis játékot, nem pedig a szülő megy utána a dolognak. Ebben az esetben meg nem hiszem, hogy sok szülő mondaná, hogyaszondja "Nem kapsz te Dizni dvd-t fiam Bendegúz, Táltos Paripám 2-őt kapsz, mert azt be lehet burkolni a csomaglolópapírral" :D

    Plusz gondolat: Lehet, hogy ez a kicsomagolás-örömködés kapcsán felmerülő furcsállás pont olyan, mint amikor néhány évvel-évtizeddel ezelőtt az "öregek" nem értették, hogy a fizikailag használható játékok, mint bicaj, focilabda, repülőgépmodell, Lego helyett hogyan élvezheti a kölyök azt, hogy csak lófitty fények kergetik egymást egy apró tévén. Valószínűleg a mostani kölkök pont tesznek rá, hogy mennyire kell letépni a csomipapírt a dobozról, csak mi próbáljuk a régi örömeinket megfeleltetni az ilyen szitukra.

    Gondolom ezt azért, mert a Dizni azért nem az a cég szerintem, aki elfelejti, hogy hogyan lehet a legjobban eladni dolgokat az aprónépnek.

    Sectumsempra - For Enemies

Új hozzászólás Aktív témák