Új hozzászólás Aktív témák

  • LLKobe

    veterán

    Ez pedig azért jó, mert akár menet közben is megváltoztathatjuk a nehézséget (Increase/Decrease Difficulty).

    Ez nem igaz, csak decrease-elni lehet.

    Miután az életszívás (Life on hit) 60. szinten már csak 10%-os, afelett pedig teljesen megszűnik,

    Itt a life steal-ről beszélsz, nem a LOH-ről:)

    [ Szerkesztve ]

    Through the darkness of future past, the magician longs to see one chance out between two worlds... Fire walk with me!

  • #52815360

    törölt tag

    Véleményem szerint a Reaper of Souls című kiegészítővel együtt lett a Diablo III egy olyan játék, aminek már megjelenéskor is lennie kellett volna.

    Ezek szerint a D3 9,5/10 értékelése elhamarkodott volt?

  • ooooobi

    senior tag

    válasz LLKobe #1 üzenetére

    Nem igan increaselni is lehet, csak nem mindig engedi. Valszeg néz valamit a játék, sebzést, vagy nem tudom, meg decrease után se nem engedi egyböl.

    https://steamcommunity.com/id/ooooobi/

  • Vistaboy

    veterán

    válasz LLKobe #1 üzenetére

    Bizonyos esetekben lehet növelni, például én Crusaderrel menet közben állítottam egyre magasabb szintre, ahogy fejlődtem. Pontosítom a szöveget, a másikat pedig kijavítom. Köszi.

    (#2) xRagna: Kérdés, mit nevezel elhamarkodottnak. :) Ha a Diablo III teszt megírása előtt játszhattam volna vele két-három hónapot, és azt követően kellett volna véleményt mondanom, biztos nem kapott volna ennyit. De megjelenés után nem sokkal még olyan hatást gyakorolt rám, mint most a kiegészítő.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • LLKobe

    veterán

    válasz Vistaboy #4 üzenetére

    Bizonyos esetekben lehet növelni, például én Crusaderrel menet közben állítottam egyre magasabb szintre, ahogy fejlődtem.

    Értem. Ezt nem tudtam:) De torment szinteket is lehet így növelni? Mert én csak ott szoktam játszani, és még sosem láttam lehetőséget a növelésre.

    Through the darkness of future past, the magician longs to see one chance out between two worlds... Fire walk with me!

  • Vistaboy

    veterán

    válasz LLKobe #5 üzenetére

    Tormenten még nem láttam, de pontosan azt sem tudom megmondani, hogy alacsonyabb nehézségen mikor lehet növelni. Elképzelhető, hogy csak az első néhány esetben engedi.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Tigerclaw

    nagyúr

    Szerintem a Diablo 3 - ezzel a kiegészítővel is - pár nap (ha kipróbál minden classt, kicsivel több) után csak azok számára élvezetes, akik olyanok mint egy kutya aki századszor is farkát csóválva hozza vissza az eldobott botot. (ezzel nem a kutyákat akartam megsérteni)

    Ez egy nagyon élvezetes és nagyon rövid játék, igényes emberek számára kvázi nulla újrajátszási potenciállal. Tök mindegy, hogy XP-nek, szintnek, paragon szintnek, nephalem valornak, vagy akárminek nevezgetik át az egész csak színtiszta grind. Akinek élvezetes többszázszor-ezerszer ugyanazt a rövid és teljesen lineáris történetet végigjátszani csak azért hogy nőjön egy számláló annak ez tökéletes.

    Az esetleg javuló felszerelésnek sincs semmilyen funkciója, hiszen azzal is csak ugyanazt a játékot lehet újra és újra és újra és újra végigjátszani.

    A grafika, a harcrendszer, a level design, a classok, az ellenfelek nálam mind 10/10-et kapnának, de a map és a story nagyon klisés és nagyon rövid 2/10, az újrajátszás meg 1/10.

    A RoS-ra visszatérve, egy nagy büdös lehúzás az egész ezzel az árral, hiszen ez nem is egy rendes kieg, inkább csak egy nagyobb DLC, de az ára annyi mint egy teljes játéknak.

    Az árát inkább félrerakom másra.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • Callisto

    őstag

    válasz Tigerclaw #7 üzenetére

    Tökéletes megfogalmazása annak amit mindig is gondoltam magam is, de elmondani nem tudtam sohasem. :)
    Tulajdonképpen akik nyomják a köröket egymás után kajabálva, hogy esett egy legendary és jobb lett X ponttal Y tulajdonsága a karinak, mind szerencse játékfüggők. Van aki azt hangoztatja, hogy a lényeg az irtás. Mégsem az irtásról lelkendeznek, hanem arról, hogy hány legendary, set tárgyat dobott neki a félkarú rabló 1000 óra alatt és hogy most X ezerrel jobb a damage.
    Kérem szépen aki átlag naponta 2 órát beletolt megjelenés óta (ez nagyjából 1000 óra játék) ebbe az egyetlen játékba az nem más mint (szerencsejáték) függőség. Én is 450 órát már játszottam vele, igaz 100 óra után rájöttem, hogy ez egy kalap szar (az egész lootrendszer és AH stb.). 3 karit még felhúztam, mert az még is valamiben újat mutatott, majd hagytam is a francba. Inkább játszottam más játékokkal az erre szánt időmben, melyek új történetet, újdesignt, grafikát stb. is mutattak és nem ugyanazokat a köröket futtatták velem azért, hogy legyen 2 ponttal jobb cipellőm.
    Most 2.0.1-nél elővettem és tény, hogy így kellett volna kiadniuk alapból. Blizzard nem ahhoz ért, hogyan csináljanak színvonalas kiegészítőt. Ahhoz értenek, hogyan adjanak el végül elkészült játékot több darabban darabonként egész árért. :D
    A kedves cikkíró pedig egyértelműen elvakult fan, ha az alapjátékra ugyanannyit adott, mint most erre hozzátéve, hogy ilyennek kellett volna lennie alapból. Én és sok millió másik játékos is látta már az alapnál, hogy az el van cseszve. Persze kivételek és elhamarkodottan ítélők mindig vannak.

    [ Szerkesztve ]

    "A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

  • AxBattler

    félisten

    válasz Vistaboy #4 üzenetére

    "Ha a Diablo III teszt megírása előtt játszhattam volna vele két-három hónapot, és azt követően kellett volna véleményt mondanom, biztos nem kapott volna ennyit. De megjelenés után nem sokkal még olyan hatást gyakorolt rám, mint most a kiegészítő."

    Akkor erre a kiegészítőre is kevesebb pontot adnál 2-3 hónap elteltével? :D

    Egyébként nem értem a fanyalgókat: a Diablo mindig is a grind-ról szólt, ennek színvonalas megvalósításán felül mi mást vártak? Oké, a Lord of Destruction jóval hosszabb volt, de ma már ez a rövidülés általánosnak nevezhető a játékoknál...

    "Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50 ......................................................................................................................

  • bencze

    senior tag

    Szerintem is ilyen kellett volna legyen eredetileg. Sok mindenben még a d2 lod alatt van, de most sokkal élvezetesebb játszani mint a d3 classicban. Az AH eltörlése, és hogy nem 'muszáj' kínlódni infernon (tormenten) mind jó dolgok.
    Akinek meg nem tetszik a játékstílus az ne értékelje, ez a kategória ilyen, karakterfejlesztés (amiből lassan már szinte csak a gear maradt). Én pl jelenleg experten tolom, mastert bírom, torment kicsit nehézkes / lassú szóval van még miért játsszak. Még pár napot tuti kitart. Az ára relatív, ha az árát mozijegyhez hasonlítom, már a többszörösét elszórakoztam vele ez a pár nap alatt. :) Nyilván ha valaki minimálbérből alig éldegél annak nem futja rá...

    -= QFR mx blue / HPE87 mx brown / QFR mx red / Poker 2 mx blue / Poker 3 mx clear / Leopold FC660M mx silent red=-

  • zrubi

    senior tag

    válasz Tigerclaw #7 üzenetére

    "egész csak színtiszta grind"

    Valóban. De ennyi is a célja.

    Aki többet akar ebből kihozni, annak ott a hardcore mód. Persze az is csak grind, ám egyetlen élettel rohangálni a mobok között aaaz kicsit más fílinget ad a dolognak ;)

    Az árát pedig inkább az előfizetéses játékokhoz kell mérni, ahol ennyirét 2-3 hónapot játszol maximum. Arról nem is szólva, hogy ez csak a magyar pénztárcának sok, máshol ezen senki nem problémázik. (aki mégis, az meg játszik majd tört szervereken, ahogy eddig is)

    zrubi.hu

  • Xahsio

    csendes tag

    "Vagyis ha van három karakterünk, egyiknek P100, másiknak P60, harmadiknak pedig P10 volt a szintje, az új patch telepítését követően ezek összeadódnak, így mindegyik P170-en áll"

    Ez nem igaz. A 3 karakter által megszerzett xp mennyiségét adja össze, azonban mivel nem minden szinten azonos mennyiségű XP-t kell megszerezni (hanem szintenként egyre többet és többet), ezért a végeredmény nem 170, hanen sacc per kb. olyan 130, max. 140 lesz.

  • Glenda

    addikt

    válasz Tigerclaw #7 üzenetére

    Szerintem a Diablo 3 - ezzel a kiegészítővel is - pár nap (ha kipróbál minden classt, kicsivel több) után csak azok számára élvezetes, akik olyanok mint egy kutya aki századszor is farkát csóválva hozza vissza az eldobott botot. (ezzel nem a kutyákat akartam megsérteni)

    Vegyél vissza, elég sok fórumtagot lekutyáztál most.

    from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Xahsio #12 üzenetére

    Ok, köszi, javítottam.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • nonsen5e

    addikt

    A D3-at annó az Annual Passel szereztem meg mellékesen, (akkoriban arra még csakis a csillámpóni miatt jelentkeztem fel). De új géppel gondoltam egyszer kipróbálom, annyira bejött már akkor is, ugye azt a tényt leszámítva, hogy nem esett semmi bármennyit játszottam.

    Kieg előtt még vacilláltam, hogy mégis csak 10k azért a tartalomért amit ad, de minden centjét fillérét megérte, az egész játékot megváltoztatta, nagyon jó az egész game, nekem 10/10! :)

    Említetted a hegedűáriát, na én meg pont azt keresem youtubeon már napok óta, mert egyszerűen baromira tetszett, persze elismerem nem csontokkal teli lévő csatornába való, de mégis... Hát nem vagyunk egyformák. :D

    [ Szerkesztve ]

    D4 klán: HunPH - invért privát rám

  • Wolverine

    félisten

    válasz Tigerclaw #7 üzenetére

    Vagyis a D3 pont olyan, mint a Diablo II? Érdekes, nem is tudtam, hogy ez is baj :)

    "I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

  • bitblueduck

    senior tag

    Magáról a történetről nem akarok sokat írni
    Ja hogy az is van? Azt hittem azt majd a következő patchben fogják kiadni. Szerintem a fő történet annyira mély mint a jó öreg counter strike-ban, és ahova jut az olyan klisés, hogy tragédia.
    Amúgy maga a játék ezt leszámítva 9/10, mert olyan mint a tetrisz: repetitív de mégis jó.

    An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.

  • Csöbronit

    tag

    Ennek a feléért talán megvenném,de hát a Blizzard mindig is nagyon értett a túlárazáshoz. Az a csoda hogy nem 15-ért adnak 2 átvezetőt.

    FaZe Clan Member - MLG player

  • bencze

    senior tag

    válasz Csöbronit #19 üzenetére

    Azért ez is relatív. A Blizzard igényes cuccokat csinál. Az eredeti d3 nekem sem tetszett sok minden miatt (gameplay dolgok ami szubjektív), de millió kis részletre odafigyeltek, és sokkal bugmentesebbek szoktak lenni a cuccaik mint sok más terméknek. Nem véletlen, hogy hadseregnyi ember dolgozik a játékaikon, szerintem meglátszik ennek a pozitív hatása.
    Hogy el tudnak szúrni gameplay dolgokat, hja, az nem annyira erőforrás kérdése, azt izomból nem lehet megoldani. De sok mindent igen :)

    -= QFR mx blue / HPE87 mx brown / QFR mx red / Poker 2 mx blue / Poker 3 mx clear / Leopold FC660M mx silent red=-

  • Csöbronit

    tag

    válasz bencze #20 üzenetére

    Én nem vitatom,hogy igényesek a cuccaik,de annyira szerintem nem hogy ezek az árak indokoltak legyenek. (még az alapnál oké,mert mennyi évet vártunk rá,de ez a kieg messze túl van árazva ) A Starcraft 2-vel is amit csinálnak szerintem az is egy vicc. De ez már nem tartozik a tárgyhoz.

    FaZe Clan Member - MLG player

  • Dáin

    csendes tag

    Számomra is kellemes csalódás volt a változások serege, nekem a legeslegjobban a *zene* hiányzott a Diablo3-ból, nekem a játék összes részéről Mat Uelmen (a 2. rész fő zeneszerzője) jutott az eszembe, számomra ő a sorozat "hangulatfelelőse".

    [link]

    Nekem a Diablo-hangulathoz nem elég az irtás, kell a hangulat is és ezt a grafika mellett a Dio3-ban sajnálatosan háttérbe szorított zene adta meg. Vicces volt, hogy egy x millió dolláros AAA programban nem fizettek élő "igazi" zenészt, zenekart, se semmit (v.ö. a híres Dio2 Tristram-gitáros főtémáját) Szintetizátorról, szólt ami volt az is, annyira művi. mesterséges prüntyögés volt, hogy megutáltam hallgatni gyorsan.

    Utáltam, hogy nincs zene, csak ambient, meg háttérzajok. Sehol egy dallam, semmi. Számomra a buta és kiszámítható háttértörténet mellett a zene hiánya volt a legfájóbb.

    Ezt részben orvosolták, azt hiszem, van zene, végre hegedű, meg vonósok a hegedűk meg a vonósok. Sajnos Mat Uelmen nincs - ezért csak félsiker.

    Van darkulás, komolyabb témák, nem csak a pg-13 volt a cél. A sztori ugyan rövidke, de a követők és a történetük tetszett, a NPC-k a sztorik ugyancsak, szóval itt is sok a javulás.

    Szóval nekem bejött, megenyhültem a harmadik rész iránt, nyomom minden este, ajánlom másnak is.

  • kovsol

    titán

    válasz Csöbronit #21 üzenetére

    Ha megnézzük az eredeti amerikai árakat akkor kiderül, hogy nem teljes játék áron adják.
    Ugye 60$ vagy EU-ban 60€ egy teljes játék ára jellemzően. D3 RoS 40$/€ és a SC2 HoS is 40$/€. Csak ugye itt nálunk olcsóbban adják a teljes játékokat valamiért, de ezek a kiegészítő lemezek viszont kb megmaradtak az eredeti áron.

    SC2 feldarabolása tényleg viccesen el van húzva, de ott legalább egy teljes játék single player küldetés sorozatát kitevő tartalmat adnak, és a multihoz is adtak hozzá.

    [ Szerkesztve ]

    May the Force be with you!

  • Neovenator

    senior tag

    válasz bencze #20 üzenetére

    Igényes...szomorú világ lesz az, ahol a Blizzard által nyújtott (végtelenül klisés, lebutított, a lehető legnagyobb embertömeg ízlését kiszolgálni vágyó, ezért törvényszerűen, mocskosul középszerű) teljesítmény már igényesnek számít...
    Talán egyszer, valaha...még a W3 előtt valamikor...manapság azonban már teljesen McDonalds kategória, amit csinálnak...finom (már akinek), de szar. :)

    "The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"

  • #57919488

    törölt tag

    válasz bencze #20 üzenetére

    Hat azert a PoE sok tekintetben felulmulja az alap D3-at es megis F2P kategoriaban van. Verseny kepes konkurencia es megsem mondanam igenytelennek, sot.
    Ettol fuggetlenul 1x majd megveszem a D3 kieget de mar ugy allok hozza kb. 15+ ora es utana uninstall mert biztos vagyok benne, hogy az endgame (mar ha van) nem nekem van kitalalava.

  • ripla

    őstag

    amikor megvettem a sima diablo 3-at, akkor annyira fel voltam tüzelve, hogy egyből a gyűjtőit vettem meg.
    első végigjátszásra hatalmas csalódás volt a játék, utána persze adtam neki még egy esélyt, de aztán végleg lemondtam róla.
    viszont most, hogy végre rendbe szedték a loot rendszert, kiszedték az ah-t (végre!!), rendbe rakták a játékmenetet és hozzácsapták ezt a +1 act-ot, most már én is azt mondom, hogy na ez igen, ennek ilyennek kellett volna lennie a megjelenés napján.
    tegnap vittem végig, és teljes mértékben elégedett vagyok. rengeteg pluszt ad a játék, ebből a legfontosabb a nagybetűs hangulat.
    szóval, aki ugyanabban a cipőben jár mint én, hogy csalódott az alapjátékban de mégis szívesen játszana egy hack n slash játékkal, az nyugodtan vegye meg és játsszon vele. a régi diablo 2 hangulat köszön vissza az új act minden egyes részletéből. teljes mértékben megéri az árát.
    köszönöm a blizzardnak, hogy sikerült kiköszörülniük a csorbát. jót tett a játéknak, hogy elküldték a francba jay wilsont, és kevin martenst ültették a helyére aki olyan játékokon dolgozott előtte, mint a baldur's gate 1-2, tales of the sword coast, neverwinter nights, dragon age origins, mdk2 és a star wars knights of the old republic. :)

    [ Szerkesztve ]

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz Glenda #13 üzenetére

    Szándékosan fogalmaztam nyersen, de nem azért hogy megbántsam a Diablo rajongókat, hanem hogy felébresszem őket, hogy gondoljanak bele miért is játsszák ugyanazt a rövid játékot újra és újra. A világ legjobb könyve, filmje is rohadt unalmassá válik, ha az ember egymás után 5x 10x 100x olvassa/nézi újra.

    Ha más kiadóról és más játékról lenne szó akkor a tesztelők ezt nagyon alacsony pontszámmal jutalmaznák és a játékosok se vennék meg. Én is megvettem anno és megbántam. Azt hittem hogy a D3 egy a mai elvárásoknak megfelelő játék lesz, nagy nyitott világgal a maximális szintig tartó storyval és küldetések, mellékküldetések százaival. Igen, lehet hogy én azt vártam, hogy a Diablo 3 is egyfajta (MMO)RPG lesz, de azért mert a mai kor elvárásainak ez felel meg. A D3 sok tekintetben a 90-es években ragadt.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • ripla

    őstag

    válasz Tigerclaw #27 üzenetére

    soha nem értettem ezt a fajta megnyilvánulást. az irigység beszél belőled, vagy ez csak ilyen divat, hogy a blizzardot fikázni kell?

    "A világ legjobb könyve, filmje is rohadt unalmassá válik, ha az ember egymás után 5x 10x 100x olvassa/nézi újra."

    meg is válaszoltad a saját felvetésedet, innentől kezdve nem is értem mi a probléma. :)
    a diablo, sőt maga a hack n slash műfaj, amióta megjelent, nem szólt másról mint egyszeri történet végigjátszásról, majd a folyamatos karakterfejlődésről. itt most annyi változott még pluszban, hogy ezt megvariálták pár fajta dologgal, amik a végigjátszás után lesznek elérhetőek.

    "Igen, lehet hogy én azt vártam, hogy a Diablo 3 is egyfajta (MMO)RPG lesz..."

    pontosan így van. ez nem mmorpg, hanem hack n slash. soha nem is akart mmorpg lenni.

    komolyan nem is értem mit vártatok. a játék végre hozza a második rész hangulatát, de egyeseknek ez sem jó, ez sem elég, minden szar, fúj-fúj blizzard....
    szerintem hagyjátok az egészet, mert nekem úgy tűnik, hogy egyszerűen kinőttetek a számítógépes játékokból. :)

  • #57919488

    törölt tag

    válasz ripla #28 üzenetére

    Ezzel csak az a gond, hogy meg lehetett volna csinalni mar az alapjateknak az endgame reszet csak eppen az AH kore epitettek az egesz rendszert.
    1 kieg kellett hozza, hogy elfogadhato jatek legyen? Ezt karpotlasul es ingyenesen kellett volna most meglepniuk ;] :P

  • #52815360

    törölt tag

    válasz Tigerclaw #27 üzenetére

    Ennyi erőből mondhatnánk, hogy az autóverseny is repetitiv, mert körbe-körbe ugyan azt csinálod. A sportjátékok is. A stratégia is, mert épitesz, gyártasz, harcolsz...majd újra. Sőt a legtöbb embernek az élet is : alszik, eszik, dolgozik.

    [ Szerkesztve ]

  • mikromanus

    veterán

    válasz Tigerclaw #7 üzenetére

    Hm.. CicaKarom. Megadnád az armory linkedet! Kiváncsi vagyok mennyire alaposan ismerted meg a játékot hogy ilyen magabiztosan nyilatkozol arról hogy mennyi van benne és mennyire újrajátszható. Besaccolnám a max nehézséget ahova bemerészkedtél (normal?) Alaptalanul nem akarok senkivel példálózni, de általánosságban aki ilyen magabiztosan ossza az igét és bírálja Diablos játékostársait az:
    - nem érte el a max szintet egy karakterrel sem
    - nem próbált ki egy kasztnál többet (nem, a lvl 2-es karakter az nem "kipróbálás")
    - nehézségi szintben nem merészkedett a felső 80%-ba se
    - bal klikkes skillel nyomult az egész játékos pályafutása alatt
    - nem ismeri a kaszt skilljeit, rúnáit és az alapvető játéktechnikai alapokat sem (pl mi ad sebzést, mi gyógyít vissza, mitől lesz jobb a védelem, mi lehet jó egy itemen)
    - legendary és set itemet csak képeken látott, a craftról meg azt hiszi valami betegség
    - az új lehetőőségeket ki se próbálta (bountyk, riftek, gamble, új skillek)
    - a multit Diablo 3 viszonylatban leginkáább úgy jellemezné: "igen, böszme nagy nemzetközi cég ez a Blizzard"

    Persze ezek azért ritkán jönnek össze együttesen és te biztos azon kivételek közé tartozol, akik mindent átskipelve 5 órányi végigjátszás alatt (csak act 5) mindent teljes alapossággal kiismertél és nem tudnak neked újat mutatni. Egyébként is felnőtt ember vagy. Ihatsz alkoholt, lehet jogsid és választhatsz, tehát nehogy már bemagyarázza valaki neked, hogy nem te vagy a világ közepe! ;]

    (#27) Tigerclaw
    Nem, nem újra é sújrajátszod. Egyszer lejátszod és után ahúzol hentelni adventure módba. Minek "újrajátszani" ha már betéve tudod a történetet és mit mond Azmodan miküzben épp a torkát szorongatod? Szóval adventure-bounty-rift, meg egyéb móka lehetőleg csapatban és akkor nincs annyi duma benne. Jó az. Ha dumát akarsz, akkor ott vannak a társak TS-en. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

  • mikromanus

    veterán

    válasz Tigerclaw #27 üzenetére

    "gondoljanak bele miért is játsszák ugyanazt a rövid játékot újra és újra"
    Pontosan tudjuk miért játszuk olyan sokat. Az újra és újra meg bullshit. Van akkora változatosság (és mapméret) a játékban, hogy ennyi idő alatt amit te rááldoztál minden új legyen. Kb olyan vagy, hogy "jajj, nagy bejárható világot akarok". Aztán végigmész az úton mereven előreszegett tekintettel és neked ez volt a játék, de miért nem nagyobb?" :DDD

    "maximális szintig tartó storyval "
    Ez megvan kb. Már ha nem csak végignyomod a főküldetést és nem úgy játszol hogy kite-kite-kite-upszegydodge-kite-run-run-bosskill. :C

    A többire meg:
    pontosan tudhattad, hogy mi lesz benne: milyen lesz a játékmenet, a kinézet, a tartalom. Rengeteg példát láthattál a béta patchből youtubeon és streamen is megjelenés előtt. A patchet megkapta az alapjáték is, de tesztelhetted ingyen előtte a PTR-en is. Semmi zsákbamacska nem volt. Ha ennyi alapján te "megbántad", akkor mi a lóért vetted egyáltalán meg? Aki annyi időt se szán arra hogy megnézze mire költ az utána ne zokogjon ha mást kap mint amire zsámít!. Nem a játék szar, csak te voltál hülye tájékozatlan. Saját hibádból. :(((

    [ Szerkesztve ]

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

  • Petyyyyy

    addikt

    Nem akarnak csinálni a sztoriból egy (mozi)filmet? Ez a pár perces videó bazira tetszett.

    [ Szerkesztve ]

    Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

  • bencze

    senior tag

    válasz Neovenator #24 üzenetére

    Igen, igényes. Én megvettem a torchlight 1, 2-t is, és azért a pénzért teljesen jó értéket hoztak de rögtön látszott, hogy ezt kis csapat sokkal kisebb budgetből tolta ki. A polish szót használtam volna de magyarul nem tudom jobban átfordítani. Az igényesség a részleteket jelenti nem a sztorit, vagy a fő game design elemeket, azon kisebb mértékben tud a pénz segíteni.

    (#25) K_mester
    Nem ismerem a Poe-t. Egyesek szeretik, mások szerint szar.
    Elég jól leírják többen is.
    Azt mondanám bőven megvannak a maga problémái.
    Ha így állsz hozzá ne vedd meg a Ros-t mert nem éri meg. Talán megértem a hangulatod, hasonlóan negatív voltam én is a d3 kiadása után. Most sem az a játék amit igazán szeretnék, de több lényeges dolgot kijavítottak benne, ami miatt számomra szar volt.

    (#27) Tigerclaw
    Én nem értek azzal egyet, hogy minden játék mmo kellene legyen. Akkor vagy előfizetéses lenne, vagy pay2win. És persze kimaradna csomó jó játék aminek köze nincs az mmo-hoz de szeretem őket, pl. civ5, xcom, biztos van más de sokat nem ismerek és ezek eléggé kedvencek.

    -= QFR mx blue / HPE87 mx brown / QFR mx red / Poker 2 mx blue / Poker 3 mx clear / Leopold FC660M mx silent red=-

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz mikromanus #31 üzenetére

    Vannak playerek akinek az a legfontosabb a játékban legyen egy számláló amit folyamatosan növelhessen és aztán büszkén mutogathassák, hogy már ott tartanak.

    Én nem ilyen vagyok. Nekem a karakter szintjének, gearjének és statjainak növelése, fejlesztése nem a játék célját jelentik, hanem csak eszközök ahhoz hogy újabb és újabb területet, dungeont, bosst és harcot láthassak és tapasztalhassak. (legjobban az újabb és újabb területek felfedezése és a story érdekel) Amikor a jobb gear funkciótlanná, céltalanná válik nem játszok tovább. Engem az achievementek közül is csak az érdekel, ami hozzáad valamit az élményhez és nem az hogy szerezzek 100 petet vagy 200 mountot, vagy hogy fél lábon körülugráljam a térképet.

    De hogy válaszoljak a kérdéseidre:

    - elértem a max szintet a D3-ban, de csak egy classal (barbárral, ha arra is kíváncsi vagy)
    - kipróbáltam a többi classt olyan level 30-ig, de ekkor már nagyon untam az egészet
    - Hell vagy Inferno szinten öltem utoljára Diablo-t. Nem azért mert akartam, hanem a játék erre vitt.
    - elég fura lett volna 1 skillel végigmenni a játékon még normálon is. (elég sok kombinációt kipróbáltam)
    - a barbár classt teljesen megismertem (skillek, rúnák, kövek, statok)
    - a blacksmith-t és jewelert folyamatosan húztam, de jó receptem sosem volt
    - Ha jól emlékszem 1-1 legendary és set itemet találtam, de mindkettő low level volt és teljesen hulladék, így hordani sosem hordtam.
    - az új lehetőőségeket ki se próbálta (bountyk, riftek, gamble, új skillek) Ez szerintem igaz, de amikor én abbahagytam még paragon level sem volt.
    - a multit Diablo 3 viszonylatban leginkáább úgy jellemezné: "igen, böszme nagy nemzetközi cég ez a Blizzard" (ha arra vagy kíváncsi, nem multiztam a D3-ban, mert egyik haverom se játszott a játékkal, ráadásul telepítéskor nem vettem észre hogy az alapbeállítás US így ott voltak a karaktereim.)

    [ Szerkesztve ]

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • Alg

    veterán

    válasz Callisto #8 üzenetére

    ... és akik bármilyen multi játékkal játszanak, mind szerencsejátékfüggők...

    - ugyanazon az 1-2 térképen szaladgáló emberekre lövöldözni naphosszat?
    - több ezer kört versenyezni ugyanazon a pályán?

    Sőt, a horgászok is szerencsejátékfüggők, ugyanazon a vízparton üldögélni napokig-hetekig? Meg a természetjárók, ugyanazokat a túraútvonalakat járni?

    A sportolókról ne is beszéljünk, ugyanazon a pályán ugyanazokat a mozdulatokat jájjj

    Fúj, bolond mindenki az egész világon, csak én vagyok villamos ;]

    [ Szerkesztve ]

    "I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

  • mikromanus

    veterán

    válasz Tigerclaw #35 üzenetére

    Jó hosszú, de a lényeget látom. Nincs armory link. Ahogy sejtettem... ;] :C

    A fejlesztések lényege az, hogy erősebb elllenfeleket is le tudsz nyomni. Nem új ellenfeleket (bár az elitek elég sokan vannak és randomok), hanem erősebbeket. Hogy te istencsászár vagy normálon, az épp semmit se jelent. Azt még a kutyám is lenyomná orral.

    "- Hell vagy Inferno szinten öltem utoljára Diablo-t. Nem azért mert akartam, hanem a játék erre vitt."
    NIncs se hell, se inferno már és nem is kell sokszor végigjátszani. Egy játék után már bármelyik karakterrel mehetsz adventure módban, ott meg oda mehetsz ahova akarsz. Azért szépen leoltod a játékosokat eg yjó két éves infó alapján...

    "de amikor én abbahagytam még paragon level sem volt."
    Meg gondolom Monster power se (ami most már megent eltűnt, de sokáig volt). Most komolyan. Belekötsz abba aki játszik, mert kb szerinted egy "gép", amikor totálisan fingod sincs hozzá. Játszottál vele mennyit is? 10-20 órát a legelején? És azóta is ennyire szar? Aztaaa!!! :Y :C

    multi: nem jelent semmit. Csak akkor nem találsz társat egy kis csapatmelóra ha nagyon nem akarsz. A "haverok" vag ybe se dugták az orrukat D3-bam vagy kikoptak. Lettek újak. Kb online 30-50 egyszerre estébnként. Mondjuk én se nagyon ritkítok a friends listemen. De játékhoz társat mindig találhatok... Hajnali 3-4-ig,.

    Eredetileg az AH aktívan be volt tervezve, mint játékelem. Most ki lett szedve,. Minden dropból (és craftból) megy. Sokkal jobban esik minden színes szar mint korábban. A planek is.

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

  • Alg

    veterán

    válasz Alg #36 üzenetére

    Ja, most látom volt már, bocsi...

    Nem volt kedvem végigolvasni a szokásost:
    - sz@r mert unalmas, mindig ugyanaz, drága, nem esik semmi, és különben is hülye aki ezzel játszik
    - nem sz@r és nem unalmas, tök jó lett most az endgame, nem drágaennyi játékidőért egyáltalán, esik is csak tolni kell neki, és különben is te vagy a hülye
    - anyád
    - te anyád
    - modker

    "I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

  • sien

    aktív tag

    válasz Tigerclaw #27 üzenetére

    szerintem ne akarj senki felébreszteni, se ráébreszteni a saját véleményedre. annyi butaságot írtál egyetlen kommentben össze. már az segítene sokat, ha rájönnél, nem egyetemes a véleményed, sőt, még az is lehet hogy nem többségi. én imádom a kiegészítő minden percét, de eszembe se jut téged ráébreszteni hogy ez igazából neked tetszik, csak még nem vetted észre.

  • mikromanus

    veterán

    válasz Tigerclaw #35 üzenetére

    Ez a kedvencem:
    "a barbár classt teljesen megismertem (skillek, rúnák, kövek, statok)"

    Tudom rád ez nem igaz, de általában minden "forever dt" barbár ezt hiszi. Gondolom akkor nyomtál Hammer babárt, seicmiceset, wt barbit, low fury buildet, sprintes csak széllel ölőset, maximum rend damage jellgűt és csak ici-pici részben azt a fránya búgócsigát? A teljesen "megismertem" az számomra nem egyenlő azzal, hogy "Megnéztem két videót és nyomtam az egyetlen létező dt buildet". Most meg abszolut értelmetlen buildről beszélni, meg egyik jobb, másik szar alapon ítélkezni. Elég szépen felhúzták a gyenge skilleket és rúnákat, meg szépen nerfelték/átalakították ami nagyon kilógott. Emellett van egy rakat item amivel eléggé egyedi irányba lehet fejleszteni a karaktert. Elismerem 2012-ben picit "érdekes" volt a játék. Mondjuk a kezdeti infernonak megvolt a maga varázsa. Enrage timer eliten, meg életvisszatöltés halálkor, csapattagok növekedésével emelkedő sebzés, drasztikus nehézségugrás actok közt. Ej, de hangulatos volt... :C

    [ Szerkesztve ]

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

  • Gandhi

    csendes tag

    válasz mikromanus #40 üzenetére

    Nektek valószínűleg az a bajotok, hogy amit mond az részben igaz. Aki ezt a játékot ezerötszázadjára is végig tudja játszani, annak valószínűleg súlyos megoldandó problémái vannak az életében. ... és igen, ez a fajta dependencia hasonlít a szerencsejáték függéshez.

    Ettől függetlenül a d3 az egyik legjobb hackandslash termék a mostani piacon. Más kérdés, hogy szerintem vicces, hogy egy quasi dlct 40 USD-ről 40 EUR-ra árazva adják EU-ban. Én most ezt kihagytam, de megértem azokat is akik befizették a droidadót.

    http://www.youtube.com/watch?v=ywHVHwpbA-8 /// http://www.sk-gaming.com/video/140348-Fishstickz_vs_DKS_ESL_Clanarena /// http://youtu.be/jrvoOG_NH40

  • Kicsimix

    őstag

    Bár mit is válaszoltál neki mikro +1 :DDD

    A játék kib. jó lett és volt is. Egyetlen más játékot sem tudok mondani ami lekötött volna ennyi időre.
    A teljes ACT 5 kipucolása nekem 10-11 órába tellett és 60 ról indultam. Más játékért is kb ennyit kérnek csak azokra a porosodás vár általában.. Szóval az árral sincs bajom és már megérte a kieg is.
    Szuper a játék TY BLIZZ. :R

    ...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)

  • #57919488

    törölt tag

    válasz Gandhi #41 üzenetére

    Az a bajuk, hogy 1000+ orajuk van a jatekban es valaki szerint megsem jo ;] :DDD

  • mikromanus

    veterán

    válasz Gandhi #41 üzenetére

    Nem mindegy mire szúrod el az idődet ha úgyis játszol? :DDD
    Nincs bajunk. Egyszerűen fogta a legelső verziós tök alap játékot, nyomta pár órát, "kiábrándult", most meg 2 év múlva jön és hirdeti az igét olyan dologban ami kb 95%-ban átalakult, csak nem tudja. Nem lenne ezzel se gond, ha nem ilyen arrogánsan és a játékosokat fikázva tette volna közzé a véleményét.

    Az árkérdés meg ugyan zavaró lehet, de kb senki se vesz euróért elektronikusan. No jó, én igen, de nekem a játékosok fizették még AH-s időszakban. :C
    Aki elektronikusan veszi az is veheti dollárért. Egyszerűen felmegy az amcsi bnetre, bejelentkezik, nem saját használatot hanem ajándékot jelöl meg a vételnél. Kiküldik e-mailben a kódot, azt meg hozzárendeled a saját accountodhoz. Mission completed! :DD
    A boltok meg dollárért kapták. Azért olyan "olcsó". Legalábbis a 40 euróhoz képest.

    [ Szerkesztve ]

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

  • Bird

    addikt

    válasz mikromanus #40 üzenetére

    Emberünk egy trolloló felesleges etetni.... Ennyi baromságot egy kommentben ami a d3-al kapcsolatos még életemben nem láttam. Hihetetlen mennyit hígult itt a színvonal. :U
    Jó ha 100 óra játékórát ölt bele, a hatékonyság szót még hírből sem ismeri. Azt hogy multikulti a játék még életében nem hallotta. :C

    [ Szerkesztve ]

    .:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.

  • olbaidhun

    őstag

    Köszi a cikket érdekes az új kieg, nagy baj, hogy most érte el azt a szintet, amikor érdemes lenne jobban elmerülni benne, de én már eladtam az alapjátékot.

    Nincs időm sem hozzá, így annyira nem bánom, de az imba blizzard termékek szerintem pokolba juttatják a fejlesztőiket. ;]

    (#45) Bird
    +1

    [ Szerkesztve ]

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

  • Alg

    veterán

    válasz Gandhi #41 üzenetére

    Nem, valószínűleg az a baju(n)k, hogy szerinte(d):

    Aki ezt a játékot ezerötszázadjára is végig tudja játszani, annak valószínűleg súlyos megoldandó problémái vannak az életében.

    :(((

    Persze aki esténként nem a gép elé ül le a haverokkal tolni 1-2 órát, hanem kocsmázik/diszkóban költi a pénzét/kiskertet kapál/bélyegeket nézeget/sorozatokat néz halomra/egyéb bármi hobbija van, annak nincs semmi problémája. Ne nézzük már le, és főleg ne sértegessük a másikat a hobbija miatt.

    [ Szerkesztve ]

    "I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

  • Bird

    addikt

    válasz olbaidhun #46 üzenetére

    Amikor a jobb gear funkciótlanná, céltalanná válik nem játszok tovább.

    Ez lesz a mottóm annyira szép és igaz.... Egy hackn slash játékban a jobb gear mikor válik funkciótlanná?!

    Erről a Lenin összes eme gyöngyszeme jut eszembe:

    Ha elismerjük, hogy a természetben objektív törvényszerűség uralkodik, s hogy a természet objektív törvényszerűsége megközelíthető hűséggel visszatükröződik az ember fejében, akkor ez materializmus.

    Kezet foghattok tigriskoma! :D :D :D

    [ Szerkesztve ]

    .:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.

  • mephi666

    nagyúr

    válasz Alg #47 üzenetére

    ...a szex is elég repetitív tevékenység, mégis évek óta ugyanazzal űzöm és még mindig nagyon jó :DDD nem érzem magam betegnek se és a játék ha úgy vesszük rokon műfaj, mert kellemes időtöltés a közösség nagyja számára (akinek meg nem, az gondolkozzon el inkább, hogy meg kell-e győznie a többséget a saját "igazáról"?)

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • mikromanus

    veterán

    válasz Bird #48 üzenetére

    Simán előfordulhat azért hosszú távon:
    - barbár weapon throw build: skill erőforrás csökkentők hasznontalanná váltak (fury fogyasztóból fury generator lett a skill)
    - life leech kivezetésre került lvl 70-ig (a korábbi élettöltés rendszer átalakul és az "alapja" 60-ason is kisebb hatásfokú. Az ilyen item kevesebbet ér picit)
    - explouit és hibajavítások: mondjuk erre csak skill példám van. A Wizard Arcane Torrent Cascade rúnája chanelling alatt minden sebzésre adta a torrenteket és nem csak a torrent sebzésre. Az arcane torrent itemek ebben az időben értékesek voltak. Javítás után visszasüllyedtek a középmezőnybe.

    Persze ezek csak kivételek. Egyébként se várható el, hogy egy-egy item évekig értékálló legyen egy ilyen játékban. Az lenne csak az egész játék halála. Legalábbis a legjobb item kategóriánál. Meg aztán az "átlag" user az ilyen speckó buildeknek még a környékére se dugja az orrát. Az ilyesmi megmarad rétegbuildnek, meg "mikro hülyeségei)" rovatban emléknek. :C

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

Új hozzászólás Aktív témák