Új hozzászólás Aktív témák
-
atike
nagyúr
Pont erről beszéltünk pár napja... Nem csak PS, hanem XBox verzió is "gyanított" volt...
[ Szerkesztve ]
-
vg
addikt
válasz errorcode06 #3 üzenetére
Kérlek magyarázd el nekünk, mi más számítana egy játéknál?
-
Pöttön
őstag
-
errorcode06
őstag
Nézd, nem tudom te hogy vagy vele, de én még játszottam olyan játékokkal, hogy system shock, fallout, fallout tactics, dungeon keeper, heroes of might and magic, hexen, total annihilation. blood, ultima. Számomra ezeknek volt értékük, mert nem mind az agyatlan lövöldéről szólt. Erősen kétlem hogy te például egy System shock-ot végig tudnál-e játszani. És itt nem a grafikáról van szó, hanem az összetettségétől, nehézségéről.
[ Szerkesztve ]
"Well, Blizzard is dead. It is a corpse being puppeteered by Activision and Bobby Kotick" DesignerDave
-
vg
addikt
válasz errorcode06 #8 üzenetére
Nem, nem tudnám, én egy kretén vagyok... Amúgy nem erről volt szó, bár a kötözködés az jól megy neked. A kérdésemre még mindig nem kaptam választ. Mi másért készítenék a készítők egy terméket? (Esetleg te is úgy gondolod, hogy a napfénynek készítették azokat a játékokat komplett csapatok, napi sok-sok órában?)
-
Def26
félisten
Eddig nem érdekelt ez a diablo téma. Most egyre inkább tetszik. Egyébként mikor várható?
[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
errorcode06
őstag
Mivel csak most került elő, nem hinném hogy együtt jelenik meg a PS3 verzióval.
Mr kötözködő: A céljuk a szórakoztatás volt, és csak másod, harmadlagos volt a pénz termelése. A 90-es évek elején a legtöbb játék garázsprojekt volt, amit a fejlesztők saját maguk adtak ki.
Úgy formálták ahogy ők akarták. Ráadásul nem "eszegette" őket folyamatosan egy nagy majom stúdió(activision, EA, vagy mostmár a disney-is) akiknek ha nem tetszett egy koncepció(pl a mostani battlefront) simán elkaszálták, a már majdnem befejezett projektet.
Ezzel együtt persze azt is elérték hogy az a szerencsétlen programozó feleslegesnek érezte az elmúlt 2-3 évének a munkáját..."Well, Blizzard is dead. It is a corpse being puppeteered by Activision and Bobby Kotick" DesignerDave
-
vg
addikt
válasz errorcode06 #12 üzenetére
"A céljuk a szórakoztatás volt, és csak másod, harmadlagos volt a pénz termelése."
Én befejeztem ezt a "társalgást".
-
Vártam már mikor jön elő a "szemét Blizzard" téma. Utáljuk őket, bla bla bla.
Nem is kelett sokáig várni.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
félisten
válasz errorcode06 #8 üzenetére
Hm, most hogy mondod, lehet megveszem a SS2-őt a GOG-ról, majd akciósan!
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
Prof
addikt
Röhögnék ha csak egy találékony marketinges photoshop akciója lenne, hogy népszerűsítség a boltjukat
-
TaS1kaaa
aktív tag
Már csak konzolos Starcraft 2-öt várom
-
D_r_u
tag
válasz errorcode06 #12 üzenetére
Az alapgondolatoddal egyetértek, de a #8-as hozzászólásodban felsorolt játékok - amiket, ha jól értem, Te arra hozol fel példaként, hogy elsősorban a szórakoztatás volt a céljuk - közül 3-hoz is volt némi köze az EA-nek, ráadásul a Falloutok mögött a korszak nagyvadja, az Interplay; a TA, a Blood meg félig a Hexen mögött meg az akkoriban szintén tőkeerős GT Interactive (manapság Atari) volt megtalálható.
Bár az is igaz, hogy ezek a játékok már nagyrészt a 90-es évek második feléből származnak, nem pedig az elejéről. -
Skynet258
veterán
@vg:
Most mi van, neked nem romantikus amikor az idő mindent megszépít? Akkoriban a játékfejlesztők a kapott pénzt inkább a Rex alapítványnak adták, meg jegesmacikat simogattak. Francot se érdekelte a pénz. Te ezt nem értheted na.
[ Szerkesztve ]
https://geekpulse.hu
-
Foxmulder89
senior tag
A haszon sosem volt másodrendű, de minőséget kaptál a pénzedért cserébe.
Én inkább úgy mondanám, hogy a minőség, tartalom, játékidő stb volt a fő szempont ÉS erre a hozzáállásra építve próbáltak hasznot termelni, elég sikeresen. Nem jöttek ki egymás után ilyen gyakran de nem is volt baj mert több idő kellett hozzá hogy egy jó játékot megunj, a játékélmény számított.
Ma marketing van helyette..
Nem úgy mint ma, amikor f*snak egyet, kennek rajta kettőt és kiadják, mert "úgyis megveszik", mert nincs jobb/majdnem mindenki ezt csinálja. Aztán jönnek a javítások, mert ugye bugos és hiányos is a játék, amit letölthetsz +pénzért DLC formájában.[ Szerkesztve ]
A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen egeret válasszak?
- Elektromos autók - motorok
- Főzőcskés topic
- Autós topik
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Formula-1
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Elite: Dangerous
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...