Új hozzászólás Aktív témák
-
Wolverine
félisten
válasz Mártógyurma #53 üzenetére
Vagyis akit nem a játék érdekel, hanem az e-peen.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Agyzuzo
addikt
Én se értem mi a baj a grafikával, csomó helyen fikázzák. Most azért mert a karakterek nem LA Noir szintűek? Sztem ahhoz bőven elég hogy az embert magába szippantsa az egész világ hangulata.
Listen up, maggots. You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. ::: http://meatytears.hu :::
-
cszn
őstag
Ezért nem lett volna muszáj belekötnöd valamibe, hogy beírjad, hogy neked sikerült végiglopakodnod.
(#55) Agyzuzo De a grafikával kapcsolatban maximálisan egyetértek. Ne értem a fikázókat. Szerintem a design, a kidolgozottság és a részletek sokkal többet dobnak mint az, hogy annyira penge legyen. Egyébként én az említett hibákkal se nagyon találkoztam.
[ Szerkesztve ]
-
mrhitoshi
veterán
Höhh akkor te még nem játszottál a Cod 4-5-6-7-el. Ha ez nem lenyűgöző grafika a többi játékhoz képest, ami nem elég hogy jó, de még optimalizált is a leírtak alapján! akkor itt döföm le magam.
Mert az, hogy a Crysis 2-nek így szuper úgy szuper a grafikája az oké, csak éppen egy roncshalmaz, mert arra már tellett, hogy optimalizálják is.
[ Szerkesztve ]
PS4
-
Scholes9
nagyúr
válasz Mártógyurma #53 üzenetére
Az gáz, ha egy játéknál a grafika a fő és elsődleges szempont...
[ Szerkesztve ]
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
-
Silenzio
addikt
"5 órás fps-ek"
A Crysis 2 épp szar példa, ugyanis 20 pályája van, némelyikkel órákig el lehet lenni. Szerintem jóval hosszabb, mint az első rész, taktikázva, nem rambózva, és nehéz szinten el vagy vele 10-12 órát. Elsőre végigvinni normálon is 3 napomba telt. A Call of Duty-k és társaik bírnak 5 órás kampánnyal, a Crytek kitett magáért.Egy grafikai értékelésben mellesleg nem számít, hogy milyen műfajú a játék, ha az interfész olyan, mint egy fps-ben, azokkal kell összehasonlítani. Szerintem a Deus Ex 3 karakterei egyszerűen nevetségesen néznek ki, plasztikbabák, akár az Oblivionban. És amikor megszólalnak, a Kraftwerk muzsikájára rángatózó robotok jutnak eszembe az ajakmozgás láttán.
Amit a hangokra írtál, itt is megállja a helyét: mesterkéltek. Szerintem ízléses, de egyszerű a látvány, 8 pontnál többet delíriumos vergődéseim közepette se adnék neki. Örömteli, de mutat valamit, hogy tökéletesen futott a béta változat a 8800 Gt-men a dx9-cel elérhető maximum grafikán.
Akit meg nem érdekel a grafika, azt bizonyára nem érdekli az atmoszféra sem. Ha már technokrata játék high tech környezettel, a manapság elvárható 3D-s interfésszel, real time környezettel (és már az első rész is ilyen volt 2000-ben, sőt a System Shock 1994-ben), ne próbababák karattyoljanak a pofámba, könyörgöm! Nektek annyin múlik egy játékban a beleélés, hogy mit kell benne csinálni? Elég gáz. Ha egy Dreamwebről lenne szó - gondolom a többségnek fogalma sincs róla - , ami más korban, más technikai lehetőségekkel, ugyanabban a témában másra helyezte a hangsúlyt, megérteném, hogy senkit sem érdekel a grafika. De 2011-ben egy fps-sel ötvözött cyberpunk rpg-ben? Mocskosul fontos.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Agyzuzo
addikt
-
Xaels
félisten
Mondjuk azt, hogy ez nem a te játékod. Abba a 10%-ba tartozol akinek nem jött át.
"Örömteli, de mutat valamit, hogy tökéletesen futott a béta változat a 8800 Gt-men a dx9-cel elérhető maximum grafikán." - Ja, hogy csak a nonlegal kiszivárgott cuccal játszottál? Akkor inkább meg sem szólalnék.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Wolverine
félisten
Az atmoszférának és a grafikának nem sok köze van egymáshoz, lévén akik erre panaszkodnak, azoknak általában nem elég realisztikus a játék kinézete - pedig nem csak azzal lehet atmoszférát és hangulatot teremteni...
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
proci985
MODERÁTOR
",addig bizonyos helyek rendesen 3-4 évvel ezelötti színvonalra emlékeztetnek "
a Crysis novemberben 4 éves, és én nem emlékszek szögletes, elmosott textúrákra. egyébként igaz, bár én DX9ben post process nélkül tolom. mindenesetre a karakterek szerintem még így is verik a crysist, textúrák meg szerintem elfogadhatóak.
más kérdés, hogy én eléggé le vagyok maradva játékok terén, utóbbi három évben a deus ex:hr az egyetlen, amit megjelenéstől számított fél éven belül már játszok.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
aktív tag
Furcsa, nálam sosem hallották meg távolról a hangtompítós pisztolyt, legfeljebb az adott szobában, de akkor is csak a közelben tartózkodók.
Apropó kiütés: azért ugye vágod, hogy Adamnak mechanikus karja van amivel falakat tud átütni? Azzal nem, hogy 1 ütéssel egyszerűen kiütne hanem az ütés erejétől úgy menne szét a delikvens feje mint a dinnye amit a tizedikről dobnak ki. -
M3Ny3'T
senior tag
De ehhez egy külön augmentációját kell aktiválnia.
Azt mondjuk sajnáltam, hogy a gyengébb falak átütése kifulladt abban, hogy kijelölnek nekünk 1-1 pontot, ami lopakodás szempontjából nekünk praktikus.
Skype-on lány az informatikusnak: Milyen színű a szemed? Informatikus: #0034ff
-
julius666
addikt
válasz Wolverine #62 üzenetére
Lol.
Atmoszféra = látvány + hangok megfelelő, a világhoz illő kombinációja.
Látvány = design + grafikaHiába klassz a design ha az élettelen fabábuk a robotikus arcmimikájukkal teljesen agyoncsapják a párbeszédeket...
Még nem játszottam vele (természetesen a listámon fent van), képeket/videókat láttam. Maga a grafikával (PC-n) nincs komolyabb baj, de a karakterek csapnivalóak. Az miért probléma ha valakinek az ilyesmi illúzióromboló tud lenni? Az ilyen "agrafikacsakavérpistikéketérdekli" mű-elitizmust pont ugyan olyan szánalmasnak tartom mint amikor valakinél a Crysis 2 jelenti a mércét és az alatt minden szar (pedig szvsz - még ha kétségtelenül gyönyörű is - annyira nem nagy durranás, az első rész nagyobb volt).
Egyébként pár kérdés a játékkal kapcsolatban:
- mentési rendszere milyen?
- a párbeszédeknek (választási lehetőségeknek) milyen konkrét kihatása van a történetre? Az igaz hogy csakis az uccsó döntésünk alapján dől el minden (ahogy Cobra652 említette), mert ha igen, az nagyon csúnya fail.
- romantikus szál van-e benne? Itt nem feltétlenül arra gondolok mint mondjuk egy ME-nél ahol kiválaszthatod kit húzol meg (ha ilyen van, írhatjátok), hanem hogy van-e a sztoriban az elején elkapott csajunkon túl (ha lehet spoilerek nélkül).egyelőre ennnyi
-
Xaels
félisten
válasz julius666 #67 üzenetére
Checkpointos mentés van. Időnként nyom 1 automentést, de lehetőség van manuális mentésre is.
Még nem játszottam végig, de van a továbbiakra kihatása a döntéseknek, bár a végkifejletet nem tudom mennyire befolyásolják, állítólag nem nagyon. Csak az odáig vezető utad lesz más.
Másik romantikus szállal nem találkoztam eddig, de nem is tűnik úgy, hogy lenne. Nem nagyon van másik karakter aki indokot adna rá.
Amúgy a karakter animációk tényleg nem valami jók párbeszédeknél.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
félisten
Teljesen egyet kell értenem veled, jó a grafika de nem 10 pontos, 8 pont is jó, sőt kiváló, Megfelelő aláfestést ad és élvezhetővé tesz egy jó játékot, de ha egy game 10 pontot kap valamiben az az jelenti hogy TÖKÉLETESNEK kell lennie az akkori felhozatalban. Ez sajnos nem mondható el erről a játékról, ugyanis sok bug akad benne, valamint a terminátor effektus is beüt rendesen némelyik karakter animációnál, ami borzasztó kiábrándító. Attól függetlenül a játékhoz illik és tényleg jól fut gyengébb kártyán is, jómagam egy 9800 GT vel simán toltam magas beállításokkal, szinte akadás mentesen, kivéve egy két nagyobb teret.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
MODERÁTOR
válasz julius666 #67 üzenetére
Ebbe az arcmimikába belekötni tényleg túlzás. Az egész játéknak fantasztikus hangulata van, és ebbe nagyon jól beleillik a jelenlegi arcmimika is.
A játékban bármikor menthetsz, de időnként magától is ment.
A párbeszédeknek nagy szerepe van a sztori alakulásában. Még nem játszottam végig, de a játék egyharmadáig is rengeteg lehetőségem volt többféleképpen is megoldani ugyanazt a feladatot, és még csak a párbeszédeket vettem ezzel figyelembe.
Leginkább az tetszik az egészben, hogy itt tényleg szerepet játszhatsz. Akár úgy is végigjátszhatod, hogy senkit nem ölsz meg (néhány bosson kívül), max. elkábítasz. Ezzel persze az is jár, hogy a pacifista módszer sokkal nehezebb, viszont - mivel jóval több xp-t kapsz, gyorsabban is fejlődsz.
***
-
Löncsi
őstag
Grafikailag tetszetős a játék, de nekem leginkább az AA tetszik benne.
Nem tudom az AMD mit szerkesztett bele de olyan szép éles minden.Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
félisten
Én tegnap este kezdtem, nagyon pozitív benyomásaim vannak a cuccról.
Marha jó hangulat, marha jó hangok, gyors betöltés, szép animációk..És az mi durva, hogy az egymagos procimmal (A64 3200+), 2GB memóval, és Radeon 4670-nel 1600x1200-on csak nagyobb csetepatéknál van némi processzor-eredetű lassulás.
Végre egy normális játék, ez nagyon kellett már a PC-nek -
Eli_Stone
aktív tag
A cikk írójával ellentétben nekem kicsit negatívabb a megítélésem a játékról. Nálam a frissítés ellenére is sokat töltött igaz nekem csak 4GB ramom meg i5-650-em és HD6790-em van de akkor is. Nem is lett volna gond ez a töltés dolog, ha mondjuk egy egy küldetésen belül nem kellett volna 3x 4x területet váltani. Más játékokkal szemben ez szerintem elég nagy negatívum, pl egy Crysis 2-ben vagy a Mass Effect 2-ben még a nagyobb pályákat is megcsinálták úgy, hogy az egyes területek között nincs töltés vagy csak minimális.
Ami még egy kicsit gagyi érzést kelt, hogy néha amikor valakit/ket/ kinyírsz a kezedből kinövő kardal, fogja magát és újra éled, vagy pl a Nehézfegyvert tartó fickókat kb csak 4 fejlövéssel lehet leteríteni a mesterlövész puskával akkor is, ha csak egy símaszk van a fején.
Azután láthatatlan módban, ha a halk lépés nincs bekapcsolva simán elsőre megtalálnak és leszednek. Vagy Pl feltörés közben, ha rád lőnek nem lép ki a feltörésből és pikk pakk meghalsz.
Ahh igen és amin sokat mosolyogtam, hogy minden ember akivel beszélgetsz olyan mintha előrehaladott Parkinson kórja lenne. ez nem negatívum csak vicces.
Amik viszont jók benne, hogy a nyílpuskával pl simán a falhoz lehet szegezni az áldozatot, vagy, hogy egyszerre két fickót ki lehet nyírni a kardos kezeddel lehet a fedezékek között ugrálni vannak kiskapuk szinte mindig pl egy szellőzőnyílás vagy valami van egy kifejleszthető tehetséged amivel simán leugorhatsz a tetőről és valami energiamező segítségével letesz szépen nekem ez bejött mert lefele nem kellett lépcsőzni . A látvány tényleg nagyon jó, és a játékmenet hosszát pont eltalálták.Mindentől függetlenül egy szép és élvezetes játék, de én csak 7-est adnék neki.
-
félisten
-
M3Ny3'T
senior tag
válasz Eli_Stone #73 üzenetére
Lassú töltés: nálad lehet a bibi, mert a 622-es verzió nálam is baromi rövid ideig töltikél, szemben az általad felhozott példákkal.
4 fejlövés: Szerintem így is elég könnyen kinyírhatók az emberek (én jórészt rohampuskával mászkáltam), ha ehhez még hozzájönne az, hogy mindegyiknek elég lenne 1 fejes, szerintem fedezékhasználat nélkül végig lehetne rusholni a pályákon.
Hang: Engem speciel pont ezen tulajdonságom miatt dobálnak ki folyamat a CoD szerókról, szóval szerintem ez nincs elrúgaszkodva a valóságtól.
Feltörés közben rádlőnek: Nos ennek én kimondottan örültem inkább, hogy eldönthettem, hogy vállalom a golyózáport, vagy sem. ME2-ben kaptam egy találatot, miközben hackeltem, azonnal kilépett és elvesztettem a széf tartalmát. Engem az inkább zavart.A Parkinson-t nem vettem észre.
Skype-on lány az informatikusnak: Milyen színű a szemed? Informatikus: #0034ff
-
Agyzuzo
addikt
Arró' nem is szólva hogy nálam legrosszabb esetben a 2. lövés az mindig levitte a legkeményebb tagot is, szóval nem értem hogy sikerült a 4. Abból 2 sztem mellément.
Listen up, maggots. You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. ::: http://meatytears.hu :::
-
M3Ny3'T
senior tag
Van egy fazon (Hamster-eknél), akik hegesztőmaszkot húztak a fejükre és nekik bizony kell pár buci.
A Boss-okról nem is beszélve.daa-raa: Hát igen, ezért is remek ez a játék. Én már csak buliból is kinyírtam majdnem mindenkit (Taggert testőreit kivéve), pedig megkerestem és végigjártam az összes búvóhelyet.
[ Szerkesztve ]
Skype-on lány az informatikusnak: Milyen színű a szemed? Informatikus: #0034ff
-
noPublicFG
senior tag
Tetszett.
A többi hozzászólást, összehasonlítgatást meg lasz@rom. Elég érthető voltam?plus ça change, plus c'est la même chose
-
-
cszn
őstag
"1 MÉTERRE! Máskor meg 10-20 méterekről egyetlen hangtompítós lövésre odakaják a fejüket."
Minden játéknak megvan a maga szabályrendszere, nem ettől valami jó vagy rossz.Grafika siránkozáshoz kis elmélkedés: Mi értelme van ilyen részletekbe belekötni? Ahogy mászkálsz a játékban látni, hogy minden szépen ki van dolgozva, megvan a művészi egyensúly ahhoz, hogy bele tudd élni magad. Ennél többet nincs értelme elvárni. Ahhoz, hogy teljesen realisztikus legyen egy játék szerinted hány év fejlesztés kellene? Hány ember? Ez így is rengeteg munka volt és iszonyú sok pénz. Ha ennél is nagyobb projektek lennének nem kapnánk mást csak biztosra menő, innovációmentes folytatásokat. Nem mintha amúgy most jó lenne a helyzet... Nézd csak meg a filmpiacot. Az idei év legsikeresebb filmjei közül az első tízben 1 db van ami nem folytatás és valószínűleg bevételi rekord fog dőlni. Közben már az összes hollovúd fanatikus ismerősöm is fanyalog, hogy nagyon kevés a jó film...
Játékmenet:
1. Az valóban szomorú, hogy a végén egyszerű döntéssel oldották meg, hogy többfajta befejezés van. Az első részben ez sokkal elegánsabb volt.
2. Honnan a fenéből van ennyi időtök, hogy már kétszer végigjátszottátok?
3. Bármilyen játékot játszol végig ilyen rövid időn belül 2x, csalódni fogsz. Kell egy kis időt hagyni, mert még túl friss. Ezért a fanyalgást, hogy alig változik valami (ami egyébként az első részben is így volt), hogy szar az MI (melyik játékban nem?), meg hogy a fegyverek nem balanszoltak, nem tudom teljesen komolyan venni.Amúgy én se vagyok teljesen elégedett a játékkal, de nem fanyalgok, mert azt látom, hogy az ilyet már nagyon meg kell becsülni.
-
Agyzuzo
addikt
Há nem t'om, nálam DX11-be van rakva, szűrő Aniso 16x és minden tűéles... Ez a homály vmi grafika beállítás dolog lehet csak sztem.
Listen up, maggots. You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. ::: http://meatytears.hu :::
-
félisten
-
ABee
tag
Rengeteg ilyen hozzászólással találkoztam külföldi oldalakon is, hogy nem kedvez a játék azoknak akik csak fps-ként játszanak vele és hogy kevés a lőszer. Ezzel nem értek eggyet. Ha csak lövöldöni akarsz azt megteheted egyetlen augmentáció nélkül, csak a fegyvereket kell upgradelni. Nincs szükséged xp-re a pontos célzáshoz úgy mint pl a falloutban vagy a DX 1-ben. (Az FPS játékot segítő augokra pl. Dermal armor, Recoil compensation meg összejön könnyen az xp.) A lőszer esetleg azoknak lehet kevés akik nem tudnak célozni, én már adogatom el a rengeteg skulót. Főleg miután célkövetővé tudtam tenni a golyókat a gépfegyveren.
Szóval szerintem kiegyensúlyozott a játék minden játékmód számára.
-
ABee
tag
...Hát pedig akkor nekem bajom van mert ez ocsmány... Ráközelítettél a képekre? Még akkor is gáz ha csak a recés éleket és az elkenődött textúrákat nézzük, de a művészi oldala a két játéknak ég és föld a dx:hr javára. Mondom ezt úgy hogy majdnem elsírtam magam amikor a Detroiti őrsön beszélnem kellett az ex s.w.a.t.-os kollegával. Úgy nézett ki at űrge mintha egyetlen rönkből faragták volna láncfűrésszel és mégis magával ragadó hangulatot tud teremteni a látványvilág.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Lehet, hogy a te PC-ddel van a baj, mert az általad belinkelt képek többnyire csúnyábbak, mint a DXHR grafikája átlagban.
De most komolyan, belinkelsz néhány lényegtelen, a DXHR-re nem jellemző screenshotot, majd kijelented, hogy még a Darkness grafikája is szebb, holott az egyáltalán nem igaz.
***
-
cszn
őstag
Elég jól elbeszélünk egymás mellett. Te a technológiáról beszélsz (textúrák, szögletesség), én meg a designról ami az egészet művészivé teszi. Nyilván nem arról van szó, hogy tökéletes lenne, de van a plusz ami kevés játékban.
A többit meg már leírtad korábban is.
(#91) Cobra652 Tényleg nálad lehet valami gond, mert ezek borzalmasak a nálam tapasztalt DE:HR látványhoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Legalább a fogalmakkal legyél tisztában. Textúra nem lehet lowpoly (gondolom a low polygon akar lenni).
Én meg aztán végkép nem tartom csodaszépnek a DXHR grafikáját, de ennél jobb nem is kell ehhez a játékhoz, mert fantasztikus a hangulata. A nyolcast reálisnak látom a grafikára, de akár hetes is lehetne. Nem is ezzel van a baj, hanem azzal, hogy a mellett kardoskodsz, hogy mennyire vakok vagyunk, mert ez nem igaz. A Darkness meg valóban csúnyább, bárhogy is nézzük.
***
-
Eli_Stone
aktív tag
Szerintem nincs értelme a grafikán vitatkozni. Az biztos, hogy vannak jobb grafikával rendelkező PC-s játékok és rosszabbak is amik mostanában jelentek meg.
Én a játékmenettel és a hangulattal teljesen meg voltam elégedve még az általam tapasztalt bug-ok ellenére is, jah és a grafikával is.
És lehet igazatok van és a nálam van a hiba a hosszú töltési idővel kapcsolatban mert most felraktam a Sims 3-at, hogy egy kicsit szórakozzak és időnként bizony az is hosszabban tölt mint kéne. Bár a Crysis 2, a CoD MW2, a Dirt 3 és az ME2 meg tök jól fut bár azok már ezer éve fent vannak a gépen és lehet azóta kavart be valami.