Új hozzászólás Aktív témák

  • #57018880

    törölt tag

    Kraftolás többnyire sajnos ott akad meg, hogy nagyon komoly RNG mögött van (kb az a probléma amit ugye megoldana az perk rollok helyett), illetve pl a Wellspring rotáció miatt még jobban le van vágva az esély. Nem tudom pontosan mennyinél tartok, de talán olyan 60 és 80 run között, de még se az gránátvető, se az íj receptet nem tudtam kinyitni.

    Szóval nekem ez a része kicsit egyet előre, egyet hátra.

    Gambit, szerintem szintén mentünk kicsit előre és hátra is, a pve verseny mindig szoros, jobban érdemes figyelni a blokkolók küldésére szerintem. A pvp része viszont mint ha kicsit vissza fejlődött volna, eddig 1-2 alkalommal tudtam megállítani egy invadert, általában mert éppen bele szaladt egy már félig feltöltött fusion rifle szórásba :D

    A többi része jó, szerintem élvezetes, benne is volt 30-35 órám minden héten a megjelenés óta.

    Mondanom sem kell mint eredetileg is Voidlock főkari, a subclass frissítése ..jó++ lett :D

  • bunfi

    őstag

    A kampány (főleg annak a Legendary változata) nagyon el lett találva. Végre nem volt nyomourúsággal (pl. lost sector, öljél 50 olyat és hasonlók) telerakva. Az, hogy megint elefánt a porcelánboltban volt a Vanguard... az már csak a szokásos... kár a végkifeljletért.

    A crafting rendszer, ahogy Gave is írta vérzik innen-onnan. De leginkább az a fájdalmas, hogy a Piece of Mind-on kívül nincs értelmes seasonal fegyver (de az legalább irrritálóbb lesz, mint a Messenger Crucible-ben). A raides fegyverekhez is van recept, csak 5 resonant változat kell hozzá fegyverenként, kár, hogy 14 clear alatt kaptam összesen 6-ot, abból 3 volt random drop. De mondjuk az adept változathoz nincs recept, annál marad a világ összes spoiljának elpazarolása egy normális rollra a Master végén...

    Hasonlóan "nagyon jó" ötlet volt, hogy a world drop fegyverek közül nem kapott receptet a Cantata-57, a Crisis Inverted, a Funnelweb és a Krait. Mind a négy nagyon jó fegyver, de marad a world-drop farmolás, hátha jeligére. A Vaultban sem lesz így több hely, mert kihúzott resonant fegyvereket rakja elfelé mindenki, hogy legyen miből craftolni/reshapelni. De legalább addig is, míg kihúzza nem azzal a fegyverrel játszik amit szeret. Szóval a szokásos, agyatlan Bungie megoldások... Egyébként már be is jelentették, hogy következő szenzonban a speciális Elementek (Energetic, Ruinous, Mutable stb.) ki lesznek vonva a forgalomból.

    A glaive-k sem fogják megváltani a világot, mert end-gameben egyáltalán nem használható (talán csak hunteren), lévén minden "egy-hitel", de ha elveszik a szezonális Supressive Glaives modot, akkor már máshol sem, mert a normál mobok is szétvernek mire szétcsápolod a meleevel. Ami természetesen nem elemental sebzés, szóval a shieldek ellen nem túl hatékony.

    A void rework rettenetesen meg lesz nerfelve, mert borzalmasan OP. Warlockkal folyamatosan van gránátom és 3-4 jó gránát után van superem? Ha beindul a void volatility, akkor vége van minden mobnak, mert vagy meghal vagy stunnolja az explosion? Ezt nagyon nem gondolták át... De legalább majd leveszik a Wellről az overshieldet, mert az a void "tulajdonsága" lett. Ezen felül kifejezetten "élvezetes" a láthatatlan hunterek és overshieldes titánok garmadája Crucible-ben. Playtestelés? Nem volt...

    A Gambitben át kéne nevezni az invadelést Gjallahornozásra, mert nagyjából ebből áll. Átjön heavyvel és vagy azonnal meghal, mert nem volt szerencséje a spawnponttal, vagy leirtja a csapat nagy részét. Az külön nevetséges, hogy MINDENKI utálta a Chimérát (servitor), az immune fázisai miatt. Erre mindegyiket átalakítják egy még annál is idegesítőbb rendszerűre... Az már csak a cseresznye a tejszínhab tetején, hogy ha csak EGY embert is megöl az invader, már +1 immune fázis... szóval eddig is elég invader-heavy volt a játékmód, mostmár alapvetően a motegyűjtögetős-clearelős része teljesen és tökéletesen lényegtelen, az invade nyeri meg/veszti el a meccseket...

    Külön köszönöm, sikerült egy memory leakkel szórakoztatni a pc-s játékosokat (ilyet sem láttam már legalább 10 éve...), hamár a 10-20 másodperc alatt betöltő inventory-t sikerült nagy nehezen javítani. Szóval story szintjén nagyon komoly a fejlődés, javulás, viszont minden más a szokásos harmatgyenge minőség, bődületes átgondolatlanság, nulla QA/tesztelés.

    [ Szerkesztve ]

    János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett

  • Raysen623

    addikt

    válasz bunfi #3 üzenetére

    Köszönöm hogy ilyen szépen megfogalmaztad, bár gőzöm sincs miről írtál :DDD Én ezt a játékot is jó régen elengedtem, de jó látni hogy sokan ennyit foglalkoznak még vele.

    A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

  • ldave

    félisten

    A nehezebb kampány egyértelműen a Witch Queen egyik legjobb újdonsága, úgy tudott kihívás lenni, hogy nem volt tele champion ellenfelekkel. Egyedül a 1hitelő void sniperek voltak kicsit túltolva...

    Kezdetek óta játszom a játékkal, kisebb-nagyobb megszakításokkal, de én most már kicsit úgy érzem, hogy az egész Destiny egy helyben toporog. Tényleg, a WQ első pár hete remek, a void 3.0 brutális (annyira, hogy szinte minden más értelmetlen mellette), de maga a játék minimálisat fejlődött az évek során. Oké, itt az új helyszín, a Throne World, remekül néz ki, de nincs benne semmi izgalmas az első pár felfedező kör után. Ugyanaz a statikus pálya, mint a Destiny 1 óta mindegyik. A Beyond Lighttal behozott időjárás-változás sem köszön vissza, pedig egy kis random eső, vagy köd is feldobhatná. A scornos public quest is már az sokadszor elsütött mechanika.

    Gambit és Crucible számomra érdektelen, egyiket sem élvezem, még a 3 meccsre sem megyek be a pinnacle miatt. A Strike playlist egy vicc, ha lemaradsz a többiektől, ellenfelet sem látsz többet, egy random fegyver bounty-t szinte lehetetlen ott megcsinálni.

    Na mindegy, a játék továbbra is remek, de az alapok szerintem már repedeznek, előbb-utóbb bele kell nyúlnia a Bungienak.

    A Slime draws near! Command?

  • #57018880

    törölt tag

    válasz ldave #5 üzenetére

    Sokban egyet értek, vizuálisan még mindig egy erős 9-es a játék, zeneileg nekem 999 :D, viszont a sztori utáni játékra, és az open world dologra ráférne egy erős fejlesztés, lost sectorok mint ha fejlődtek volna kicsit, legalábbis a 2 hosszabb.

    PVP annyira engem sem érdekel, külön karakter kellene rá, hogy ne legyen idegesítő a főkarit variálgatni, plusz ott van, hogy akkor a kis vault 500 helyemet már pvp perkek miatt is telíteni kellene. A Titánom Gambitozik inkább mint a Warlock, egyelőre a szintezés miatt a Warlock is bejár dolgozni, de amúgy szerintem nem fog ha elértem vele a szintet.

    Arc3 és Sol3 is túl lesz szerintem kalibrálva, így annyira nem fog talán kilógni a Void3 a későbbiekben.

    Raysen623: Szerintem még ne írd le teljesen, mint ha derengene valami riport, hogy a készítők szerint a WQ az első olyan kiegészítő ahol kezd úgy festeni a játék amilyennek először elképzelték. Itt még bőven lehet előrelépést, persze lehet, hogy most csak túl optimista vagyok vele.

    oriic: igen!, bár most elég sokan lettünk a buffok miatt :D

  • bunfi

    őstag

    válasz Roland861010 #7 üzenetére

    Persze, ha este lejutok gép elé, feltöltöm.

    János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett

  • DummyBoy

    senior tag

    Ennek a játéknak az egyetlen "jótulajdonsága" hogy nincs konkurenciája.

    Barátaimmal játszom, de csak azért mert legalább tudunk egy kis időt ökörködni.

    A legnagyobb gondja a játéknak szerintem az imbalansz és hogy egyszerűen nem "enged" azzal és úgy játszani ahogy szeretnék.

    - vagy rommá nerfelik a kedvenc fegyvereket - klasszokat
    - vagy az aktuális szezonban épp máshoz van champion mod
    - vagy egyszerűen annyira OP valami, hogy ha effektív szeretnél lenni, kénytelen vagy azt vinni
    stb...

    A match game-et és a fegyverfüggő champion modokat úgy ahogy van ki kellene venni a játékból.

    Ráadásul tök jó Voidlocknak lenni most, de egy komolyabb activity mindig azzal a mondattal indul, hogy "Dummy, hozd a wellt lécci..."

    Life is shor...

  • #57018880

    törölt tag

    válasz DummyBoy #9 üzenetére

    - vagy rommá nerfelik a kedvenc fegyvereket - klasszokat

    Minden online + fejlődős RPG elemekkel játék amivel valaha játszottam.

    - vagy az aktuális szezonban épp máshoz van champion mod

    Ez szerintem sem ideális, ugyanakkor segít kicsit felborítani a dolgokat:

    - vagy egyszerűen annyira OP valami, hogy ha effektív szeretnél lenni, kénytelen vagy azt vinni
    stb...

    Szerintem a Pulse Rifle legtöbbje szar, mégis viszem most ide oda a champion mod miatt :D.

    A match game-et és a fegyverfüggő champion modokat úgy ahogy van ki kellene venni a játékból.

    Ezzel nagyon egyet értek, a match game + gear lock elveszi a kedvem, mert túl szorosan diktálja, hogyan játszak.

    Ráadásul tök jó Voidlocknak lenni most, de egy komolyabb activity mindig azzal a mondattal indul, hogy "Dummy, hozd a wellt lécci..."

    Igen, hát én 10 év exMMORPG+raiding után, úgy vagyok vele, hogy ami legalább részben nem solozható, vagy nincs rá matchgame, az effektíven nincs a játékban. Persze, így kimaradok jó dropokból, de nem megy el az időm-energiám, és a kedvem - mennyire jó már, azért játszok, hogy jobb kedvem legyen, ne rosszabb :D .

  • demeterf2

    tag

    Sziasztok!

    Mit érdemes megvenni egy kezdő Destiny 2 játékosnak?
    Legendary változat és ezt a kieget?

    Androidos YouTube csatornám (hírek, alkalmazás/játék tesztek) : https://www.youtube.com/channel/UC9FSGvvHgx7kVx9rAqXitGQ

Új hozzászólás Aktív témák