Új hozzászólás Aktív témák
-
-=MrLF=-
senior tag
Ez jó , de ennek parkolásnál is alapnak kellene lennie, nemhogy plusz még kényelmi díj.
protonmail.com Secure Email Based in Switzerland . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . startpage.com The world's most private search engine from Netherland
-
martonx
veterán
Sajnos a MÁV még mindig nem versenyképes a telekocsival, de legalább a maguk bénácska, elégtelen módján felismerték a problémát, és legalább próbálkoznak.
Én kérek elnézést!
-
Dezsike
tag
Nem lehetne inkább december 9-től bevezetni? Pont akkor utaznák Budapest-Nyíregyháza vonalon oda-vissza.
-
tomazin
veterán
Budapest-Sátoraljaújhely-Eger
ezen a vonalon nálam is lehet jegyeket kapni ingyen
De komolyra fordítva: miért is zötykölődnék le mondjuk pécsre 4600ftért 3óra alatt, mikor ugyanezt megtehetem fele ennyiből kicsivel kevesebb idő alatt?
-
bollokcs80
Korrektor
1. Szerintem bőven lenne mit fejleszteni a vonatokon, pályaudvarokon, állomásokon, a kiszolgáló rendszereken,
(ld biztosítóberendezések), a menetrendeken, a kollégák értelmi színvonalán, aztán majd ráérnénk ilyen fontos és látványos fejlesztésekre is, mint az e-jegy rendszer.2. A kedvezmények kizárólag jegyekre szólnak, bérletvásárlásra nem vehetőek igénybe. Miért is?
B.Cs.
-
janeszgol
félisten
Nem rossz kezdemenyezes. En motorvonaton utazom, az tiszta.
-
BiP
nagyúr
Végre ez egy jó dolog. Az eddigi 3% nem volt túl sok, kb. így kellett volna indítani.
De sebaj, nagyon örülök a fejleménynek. (még így is, hogy ma már ritkán vonatozom)És külön köszi, hogy a propaganda bullshitet kihagytátok a cikk végéről.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
2017 magyar álom vasutak: majdnem 2 órát vártam egy jegyre, mert a jegykiadó hölgy nem tudta, hogyan kell kiadni a jegyet (milyen kedvezményt kell adni, és azt hogyan lehet a jegyre rávinni). 1,5 óra után megjött a váltás, de neki is kellett még egy fél óra, mire végzett. Persze megvettem volna én a jegyet online is, ha nem lenne annyira korlátozott, hogy a kedvezmények nagy részét nem lehet érvényesíteni rajta (és még kerékpárjegyet sem lehet/lehetett venni hozzá). Még jó, hogy nem a vonat indulása előtt akartam megvenni.
(Megjegyzés: a jegyet így is sikerült elb@szni, amire csak másnap a kalauz figyelt fel, és utazás közben kezdeményeztek egy javítást visszamenőleg. Persze az átszálló vonaton ezen javításról még mit sem tudtak, így még nekem kellett magyarázkodnom is.)
De hát örüljünk, hogy egyáltalán mennek még a vonatok, és legalább az állomások helyén nem épülnek stadionok.
-
Kékes525
félisten
Kezdésnek jó, de remélem lesz még nagyobb árcsökkenés is.
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
martonx
veterán
Én Szeged - Bp viszonylaton havi 32K-ért telekocsizok, ugyanez vonattal minimum a duplája lenne. Nekem bőven megér 32K-t, hogy minden egyes úton nyerek egy óra menetidőt (ráadásul otthonhoz közel vesznek fel, tesznek ki), nem kell számlákkal bohóckodnom, azokat leadnom, pénzt vissza várnom, plusz bérletet vennem az állomásig tömeg közlekedni, nyáron van légkondi, télen van fűtés, ráadásul nem is 100%-ban térítik a menetjegyet sem.
Én kérek elnézést!
-
őstag
Minden telefonhívás előtt ott tartottunk, hogy mindjárt megvan, így vártam. Aztán a hívások után ismét így álltunk, így akkor is vártam. Volt egy ~5 perc, amíg tényleges utasokat előreengedtem, hogy legalább ne késsék le a vonatot (és ők legalább rendesen meg tudják venni a jegyüket), addig meg 'pihentem'. .....
De mint említettem: online esélytelen volt alkalmi menettérti jegyet venni kerékpárjeggyel (pláne, hogy végül nem is 'sima' kerékpárjegy lett a befutó, hanem a Balatonos); így mindenképpen offline kellett megvenni (az alkalmi menettérti kedvezményt nem ismeri még az online verzió, mint ahogy a kerékpárjegyet sem ismerte akkor (nem tudom, azóta ez már változott-e - majd jövő április végén úgyis kiderül)).
-
arnyekxxx
veterán
Gratulálok neked, az utasok döntö többségének viszont nincs mindig kéznél egy másik autós aki zsebpénzért házhozszállítja.
Megnéztem a zoszkárt, holnap egész napra 3 autót ad fel erre az utvonalra, és mindegyik 30%-al többért vinne el mint amennyi a startklubos féláru vonatjegy.
Erre a 3 autóra lenne xezer utas ha mindenki oszkárral menne
-
martonx
veterán
válasz arnyekxxx #19 üzenetére
Igen, én is oszkarozni szoktam, csak nem akartam direktben kiírni a nevüket
Márpedig ha valóban megnézted a Szeged - BP viszonylatot, akkor kismillió autó közül választhatsz.Megnéztem, ez az 50%-os MÁV start kártya valóban érdekes alternatíva lehet annak, aki nem lakik olyan jól ellátott oszkaros területen mint Szeged
Most gyorsan ki is számoltam, MÁV start kártyával olyan havi 18K-t tudnék (többet, de ez esetben bele kellett számolnom a szegedi tömegközlekedés bérletet is) az oszkárhoz képest megspórolni. Feltételezve, hogy tényleg minden héten utazok legalább egyszer oda-vissza, ami nyilvánvalóan nem igaz, és feltételezve, hogy oszkáron soha nem futok össze ismerőssel (ami szintén nem igaz), és mindig fizetnem kell az útért, de egyszerűbb volt így számolni. Cserébe utanként másfél óra plusz idővel (hú azok a régi szép vonatos idők amikor pesten kezdtem dolgozni, és nem volt ritka - ritka? muhaha - a 30 perces késés sem, szóval a másfél órával még szuper optimista is voltam a MÁV javára), és jóval kényelmetlenebb körülményekkel. Havi minimum 12 órányi időveszteség, és kényelmetlenségek, hogy spóroljak havi maximum 18K-t? Köszi, de maradok továbbra is az oszkárnál.
Mindenesetre jó ezt tudni, és ahol nincs ilyen bejáratott oszkáros közösség (vagy valaki annyira időmilliomos), ott valóban nagyon jó alternatíva tud lenni a MÁV Start 50% kártya.
Én kérek elnézést!
-
ntomtb
tag
És melyik is ez az a mobil applikáció?
-
Kékes525
félisten
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
pguy
csendes újonc
Ez megmaradt ötlet szintjén továbbra is: http://www.vaci-naplo.hu/2016/12/felfuggeszti-a-mav-a-mobilos-jegyvasarlast/ ?
[ Szerkesztve ]