Új hozzászólás Aktív témák
-
drotsztyuart
tag
No ti se fogtok tobbet ingyen jatekot kapni a sony-tol ezzel a 70-essel, az is sicher.
De igy is bokezuek voltatok.
50 az a 70 inkabb.
Ha ne kojima lenne ez kapott volna lehet meg 50-et sem.#50
Azt sem tud.
Borzadaj, hogy milyen bo lere ereszti a dolgokat, vontatottak a cutscenek.
Ez az elso amit meg kell tanulni hogy hogy lehet elmeselni valamit elvezhetoen minel rovidebben, hogy ne vagja fel az ereit a nezo.
Bugyutak es borzaszto sokszor a kamera kezeles is.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Kodzsima e téren érdekes, az MGS: TPP esetében nekem a videók nagy része pont, hogy nem volt ínyemre. A játék maga igen.
Paradox módon az MGS: GZ (hiába egy rövid prequel) mind játékként, mind a videók terén nagyon tetszett.
A korábbi játékainál pedig ingadozott. Az MGS4 pont azért nem tetszett annyira, mert nagyon ráfeküdt a videókra, és már-már interaktív film volt inkább, nem pedig játék. Az MGS2 viszont inkább játék volt (a maga idejében egész jó), amiben voltak videó (meg audio) részek, amik a történethez tartoztak.Ha csak a videókért érdemes a játékot megnézni, az régen rossz, mert akkor a Youtube-ra feltöltött videókat megnézni az ember, és kész. Szóval én sem gondolom, hogy egy játéknál jó ómen, hogy másodlagos, hogy játszani lehet vele...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
sp8787
addikt
Ebbol az irasbol valoban nem derul ki ez, es ami meg ennel is durvabb az sem ,hogy egyaltalan barmi massal jatszott e valaha.
A GP reszerol egyebkent sztem ez sima trollkodas ,hogy egy ilyen "hordereju" jateknal kiadnak egy teszt-et vkinek aki nem is irt meg ilyet.
Nem inkabb vmi Super Mario-val kellett volna ezt kezdeni?
-
sp8787
addikt
Nem gondoltam ,hogy ez az "idiota" kozhelyet el fogod sutni.
EDIT
Na de azert csak a TE kedvedert gyorsan osszedobok egy hasonlot.Tessek
Szovicc.Semmi.Semmi.Semittmondo Latin villongas.
Semmi.Semmi.bena szovicc.Megint latin.Bena szovicc.Szuksegtelen idegen szavak. Semmi.
Semmi.Semmi.+ 1. dolog
+ 2. dolog- 1. dolog
- 2. dologDONE
[ Szerkesztve ]
-
hombre[EU]
veterán
Miért "koszoljuk" össze a topikot? Pedig olyan szépen alakult
Mindenki észrevette saját magán,hogy mikor fordult át az az önzetlen segítség elismerés/lájkvadászatba?
Apropó önigazolás, szerintetek szükséges a mentális egészség fenntartása szempontjából vagy megoldható a kognitív disszonancia "belsō-kezelése" e nélkül is? Tegyük a kezünket a szívünkre...egyszerūbb megoldás,mint a hozzáállásunk megváltoztatása
Life, Uh, Finds A Way
-
addikt
Nem emlékszem már, hogy mikor jelent meg az első ilyen jellegű lap, de arra igen, hogy a Commodore-ok fénykorában leginkább a pecsában és a piacokon ment jórészt a kazik és az 5,25" floppy-k beszerzése és az infócserék, tippek stb. Tehát ezt a tempót - érthető módon - lényegesen nehezebben tudta követni a sajtó, erre gondoltam a spoieleres, végigjátszós témával kapcsolatban. Az egyszeri ember valóban a sajtóból tájékozódott és utána keresett beszerzési forrást, de még a CD-s korszakban is inkább az volt a jellemző, hogy egy igen széles rétegnek már rég megvolt a játéka, mire az sajtóba került és tippeket kapott hozzá.
A tesztelőknek egyértelműen már rég változtatniuk kellett volna, hiszen olyan sok és gyors a friss infó, hogy nem erre kellene összpontosítaniuk, hanem valóban a részletes és konkrét elemzésekre, amibe igenis bele kellene adniuk az egyéni stílusukat (már ha van), mert így lesz igazán élvezetes. Ebből sajnos döbbenetesen és meglepően kevés van, pedig volna rá igény. Ahogy a sztrímereknél se feltétlenül a tartalom az elsődleges követési szempont - bár nyilván fontos -, de az egyedi stílus is nagyon meghatározó.
A konkrét téma még a tapasztaltabbaknak is nagy falat, nagyon összetett a játék, és ha valóban ki akar térni az illető mindenre, akkor neki kell feküdni és bele kell ölni nagyon sok órát. Alapjaiban a ráfordított idő mennyisége mégsem garancia, ha ő maga játék közben nem mélyül el a részletekben, hiszen e nélkül nem is tudja visszaadni.
Volt olyan iromány is (mint pl. ez), amiben egyetlen szó sem esik a közösségi kapcsolatokról, holott szerves része a játéknak!
Kicsit sem irigylem azokat, akiknek erről KELL írnia, piszok nehéz hitelesen visszaadni a teljes egészét.Mindezt mondom úgy, hogy 39 óra után gyakorlatilag még mindig a kezdő területen vagyok, 4-5 helyszínt érintve. 837 rakomány lett leszállítva (vagy közvetítéssel célba juttatva), ami összességében 10,18 tonna...miközben egy percig sem untam magam, mert nincs üresjárat, zajlanak az építkezések és valójában még mindig csak ismerkedem és gyakorlok a további nehézségekre. Tehát ezek után én is képtelen lennék átadni még bármit is, legfeljebb csak a mások által olvasottakhoz igazodva egy általános ismertetőt, mert piszok sok van benne. Ha pedig mégis kellene tenni, akkor én is inkább egy leegyszerűsített sablont választanék, de részletes ismertetőt semmiképp.
[ Szerkesztve ]
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Te mitől vagy ilyen butthurt?
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
Badlof2k
senior tag
Cikket nem olvasván , csak saját tapasztal után mondanék pár szót a játékról. Day 1 óta megvan , előtte való este rendeltem meg mondván egye fene meglássuk milyen lesz , mivel nagyon nem követtem híreket és egyéb cikkeket róla azon kivül hogy Kojima készíti jóformán nem tudtam semmitsem a traileren kivül. Számomra pozítiv élmény és remek kikapcsolódás , közel 71 órám van eddig benne és egyedül egy db cutscene volt ami egyszerűen fos volt elnézést , minden más teljesen megfelelő volt számomra. A játék maga egy kicsit más megközelitésbe próbál egy világvége eseményt bemutatni mégha nemis annyira eredeti vagy világmegváltó, mégse éreztem azt egy percig se mint ahogy korábban valaki említette hogy ego booster ? Szerintem egy jó, élvezhető , és kicsit egyedi játék lett rengeteg Lore és felfedezhető terülletel, smooth gameplay , gyönyörű tájjal , zenével(!) és hangulattal. Sajnálom hogy mások ezt nem tudják átérezni vagy nekik csalódás , vagy egyszerűen szar , remélem idővel mégis adnak egy esélyt neki és élvezni fogják az egész utazást amin végig viszi őket a játék
[ Szerkesztve ]
"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "
-
sp8787
addikt
válasz bLaCkDoGoNe #64 üzenetére
Az lennek?
Lehet benne amugy vmi, vszinu a kor teszi vagy az a "szemet" Gearbox akik......Igerem nem "koszolom" tovabb a topic-ot.
[ Szerkesztve ]
-
HÁZIGAZDA
ugyanez a kritika ment anno kvázi minden metal gearnél is. hogy interaktív film, nem játék. aztán hatalmas élmény volt az összes. nem kell mindenből hardcore fps-t vagy ügyességi játékot csinálni.
alice cikke pedig kifejezetten ütős lett
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
atike
nagyúr
Érdekes lett... Kár, hogy csak képek vannak a cikkben - jó lett volna pár játékmenet videó is...
-
tarBubbles
tag
Miközben játszottam a játékkal végig arra gondoltam, ez egy nagyon erős 8/10. Majd befejeztem, aludtam rá egyet és azt kell mondanom ez bizony nekem 10/10. Spoilerek nélkül elég nehéz beszélni a játékról, elmagyarázni, hogy miért. Ez egy igazi hullámvasút, tényleg sok érzelem végigment rajtam amíg a végére jutottam és tényleg egy egyedi élmény volt ez a kaland.
-
szparista1
csendes tag
válasz Krissz1983 #24 üzenetére
teljesen igazad van, aki esélyt se ad neki és úgy húzza le az magára vessen..... kihagyja az év játékát
-
Wesder
félisten
válasz szparista1 #79 üzenetére
Inkàbb menjél vissza jàtszani, mindenkinek jobb lesz îgy.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
S e t h
nagyúr
válasz szparista1 #79 üzenetére
Az hogy te elfogult vagy az látszik, de a teszt írója mi iránt elfogult?
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
szparista1
csendes tag
Én a játék megjelenése napján láttam meg a játékot és Kodzsimáról semmit se hallottam addig. Régen 10 éve cod2-vel és silkroaddal játszottam sokat. Azóta munka mellet nem nagyon volt játék amit ha kipróbáltam lekötött volna. Így teljesen random estem neki a játéknak minden előítélet vagy elfogultság vagy elvárás nélkül. Még cikkeket se olvadtam róla. De aki végigjátssza és utána is azt mondja hogy "FedEx szimulátor" az véleményem szerint nem játszott vele rendesen és max első mapig jutott..... PV meg öszvér szintig, vagy nem hardcore nehézségi szintet választott.... vagy nem értem igazából. Én azt éreztem a cikkben, hogy elfogult és semmitmondó tartalommal rendelkező inkább lehúzós kategória..... kb leírta az első 1-2 óta történéseit és ennyi,ez van.... Illetve a pozitívum nem egyenlő negatívummal..... De én írhatok elfogultan, mert én csak egy kommentelő vagyok, de a cikkíró nem....... Spojlermentes akarok maradni ezért nem írok semmi fixet, de bevallom engem magába szippantott, a 4. és 7. rész személyes kedvencem
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz szparista1 #82 üzenetére
Ostobaságokat tudsz leírni nagy mellénnyel, ráadásul tudatlanul.
Csak hogy értsd, miért néz mindenki hülyének: A Fedex szimulátor kijelentés még a trailerek korszakából származik a rajongóktól, arra utalás. Ha elolvastad volna értően a cikket, és sikerült volna értelmezned az adott mondatot, akkor ennek egyértelműnek kellene lennie. Ha barlangban laksz, és neked ez újdonság, az aligha a cikkíró hibája.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
-
BabMester
senior tag
Ahogy én látom azért van megosztottság a játék körül, mert van egy nagyon jó story és egy nagyon rossz repetitiv gameplay.
Teljesen legit, hogy valakinek betalált a történet ezért le se sz*rja a közte lévő "pihit" és van aki játszani szeretne, az ő csalódottságát is megértem, mert játéknak unalmas.Összeségében nem szabadna a tesztelőknek is csak egy oldalról nézni, meg hozzáadni a Kojima faktort pontozáskor, így születhetne egy teljesen korrekt 7-8/10-es pontszám. Mert ez a játék ennyi, egy korrekt iparosmunka, a tökéletességtől messze áll.
[ Szerkesztve ]
-
HÁZIGAZDA
válasz BabMester #86 üzenetére
nem. hanem nem mindenki ugyanazt várja gameplay címen, csak ezt valamiért a mainstreamhez szokott gyerekek képtelenek elfogadni. nekem a metal gear 1-2-3(-4)-nél semmi hiányérzetem nem volt, szerettem a gameplay-t is. hát micsoda meccs volt a The End boss fight például. itt is erre számítok.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
hombre[EU]
veterán
válasz BabMester #86 üzenetére
Kinek mi az unalmas...engem a hányinger kerülget az fps lövöldéktōl. 20év alatt,ha nem játszottam ezer játékkal amiben lövöldözni kellett akkor megeszem a kalapom de story-based openworld játékban online ismeretlenekkel nem alakítottam a világot, pl. nem húztunk aszfaltot,nem építettünk hidakat ésatöbbi
Nem lennék meglepve,ha a nextgenben ez (is) alap lenne az ow játékokban. Lehet,hogy volt elōtte,de nem így és ilyen szinten
A tévedés jogát fenntartomLife, Uh, Finds A Way
-
janos68
aktív tag
-
CsiguszMaxim
senior tag
Van aki számára egy tál jól elkészített rakottkrumpli a legfinomabb ételek egyike, míg mások rá se bírnak nézni. Hogy kinek a véleménye alapján alakítsd ki tiédet? Attól függ ki más szeretnél lenni saját magad helyett. Egyébként pedig tapasztalj, azzal többre mész.
Best teaparty evaaaaaaaaa!
-
janos68
aktív tag
válasz CsiguszMaxim #91 üzenetére
Ezekszerint rosszul fogalmaztam, mert nem ment át az irónia.
-
-
Deck
titán
-
janos68
aktív tag
válasz CsiguszMaxim #94 üzenetére
Jó, de azzal túl egyértelmű lett volna, így meg legalább volt esély erre is, arra is.
-
Elf
aktív tag
A sztori (már amennyit a trailer meg pár gameplay videóba való pöckölgetés után tudni lehet róla) érdekes, érdekel. A hegyeken baktatás, meg a "harcrendszer" nem különösebben.
De sztori miatt érdekes lehet lenyomni.
Attól aki játszott már vele pár tucat órát:
A sztori mennyire lineáris?
A történések sorrendje variálódik csak a döntéseink nyomán vagy több megoldás is van, több szál van kidolgozva?
Később is baktatni kell vagy más tevékenység is képbe jön? -
addikt
Inkább nézz be ide, ha gondolod, elég sok infó és tapasztalat összegyűlt már (spoiler nélkül): Death Stranding (PS4) Ha csak az utóbbi pár nap hozzászólásait átpörgeted, több infót tudsz gyűjteni, mint bármelyik tesztből. Piszok sok a részlet és jóval összetettebb, mint amilyennek látszik. A sztori lineáris, nincs több szál, a baktatás helyett a szállításokon és a kapcsolatokon van inkább a hangsúly, tehát az egész hálózat kialakításán, helyreállításán és működtetésén.
[ Szerkesztve ]
-
tescodr
tag
Jó lett a kritika,én el fogadom hogy megosztó lett kojima jatekai mindig ilyenek voltak. Mgs2-t imádtam de az összes többit eluntam. Pont ezért is nem is foglalkoztatott a Death Stranding eddig. Aztán a Vr-os sracok csináltak végigjátszást belőle, gondoltam bele kukkantok meg is milyen ez az izé. Nos 8db 45perces videót néztem meg és folyamatosan bizsergető érzésem volt,és csak tátott szájjal néztem és azon gondolkodtam hogy ez nekem Kell! Ps2 éra óta nem volt konzolom, kedden megyek a frissen berendelt ps4-ért hogy végre én is játszhassak ezzel a remek játékkal, és persze a többi fantasztikus exkluzívval. Engem ennyire megfogott, azóta hianyerzetem van mert le alltam a videókkal a spoilerek miatt. Bocsi a wall of text-ert de belőlem elő hozta újra a kisgyereket igy 32 éves koromban is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Chromecast topic
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Könyvajánló
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- War Thunder - MMO Combat Game
- Milyen autót vegyek?
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Fujifilm X
- Aliexpress tapasztalatok
- További aktív témák...